Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Fiesta RS WRC: Debut za týden ve Švédsku

8 komentářů

Provocateur
Fiesta WRC: výkon 300 k při 6000 ot./min., točivý momennt 450 Nm při 4000 ot./min., min. váha 1200 kg

Focus WRC: 300 k při 6500 ot./min., točivý moment: 550 Nm při 4000 ot./min., min. váha 1230 kg.

Z toho plyne, že Fiesta o moc pomalejší asi nebude (teda jestli vůbec bude). S příchodem Mini WRC a další rok možná Sciroccem WRC očekámám zatraktivnění rally.
Deadlift
Jsou to jen papirove udaje, ale ve skutecnosti je to o neco vice. Tak ze ano, nove WRC budou rychla auta. 😉

Navic nova auta nemaji centralni diferencial, tak ze ztraty vykonu jsou mensi.
jeje
Boční profil skutečně nemá chybu!
Avatar - dr.biker
dr.biker
Mě se tak moc Fiesta nelíbí, např. Clio R3 je podle mě hezčí - [odkaz]
Nebo Peugeot 207 S2000- [odkaz]
jeho vzhled a hlavně i výkony nemají chybu!
Uživatel_5563327
tak teď už jenom aby nám dodali silniční verzi Fiestu ST a jdu vybrat banku a složit zálohu 😄
Deadlift
Jo a ja bych radeji at udelaji rovnou ST i s RS . A to RS by mohlo mit rovnou pohon vsech kol jako ma WRC.

Protoze na nejake RevoKnuckle na to jim uz kaslu, je to dobry doplnek predni napravy, ale funkcnost trakce vsech kol to vubec nenahradi, to je vsem, doufam, davno jasne. :no:
Avatar - Ricardo
Ricardo
Motor podél není, jako v rallycrossové Fiestě, tak by snad něco z tohoto využít šlo
Deadlift
Motor podel je v rallycrossove Fieste jen kvuli lepsimu rozlozeni vahy, u WRC je to ale zakazane. V tom bych tedy problem nevidel.

Pohon vsech kol, ktere maji nove WRC, je celkem jednoduchy, tak ze prevod do produkcni podoby by nemel byt vubec problem.

U Fordu je to problem ciste marketingoveho rozhodnuti, overeno, protoze pohon vsech kol je u zodpovedne osoby z Ford of Europe asi proste slovo. Technicky to problem neni.

Focus nebo Mondeo mely mit davno pohon vsech kol, kdyz na tech samych platformach jako maji oni, Volva ty AWD verze davno maji. :no: :no: :no: