Novinky
acALIEN
0
V srpnu si pro nej letim, ted uz resim posledni dilema... automat, nebo manual. Mustanga mam v automatu a vyhovuje mi to. Tak nevim, jestli si vzit Camaro taky v automatu, nebo ho mit jako vetsi pozitek a jit do manualu, zase co s pozitkem s razenim, kdyz je to kabrio. Idealni by asi bylo mit toho Mustanga v manualu a Camaro v kabriu automat. Babo rad.
Klaudius
0
Čím to bude, že prvé, čo mi Camaro pripomenulo, bol - Mustang...
Camaro427
0
No tak to je snad jasny ne? Vzdycky a jedine manual. Teda pokud nejsi blondyna. 😄
acALIEN
0
Zase kdyz si predstavim, ze bych s Mustafou poskakoval v zacpach v Praze s manualem, tak jsem i trosku rad, ze ho mam v automatu....
white label
0
Odpověděl sis sám. Do kabria raději automat, manuál spíš do toho Mustangu... 😉
acALIEN
0
Jenze ja uz Mustanga mam. V automatu. To je ten problem, kterej resim. Vim, ze idealni by bylo Camaro cabro manual a Mustang automat, ale nechce se mi meho konika prodavat a znovu ho kupovat v manualu. Mel jsem si to uvedomit pred rokem kua. Jenze to se jeste o Camaro cabru ani nemluvilo...i kdyz logicky se cekat dola ;-\ .
jaký bude cenový rozdíl mezi šedým dovozem z usa/can a ofiko cenou tady v EU.
Jakpak se hoši pochlapí.
Camaro je fajn, jen kupé má tu nevýhodu, že je z nej nejhorší výhled z celé trojky muscle cars (Stang, Camaro a Chally).
A ta 6,2 v porovnání s 6,4 HEMI má málo koní.
Jakpak se hoši pochlapí.
Camaro je fajn, jen kupé má tu nevýhodu, že je z nej nejhorší výhled z celé trojky muscle cars (Stang, Camaro a Chally).
A ta 6,2 v porovnání s 6,4 HEMI má málo koní.