Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Espace: Vánoční sleva 100 tisíc Kč, základní 2,0 Turbo (125 kW) nyní za 549.900,- Kč

Diskuze (47)
Renault zlevnil MPV Espace o 100 tisíc Kč. Základní provedení s motorem 2,0 Turbo tak stojí 549.900,- Kč, turbodiesel 2,0 dCi od 604.900,- Kč a i nejvybavenější verze s automatickou převodovkou se vejde do milionu korun.

Nabídka motorů v Renaultu Espace je pro český trh zredukována na dvoulitrové agregáty. Benzinové pohonné jednotky tak zastupuje 2,0 16V Turbo o výkonu 125 kW, na straně turbodieselů jsou na výběr dvě varianty 2,0 dCi (110 a 127 kW), které je možné kombinovat s manuální i automatickou převodovkou. Češi tak nemohou u prodejců objednávat atmosférický dvoulitr (103 kW), benzinový šestiválec 3,5 l (177 kW) ani základní turbodiesel s 96 kW.

Základní výbava Genea obsahuje šest airbagů, ESP, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, elektrické stahování oken, přední mlhovky, palubní počítač, kartu pro bezklíčkové startování Keyless Drive, kůží potažený volant, rádio a automatickou klimatizaci.

Dynamique přidává litá 17palcová kola, bi-xenonové světlomety, zadní parkovací senzory, tempomat, elektricky sklopná zrcátka, světelný a dešťový senzor, kartu Keyless Entry, dvouzónovou klimatizaci a čalounění v kombinaci látka/kůže. Techrun představuje výbavu Dynamique rozšířenou o navigaci, bluetooth, měnič na 6 CD, čalounění kůže/Alcantara a 18palcová kola.

Vrcholem nabídky je Initiale vybavené téměř všemi položkami příplatkové výbavy. Zde nechybí střešní nosič (jinak +9.000,- Kč), metalický lak (+24.000,- Kč), adaptivní světlomety (+5.000,- Kč), přední parkovací senzory (+10.000,- Kč), elektricky nastavitelná a vyhřívaná přední sedadla (+25.000,- Kč) a čalounění kůží (+55.000,- Kč). Hodnota této výbavy navíc je podle ceníku dohromady 128 tisíc Kč, skutečný příplatek vůči Techrun činí 75 tisíc Kč. Initiale ale stojí na 17palcových kolech a je v nabídce jen s motorem 2,0 dCi (127 kW).

Připlatit je dále možné za panoramatické střešní okno (+45.000,- Kč), boční airbagy v druhé řadě sedadel (+8.000,- Kč) a sedadla v třetí řadě (jedno za 15 tisíc, dvě za 30 tisíc Kč, s koženým čalouněním 26, resp. 52 tisíc Kč).

Renault Espace - ceny na českém trhu (listopad 2009)
Motor2,0 T 1702,0 dCi 1502,0 dCi 1502,0 dCi 1752,0 dCi 175
Převodovka6M6M6A6M6A
Zdvihový objem [cm3]19981995199519951995
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]125/5000110/4000110/4000127/3750127/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]270/3250340/2000340/2000360/1750360/1750
Max. rychlost [km/h]206194188204198
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,710,612,49,811,1
Komb. spotřeba [l/100 km]9,57,28,27,38,2
Cena Genea [Kč]549.900,-604.900,----
Cena Dynamique [Kč]624.900,-684.900,-724.900,---
Cena Techrun [Kč]699.900,-759.900,-799.900,-799.900,-839.900,-
Cena Initiale [Kč]---874.900,-914.900,-

Na Grand Espace se také vztahuje vánoční sleva 100 tisíc Kč. Nabízí se ve všech verzích jako Espace s výjimkou výbavy Genea, příplatek za prodlouženou karoserii je 40 tisíc Kč.

Renault na Espace poskytuje standardně záruku 3 roky nebo 150.000 km.

Diskuze (47)
Avatar - salamoon
6. 11. 2009 20:53
Re: Mohli by uz uviest nastupcu
no grand scenic sa nemoze ani zdaleka porovnavat s grand espace,ked sa uz bavime o grand verziach....

a ani scenic s espace,espace modely su od scenicu o cislo vacsie....
6. 11. 2009 14:54
Re: VÝPRODEJ
Nás Čechy zajímá jen to naše malé divadélko. A to ve všem.
6. 11. 2009 13:32
Re: Mohli by uz uviest nastupcu
Ale pokrok užitkáčům nezapřeš. Už nemají listová pera a rám z nosníků. Nezávislá sedadla, klima a úchyty Isofix pak dávají tušit, že je firmy nechtějí nabízet jen pro dopravu zedníků na stavbu.
6. 11. 2009 12:03
Re: Mohli by uz uviest nastupcu
škoda, zejména teď když mají slušnou 6válcovou naftu a nový 3,5 benzin. No ale když se to holt neprodává, a všichni chtějí mít crossover, který je sporťák i MPV, SUV i dodávka, můžeš v tom jeden den vést novomanžele z kostela a odpoledne jít poorat pole.... >:-[]
6. 11. 2009 12:00
Re: Mohli by uz uviest nastupcu
tak tady nebudu asi souhlasit. Ty osobní verze dodávek přes pohodlí a účelnost (osobně jsem tedy zažil jenom Multivan) nikdy nezakryjí svůj původ, jsou to prostě upravené užitkáče.

Espace byl vždy jen a jen cestovní/osobní vůz. Nikdy (alespoň o tom nevím) se z něho nedělala žádná transportní varianta. A tak by to mělo zůstat. A když nová generace nebude, tak by do automobilového nebe měl zároveň odejít i název. :-!