Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz B F-Cell World Drive: Cesta kolem světa na vodík

7 komentářů

IPace
nejlepsi jsou ty fotky s vetrnyma elektrarnama, aneb vsude kde je dostupna elektricka energie tak Mercedes chce protlacit vodik ktery se desne nakladne skladuje, a na svete je tedy podle nich jen 200 mist kde by ho mohli tanknout >😁 slozite to budou mit i elektromobili ktere maji moznost se dobijet na miliardach ruznych mist a energeticke spolecnosti planuji dobijeci stojany na kdejakym parkovisti, natoz pak vodikova auta ktera maji infrastrukturu cerpacek nula nula prd a bude ji takovou mit i za nekolik mozna i desitek let

ve chvili ky se uchiti elektromobili (zprvu za pomoci EV-hibrydu) tak vodik nema naprosto sanci jak z pohledu ekonomickeho, tak z pohledu infrastruktury
Duri17
Vodík nie je slepá cesta, ale doplnenie elektromobilov. Lietadlá, lode, autá cestujúce cez odľahlé oblasti, ... na batériu fungovať nebudú, na vodík áno. Veterné elektrárne sú veľmi vhodné práve na výrobu vodíka, lebo ten sa dá skladovať, na rozdiel od elektriny. Fúka silný vietor - robíme do zásoby, nefúka vietor - predávame zásobu a čakáme.
Avatar - Anonym
Anonym
Kdyby to někoho zajímalo, tak v Lednu se v USA prodalo 321 ks Chevy Volt.
Johnn
:yes: Zajímavé,jen houšť.Ćím větší výběr tím lépe.
Johnn
No kdo ví,které dnes vývíjené pohony zvítězí do budoucna.Skoro bych řekl,že to dlouhou dobu bude hodně rozmanité.Ovšem předpovědi ohledně vodíku jsou zajímavé [odkaz]
Ovšem takových předpovědí už tu bylo.Ale, důležité pro největší automobilky je nezaspat a vyvíjet vlastní technologie pohonu a hlavně jeho výrobu,ať už jde o klasický hybrid,elektromobil či palivové články.
O dva uvedené v článku Toyotu a Daimler mít obavy nemusíme,stejně tak Honda,Ford,GM,Renault,Nissan,Hyundai-Kia… jsou ti nositelé pokroku v automobilismu.
IPace
ta jejich predpoved ma jednu trhlinku, zrejme pocitaji ze baterie se vyvyjej jen pro elektromobily, ale zapominaji, ze hlavnim tahakem baterii nejsou auta, ale spotrebni elektronika jako telefony nebo mobilni PC 😄 a stejne jak se zvisuje kapacita baterii a snizuje jejich hmotnost, tak se i zkracuje delka pro nabijeci ciklus

zaroven se zlepsuje moznost ziskavani elektriny za urcitych podminek i kuprikladu solarne, takze by jini lide treba z oblasti solarniho prumyslu mohli tvrdit, ze do roku 2015 budou schopni vyrabet karoserii auta (lak) ktera poskytne i za snizenych/zhorsenych svetelnych podminek dodat 1-3kW energie 😄 cims se nejen prodlouzi dojezd treba o 10-15%, ale taky se zajisti v dobe stani dobijeni akumulatoru

takze ja to vidim spise na pristich 10-20 let ve prospech EV hibrydu, tedy na elektrinu dojezd jen 30-60km a o zbytek se postara spalovaci motor slouzici jako generator, tedy auta typu Volt/Ampera
Avatar - Anonym
Anonym
[odkaz]