Ekonomika
Renault Espace: Vánoční sleva 100 tisíc Kč, základní 2,0 Turbo (125 kW) nyní za 549.900,- Kč
47 komentářů
Ale pokrok užitkáčům nezapřeš. Už nemají listová pera a rám z nosníků. Nezávislá sedadla, klima a úchyty Isofix pak dávají tušit, že je firmy nechtějí nabízet jen pro dopravu zedníků na stavbu.
škoda, zejména teď když mají slušnou 6válcovou naftu a nový 3,5 benzin. No ale když se to holt neprodává, a všichni chtějí mít crossover, který je sporťák i MPV, SUV i dodávka, můžeš v tom jeden den vést novomanžele z kostela a odpoledne jít poorat pole.... >😒]
tak tady nebudu asi souhlasit. Ty osobní verze dodávek přes pohodlí a účelnost (osobně jsem tedy zažil jenom Multivan) nikdy nezakryjí svůj původ, jsou to prostě upravené užitkáče.
Espace byl vždy jen a jen cestovní/osobní vůz. Nikdy (alespoň o tom nevím) se z něho nedělala žádná transportní varianta. A tak by to mělo zůstat. A když nová generace nebude, tak by do automobilového nebe měl zároveň odejít i název. :-!
Espace byl vždy jen a jen cestovní/osobní vůz. Nikdy (alespoň o tom nevím) se z něho nedělala žádná transportní varianta. A tak by to mělo zůstat. A když nová generace nebude, tak by do automobilového nebe měl zároveň odejít i název. :-!
chápu, je pátek, takže tvůj filantropizmus zvítězil, přesto si myslím, že námaha je zbytečná. Áda to ví nejlíp i kdyby žáby z mraků padali 😉
Zdá se, že nástupce nebo alespoň jeho vnější podoba byla hotova před 2 lety - [odkaz] - nedávno jsem na některém ze zahraničních auto serverů četl že Renault nejspíš nástupce neuvede, místo něho údajně vyvíjejí 6 místný crossover, který by měl převzít název ... ale kdo ví jak to bude, nechme se překvapit
Já se naopak pokusím odpovědět věcně😒br />
1. Koráb ke dnu nepůjde. Když ostatní státy podpořily i ne zcela domácí značky, ta francouzská svého potomka rozhodně padnout nenechá.
2. Značka je v pohodě. Podívej se do minulosti, kolik slavných modelů má v historii. Ostatní by mohli závidět. Nová značka by měla význam jen pro vyšší třídy. Ale proč ji vytvářet, když se dají dneska levně koupit?
3. Co jiného je dnešní plošné snižování cen? To je hraní si na elitu?
4. Ve kvalitě se, bohužel, ostatní snaží dohánět Renault. Proč by měli jít proti proudu?
5. Na příkladu nového Scenicu vidíš, že tvoří nové generace jako levnější, o Dacii ani nemluvě. V aerodynamice patřil Renault k průkopníkům a umí ji dodnes. Vrhnout vše na pochybná technická řešení je cestou do pekla, viz. např. NSU s Wankelem.
2. Značka je v pohodě. Podívej se do minulosti, kolik slavných modelů má v historii. Ostatní by mohli závidět. Nová značka by měla význam jen pro vyšší třídy. Ale proč ji vytvářet, když se dají dneska levně koupit?
3. Co jiného je dnešní plošné snižování cen? To je hraní si na elitu?
4. Ve kvalitě se, bohužel, ostatní snaží dohánět Renault. Proč by měli jít proti proudu?
5. Na příkladu nového Scenicu vidíš, že tvoří nové generace jako levnější, o Dacii ani nemluvě. V aerodynamice patřil Renault k průkopníkům a umí ji dodnes. Vrhnout vše na pochybná technická řešení je cestou do pekla, viz. např. NSU s Wankelem.
Z druhé strany se na ně tlačí stále komfortnější osobní varianty užitkových vozů (R Trafic, VW Transporter,...). Alespoň to legendární jméno by si mohli Frantíci podržet, osobní verzi Traficu by ostudu neudělalo.
jasne, je to ich problém. Len keď sa pozriem kolko relativne mladých Oplov sa potom vozí z Reichu, tak nechápem....
Pri rozumnejšej cenovej politiky by, trúfam si odhadnúť, Opel mal na to byť v prvej paťke importérov (a nielen vďaka novinkovej Insignii)
Pri rozumnejšej cenovej politiky by, trúfam si odhadnúť, Opel mal na to byť v prvej paťke importérov (a nielen vďaka novinkovej Insignii)
Jeho úlohu sčasti preberá nový Grand Scenic, veľké MPV išli v predajoch dolu všeobecne, nie je to záležitosť Renaultu.
Nebude trvat dlouho a bude se do Renaultu chodit nakupovat jako k Vietnamcům. Auta za poloviční ceny, prodejce na všechno řekne dobrý a když se budeš hodně modlit, tak auto možná jeden rok vydrží >😁
Prosím vás co nebo kdo je to ten rendlík, já takovou značku neznám.My jezdíme v autě né v rendlíku na vaření 8-s :no: .
to akoze renault nebude mat velke MPV?
vel satis bol dizajnersky e😜eriment..... toto je pomerne vyznamny model.....
vel satis bol dizajnersky e😜eriment..... toto je pomerne vyznamny model.....
Že ti dom pošlu podomní prodejce >😁 A jestli nebudeš mít dost tak i jehovisty s vesmírnýma lidma >😁
no importér Oplu by si zaslúžil nakopať aj u nás... Ale tak že by mi to zase žily trhalo, tak to nemôžem povedať. 😉 Opel som nikdy nemal a asi ho ani mať nebudem.
No jo velur je ***! Jak se zpotíš už to máš >😁 A nebo neprodyšné koženkové sedačky v MHD... a je to venku už víme čím jezdí >😁
24hodin je jenom cenový jemnocit, to si můžu rovnou skočit pro Škodovku
Já chci pořádné podbízení, mokrý hadry, prostě aby to bylo na provaz!
Já chci pořádné podbízení, mokrý hadry, prostě aby to bylo na provaz!
to je jasný, že u tebe je to legrace, spíš asi některá jiná individua (zejména ty, které Renault nejezdí a ani se ho nechystají pořídit) mají neustále z něčeho svrab 😉
šak ich nechaj, kto nechce si nekúpi.
Ja teda neviem, ale furt je lepšie predať viac s menším ziskom (+ pri nových autách budú do autorizáku chodiť aj na prehliadky a údržba však), ako sice machrovať s cenou, a predať tretinu. No ale niektorý importéry (zdravíme Opel 😉 ) si myslia zjavne niečo iné.
Ja teda neviem, ale furt je lepšie predať viac s menším ziskom (+ pri nových autách budú do autorizáku chodiť aj na prehliadky a údržba však), ako sice machrovať s cenou, a predať tretinu. No ale niektorý importéry (zdravíme Opel 😉 ) si myslia zjavne niečo iné.
Jde o to, že i já jako majitel Renaultu si z něj dokážu udělat legraci i když to nemyslím úplně vážně. 😉
bože, čo s tým Renaultom stále máte?! Tak si importér u vás presadil nízke ceny. No a čo? To ako keď je v ČR Renault lacný, tak je automaticky zlý? Veď ako tu píšete, tak všade inde v EU sa predáva za porovnateľné ceny ako konkurencia. Tak ,wo co go?????
Tak mě napadá, že když je to vánoční slevová akce jestli to v showroomech nesmrdí falešným sobem. >😁 >😁 >😁
Je to problém, jakmile se sahá na ceny, rozkolísává to všechno, trh, přeneseně i hierarchie... není to dobré.
Buď rád 😉 Třeba to hýbne i s konkurencí. I když nejsi fanda Renaultu tak by tě to mělo těšit. 😉
Nedavno som sa rozhodol, ze vytvorim GTI-mu a ostatnym koncerňáčkom akysi protipol a zacnem vkladat do diskusie stejne blbe prispevky ako ich, ale v obratenom vyzname!
Zial, nestiham za vami. Akokolvek sa snazim, tak podobne stupidity nedokazem vymysliet. A tvoj prispevok je proste obruseny diamant tohto tyzdna! 😉 :yes: :yes: :yes:
Zial, nestiham za vami. Akokolvek sa snazim, tak podobne stupidity nedokazem vymysliet. A tvoj prispevok je proste obruseny diamant tohto tyzdna! 😉 :yes: :yes: :yes:
Tohle nemůže dobře skončit. Koleos je snad už i na protiúčet za vylágrovanej holící strojek, mégane stojí, co včera twingo, teď do toho sleva v řádech statisíců na espace... hergot, já nevěděl, že renault je humanitární organizace... 😲
Pred pár rokmi nám tu Ada rozprával ako mu na "italskom levnom šunte" Fiat Stilo, ostal na nemeckej dialnici ve stotřicítce volant v rukách. Takže nejaký ten šplech od neho ma už nerozhádže >😁 >😁 >😁 >😁
vem si měsíc neplacené volno, zajeď do Plzně, vrátíš se s titulem, vstoupíš do správné strany, uklidí na na nějakou dobré teplé místečko a když budeš vybírat na státní zakázky ty "nejlepší" nabídky, možná místo erárního Superba ti povolí koupit i tohohle krasavce :-!
tolik lidské blbosti se dá vtěsnat to tak krátkého textu, bravwo :yes: 😉
hybridní pohon s lineárním dieslem >😁 >😁 >😁
hybridní pohon s lineárním dieslem >😁 >😁 >😁
Krásná cena! Jen kde na to vzít a nekrást a práce je poslední zoufalý pokus jak se dostat k penězům. >😁 Asi se dám na politiku. Přepíšu Ferdu mravence hodím na to štempl vyřezaný do brambory a je to. Dnes to tak dělá kde kdo.
Za ty peníze je tu opravdu dobrá nabídka. Sice už není nejhezčí, nejnovější... atd, ale pořád je to obrovský kus auta za cenu slušně vybaveného auta nižší střední třídy. :yes:
Za ty peníze je tu opravdu dobrá nabídka. Sice už není nejhezčí, nejnovější... atd, ale pořád je to obrovský kus auta za cenu slušně vybaveného auta nižší střední třídy. :yes:
:yes😒br />
Osobně sice preferuji benzín, ale možná do tohohle karavanu by se víc šiknul ten nafťák. Ideální by asi byl V6 od Nissanu, že jo, abychom trošku prohnal S-maxáci po dálnici >😒]
Co jsme si to jsme si, tohle je podle mně pořád nejhezčí velké MPV :-!
Osobně sice preferuji benzín, ale možná do tohohle karavanu by se víc šiknul ten nafťák. Ideální by asi byl V6 od Nissanu, že jo, abychom trošku prohnal S-maxáci po dálnici >😒]
Co jsme si to jsme si, tohle je podle mně pořád nejhezčí velké MPV :-!
Korab se naklani a za chvili pujde ke dnu. Pritom reseni vedouci k naprave jsou relativne jednoducha.
- rebranding (znacka rendlik vuyvolava negativni emoce)
- zmena charakteru vyrobku (nehrat si na elitu, ale priznat, ze jde o levny sunt)
- investice do kvality a nikoli do kvantity
- drasticke omezeni nakladu na vyvoj novych modelu. Veskere investice do vyvoje smerovat do zjednoduseni vyrobku a hledani optimalizace alternativnich pohonu (hybridni pohon s linearnim dieselem, nebo vicepalivovou keramickou spalovaci turbinou), pripadne do lepsi aerodynamiky.
Pokud bude rendlik pokracovat ve stavajicim trendu (to znamena tvurce nekvalitnich kreatur), bude z nej za par let jen montovna vozidel koncernu VW.
- rebranding (znacka rendlik vuyvolava negativni emoce)
- zmena charakteru vyrobku (nehrat si na elitu, ale priznat, ze jde o levny sunt)
- investice do kvality a nikoli do kvantity
- drasticke omezeni nakladu na vyvoj novych modelu. Veskere investice do vyvoje smerovat do zjednoduseni vyrobku a hledani optimalizace alternativnich pohonu (hybridni pohon s linearnim dieselem, nebo vicepalivovou keramickou spalovaci turbinou), pripadne do lepsi aerodynamiky.
Pokud bude rendlik pokracovat ve stavajicim trendu (to znamena tvurce nekvalitnich kreatur), bude z nej za par let jen montovna vozidel koncernu VW.
a ani scenic s espace,espace modely su od scenicu o cislo vacsie....