ŠKODA byla v celkovém pořadí druhá...ze dvou.
Z továrních týmů byla ŠKODA druhá z jednoho. Bravo, škoda motorsport. :yes😒br />
Je to fenomenální úspěch.
Krispos
0
Někdy je úspěchem se zůčastnit.... zkus brnknout účetnímu, že bychom rádi viděli i legendy motorsportu Lancii a Alfu, jestli by nepustil chlup...
webpaja
0
Nejel tam i Proton? Proč Abarth přestal jezdit? 😉
Krispos
0
Ale fuj, takovéhle podpásovky.... asi nechápeš, že pro cuore gradasso je nějaká rallye nezajímavá...
Parda71 (BMWfans)
0
Proton jel, ale oba vozy skončily brzy po startu s technickými problémy. Jejich snaha je sympatická, ale na Péža a Škodovky bohužel nemají ;-\ Třeba se časem zlepší.
O Fiatu nic oficiálního nevím, ale podle mě se stáhnul. Už loni jezdil jen Basso a ten letos jede pugeotem. Taky nestíhali špičce, tak to asi vzdali, škoda...
webpaja
0
Souhlas, spolu s Fiestou byl Abarth pohledově nejpůsobivějším vozem.
strýček BOB
0
Proč nejel Fiat Abarth >😁
Krispos
0
Příští sezonu pojede Chrysler Abarth....
Parda71 (BMWfans)
0
Ha, další mindrákovec >😁 Nemáš něco s cosworthem? Ptž píšete oba stejné nesmysly. Škoda jede letos jako polotovární tým podporovaný importéry danných zemí. Stejně jako Peugeot. Takže tady jsi mimo a totálně vedle, wolffe. Letos je to naprosto vyrovnaný boj dvou značek (bohužel jen dvou).
wolff
0
No já v tom zmatek zcela jistě nemám a mindrák nemám, jen vidím, že rýpnutí padlo na úrodnou půdu...
Jinak, to, že tam je škoda auto U.K. ještě neznamená, že je to stejné jako u Peugeotu. Ano Peugeot je skutečně polotovární (i když letos s větší podporou domovské automobilky než kdykoliv před tím), ale škoda je tam jako ŠKODA MOTORSPORT jediná ve startovní listině, tedy tovární!!! Ostatní jsou polotovární (nanejvýše). Takže to co sem napsal v podstatě sedí. Abarth samozřejmě jede, ale jen v rukou soukromých jezdců. Všichni asi vědí, že Fiat jako takový se účastní jiných soutěží a sponzorování realizuje jinde. Nikdo nepochybuje asi o tom, že kdyby se Fiat továrně účastnil této souteže, tak máme škodovku kde? Tak máme škodovku na třetím místě. Ono... škodovce (potažmo VW) i tak trvalo dlouho než nějakých výsledků dosáhl... Bohužel pro ně je to už v době, kdy je konkurence nulová (to, že ostatní odešli a nebos e núčastní asi má své opodstatnění, ale rozhodně tím argumentem nebdue, že yb nestačili na škodovku). Ono je to podobné (bylo) u i v závodech cestovních vozů a nebo v LeMans (kde se podle VW upravují pravidla dost nefér způsobem pro naftu)
figurka
0
Nikdo nepochybuje a kdyby..... >😁
RS
0
to mě taky dorazilo >😁 :yes😒br />
Takhle si představuju wolfa, když vyjde článek o VW nebo Fiatu >😒]
[odkaz]
Parda71 (BMWfans)
0
Ty jsi regulérní zoufalec, to nejde jinak říct. Asi je ztráta času s tebou vůbec nějak diskutovat. Uklidni se, dej si studený obklad na čelo a přečti si ještě jednou ten svůj výplod. Jeden plk a nesmysl vedle druhého. Přesně kvůli lidem jako jsi ty se někdy stydím za to, že jsem čech. Kecat a plkat by ti šlo, ale dokázat bys nikdy nic podobného nedokázal. Ale co se divím, při tvé informativní zaostalosti to je normální. Zůstaň si u svých stupidních názorů, třeba se někdy najde někdo, kdo ti je z hlavy dostane a nebo se třeba tobě samotnému rozsvítí (to bude ale zapotřebí hodně velká rána. Do té doby budeš akorát všem zdejším inteligentním diskutérům k smíchu, tak jako teď.
Přeji tedy hodně štěstí při léčbě a až se dostaví výsledky, tak přijď mezi nás, budeme tady všichni na nějaký tvůj smysluplný příspěvek čekat!
Starfighter
0
Tohle jsou jedny z největších keců, který jsem kdy o rally četl. Tvoje slohové cvičení by se mohlo jmenovat "nebude-li pršet, nezmoknem". Také bych rád upozornil na malou drobnost, že je nejprve něco o tématu vědět a pak teprve kafrat...
1) Peugeot je skutečně tovární tým s tovární specifikací 207 S2000 (Kronos, Peugeot UK=Peugeot Sport). Naopak, čistě pro tvou informaci, Škoda Motorsport UK jezdí klientské auto (navíc zajišťované od Škoda Italia).
2) Fiat svůj program S2000 prakticky ukončil předminulý rok pro katastrofální výsledky. Za kariéru Punta S2000 byl pro ostatní nebezpečný pouze na asfaltových soutěžích G. Basso, což je zásluha především jeho umění.
3) Škodovce netrvalo vůbec dlouho, kdy dosáhla na nějaké výsledky. Od prvního nasazení Fabie S2000 na MC 2009 jezdila na vítězství.
Deadlift
0
Skoda Italia je uz davno na urovni toho Kronosu, Skoda Italia maji take uz tovarni auta, viz Kopecky.
3) Opet nevyhrala - jezdit na vitezstvi vypada podle me trochu jinak, nez vest jeden den ze tri.
Starfighter
0
Škoda Italia má do továrního týmu (Kronos) pořádně daleko. S Kopeckým jsi to myslel Deadlifte (nebo Jane1000? 😉) tak, že když jezdí za Škodu Motorsport, měl k dispozici v italském mistráku tovární auto? Odpověď zní ne.
Ano nevyhrála, ale z jiných důvodů než je rychlost a spolehlivost auta. Že je Fabie S2000 v tovární specifikaci momentálně nejrychlejší S2000 platí. Těsně, ale platí.
dicky
0
Docela by byla sranda kdyby peugeot z tohoto serialu odstoupil a skoda by byla konecne 1 z 1 >😁
Ne nemamlouvejte si ze tuzemska znacka by mela nejake uspechy kdyby do toho vstoupily velci hraci ,ford,mitsu,toyota,subaru..
vsichni videli jak na tom byly ve wrc v davnych letech........
A kdy subaru jezdilo s imprezou a oni to krouhali s octavii a byly celemu svetu pro smich.......
Zaverem ze snad VW se snazi zviditelnit kde to jde a kde to moc nestoji :no:
Starfighter
0
Jenže jestli že někdo z IRC odstoupí, bude to naopak Škoda 😉 aby šla o dům dál, vejš. Srovnávat Škodu Motorsport v letech 1999-2005 s tou dnešní dost dobře nejde. Ono ale něco podobného potkalo od sezóny 2006 i tebou zmíněné Subaru s Imprezou (asi jsi myslel Prodrive). A jen tak na závěr, zviditelněním kde to moc nestojí myslíš peníze, know how, nebo lidi?
Parda71 (BMWfans)
0
Pod tohle se podepisuji, Starfightere :yes:
Ještě bych dodal takový fakt, který tohle vše kolem krásně zdegeneruje. Co takhle MS? Tam vede Citroen mnohem přesvědčivěji, je jasnou jedničkou. A nemyslím si, že ve Francii existují nějací wolffové a cosworthové. Tam jsou na ně pyšní a hrdí. Myslím, že to dostatečně vystihuje českou mentalitu a zaostalost jmenovaných.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ŠKODA byla v celkovém pořadí druhá...ze dvou.
Z továrních týmů byla ŠKODA druhá z jednoho. Bravo, škoda motorsport. :yes😒br />
Je to fenomenální úspěch.
O Fiatu nic oficiálního nevím, ale podle mě se stáhnul. Už loni jezdil jen Basso a ten letos jede pugeotem. Taky nestíhali špičce, tak to asi vzdali, škoda...
Jinak, to, že tam je škoda auto U.K. ještě neznamená, že je to stejné jako u Peugeotu. Ano Peugeot je skutečně polotovární (i když letos s větší podporou domovské automobilky než kdykoliv před tím), ale škoda je tam jako ŠKODA MOTORSPORT jediná ve startovní listině, tedy tovární!!! Ostatní jsou polotovární (nanejvýše). Takže to co sem napsal v podstatě sedí. Abarth samozřejmě jede, ale jen v rukou soukromých jezdců. Všichni asi vědí, že Fiat jako takový se účastní jiných soutěží a sponzorování realizuje jinde. Nikdo nepochybuje asi o tom, že kdyby se Fiat továrně účastnil této souteže, tak máme škodovku kde? Tak máme škodovku na třetím místě. Ono... škodovce (potažmo VW) i tak trvalo dlouho než nějakých výsledků dosáhl... Bohužel pro ně je to už v době, kdy je konkurence nulová (to, že ostatní odešli a nebos e núčastní asi má své opodstatnění, ale rozhodně tím argumentem nebdue, že yb nestačili na škodovku). Ono je to podobné (bylo) u i v závodech cestovních vozů a nebo v LeMans (kde se podle VW upravují pravidla dost nefér způsobem pro naftu)
Takhle si představuju wolfa, když vyjde článek o VW nebo Fiatu >😒]
[odkaz]
Přeji tedy hodně štěstí při léčbě a až se dostaví výsledky, tak přijď mezi nás, budeme tady všichni na nějaký tvůj smysluplný příspěvek čekat!
1) Peugeot je skutečně tovární tým s tovární specifikací 207 S2000 (Kronos, Peugeot UK=Peugeot Sport). Naopak, čistě pro tvou informaci, Škoda Motorsport UK jezdí klientské auto (navíc zajišťované od Škoda Italia).
2) Fiat svůj program S2000 prakticky ukončil předminulý rok pro katastrofální výsledky. Za kariéru Punta S2000 byl pro ostatní nebezpečný pouze na asfaltových soutěžích G. Basso, což je zásluha především jeho umění.
3) Škodovce netrvalo vůbec dlouho, kdy dosáhla na nějaké výsledky. Od prvního nasazení Fabie S2000 na MC 2009 jezdila na vítězství.
3) Opet nevyhrala - jezdit na vitezstvi vypada podle me trochu jinak, nez vest jeden den ze tri.
Ano nevyhrála, ale z jiných důvodů než je rychlost a spolehlivost auta. Že je Fabie S2000 v tovární specifikaci momentálně nejrychlejší S2000 platí. Těsně, ale platí.
Ne nemamlouvejte si ze tuzemska znacka by mela nejake uspechy kdyby do toho vstoupily velci hraci ,ford,mitsu,toyota,subaru..
vsichni videli jak na tom byly ve wrc v davnych letech........
A kdy subaru jezdilo s imprezou a oni to krouhali s octavii a byly celemu svetu pro smich.......
Zaverem ze snad VW se snazi zviditelnit kde to jde a kde to moc nestoji :no:
Ještě bych dodal takový fakt, který tohle vše kolem krásně zdegeneruje. Co takhle MS? Tam vede Citroen mnohem přesvědčivěji, je jasnou jedničkou. A nemyslím si, že ve Francii existují nějací wolffové a cosworthové. Tam jsou na ně pyšní a hrdí. Myslím, že to dostatečně vystihuje českou mentalitu a zaostalost jmenovaných.