Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Accord 2011: Inovovaný vzhled, podvozek a úspornější motory

Na Ženevském autosalonu Honda představí modernizovaný Accord pro Evropu. Nelekejte se, žádné radikální změny vizáže se nechystají.
Zpět na článek
27. 1. 2011 13:06
27. 1. 2011 13:22
27. 1. 2011 13:36
27. 1. 2011 13:45
27. 1. 2011 15:48
27. 1. 2011 15:56
27. 1. 2011 16:24
27. 1. 2011 16:39
27. 1. 2011 16:44
27. 1. 2011 17:22
27. 1. 2011 14:13
27. 1. 2011 15:21
27. 1. 2011 13:50
27. 1. 2011 15:25
27. 1. 2011 16:00
27. 1. 2011 14:35
27. 1. 2011 23:34
28. 1. 2011 09:41
28. 1. 2011 10:03
28. 1. 2011 13:16
28. 1. 2011 12:04
28. 1. 2011 18:22
neregistrovaný "kamil322"
29. 1. 2011 15:11
28. 1. 2011 12:39
neregistrovaný "asdfas"
28. 1. 2011 13:17
Avatar - KANKUNEN
27. 1. 2011 13:06
Na liskanec
To je umění skoro neprodávat tak podařené auto. Pominu-li mikrokufr je těžko co vyčítat. Má někdo zkušenosti s dieslem, já jen v Civicu a tam byl záběr spojky nárazový a tím nepříjemný.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - ryman
27. 1. 2011 13:22
Re: Na liskanec
kdyby nastavili cenu umernou velikosti kufru zajiste by se prodaval lip >:-[] jinak je to, jak rikas, na liskanec :yes:
Avatar - jurajos
27. 1. 2011 13:22
Re: Na liskanec
Dovolím si povedať že Accord nepotrebuje ani tak vzhľadový alebo technický, ale predovšetkým cenový lift.
Avatar - iudex
27. 1. 2011 13:36
Re: Na liskanec
Ty si tu nebol teda hodne dlho, čo je s Tebou?
Avatar - jurajos
27. 1. 2011 13:50
Re: Na liskanec
Makám, fakčím. ;-)
Len to nikde nevidieť.
27. 1. 2011 13:37
Re: Na liskanec
tu je vysledok testu Accorda Tourer 2.2 po 100 000km

[odkaz]

radost citat, jazdit este viac :-) ;-)

Za dobrou cenou je zapotreby sa popozerat viac smerom k D. Navyse tam Tourer nema dojazdove koleso ale sadu na opravu defektu a tak dalsi slusny objem cca 60l pre batozinu, co potesi.
Avatar - kolmar
27. 1. 2011 13:45
Re: Na liskanec
Skoda ze neviem po nemecky, postriehnem si na vytlacok v obchodakoch. Inac, pekne vyzera rebricek prvych 10 vozidiel. Ja osobne som za benzin, no len 3 diesely sa tam dostali a to bola podcenovana kia, nenavideny fiat a potom tento accord. :yes:
Avatar - R32
27. 1. 2011 15:48
Re: Na liskanec
Tento test vyšiel v poslednom AutoTipe č. 02 (čo je česky) nakoľko patria pod AutoBild... tak šup šup kým nedostanú nové číslo. ;-) :-)
Avatar - kolmar
27. 1. 2011 15:56
Re: Na liskanec
Uz? :-| , tak diky...poobzeram sa.
27. 1. 2011 16:24
Re: Na liskanec
V tom AutoTipu me u toho clanku me zaujaly i jine veci napr. statistika (ale uz nevim pro ktery trh to bylo) jake provedeni s jakou motorizaci se nakolik prodava. Vitezil Tourer 2.2 iDTEC. Z barev pak cerna.
27. 1. 2011 16:28
Re: Na liskanec
Pre Nemecko:
Modellmix Verkaufsanteil
Limousine 43,0%
Kombi 57,0%
Motorenmix
2.0i-VTEC 53,0%
2.2i-DTEC 36,0%
2.4i-VTEC 11,0%
Ausstattung
Elegance 59,0%
Executive 37,0%
Comfort 4,0%
27. 1. 2011 16:39
Re: Na liskanec
No oni maji v Nemecku mnohem lepe postavene vybavy nez ti lumpove z Honda CR. Dvoulitr koupis i ve vyssich vybavach. Nemaji zadnou "Top Executive" ale k Executive muzes dokoupit nezavisle navigaci (+couvaci kameru) nebo adaptivni tempomat a ten cloumac volantem na udrzovani pruhu. Taky proto mam reimport z Nemecka ... chtel jsem navigaci, ale volantem si cloumam vyhradne sam.
Avatar - King
27. 1. 2011 16:44
Re: Na liskanec
Český trh sice není se svými počty zrovna referenční, ale u nás je poměr nafta/benzin přesně obrácený - 2:1 [odkaz] . V DE mě překvapuje těch 53 % pro dvoulitr, spíše bych čekal 50 % pro 2.4. Pak se nemůžeme divit, že Honda považuje těch 200 k v 2.4 za dostatečnou motorizaci. :-(
27. 1. 2011 17:17
Re: Na liskanec
Nezabudajme v Nemecku sa 2.4 da kupit len v EXe vybave, co uz bol oproti Elegance celkom slusny cenovy rozdiel, takze preto asi kompomis 2.0 ale v Exe. Na druhej strane bola v D aj vyhodna kupa ruskeho Acciho 2.4 Type S -vacsinou automat (za 23.000-24.000,-Eur) , ktory tiez svojim sposobom zdvihol predajne cisla v prospech 2.4/sedanu ;-) .

Politika predajcov CR, SR je divna, relativne male prijmy ale najvyssie ceny a o zlavach-skutocnych zlavach ani nechyrovat :-( , tomu slaba reklama zo strany Hondy .

Este ze do D je "na skok" :-)
27. 1. 2011 17:22
Re: Na liskanec
Tak to bylo v ceskem vydani AutoTipu odpovidalo mistnimu trhu.
Avatar - iudex
27. 1. 2011 14:13
Re: Na liskanec
Dobré si občas pripomenúť, kto sa ako "sype". Naviac v nemeckom periodiku. ;-)
Dá sa to samozrejme relativizovať jedným nevydareným kusom atď., ako tu už boli debaty (najmä v súvislosti s umiestnením produktov VW - viď miesta 70, 71, 75), každopádne niektoré mýty to rozbíja (miesto č. 8, 70) a niektoré naopak potvrdzuje (1, 3, 8).
Avatar - King
27. 1. 2011 15:21
Re: Na liskanec
Něco mi říká, že v tomhle vlákně na GTIho nenarazíš. ;-)
Avatar - kolmar
27. 1. 2011 13:50
Re: Na liskanec
Suhlasim, moj vytaz v strednej, jedine accord by pre mna bol konkurent pre 3er, no bohuzial obe nedisponuju priestrannostou, no zatial mi to nejak extra nechyba ;-)

Diesel je slusny, moj skormny nazor, ze na take auto by sa hodil silnejsi je pase, lebo je aj 180 k verzia. Auto tahalo odspodu a narozdiel od kratkeho dojmu napr. s 2.0TDI CR nevadne tak skoro a bezne do 3500 taha poriadne a do 4 sa taktiez netrapi. Osobne by som privital lepsie odhlucnenie ale s faceliftom urcite prislo. Proste subjektivne po facelifte CR-V sa mi zdalo tizsie, inak je motor kultivovany a po zahriati ak stojis von vemi tichy. Vyladenie podvozku :yes: , velmi dobre riadenia :yes: a asi najfamoznejsie radenie v tejto triede :yes: Pre mna accord s manualom :yes:
Avatar - KANKUNEN
27. 1. 2011 13:54
Re: Na liskanec
Přece se říká, že řízení jako BMW má jedině Mazda a ta má kufr i 180 koní.
Avatar - King
27. 1. 2011 15:25
Re: Na liskanec
"Řízení jako BMW" je mýtus. Nejlepší řízení ve střední má Mondeo, v 3er je docela gumové. M6 je zase precizní, ale přeposilovaná. Accord má přesné, ale zase totálně umělé. Po Mondeu bych asi nejvýš hodnotil Lagunu, pak 3er a o tu bramboru by se asi poprala Mazda s Hondou. Ale řízení ve střední třídě už je obecně velmi slušné.
Avatar - kolmar
27. 1. 2011 16:00
Re: Na liskanec
Mazda 6 je super a krasna, no v porovnani s Accordom ak chcem benzin, tak 2.4 vtec s 200k je vyhodnejsia motorizacia, radenie je o kapinek zase lepsie, no riadenie mozno kapinek horsie. Dolezite je ale naladenie podvozka, Accord hoci perfektne jazdi, je isty a pri prehupovani do zatacky si vedie velmi isto - len male zhupnutie v zakrutach, vie aj pekne zehlit a pohltit nejake razy. Mazda 6 je sice super, no na nase nenormalne zdevastovane cesty je prilis tvrda, Accord ju komfortom poraza a naviac aj sedadlami za co u mna vyhrava :yes: ;-) Ten kufor mi nechyba :-!
27. 1. 2011 17:42
Re: Na liskanec
Riadenie je trosku pri nizsich rychlostach u Acciho preposilovane ale pri vyssich uz pekne stuhne, navyse je to len vec zvyku a da sa povedat ze svoje robi aj velkost kolies, kde 17" uz dost reaguju na vyjazdene stopy na asfalte.

Aj v teste na 100 000 redaktori si nevedeli vychvalit predne sedacky (po 1000km ceste bez problemov este dalsich 1000km by zmakli) , riadenie, radenie, podvozok si pochvalovali bez zavahania :-) .

Dieslik sa ako diesel (zvukovy prejav) spraval len pri studenych startoch a aj to na kratku chvilku, inak bol tichy, usporny a pekny zatah.
27. 1. 2011 14:35
Re: Na liskanec
150ps iDTEC nebrat, je to podmotorované, 180ps jsem ještě nejel. Jediná motorizace, která v Accordu dává smysl je benzín 2,4l. Diesel je v kabině celkem slyšet, stále přítomné jemné vybrace, jako plus hodnotím, že nevadne ani kolem 4 tis ot/min, tzn. celkem dobrá pružnost.
27. 1. 2011 13:13
jednoznacne zaujimavejsie ako passat
accord :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
27. 1. 2011 13:27
Facelift pre facelift
Tak takýto "facelift" ani za zmienku nestojí, osobne nevidím na prvý ani na druhý pohľad žiaden rozdiel. Čiže čisto marketingová správa, aby bol dôvod znovu hovoriť o Accorde, ktorý sa nijak extra nepredáva.
I keď o jeho kvalitách (jazdné vlastnosti, vypracovanie) nepochybujem, u nás ho zabíja kombinácia relatívne vysokej ceny a kufru pod úrovňou priemeru nižšej strednej triedy. Nedostatok motorizácií a variability výbav tiež nepridá a keď sa k tomu pridá neochota predajcov na SVK baviť sa o zľave, predajné čísla ani nemôžu byť svetoborné.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - kolmar
27. 1. 2011 13:41
Re: Facelift pre facelift
Zdravim, dovolim si trochu nesuhlasit, tak jemna zmena grilu, narazniku a svetiel nestoji za zmienku?! preco? ved ostatni casto robia rovnako "velke" zmeny a o facelifte hovori kazdy a niektorym ako golf sa podari aj nova generacia... Porovnaj napr. fabiu, kolko tam vyzorovych zmie prislo...neznalec nezisti.

Inac, asi som tu sam, ktoremu nevadi mensi kufor? ved ked je to kombi je to srdecne jedno nie? co tam pre pana krala davate? ved na vysku je miesta haba dej...to kazdy kto tu diskutuje vozi kociare?
Avatar - Subaru4ever
27. 1. 2011 13:53
Re: Facelift pre facelift
Aby ses s těmi kočáry nedivil ;-) ... sedět od rána do večera na diskusích ACZ mají čas přeci jen chlapi na mateřské dovolené >:D >:D >:D
Avatar - iudex
27. 1. 2011 14:04
Re: Facelift pre facelift
>:D >:D No na materskej nie som, lebo si platím nízke odvody... >:-[]
Avatar - kolmar
27. 1. 2011 16:05
Re: Facelift pre facelift
A je za ako to dokazete!! ze v kazdej diskusii vas najdem >:D Dobre vediet, cize aj ja ked budem patrit s poctom prispevkov k diskusnej elite pri znasilnovani kociara do auta zmenim postoj?? ;-) :-!
Avatar - iudex
27. 1. 2011 14:06
Re: Facelift pre facelift
No vzhľadom na vekové pomery väčšiny diskutujúcich je dosť pravdepodobné, že nedávno museli alebo budú musieť ten kočík voziť. ;-) Aj Teba to počká, neboj. A potom budeš horúčkovito meniť 3-dverák za čo najpriestrannejšie kombi. >:D
Avatar - kolmar
27. 1. 2011 16:10
Re: Facelift pre facelift
Ako je to prislovie? kto si pocka ten sa docka ci ako? >:D

Ale nie, 3 dverak mi zase nehrozi, som chlapec z dediny a vozit cement a na voziku cilkular to predsa dobre nevyzera >:D Ale hach pre praktickost staci, v pripade sedanu tu bude problem, lebo tam to zvecsenie je iba do dlzky...to beriem, vzdy pri accorde nadavam hlavne na to, ze preco kurnik nespravia liftback - bol by problem vyrieseny :yes: ;-) zatial zlata stredna cesta, ostat pri 4och dverach, a normalnom kufri, je to este pouzitelne, extremy typu 3dverak ci kombi s obrovskym kufrom nemienim najblizsich 5 rokov riesit ;-) Ak som potreboval velky prevoz tak to riesi kamarove Pajero alebo Sharan, kde sa mi podarilo dat celu valendu!!! Sice si ju ako sofer mal ako hlavovu opierku ale bola tam!! >:D >:D

PS: preco tie kociare nedavate na strechu? ;-)
Avatar - King
27. 1. 2011 15:20
Re: Facelift pre facelift
Iudex: nesmysl. ;-) Málokdy je facelift pro facelift, Accord má prostě 3 roky. Navíc masky si všimnout musíš, stejně jako čirých blikačů. Jiných děr v nárazníku už asi ne. ;-)

Mě ovšem těší, že Honda v posledních letech věnuje při faceliftech velkou pozornost těm méně viditelným oblastem. A jak říkáš, ještě by to chtělo zapracovat na ceně. :-O
Avatar - King
27. 1. 2011 16:46
Re: Facelift pre facelift
Ještě k těm výbavám: tobě se zdá nějakých 4-5 výbav málo? Podívej se, jakou politiku teď razí Ford se svým "základ+Titanium". :-)
Avatar - King
27. 1. 2011 15:17
Zásah na správném místě
Relativně větší hlučnost a špatná kvalita jízdy byla hlavními problémy Accordu a je dobře, že si je toho Honda vědoma. Teď jen doufat, že to bude zlepšení signifikantní. :-)
Rozbalit vlákno
1
27. 1. 2011 16:32
Re: Zásah na správném místě
V zasade z toho co se dalo napravit v ramci omlazeni se celkem trefili. Na kaminkovite ceste ty blatniky docela zvoni. Jeste by mohli neco udelat s grafikou navigace (jak naznacovali u Acury TSX). Na zbytek bude treba pockat co 9G
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2011 16:54
APOŠTOL TVÝCH SNŮ NEBO NOČNÍ MŮRA Z VOLFSBURGU?
Tihle všichni
Kia Ceed
Dačka Logan, ale model Laureát (něco jako hajlajn :-) )
Renault Clio
Fiat Panda 1.1 8V Active/Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi 13 2-
28. Hyundai Getz 1.1
34. VW Lupo 1.4 TDI 16 3+
Hyund Eloš, RENAULT KANGOOOOO
39. Hyundai Elantra 1.6 21 3
41. Renault Kangoo 1,9 dTi
43. Alfa 147 2.0 T.S.
TIHLE JSOU LEPŠÍ A SPOLEHLIVĚJŠÍ NEŽ GURU A APÍK
53. VW Golf V 1.4 26 4+

Renault Mégane 1.6/Laguna 1.9 dCi 33 4-
TIHLE NAVÍC, KROM DALŠÍCH JINÝCH LEPŠÍ NEŽ APÍK NIGHTMARE OF YOUR DREAMS.....
Něco mi říká, že někdo hrozí pěstičkou do Vlčího hrádku >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Well-being
27. 1. 2011 21:25
Tak, jako ve většině případů
Po inovaci vzhledu, změna k horšímu.
Rozbalit vlákno
5
30. 1. 2011 00:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - King
30. 1. 2011 16:29
Re: Tak, jako ve většině případů
Pardon, že zpochybňuji tvé pozorovací schopnosti, ale na masce naopak jeden pruh chromu ubyl. ;-) A autu ta změna prospěla, na rozdíl od řady předešlých faceliftů. :-) :yes:
30. 1. 2011 22:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
30. 1. 2011 23:07
Re: Tak, jako ve většině případů
Nechcu vám dělat "třetího", ale ty chromované pruhy tam jsou pořád čtyři, jen se malinko změnilo jejich rozmístění. Ten první od vrchu teď začíná kousek níž od spodní hrany kapoty, takže oba prostřední jsou teď dělené logem na masce...
To novější rozmístění mi přijde opticky vhodnější...
30. 1. 2011 23:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 1. 2011 23:34
AKORDEON
V jednom z posledních čísel AUTO Tipu prošel zátežovou zkouškou 100.000 km také Accord. Úspěšně se tak zařadil po bok těch, kteří obdobný test již absolvovali, jen namátkou - Volksagen Fox, Škoda Octavia, Volkswagen Touran.

Diskuzní prosťáčkové se domnívají, že vůz, který se umístil dejme tomu na místě padesátém je padesátkrát horší, než ten, kdo tabulku vede. Nikoliv. Pomineme-li, že máme vědomost jen a než o jednom kusu produkce, pak ten nejdůležitější signál těchto testů spočívá v tom, že s prvním autem museli zajet do servisu jednou, a s tím na místě padesátém třikrát... během jedno sta tisíce kilometrů, tedy v průměrném životě šoféra během... šesti, osmi let.

Co se týká údajné horní modernizace, plakáty můžou zůstat na stěnách, žádná reVWoluce se nekoná. Popravdě však uznejme, že Accord má na rozdíl od své konkurence klad a tím je dobrá, sportovní jízda. A opět jako v případě testů to není tak, že snad by ses v Accordu povozil jako v raketoplánu a v Mazdě 6 by to bylo jako na tříkolce... Accord slušně jede. Zde v Evropě však nemáme rádi uvnitř pocit jako v bakelitovém autíčku na matějské, proto zde kupujeme ponejvíce Passaty, a v této kotlině fantastické Superby, tedy auta jaksi v komplexu evropsky doladěná, která samozřejmě také dobře jedou.

Nezatracujme však jezdce Accordů. Nechme jim pocit, že dobře investovali. A pokud se tu nějaký plakátový kovboj slepě domnívá, že přece jedině accorda, tak snad jen krátké doporučení - sedni si do Mondea, sedni so do Passata, sedni si do Laguny, sedni si do Superba a sedni si do 508. Auta si projeď, a garantuju ti, že na Accorda si už nikdy nevzpomeneš. Proč taky? Zde jsou evropské automobilky, které auto umí udělat přesně pro tebe, přesně pro tvůj charakter, pro tvojí postavu a pro tvůj naturel. Nebo snad naháníš na diskotékách gejši?

No, a abychom byli komplexní, pak pokud máš dojem, žes opravdu dobrej jezdec, a jízdu chápeš jako život, pak jistě vykročíš směrem k prémiové produkci. Ani ti nemusím psát z jakého důvodu, viď.
Rozbalit vlákno
8
27. 1. 2011 23:51
Re: AKORDEON
Spravne, chvalim. Musime se na to divat tridne a myslet politicky. Automobilka ma mit ISO 9001 - kvalita, rizeni, ISO 10002 (vim, v priprave, zatim se to nedostalo ven) - ve vyvoji nesmi pracovat vic nez 2% neevropanu. ISO 10003b - vsichni ve vyvoji a designerskem centru musej mit arijsky papiry. A hlavne si musime porad opakovat: na spotrebe nezalezi, ta je pro hlavkovy salaty. A vono to pujde. Brm brrrm....
Avatar - Subaru4ever
28. 1. 2011 01:27
Re: AKORDEON
On ten žebříček AutoBildu je hodně nešťastný. Samozřejmě se k testům mohly nešťastnou shodou náhod dostat nepovedené kousky. Jenže u některých automobilek se ta nešťastná náhoda (a často hodně nešťastná) stala poměrně výrazně vícekrát než u jiných ;-) . Nemluvě o tom, že návštěva servisu s nehrajícím rádiem a návštěva servisu s rozpadlou převodovkou také nejsou ze stejného soudku.

Ale nechme nějakého škatulkování do tabulek. Nekvalitní auto už nenabídne dnes nikdo. Nemůže si to dovolit. A stejně tak už dnes skoro nikdo nenabídne auto, které by vydrželo víc než 10 let života. Žijeme spotřebně, respektive se nám to snaží namluvit :-(

Ty testy na 100.000 přináší mnohem hodnotnější poselství a mnohem hodnotnější výsledky než známku 1 až 5. Na mnoha stranách se v nich člověk dočte dojmy z auta, nabyté ne během 1000 kilometrů a pár dní, jako během klasických testů, ale dojmy nabyté během vzálenosti 100x větší a času 100x delšího :-) ... takže můžou například napsat, že sedadla Accordu by se měla stát vzorem jiným výrobcům ;-) :yes: ... a nebo komentáře citované z palubních deníků a dlouhodobé názory celé redakce = většinou to, že konkrétní auto si zamilují kvůli takovým věcem, které v běžných rychlotestech nikdo nestihl objevit nebo ocenit :-!
Avatar - King
28. 1. 2011 09:41
Re: AKORDEON
"Zde v Evropě však nemáme rádi uvnitř pocit jako v bakelitovém autíčku na matějské...". Stará vojno, nespletl sis náhodou diskuzi? ;-) Tady se řeší Accord a jediné, v čem by ho mohl Passat, co se interiéru týče, vyučovat, jsou kličky dveří. :-)

Jinak máš pravdu, dneska už "dobře jedou" i produkty evropské automobilky Dacia. Rozdíly mezi auty se zmenšují a dělají je drobné odlišnosti. Buď je poznáš/oceníš nebo... ne. :-)
28. 1. 2011 10:03
Re: AKORDEON
... pripadne kvalita navigace (pominu-li nizke umisteni a jak snadno jde ta VW navigace ukrast). Ale jinak naprosty souhlas. Kvalitu a design (coz je uznavam subjektivni zalezitost) interieru u Accordu povazuji za silnou stranku toho auta ve srovnani se zbytkem stredni tridy snad s vyjimkou Audi.
28. 1. 2011 13:16
Re: AKORDEON
mala paralela medzi prispievovatelom s 3 pismenkami a tymto testom (hladat uz aj v nadpise)

[odkaz]
Avatar - kolmar
28. 1. 2011 12:04
Re: AKORDEON
Na tvoje vyplody chorej fantazie nezvyknem reagovat...no zase ale pekne placas...nevies ospravedlnit neuspech VW tak uz je to o chybnych kusoch...tak to chlapci v autobilde ale maju smolu >:D Pocuj, niesom expert a nechce sa mi to hladat, no ak poznas aspon trochu SMK a ISO normy, vies urcit chybovost vyrobkov v dnesnej dobe - ta je minimalna, cize nehovorim, ze sa chybny kus neobjavi - samozrejme, zalezi hlavne od ludi a aj od pouzivatela, no v ziadnom pripade nie tak, ako tu pises - su to len nezmyselne rozpravky.

Vozil som sa v Supoch, aj v Mondeach a podobne...a ak by som riesil tuto kategoriu u mna vyhral Accord, s tym nic nenarobis, a co sa tyka interieru ukazal si svoju "odbornost" sadni do Mondea v zakladu a do Accordu zakladu a pojdes plakat do kuta...o sedadlach ani nehovorim.
neregistrovaný "kamil322"
28. 1. 2011 18:22
Re: AKORDEON
GTI: opravdu jsi asi nemocný na hlavu jak zde zaznělo... interiér Accordu srovnáváš s autičkem na pouti?Tys Accorda přece viděl jen na internetu, ale nikomu nic nepovím ;-) interiér je jedna z nejsilnějších zbraní tohoto auta, jízdní vlastnosti a motory to samé, spolehlivost?Absolutní špička svojí třídy. Porovnávat toto auto s Lagunou,Mondeem,Passatem to ses teda vytáhl :yes: asi ti hodně leží v žaludku jak je to sakra povedené auto. A test na 100 000km to potvrdil. Jenže tvoje VW je na posledním a předposledním místě...taky by mě to štvalo.
29. 1. 2011 15:11
Re: AKORDEON
na toto co si vylucil zo seba je uz aj zbytocne pisat.. Smejeme sa tu vsetci z toho >:D >:D >:D

ale len jedna vec: skus sa povozit v tom "apostolovi:-D" 3er a accorde. A potom tu skus nieco hodnotnejsie napisat.
neregistrovaný "asdfas"
28. 1. 2011 12:39
2.0 ivtec
Dobrý deň. Mám Accord 7G 2003 2.0. Rád by som počul názor niekoho kto sa zviezol v 7G a 8G a porovnal ich. Hlavne ma zaujímajú jazdné vlastnosti a odhlučnenie interiéru.
Na českých a slovenských stránkach som nenašiel test accorda 2.0 8G, ak by niekto mal skúsenosť s týmto autom, by som bol vďačný za jeho príspevok. Ďakujem
Rozbalit vlákno
1
Avatar - King
28. 1. 2011 13:17
Re: 2.0 ivtec
Už jsem chtěl dát k dobru své vousatější dojmy z prvního svezení, ale o dvoulitru toho tam moc není - [odkaz] .

Co se týče odhlučnění interiéru, výrazně lepší je izolace podběhů kol, takže už není tolik slyšet valivý hluk a cinkání kamínků. Že jsou další prostory pro zlepšení ale ukazuje, jakým směrem se ubírá facelift. ;-) Hluk od zrcátek a bočních oken je malinko lepší, rozdíl je to ale malý, 7G bylo v tomhle ohledu opravdu dobré. Možná je to dáno lepším odhlučněním všeho ostatního, ale motor je v kabině 8G slyšet naopak o trochu víc.

Jízdní vlastnosti jsou o obrovský kus lepší -menší nedotáčivost, lepší stabilita v zatáčkách, přesnější řízení. Současně je Accord komfortnější, tlumení rázů je o trochu lepší.

Motor má šestikvalt, takže ačkoli Accord 8G přibral, dynamika auta je +- stejná. není to na závodění, ale na běžné ježdění bez problémů.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud