Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Camaro Convertible: Výroba zahájena

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (7)
V loňském roce Chevrolet odhalil podobu sériového Camara s plátěnou střechou a nyní se rozjíždí jeho produkce.

Sériová výroba Chevroletu Camaro Convertible byla oficiálně spuštěna 31. ledna 2011 v závodě Oshawa v kanadském Ontariu. Slavnostního ceremoniálu spuštění výroby se zúčastnili Rick Hendrick a populární závodní jezdec Dale Earnhardt Jr., který startuje v NASCAR Sprint Cup Series za Hendrick Motorsports a je nadšeným majitelem Camara druhé generace z roku 1972.

První nová Camara Convertible zamíří v průběhu února prostřednictvím severoamerických prodejců ke svým majitelům. Zájemci o tento čtyřmístný kabriolet s plátěnou střechou mohou vybírat ze čtyř verzí výbavy a trojice motorizací.

Základ představují dvě provedení LT v kombinaci s vidlicovým šestiválcem 3,6 litru poskytujícím výkon 232 kW (315 k) při 6400 min-1 a točivý moment 370 Nm při 5200 min-1. Standardem je šestistupňový manuál, ale na přání je lze mít též s automatem se stejným počtem stupňů. Ceny šestiválcových kabrioletů začínají na 30.000 amerických dolarů (přibližně 550.000,- Kč).

Verze s označením SS jsou rovněž dvě a pod jejich kapotou vždy pracuje osmiválec L99 nebo LS3 o objemu 6,2 litru. Motor s označením L99 je spojen s šestistupňovou automatickou převodovkou. Jeho maximální výkon je 298 kW (405 k) při 5900 min-1 a točivý moment 556 Nm při 4300 min-1. Verze LS3 naopak spolupracuje s manuální šestistupňovou převodovkou a produkuje výkon 318 kW (432 k) při 5900 min-1 a točivý moment 569 Nm při 4600 min-1. Ceny osmiválcových verzí začínají na 37.500 amerických dolarech (zhruba 680.000,- Kč).

V nabídce bude devět barev karoserie, a to v kombinaci s černou nebo tmavohnědou plátěnou střechou. Standardní výbava všech provedení zahrnuje mimo jiné čtveřici airbagů, zadní parkovací senzory, klimatizaci a 18 nebo 19 palcová litá kola.

O termínu zahájení prodeje Chevroletu Camaro Convertible v Evropě prozatím nebylo rozhodnuto.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (7)
2. 2. 2011 19:38
Re: Uz se tesim
Zase kdyz si predstavim, ze bych s Mustafou poskakoval v zacpach v Praze s manualem, tak jsem i trosku rad, ze ho mam v automatu....
2. 2. 2011 19:36
Re: Uz se tesim
Jenze ja uz Mustanga mam. V automatu. To je ten problem, kterej resim. Vim, ze idealni by bylo Camaro cabro manual a Mustang automat, ale nechce se mi meho konika prodavat a znovu ho kupovat v manualu. Mel jsem si to uvedomit pred rokem kua. Jenze to se jeste o Camaro cabru ani nemluvilo...i kdyz logicky se cekat dola ;-\ .
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 10:25
Sem zvědav
jaký bude cenový rozdíl mezi šedým dovozem z usa/can a ofiko cenou tady v EU.
Jakpak se hoši pochlapí.

Camaro je fajn, jen kupé má tu nevýhodu, že je z nej nejhorší výhled z celé trojky muscle cars (Stang, Camaro a Chally).
A ta 6,2 v porovnání s 6,4 HEMI má málo koní.
Avatar - white label
1. 2. 2011 23:56
Re: Uz se tesim
Odpověděl sis sám. Do kabria raději automat, manuál spíš do toho Mustangu... ;-)
Avatar - Camaro427
1. 2. 2011 23:39
Re: Uz se tesim
No tak to je snad jasny ne? Vzdycky a jedine manual. Teda pokud nejsi blondyna. :-)