dneska jsem ho předjížděl na D11,byl v bílý barvě,s tmavýma kolama a byl až neskutečně hezký... :yes: prostě auto,za kterým se každý otočí,ať chce,nebo ne.mě se moc líbí
Mám jednu otázku, která se netýká tolik přímo tohoto testu. Přes všechny superlativy tohoto vozu, není lepší pořídit si normální hatchback nižší střední třídy? Prostor může být srovnatelný, variabilita podobná, jízdní výkony a vlastnosti lepší, cena nižší...
hatch nizsej strednej je racionalnejsia kupa. lenze juke je uplne iny. jazdi perfektne, vyzera uplne inak ako vsetko naokolo a cena nie je vrazedna. ja o nom velmi silne uvazujem. jedine co ma este drzi, je cakanie na novy focus 1.6scti 182k...
Souhlasím, ale přece Juke není pro každého, na chalupu sice vyjede díky 4x4, ale bohužel tento pohon zmenší už tak dost malý zavazadlový prostor na 207 litrů, takže se pro chalupáře nehodí. Ti si koupí např. konzervativní Octavii kombi. Ale jsou tu i lidé, například mladý pár bez dětí, který se chce odlišit od ostatních a nebojí se koupit designově zajímavé auto, což Juke bezesporu je. Jinak na živo je to opravdu super auto, v Brně jich mají ve Slatině vystavených dost. Je to paráda.
A viděl jsi to už na živo? Dneska už je málo aut jejichž disegn můžeš soudit podle fotek...
Zajdi se podívat jak vypadá v reálu a budeš překvapenej :-!
Je jasne, ze se to nekterym lidem nelibi, ale za prvnich 4 mesicu bylo 50 000 objednavek, z toho 30 000 z Evropy, takze asi se to vice libi nez nelibi.
Dik, na zahranicnich testech byl zminen trosku vetsi hluk u nekterych motorizaci vnikajici do kabiny. Ale asi to nebude nic dramatickeho jak dozajista potvrzujes.
Jestli to má v kufru roletku nebo plato a jestli se ta roletka dá srolovat ťuknutím loktem.
Taky jestli když otevřu v zimě dveře, tak jestli automatická klimatizace přitopí.
Jestli na klíčku k otevírání je tlačítko na otevření kufru.
Jestli to má elektriku na včechny 4 dveře.
Jestli když zařadím zpátečku, tak klima zapne vnitřní okruh?
Jestli když zhoří žárovka, tak se zaplne mlhovka.
Prostě jestli to má takové ty fičury jako má škodovka Fabia, protože to je podobně šíleně designované auto, tak by mohlo být pro některé Peťany a Pavlíky vhodně
>:-[] >:D
Tak, tak. Osobně bych do Golfa nikdy nešel - už z principu (je to tuctovka, která nezrcadlí mou osobnost ;-) ).
Čili, je poměrně dost lidí, kteří potřebují vybočit (nemusí jít vždy o auto - třeba tetování, piercing, oblečení, účes…). Toto auto je právě tím vybočením. Takže o zákazníky se bát nemusí! :yes:
V pátek jsem ho viděl - za jízdy - a abych viděl co nejvíc, tak jsem i přejel do jiného pruhu :-O Bylo to večer, takže TO (auto) svítilo hodně zvláštně (UFO). Šlo o předváděcí vůz - přečetl jsem si, s kým mám tu čest na dveřích :-)
Ale, popravdě, není to můj šálek kávy. (Pro mě je to tak nějak… Škleb! To je to pravé jméno.)
Jeho konkurent Yeti může jen závidět. Jsou ti co na na vlny naskakují a ti co je tvoří. A Juke vlnu vytváří. Vzpomeň na nástup Qashqaie a jeho obrovský úspěch.
akurat, ze juke az tak yetimu nekonkuruje. qvasak ano. :-) inak plny suhlas :yes: btw v decembri bol 4x4 juke vypredany s neurcenou cakacou dobou. na ostatne verzie sa caka asi 3 mesiace.
Třeba v Anglii dávají Yetiho a Jukeho do stejné kategorie. Když jsem kupoval auto, tak mě Yeti vnitřním prostorem nemyle překvapil. To u qasaka jsem vydržel dýl.
Tak já jsem byl zase znechucen vnitřní neprostorností Quaskaje. Ve verzi se střešním oknem jsem se sedačkou ve spodní poloze vlasy atakoval čalounění stropu, a to jsem na ježka 8-s:no:
A ve verzi bez střešního okna už jsem hlavou mlátil jen do rámu nad dveřmi 8-s:no:
To Yeti (co máme doma) je prostorností a vzdušností úplně někde jinde. Na šířku má samozřejmě jisté omezení a v zádu bych ve 3 jet nechtěl, ale to je takový genetický problém Škodovek >:D. Samostatnou kapitolu tvoří zoufalý zavazadelník Yetiho s příplatkovou dojezdovou rezervou. Do starého VW Polo se toho vešlo o kus víc 8-s:no:
A je to tu zase, srovnávají se hrušky s jabkama .. Yeti x Qashqai ... SUV x crossover .. proč nesrovnáváte škodovácké SUV s nissaňáckým SUV ??? Takže Yeti versus X-trail ...
Zvládají přední kola přenášet výkon té brutálně vyhoněné šestnáctistovky? A měli jste možnost jezdit s 4x4, kde je jiná zadní náprava? Musí to být zajímavé porovnat jedno skoro identické auto s různým typem zadního zavěšení.
už jen pro to,že 4x4 je děláno v japonsku,tak bych radši připlatil.4x2 je děláno v sunderlandu v gb,nic proti anglánům,ale japonci jsou přeci japonci :-)
naštěstí s žádným .. to auto jedinečný, prostě nic podobnýho není :yes: ... a to je dobře ... jedinej problém je cena, 600táců za čtyřkolu, tak to nedám :-( ...
P.S. možná by se to dalo srovnávat s SX4 .. rozměrově jsou si podobný ...
Btw, az teraz som si vsimol, v clanku je chyba, Juke ma 190k, nie 180k...
Inak mna by zaujimalo, za kolko sa vam s tym podari jazdit, lebo ja ked som tomu trosku slapal na krk, tak vysla priemerka 12.2l a to to malo este daleko od zeleza...