Novinky
Boční profil skutečně nemá chybu!
tak teď už jenom aby nám dodali silniční verzi Fiestu ST a jdu vybrat banku a složit zálohu 😄
Jo a ja bych radeji at udelaji rovnou ST i s RS . A to RS by mohlo mit rovnou pohon vsech kol jako ma WRC.
Protoze na nejake RevoKnuckle na to jim uz kaslu, je to dobry doplnek predni napravy, ale funkcnost trakce vsech kol to vubec nenahradi, to je vsem, doufam, davno jasne. :no:
Protoze na nejake RevoKnuckle na to jim uz kaslu, je to dobry doplnek predni napravy, ale funkcnost trakce vsech kol to vubec nenahradi, to je vsem, doufam, davno jasne. :no:
Motor podél není, jako v rallycrossové Fiestě, tak by snad něco z tohoto využít šlo
Motor podel je v rallycrossove Fieste jen kvuli lepsimu rozlozeni vahy, u WRC je to ale zakazane. V tom bych tedy problem nevidel.
Pohon vsech kol, ktere maji nove WRC, je celkem jednoduchy, tak ze prevod do produkcni podoby by nemel byt vubec problem.
U Fordu je to problem ciste marketingoveho rozhodnuti, overeno, protoze pohon vsech kol je u zodpovedne osoby z Ford of Europe asi proste slovo. Technicky to problem neni.
Focus nebo Mondeo mely mit davno pohon vsech kol, kdyz na tech samych platformach jako maji oni, Volva ty AWD verze davno maji. :no: :no: :no:
Pohon vsech kol, ktere maji nove WRC, je celkem jednoduchy, tak ze prevod do produkcni podoby by nemel byt vubec problem.
U Fordu je to problem ciste marketingoveho rozhodnuti, overeno, protoze pohon vsech kol je u zodpovedne osoby z Ford of Europe asi proste slovo. Technicky to problem neni.
Focus nebo Mondeo mely mit davno pohon vsech kol, kdyz na tech samych platformach jako maji oni, Volva ty AWD verze davno maji. :no: :no: :no:
Focus WRC: 300 k při 6500 ot./min., točivý moment: 550 Nm při 4000 ot./min., min. váha 1230 kg.
Z toho plyne, že Fiesta o moc pomalejší asi nebude (teda jestli vůbec bude). S příchodem Mini WRC a další rok možná Sciroccem WRC očekámám zatraktivnění rally.
Navic nova auta nemaji centralni diferencial, tak ze ztraty vykonu jsou mensi.