Ekonomika
A největším skokanem roku se stává „mistr elegance“ VW Phaeton, který si připsal +6 vozů za minulý rok! Nejlépe to vystihl autor článku: To sice v jeho případě znamená +600 %, tento výsledek však považujme spíše za perličku.
Protože v roce 2009 se prodal pouze jeden kus! >😒]
Kdopak si ho asi koupil?
Protože v roce 2009 se prodal pouze jeden kus! >😒]
Kdopak si ho asi koupil?
Tak novinka od A8 potvrdila, že v Luxusním segmentu to umí.
A 8 je vynikajcí auto ale podle mého názoru jde špatně odlyšit od minulé generace navíc kdybych si měl vybrat něco podobného tak si vyberu asi Mercedes přece jenom se hodí víc na naše cesty a na dlouhé cesty jsou nejideálnější alternativou a to ipřes to že jsem velký fanda BMW bohužel sportovní charakter aut této značky na našich pozemních komunikacích (tankodromech) je pramálo využitelný.
1. Pro rozmazlené řidiče je tu vyšší střední. Byť to moc lidí nechápe.
2. Většina lidí kupujících si tuhle třídu aut se nesnaží nějak odlišit od ostatních. Běžný člověk A6/8 a 5/7er od sebe ani nepozná. A pokud neznáš S-klasse, tak si jí klidně můžeš splést s vyšší střední. Extravagantní exhibicionista si pořídí prodlouženého Hummera.
3. Tady záleží jen na interiéru "vpravo vzadu". Můj dlouhodobý favorit byla S-klasse, ale nová A8 fakt válí. Interiér Audi Exclusive je jedním slovem božský. A ta ohromná armáda příplatků... Prostě sen. Jen najmout toho řidiče...
4. Na naše cesty se hodí jakýkoli vzduchový podvozek 😄
2. Většina lidí kupujících si tuhle třídu aut se nesnaží nějak odlišit od ostatních. Běžný člověk A6/8 a 5/7er od sebe ani nepozná. A pokud neznáš S-klasse, tak si jí klidně můžeš splést s vyšší střední. Extravagantní exhibicionista si pořídí prodlouženého Hummera.
3. Tady záleží jen na interiéru "vpravo vzadu". Můj dlouhodobý favorit byla S-klasse, ale nová A8 fakt válí. Interiér Audi Exclusive je jedním slovem božský. A ta ohromná armáda příplatků... Prostě sen. Jen najmout toho řidiče...
4. Na naše cesty se hodí jakýkoli vzduchový podvozek 😄
Určitě souhlasím! Jen pokud chceš v téhle třídě řidiče, pak je L verze v podstatě nutnost... 😄
by mě zajímalo do jaký třídy na auto.cz řadí tohle auto?nikde o něm ani zmínka
Pravda a kdybych měl ty finance a neřešil bych spotřebu což u tohodle auta jinak nejde >😁 tak bych si ho hned pořídil protože je to fantastické auto. Byl sem v něm svezen a co mě nejvíc na tom autě učarovalo tak je vzhled motor zvuk prostě nirvána >😁
Pro mě je to vyšší střední. Jde o auto orientované na řidiče, na zadních sedadlech nenabízí tolik luxusu jako A8/ S-klasse/ 7er. A podle mě i rozměry budou sedět na vyšší střední.
Maserati Quattroporte patří svými vnějšími rozměry a koneckonců i cenou mezi luxusní automobily. Rád bych ho v tabulce uvedl, musel bych ale mít k dispozici počty registrací tohoto modelu - a ty SDA neuvádí. Jsou k dispozici pouze souhrnná čísla pro celou značku.
Gratuluji německé trojce ke krásnému výsledku 😉 A8 se mi sice vůbec nelíbí (předchozí byla o moc hezčí), ale chápu to, češi slyší na vše co má čtyři kruhy ve znaku. Co mě zaujalo je nízký podíl dieselu u BMW 7. Pouhých 45% je super číslo. Předpokládám, že benzín se volí i díky možnosti 😁rivu u 750i, což je neskutečně kvalitní kombinace. Tak snad zákazníci volící sportovní vlastnosti i u sedanů nejvyšší třídy nevymřeli 😉 :yes:
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale souhlasím s tím, že je jedno, kdo dělá prodeje - zásadní je, že se auto prodává (a jak). Až druhá věc je, že právě cílová skupina může mít vliv na výkyvy v poptávce.
Co mi opravdu přijde zajímavé jsou stále vysoké prodeje prakticky vysloužilé S-klasse. To je opravdu obdivuhodné.
PS: Koukal jsem na letošní čísla a tam zatím S-klasse trochu zaostává za svými "bratry".