Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Tiguan facelift: Nové fotografie

Německý web Volkswagenu odhalil podobu faceliftovaného Tiguanu. Světovou premiéru očekáváme za měsíc na ženevském autosalonu.
Zpět na článek
3. 2. 2011 15:45
3. 2. 2011 15:45
3. 2. 2011 15:54
3. 2. 2011 16:08
3. 2. 2011 17:24
3. 2. 2011 16:53
3. 2. 2011 17:00
3. 2. 2011 17:23
3. 2. 2011 20:52
3. 2. 2011 21:22
3. 2. 2011 22:56
3. 2. 2011 16:31
3. 2. 2011 16:59
3. 2. 2011 19:16
3. 2. 2011 16:14
3. 2. 2011 16:15
3. 2. 2011 21:03
3. 2. 2011 21:02
3. 2. 2011 16:38
neregistrovaný "Oplik1.3"
3. 2. 2011 17:49
neregistrovaný "Oplik1.3"
3. 2. 2011 16:55
3. 2. 2011 17:14
3. 2. 2011 17:36
3. 2. 2011 17:50
3. 2. 2011 17:16
3. 2. 2011 17:37
3. 2. 2011 23:10
neregistrovaný "liwest"
4. 2. 2011 12:27
3. 2. 2011 17:51
3. 2. 2011 17:57
3. 2. 2011 18:03
3. 2. 2011 18:19
3. 2. 2011 20:41
3. 2. 2011 20:59
3. 2. 2011 21:05
3. 2. 2011 21:14
3. 2. 2011 21:22
3. 2. 2011 21:30
3. 2. 2011 21:41
3. 2. 2011 21:48
3. 2. 2011 21:55
3. 2. 2011 22:00
3. 2. 2011 22:08
3. 2. 2011 22:17
3. 2. 2011 22:24
3. 2. 2011 22:30
3. 2. 2011 22:39
3. 2. 2011 22:45
3. 2. 2011 22:49
3. 2. 2011 22:51
3. 2. 2011 22:59
3. 2. 2011 23:10
4. 2. 2011 09:07
4. 2. 2011 19:39
7. 2. 2011 12:04
3. 2. 2011 18:26
3. 2. 2011 19:39
3. 2. 2011 20:12
3. 2. 2011 20:56
3. 2. 2011 21:13
4. 2. 2011 10:01
4. 2. 2011 23:55
5. 2. 2011 08:46
4. 2. 2011 09:48
4. 2. 2011 10:31
4. 2. 2011 17:35
5. 2. 2011 09:07
5. 2. 2011 11:17
5. 2. 2011 11:29
5. 2. 2011 11:53
5. 2. 2011 12:05
5. 2. 2011 12:43
5. 2. 2011 18:46
4. 2. 2011 15:53
3. 2. 2011 23:29
neregistrovaný "liwest"
3. 2. 2011 21:09
3. 2. 2011 21:18
3. 2. 2011 21:23
3. 2. 2011 21:33
3. 2. 2011 21:36
3. 2. 2011 21:49
4. 2. 2011 08:42
5. 2. 2011 00:27
6. 2. 2011 01:42
3. 2. 2011 21:12
3. 2. 2011 21:45
3. 2. 2011 21:58
3. 2. 2011 22:10
4. 2. 2011 10:17
4. 2. 2011 15:03
3. 2. 2011 21:55
3. 2. 2011 21:59
3. 2. 2011 22:09
3. 2. 2011 22:15
4. 2. 2011 16:24
6. 2. 2011 22:15
3. 2. 2011 15:45
Neumyslne?
Ved ten novy Tiguan je na vw.de jasne a uplne oficialne bez akychkolvek tajnosti...
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2011 15:45
Tiguan
Tiguan vyzeral vždy veľmi dobre, či už pred alebo po FL. Slabinou je interiér. :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
3. 2. 2011 15:54
povedený
Facelift ve znamení Touaregu mu hodně sedne. Jeden z nejlepších faceliftů v koncernu.
Rozbalit vlákno
17
3. 2. 2011 16:08
Re: povedený
No jo jenze ten cumak uz maji vsechny VW tak stejny, ze uz ani snad nepujdou odlisit ;-)
Avatar - kari.laz
3. 2. 2011 16:33
Re: povedený
Snad odlišíš SUV a jiné modely
3. 2. 2011 16:53
Re: povedený
Čo stále všetci majú s tým, že jeden dizajnový smer na všetkých autách je špatný? Tipnem si? Lebo raz to niekto povedal a preto to je špatné? Tie reakcie sú už smiešne. Napríklad také BMW by bez svojich "ladviniek" jednoducho nebolo BMW. To isté môžeme pozorovať u Porsche. 911-ka si svoj štýl drží už koľké roky a keby to zmenili, tak by sa tu všetci na hlavu stavali. No a len nech im to niekto vyčíta. Ja ho vysmejem jak malé dieťa. Jednoducho to je jeden z poznávacích znakov automobiliek a podľa mňa lepší ako keď voľakedy mala jedna automobilka milión päťsto pokusov o dizajn, na každom aute iný a z toho bol jeden model snáď podarený.

Skúste už začať používať aj iné argumenty pre kritiku. Toto už začína byť smiešne rovnako ako napríklad že rodinné MPV má mäkké nastavenie podvozku namiesto tvrdého a športového naladenia... :no:
3. 2. 2011 17:00
Re: povedený
Mícháš to příteli, ledvinky jsou markantem BMW od nepaměti, Hranatá světla VW pak poslední 2 roky.
3. 2. 2011 17:23
Re: povedený
Clovece co se vzrusujes, to nebylo nejake "haneni" VW, ale jen sucha poznamka, nic vic, nic min...proste mi prijde, ze se to vse az moc podoba, napr. jak Audi...uz to proste jen tak neodlisis...nerikam, ze je to spatne, ale ani ne dobre ;-)
Avatar - rohYpnol
3. 2. 2011 18:13
Re: povedený
Třeba proto, že na tom VW není nic tradičního, jen prostě všechny modely vždy sestřihává do stejného účesu.
Hezky to je vidět právě na VW. Nejdřív Touran. Pak Touran co vypadá jak Passat s oblinou ve světlometu. Pak Tiguan. Pak přišel nový směr s Polem a Golfem. No a zase všechno přečesáváme podle nového stylu. Takže Passat co vypadá jak Phantom, Touran co vypadá jak nový Passat, Touareg jak nový Passat. Tiguan se vzhledem Touaregu atd...
Někde jsem posloupnost modelů určitě prohodil, ale o to nejde. VW nemá nic tradičního jako ledvinky apod. Prostě jen všechny modely přečesává podle poslední módní vlny.
A za sebe říkám, že se mi to nelíbí. Golf má vypadat jako Golf, Polo jako Polo a Passat jako Passat. Nynější modely VW nemají styl. Jedno jako druhé. Vstříc průměrnosti. Zákazník obecně to možná žádá.
Pro mě ale korok zpět. Mám rád auta, ze kterých kouká určitý styl, určité kouzlo. Např. Lexus, BMW i Infinity dokazují, že to jde. Člověk tutově pozná, co je to za automobilku a přeci nevypadá jeden jak druhý.
Další hezký příklad je Citroen DS. DS3 i DS4 vypadají zcela jinak. A přeci každý pozná, že to je Citrón.
3. 2. 2011 20:52
Re: povedený
O tom to je. Ty hovoríš za seba, že tebe sa to nepáči. To je v absolútnom poriadku. Dizajn je o tom, že niekomu sa páči, inému nie. Sto ľudí = sto chutí.

Ja len hovorím, že na tom, že automobilka obmieňa istým spôsobom svoj dizajnový smer (ktorý začne väčšinou nejakou štúdiou) nie je nič zlé. A prečo má každému vadiť, že si sú tie autá podobné? Veď tak by to mali byť. Vyjdú z jednej automobilky, tak by tak mali vyzerať. Škoda vyzerá ako Škoda, Audi vyzerá ako Audi, Alfa Romeo vyzerá ako Alfa Romeo, Kia vyzerá ako Kia a o tom to je. A presne to zákazníci vyžadujú. Ak chce niekto Audinu, tak nechce aby to auto vyzeralo inak ako Audi. A ak sa dizajnový smer jednej automobilky niekomu nepáči, v poriadku, môže ísť ku konkurencii ktorej dizajnový smer sa mu páči. Je to jednoduché.

Mimochodom, nejak nerozumiem čo si myslel týmto: "Golf má vypadat jako Golf, Polo jako Polo a Passat jako Passat". Ako by mali podľa teba vyzerať? Mal by snáď Golf v aktuálnej generácii vyzerať ako ten, ktorý vyšiel u VW ako prvý (druhý? tretí?)? Myslíš, že by to niekto kúpil ak by sa siedma generácia nejakého modelu podobala na nejakú spred dajme tomu 10-tich rokov? Vieš prečo sa kupujú nové autá? Lebo sú nové. V bazároch sa kupujú len vtedy, ak zákazník nemá na nové, alebo má záľubu vo veteránoch.

"Např. Lexus, BMW i Infinity dokazují, že to jde. Člověk tutově pozná, co je to za automobilku a přeci nevypadá jeden jak druhý." - Ja nie som VWonanista, to vôbec. Ale ty snáď nerozoznáš súčasného Golfa od Passata, alebo tohto Tiguana? Prečo potom rozoznáš súčasné BMW1 od BMW3, BMW5??
Avatar - rohYpnol
3. 2. 2011 21:09
Re: povedený
Ano, je to jen můj ryze SUBJEKTIVNÍ názor. Psal jsem, že zákazníci obecně pravděpodobně tuto uniformitu chtějí.
Já vůbec nejsem proti posunu designu. Ale přirovnám to k obrazu.
Každý pozná, kdo daný obraz namaloval. každý autor ma svou techniku. A přesto nevypadá jeden obraz jako kopie toho druhého.
A o to jde. Styl vozu je ok. Ale pokud začíná jeden vůz vypadat jako kopie (zmenšenina/zvětšenina) jiného modelu vlastní automobilky, pak je to podle mě zlé.
A to se u koncernu děje čím dál tím víc. Phaeton a Passat. Touareg a Tigi. Touran taktéž zepředu jen "kopie".
VW má podle mě dva pěkné modely:
Scirocco a Polo.
Co jsem myslel tím, že Golf má vypadat jako Golf? No přesně to, že Golf nemá vypadat jak zvětšené Polo. Že Passat nemá být jen zmenšený Phaeton ;-)
3. 2. 2011 21:22
Re: povedený
Áno, zákazníci túto uniformitu chcú. Preto sa to robí. Keby to nebolo ziskové, nerobilo by sa to. Vadí to snáď len podaktorým tunajším diskutérom. V princípe, pozrime sa na to takto. Bez ohľadu na to o ktorý model pôjde (budem možno subjektívny, ale určite nie blízko pravde). Ak si niekto kúpi VW pretože sa mu páči, tak je rád že ako VW vyzerá a nepodobá sa napríklad na Daciu. Ak niekto zasa kúpi BMW je rád že vyzerá ako BMW a nepodobá sa na nič od VW. Aplikuj si to na všetky značky (ak sa nejedná o situáciu, že niekto kúpi základ u Dacie len kvôli tomu, že na nič iné nové nemá, aj keď sa mu tá Dacia nepáči a radšel by jazdil napríklad práve VW).
Avatar - rohYpnol
3. 2. 2011 22:37
Re: povedený
Tak (zatím) neuniformní automobilky ještě naštěstí jsou.
Např. Citroen.
C3ka pěkně navázala na předchozí generaci.
C3Picasso taková originální krabice.
C4 - ten je takový derivát C5, bohužel
C5 kočár
C6 designový unikát
k tomu DS3 - prostě stylovka jak má být
a nová DS4 - prostě paráda
A přeci každý pozná, že to je Citroen. Ale C3 nevypadá jak zmenšená C4. C5 má k C6 hodně daleko. DS3 a DS4 obě stylové a přitom tak rozdílné. Přitom je vždy jasné, že to je Citrón :yes:
To je podle mě ta správná nabídka. Koupím DS4ku protože mě chytne za srdce. A ne že chci Citroen a podle velikosti konta spadnu na C3 nebo C4...
3. 2. 2011 22:56
Re: povedený
Souhlasím s tebou,přílišná uniformita značky je cesta do pekel-viz.Seat a Audi se taky snaží seč může :'-( a teď se začal snažit i WV :no:
Avatar - ethicon
3. 2. 2011 16:31
Re: povedený
hmm ty si vždy taký "odborník" na dizajn..hlavne všetci vieme na aký...ale ako to môže byť jeden z najlepších faceliftov, keď sú tie facelifty prakticky všetky rovnaké...??a ktorý facelift v podaní VW je potom najhorší?či sú všetky len najlepšie? a to teraz neriešim či sú dobré, pekné či neviem aké....alebo pre niektorých diskutujúcich stačí, že VW príde z hocičím a je to najlepšie, najkrajšie..? a všetko ostatné je vykulené, přeplácané, barokní....ak je niečo prakticky rovnaké, unifikované nemá vlastne už ani zmysel hovoriť o "dizajne" skôr o funkčnosti, univerzálnosti, masovosti, účelovosti či nemennosti...samozrejme štandartnému užívatelovi to vyhovuje..
Avatar - kari.laz
3. 2. 2011 16:38
Re: povedený
Zkus si omývat přirození vlažnou vodou, možná ti to pomůže, slyšel jsem, že méně chápavým lidem se aspon potom uleví.
Napsal jsem nepovedenější Facelift v koncernu, tím myslím, že je třeba povedenější než facelift octavie, nebo touranu. Koukám, že tady začíná být skoro trestné napsat něco ke kencernu, co ho nehaní a nekydá na něj hnůj. Dokonce jsem nenapsal nic ke konkurenci a ty tu hned meleš o nějakém pomlouvání.
Avatar - ethicon
3. 2. 2011 16:59
Re: povedený
Tá prvá veta pravdepodobne vyplýva z tvojich osobných skúsenosti preto ďakujem za radu ale jej realizáciu na rozdiel od teba nepotrebujem..nikto tu nepísal o tom, že treba hanit a kydať hnoj na koncern..mne len pripadá smiešne ak niekto kto tu pod každým článkom o Fiate či Alfe dáva volný priebeh svojim názorovým zvratkom..sa tu na druhej strane doslova odbavuje pod každým článkom o koncerne VW... tá prvá veta je presne odrazom tvojho mentálneho rozmeru
Avatar - Krispos
3. 2. 2011 19:16
Re: povedený
Gratuluji, právě si se těm lidem vyrovnal.... ale pořád máš ještě šanci je překonat, tak na tom zapracuj... třeba FL Passatu, označovaný za novou generaci, mě nebere.... stejně tak Fabia II, to byl omyl z tramvajového depa. Ale FL např. Touaregu nebo právě Tiguanu se IMHO dost povedly...
3. 2. 2011 16:40
Re: Provedený?
Původní provedení se mi zdálo přiměřeně agresivnější, ale problém Tiguanu není v čelní části...je od B sloupků dál, kde působí jako špatná karikatura pěkného Touaregu. Obzvláště parti zadní dveře až víko kufru je děsivá se třemi sloupky za sebou.
Nemluvě o na zbytek karoserie nepasující patvarové výřezy blatníků.

Bohužel...Tiguan je s velkým odstupem nejhůře designově zvládnuté auto VW, marně hledá lehkost linek Golfu, Touaregu. U jinak technicky výborně vybaveného vozu to je na škodu.
3. 2. 2011 16:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2011 16:15
První krok
Tak, první fáze bude za chvíli dokončena a všechny modely VW budou používat stejná naprosto světla a masku. Čili stačí jedna linka, jedna forma atd. což je mnohem levnější a koncern tak může vydělat víc peněz.

To je ovšem jen první krok. Postupně půjde unifikace dále - zadní světla, sedačky, palubní desky (ty už vypadají stejně unyle dnes, ale ve skutečnosti se prozatím (!) trošku liší), disky kol...

A za takových deset patnáct let už si nebude objednávat VW podle typu. Přijdeš do prodejny, řekneš požadovanou délku, šířku a výšku, pohon a ze začátku ještě motor (časem se vše zracionalizuje na jediný tříválec 1.1 TDI 185 kW). A až vyrobené auto přijde na salón, prodejce se podívá do tabulky a podle rozměrů nalepí na kufr nálepku - Polo, Golf, Passat atd.

Vítejte v krásném VW-svwětě 8-s :no:
Rozbalit vlákno
21
3. 2. 2011 16:41
Re: První krok
Nehroť to, od kapoty dozadu je to pokaždé jiné a když si trochu pohrají v servisu s bruskou, půjde namontovat na Golf čelní část Pola a nikdo nic nepozná ;-)
3. 2. 2011 16:41
Re: První krok
No jen bys k tomu měl dodat, že tak to chce většina zákazníků, protože kdyby to nechtěli tak budou kupovat Fordy, Opely nebo Fiaty. Oni ale kupují VW...
3. 2. 2011 16:54
Re: První krok
Simsone, takže ostatní značky jsou dle tebe jen do počtu?
Avatar - white label
3. 2. 2011 17:01
Re: První krok
Nejsou, a to snad ani podle něj, to by musel napsat místo svého "většina", všichni... ;-) :-)
3. 2. 2011 17:04
Re: První krok
Helemese tak všichni říkáš :-)
Avatar - white label
3. 2. 2011 17:32
Re: První krok
Já nic takového neříkám, tos naopak nepřímo napsal ty o něm, tedy že to tak napsal... ;-)
4. 2. 2011 05:32
Re: První krok
Jsem si jist, že většina mělo vyznít přesně jak jsem myslel :-)
Avatar - Barrichello
4. 2. 2011 09:03
Re: První krok
Ne, oni kupují Toytoy, GM, Fordy.
Avatar - kari.laz
3. 2. 2011 16:51
Re: První krok
Poznej je od sebe interiery:

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

A ted mi řekni, v čem jsou ty interiery VW o tolik víc stejný, než interiery v BMW. Možná ti unikla jedna novinka a to, že každá automobilka má svůj styl a podle toho tvoří. Dělají to všichni, ale jen některým se to vytýká.
3. 2. 2011 16:59
Re: První krok
Dal jsi si krásnou práci, ale možná jsi mohl zkusit interiéry Golfu, Touranu a Tigiho ;-) Zrovna interiéry VW jsou výkladní skříní mainstreamu a i díky němu je kvalita všeobecně na takové úrovni o které by většina lidí před pár lety ani neuvažovala, nicméně patrnější odlišení předků by VW slušelo. Ve všem ostatním je totiž automobilka progresivní.

Takhle vybočuje svým způsobem jen Passat s optikou brýlí 80-ti letého profesora.
Avatar - white label
3. 2. 2011 17:20
Re: První krok
Každopádně 100%ně platí, že unifikace designu (exteriéru i interiéru), která tu projde třeba tomu BMW (mně rozhodně nevadí ani u něj), se koncernu (Audi, VW...) neodpouští (odkazy jsou jasným důkazem, poznal bys úplně všechny BMW z odkazu od sebe jen podle fotek?) a pořád se tu o tom mele jak o červené punčošce, že to vadí zdejším uživatelům nesrovnatelně více, než početným solventním zákazníkům VW, není třeba dál rozebírat.
Ale hlavně se při té nekonečné kritice unifikace VW člověk skoro od nikoho nedozví, jestli ten Tiguan vypadá líp, než ten předešlý, o čemž by měla být diskuse logicky především. Za mě jednoznačně ano, což není u faceliftů vždy samozřejmost, včetně těch koncernových... ;-)
Změn je sice málo, ale o to víc překvapí jejich účinnost...
3. 2. 2011 17:24
Re: První krok
Svůj názor jsem připojil v 16.40 ;-) Líbí se mi všechny modely, nejvíc samozřejmě klasický Golf, ale Tigi podle mě potřebuje novou kastli. Touareg je fešák, tohle je taková ošklivka...pro mě. ;-)
Avatar - white label
3. 2. 2011 17:35
Re: První krok
Vím, žes ho připojil v 16:40, bohužel jako jeden z mála tady...
3. 2. 2011 17:37
Re: První krok
Pravda, s interiéry má BMW podobný problém jako VW. Zvenku už je to jinak.

A vnitřky Ka/Fiesta/Focus/Mondeo už si nespleteš, 107/207/308/508 taky ne...
Avatar - white label
3. 2. 2011 18:17
Re: První krok
Kolik laiků od sebe na cestě běžně pozná současnou 7er a 5er? ;-)
3. 2. 2011 18:38
Re: První krok
Laici nepoznají ani 3er.
Avatar - kari.laz
3. 2. 2011 18:42
Re: První krok
Z laiků nikdo, protože jsou prostě podobný. Ale není to VW koncern, tak je to jedno.
Avatar - kari.laz
3. 2. 2011 18:43
Re: První krok
Tak zrovna interiery Fordu by jsem za vzor nedával. A to atjsou odlišný jak chtějí. To zrovna není nejsilnější stránka Fordu.
3. 2. 2011 21:03
Re: První krok
V čom spočíva ten problém?
3. 2. 2011 21:02
Re: První krok
:yes: to nevysvetlíš...
neregistrovaný "Oplik1.3"
3. 2. 2011 16:38
hmm
úplně nový model :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2011 16:43
najdi 5 rozdielov :D
[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
3. 2. 2011 16:55
Re: najdi 5 rozdielov :D
1) umístění mlhovek
2) nápis na registrační značce

;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
3. 2. 2011 17:49
Re: najdi 5 rozdielov :D
na jednom z obrázků jsou kola vytočena víc .......... >:-[] >:-[] :yes:
3. 2. 2011 21:34
Re: najdi 5 rozdielov :D
1) Jiná mřížka.
2) Jinak uchycená zpětná zrcátka.
3) Chromování spodního nasávacího otvoru.
4) Ochranné lišty na prazích.
5) Jinak umístěné mlhovky.

A dá se, po pravdě, pokračovat. (Pro tvou informaci, našel jsem je za 20 sekund).
3. 2. 2011 16:55
TIGI-KLASSE
Jedním slovem - dokonalost. Ani se nechce věřit, že takhle krásný vůz může být nabídkou v mainstreamu. Tahle změna TIGImu velmi pomohla, zbavil se svého klukovského kukuče a více se vizuálně přimkl ke svému většímu bráchovi. A to je moc dobře.

Ty dvě zdvojené chromové lišty, a vůbec celá konfigurace přídě potvrzují názor kolegy Kariho, ano toto je liftingová koncernová špička, toto je (super)mainstreamová kompaktní špička SUV. V kontextu konkurence TIGI se svým umírněným, jistým, pevným a stylovým designem ční jak mrakodrap, dnes tedy TIGI získává status absolutní třídní jedničky i ode mně :yes:

A započteme-li současně TIGIho dvojjediný status, totiž soft/hard SUV, není co řešit, v kompaktních SUV je TIGI jednoznačnou mistrovskou volbou. Tedy pro ty, kdo na něho mají...

Dnes velmi zřetelně a upřímně - BRAVO VOLKSWAGEN :yes:
Rozbalit vlákno
30
3. 2. 2011 17:01
Re: TIGI-KLASSE
Ten soft/hard SUV obnaž ;-)
3. 2. 2011 17:14
Re: TIGI-KLASSE
Nahoře je máš dokonce vyfocené. Je to otázky výbavy modelu, jeden je prioritně určen více na silnice, druhý umí více v terénu - jiné nájezdové úhly, krycí plechy a elektronická výbava.
3. 2. 2011 17:27
Re: TIGI-KLASSE
JJ, tohle se mi snažil prodejce taky vysvětlit...pravda je taková, že nejde ani tak o terén, jako o to připlatit za Sport&Fun...jinak je výsledek jen horší. Neříkám, že je to špatně, naopak...jen mi hard SUV přijde so so hard :-)
3. 2. 2011 17:36
Re: TIGI-KLASSE
:-) Přečti zdejší testy, jsou tu asi 4 a každý z nich výborně to auto popisuje. Překvapuje mě trochu tvé hodnocení zádi, píšeš to někde nahoře, nebyl bych tak kritický, své kouzlo to auto má. Ve spojitosti s diskuzí na tvém blogu je podle mně TIGI jasnou (a prakticky jedinou možnou) volbou. Například v bílé je TIGI k pomilování :-)
3. 2. 2011 17:40
Re: TIGI-KLASSE
Chci ještě vyzkoušet Evoque ;-)
3. 2. 2011 17:50
Re: TIGI-KLASSE
Jo, to může být zajímavé, s odkazem na četnost servisních míst a známou související poruchovou velkorysost, která se od majitelů tak nějak očekává, bych byl velmi opatrný. Pro dámu příliš ostré, příliš... okaté. To už spíše X1 ne?
3. 2. 2011 18:44
Re: TIGI-KLASSE
No safra, argumentovat poruchovostí LR a zároveň v jedné větě doporučovat VW, tomu říkám odvaha.
Avatar - Krispos
3. 2. 2011 19:22
Re: TIGI-KLASSE
Počujte, Kefalín, čo si predstavujetě pod takým VW X1? >:D
3. 2. 2011 19:35
Re: TIGI-KLASSE
OK, pardon. Doporučení VW bylo v předcházející větě.
4. 2. 2011 05:35
Re: TIGI-KLASSE
Evoque není pod kastlí žádná novinka. Poslední ročníky se navíc dostali na úroveň své konkurence, tam problém nevidím. Vyzkoušet chci už kvůli většinou rozdílným snímkům a realitě. X1 je fajn, jsem ale občas hnidopich a neskutečně mě štve jedna sice drobná, ale podstatná věc ;-) . Jinak nemá chybu a zraje ;-)
Avatar - Hombre_71
3. 2. 2011 17:12
Re: TIGI-KLASSE
Chlape, ty už to fakt nehul ;-)
3. 2. 2011 17:16
Re: TIGI-KLASSE
Podle toho, že jinou větu jsem tu od tebe už půl roku nečetl, bych odtušoval, že permanentně zkouřenej jsi spíše ty... ;-)
3. 2. 2011 17:28
Re: TIGI-KLASSE
A nebo pises stale dokola ty same sra... Vyber si sam...jsi inteligentni az az...
3. 2. 2011 17:35
Re: TIGI-KLASSE
GTI už to ani nepíše, používá už jen Ctrl+C a Ctrl+V...
Avatar - Barrichello
4. 2. 2011 09:04
Re: TIGI-KLASSE
Dokonale vystiženo :yes:
3. 2. 2011 17:29
Re: TIGI-KLASSE
Neřeš hlouposti, navrč hrnky a přijeď, právě jsem rozbalil Guantanameru ;-) ta by vydržela z Prahy až do Berlína...a jak voní...jediný co z Kuby stojí za to :-)
3. 2. 2011 17:32
Re: TIGI-KLASSE
PS: Jeste tam pry maji krasne more >:D
3. 2. 2011 17:35
Re: TIGI-KLASSE
Jo a plnej stát votrapů
3. 2. 2011 17:48
Re: TIGI-KLASSE
A rum, Guayabitu a Lisandru Silvu. :-)
4. 2. 2011 05:38
Re: TIGI-KLASSE
S rumem opatrně ;-) nějak tvrdý nejedu :-)
3. 2. 2011 19:41
Re: TIGI-KLASSE
Osobne kdyz poradny kurivo, tak Esplendidos, od kamarada pilota rovnou z Kuby krabice za 1000Kč, zadarmo :-)
4. 2. 2011 05:37
Re: TIGI-KLASSE
Dovoz jen občas, ale rád si zaplatím, jinak je slušná i Dominikána Balmoral ;-)
3. 2. 2011 17:31
Re: TIGI-KLASSE
V jednom mas ale pravdu, i kdyby to byl kosoctverec ci krabice 2x5m a melo to znak VW, tak jeste nez by to sjelo z vyrobni linky ci to nekdo videl, je to uz proste dokonalost, skvost, to nejlepsi a po tom dalsi facelift a opet to nejlepsi nejpovedenejsi, soudruzi z VW jsou proste bozi... ;-)
3. 2. 2011 17:40
Re: TIGI-KLASSE
co bys chtěl po bláznovi,který napíše BRAVWO PASSAT i pod článek o nadměrně hořících folcvágnech..... >:D
3. 2. 2011 18:05
Re: TIGI-KLASSE
...a jeste to k tomu obrati v jedne vete proti Ferrari >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
4. 2. 2011 09:06
Re: TIGI-KLASSE
Každá sekta je dokonalá. A být členem sekty nelze než sektu chválit ne.
GTI je jasný člen sekty :-)
neregistrovaný "liwest"
3. 2. 2011 23:10
Re: TIGI-KLASSE
Zdravím Tě GTI.. :-) Tak mi nedá a musím něco vrátit...Koukám,že tentokrát si pro změnu močíš zase do své garáže Ty sám... :yes:
Neber to jako napadání.. :-) To vůbec ne..Prošel jsem si Tvůj blog..Máš tam nejlepší články co jsou na tomto serveru..Všechna čest.. :yes:
Ale víš jak se říká těm co káží vodu a pijí víno..Hezký večer.. ;-)
4. 2. 2011 12:27
Re: TIGI-KLASSE
Děkuju za pochvalu :yes: S tím kázáním nemohu souhlasit, když tu píšeme o autech musí (a ty to již víš) jít garáž stranou, jinak tu z toho uděláme diskuzní kroužek cukrárenskejch naivků (nemyslím to osobně).

Tedy zde platí jako nikde jinde - padni komu padni, je-li vůz výborný, chvalme, není-li nechvalme, je to prosté. A v tomto kontextu ten TIGI zaslouzží doslova oslavnej mejdan :-)
3. 2. 2011 17:51
Ne
A pořád se mi nelíbí.
Golf, Polo a Touareg vypadají s novými světly perfektně, Passat a Tigi jako třikrát přešívané sako.
Přitom potenciál v tomto čumáku rozhodně je. :yes:
Rozbalit vlákno
26
3. 2. 2011 17:57
Re: Ne
Je to všechno samozřejmě dáno rozměrem vkusu, no, pro mne je to obnošený sako dokonale zvěčněno zde - [odkaz] 8-s

Ta příď TIGIho, a ty to tam vidíš, viď :-) je fantastická :yes:
Avatar - Hombre_71
3. 2. 2011 18:03
Re: Ne
hmmm, poslední Laguna jistě není perla designu, ale technicky je hodně na výši - a pozor: za cenu toho tvýho vysněnýho Passata bych dneska koupil dvě. Jelikož mluvíme o automobilové konfekci je cena až na prvním místě :-!
3. 2. 2011 18:19
Re: Ne
Laguna není přešívaná, vždyť v každé generaci a faceliftu vypadá úplně jinak. >:D

Jo jo, předek je krásnej. Ještě doladit zbytek a bude to premiant. To samé platí pro Passat, ten čumák se na starej profil karoserie nehodí.
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 20:41
Re: Ne
Ten čumák vypadá jak by jej vzali z Loganu, což je možná pochvala >:D
Avatar - white label
3. 2. 2011 20:59
Re: Ne
Opravdu, jako by mu z oka vypadl... 8-s
Tak mladý a už tak vážná oční vada... >:-[]

[odkaz]
3. 2. 2011 21:05
Re: Ne
A co tohle [odkaz] Už je to bližší. >:D
Ale co,podobnosti můžou být,už toho je tolik,to byc nebral jako vadu.
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 21:14
Re: Ne
Tak a co tohle srovnání:
[odkaz]
[odkaz]
myšlenka je naprosto stejná, stačí si odmyslet tunu chromu z Passatu, horizontální světla mírně skosené na vnitřní straně, striktně horizontální nárazník, jednoduchost tvarů u obou aut.

PS: Jinými slovy, tak jak vypadá nový Passat, tak takhle nějak bych si představoval, že by vypadala první Dacia střední třídy. ;-)
Avatar - white label
3. 2. 2011 21:22
Re: Ne
Jednak to není Tiguan, ale nevadí. Tohle všechno (o čem píšeš) pokud si odmyslíš, tak jsou si vlastně podobná skoro každá dvě auta...
Raději rozveď tu "naprosto stejnou myšlenku", co tak designově originálního/novátorského má Logan a podle něj i tento Tiguan? ;-)
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 21:30
Re: Ne
Reagoval jsem na Passata, který byl v příspěvku o kterém píšu.
A jestli chceš vidět rozdílnou myšlenku, tak ve střední třídě vedle sebe postav třeba 508 a Passata, nebo Mondeo. Ono nejnápadnější podoba jsou ta světla a tvary, ten chrom jen přidává vzhled hodnotnějšího vozu.
Nikde nepíšu, že má něco novátorského Logan, ten nic, je to lowend a podle toho je i vytvořený. ;-)
Avatar - white label
3. 2. 2011 21:41
Re: Ne
Světla mají jiný tvar, zkosení směrem dolů ke středu má spousta aut, navíc Passat ho má pod výrazně jiným úhlem, Logan má plechovu masku s trojúhelníkovou dírou uprostřed...., těch zásadnějších rozdílů je tam spousta, pro mě je tahle údajná podobnost především přáním otce myšlenky... :-)
Jestli je tento Passat na něco podobný, pak je to faceliftovaný Phaeton a ten má ke třídě Loganu opravdu daleko... ;-)
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 21:48
Re: Ne
Mé první setkání s novým Passatem bylo na dálnici v podvečer, bylo šero... V zrcátku vidím siluetu a říkám si "předjíždí mě Logan :-O a má xenonová světla". Pak až byl vedle mě jsem si všiml toho rozdílu.
Jo, je to samozřejmě poznat které auto je které, ale ten první pohled, ve zkratce, to je to, co ti vzhledově připomene nejpodobnější tvary jiného auta. A pochybuju, že bych si jej v zrcátku spletl s Lagunou, C5, Insignii, Mondeem, Accordem.... ničím ze střední třídy.
Oba auta jsou jednoduchá, žádná designová složitost, prosté tvary, to je spojuje. Už nevím, jak ti to vysvětlit >:D
Avatar - white label
3. 2. 2011 21:55
Re: Ne
Passat má konzervativní design (záměrně), Laguna, C5, Mondeo, Accord..., ne, nebo určitě ne tolik, jako Passat...
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 22:00
Re: Ne
No vidíš, Logan je vlastně taky konzervativní, taky záměrně >:D
Avatar - white label
3. 2. 2011 22:08
Re: Ne
V podstatě ano, ale dvě konzervativní auta si ještě nemusí být tak podobná, jak to vidíš ty, to bys mohl stejně napsat, že je podobný Phaeton a Logan.
VW se designem těch přídí vrací záměrně zpátky ke "kořenům", nic moc na tom rozhodně ušetřit nemůže, naopak Logan se k ničemu nevrací, nemá podobnou tradici, tam je důvod zásadně jiný...
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 22:17
Re: Ne
No popravdě forma/lis na méně komplikované tvary jistě bude levnější ;-)
Dalo by se to udělat lépe, být konzervativní, přitom zajímavý a exklusivní, třeba Yetta by mohla být příklad.
Avatar - white label
3. 2. 2011 22:24
Re: Ne
Yetta? Myslíš Jetta? Co je napřídi Jetty exkluzivnějšího, než na jiných VW?
Zrovna u toho Tigiho mě ta zbytečná komplikovanost designu předku trochu vadila, tohle je určitě mnohem lepší...
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 22:30
Re: Ne
Yeti, Jetta, kdo se v tom má orientovat 8-s >:-[]

Celkově je Jetta dynamočtější, elegantnější, je to v detailech, stejně jako mezi Polem a Golfem.
Avatar - white label
3. 2. 2011 22:39
Re: Ne
Ale zrovna ta příď Jetty je ve stejném duchu jako ostatní dnešní VW..., je to celkově lepší , než minulá Jetta, ale tyhle auta (menší sedany) mi prostě neříkají vůbec nic...
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 22:45
Re: Ne
Tak já až takový velikostní rozdíl mezi Jettou a Passatem nevidím. Taky mám raději více kombíky, ale tak nemusíme diskutovat jen o tom, co nám něco říká ;-)
Avatar - white label
3. 2. 2011 22:49
Re: Ne
To nemusíme, ale prostronost Passatu bud pořád o poznání lepší, než u Jetty...
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 22:51
Re: Ne
I když jde prostornost ruku v ruce s designem, tak jsme přecejen začali u toho designu. ;-)
Avatar - white label
3. 2. 2011 22:59
Re: Ne
Začali, ale sám si přešel ke srovnání velikosti Jetty a Passatu v minulé reakci...Pro mě je ten nový Passat v kombíku celkově mnohem zajímavější, než celá Jetta i se svým povedenějším designem, myslím proti předchozí Jettě ...
Jdu spát, tělesná teplota pomalu soupá..., snad to ráno nebude horší... 8-s
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 23:10
Re: Ne
To jsem tě tak rozpálil? >:D ;-) Dobrou ;-)
Avatar - Barrichello
4. 2. 2011 09:07
Re: Ne
Paheton je největší vykopávka jaká se nabízí, je to přestárlý dinosarus pro soudruhy s číny za přepálenou cenu.
4. 2. 2011 19:39
Re: Ne
A ptal se tě tady někdo na něco, Barýku? Tak neštěkej a zalez do boudy...
Avatar - Barrichello
7. 2. 2011 12:04
Re: Ne
HAF.
Běž radši naleštit stříbrnou Fobii 1,2 HTP
3. 2. 2011 18:15
MODLITBA ZA TIGUANA
Tys mocný silný tiguan,
na ramenech vah svět náš vznášíš.
Tys bůh náš, světlo, a pan,
co životy všem nekonečně krášlíš.

V útrapách bankrotů hledáme cíl,
na přervané tětivě visící pár.
Jen v garáži žijeme oslavných chvil,
to Koncern, ta matka, když poskytne dar.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - rohYpnol
3. 2. 2011 18:29
Re: MODLITBA ZA TIGUANA
Přidávám se. Pěkná pohřební >:-[] Taky je mi líto, že Tiguan musel odejít.
3. 2. 2011 19:08
Re: MODLITBA ZA TIGUANA
Ty ses dabel :yes:

Ale libi se mi jak facelift, tak i rozdil mezi "silnicni" a "terenni" verzi.

Ono to ale ani snad nemohlo dopadnout spatne, v tomhle je na VW spoleh.
3. 2. 2011 21:33
Re: MODLITBA ZA TIGUANA
Ale no tak GTI... S tebou sa dá normálne rozumne debatovať a človek si potom začne o tebe myslieť, že si jeden normálny inteligentný človek. Ale potom to zabiješ tým, že vytvoríš modlitbu k autu? Keby šlo o ženu, nepovedal by som ani slovo... Mne sa Tiguan vždy páčil a po tomto FL vyzerá naozaj veľmi dobre, ale modlitby nezložia ani malé deti pre svoje vysnívané červené Ferrari na plagáte nad svojou posteľou. ;-\
3. 2. 2011 21:50
Re: MODLITBA ZA TIGUANA
Normalne jsem se fakt zasmal, ty dnes opravdu perlis >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
4. 2. 2011 09:09
Re: MODLITBA ZA TIGUANA
Vynikající. Jak že se jmenujete Volfsburgské děti?
Něco členové řádu Velkého Vlka?
A kdy budete stát v metru a rozdávat propagační časopis Vlkův Svět?

>:D :-) ;-)
4. 2. 2011 19:46
Re: MODLITBA ZA TIGUANA
My u nás v metro nemáme, ale pořád lepší parta v zásadě normálně se bavících lidí, než Barýk štěkající svoje moudra o amerických autech o kterých ví tak maximálně to, co někde pracně vygůgluje na netu. Takže ještě jednou, doštěkat a zpátky do boudy!
Avatar - Barrichello
7. 2. 2011 12:01
Re: MODLITBA ZA TIGUANA
Fááákt Ftipneej.
Já s nima jezdím 7 let, takže o těch amerikám vícm asi tak 1444444444444444444444444444444444444444… víckrát jak ty. Tys v tom ani neseděl.

Běž do kouta a šoupej tam nohama....

P.S: nemůžu za to, že v Horní dolní metro nejezdí :-)
Avatar - rohYpnol
3. 2. 2011 18:26
Vstříc průměrnosti
Nevidím jediný důvod, proč by musel Tiguan vypadat jako Touareg, co se vypral na 60 stupňů místo povolených 30.
Původní Tiguan měl kouzlo, linky se pěkně doplňovaly a obliny pod světlomety příď krásně odlehčovaly. Teď mnohem těžkopádnější a naprosto strohá příď. Ale hlavně že každý pozná fauvé ;-\
Jen aby si manželé po ránu v garáži nespletli Touarega s Tiguanem.
Možná by VW měl uvažovat i na přejmenování modelů
VW Polo = VW S
VW Golf = VW M
VW Passat = VW L
VW Phantom = VW XL
VW Touran = VW XXL
VW Sharan = VW XXXL
VW Tiguan = VW L+
VW Touareg = VW XL+
Rozbalit vlákno
11
3. 2. 2011 18:44
Re: Vstříc průměrnosti
>:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2011 19:14
Re: Vstříc průměrnosti
Phantom?
3. 2. 2011 19:18
Re: Vstříc průměrnosti
Protože není nikde vidět ;-) Tajemný VW :-)
3. 2. 2011 19:43
Re: Vstříc průměrnosti
>:D :yes:
Avatar - rohYpnol
3. 2. 2011 20:56
Re: Vstříc průměrnosti
No je to takový Phantom koncernu ;-) Písmeno sem písmeno tam, taky naděláš >:D Prostě skleněná fabrika.
Avatar - white label
3. 2. 2011 20:18
Re: Vstříc průměrnosti
Ty nevidíš důvod proč by musel a třeba já zase nevidím důvod proč by nemohl... ;-)
Avatar - rohYpnol
3. 2. 2011 20:58
Re: Vstříc průměrnosti
Protože když kupuji Tigiho, tak nechci zmenšeninu Touarega. Chci TIGIho.
3. 2. 2011 21:51
Re: Vstříc průměrnosti
No vidis a kolik lidi si to kupuje ;-)
Alespon chapes, proc se to nechytlo v US >:D
Avatar - white label
3. 2. 2011 22:00
Re: Vstříc průměrnosti
Ty hlavně nechápeš, proč se to tak chytlo v Evropě, to chce čas, časem se s tím nějak srovnáš... >:-[]
4. 2. 2011 10:12
Re: Vstříc průměrnosti
Mne je nejaky VW ukradene i ostatni automobilky, koupim si to, v cem se budu citit nejlepe a znacka je az na druhem miste...ale casem to pochopis ;-)
Avatar - Barrichello
7. 2. 2011 12:02
Re: Vstříc průměrnosti
Nepochopí, člen sekty VW to nikdy pochopit nemůže, vidí jen svého Aštara :-)
Avatar - Ondore
3. 2. 2011 18:26
Môže byť
Na rozdiel od tých, čo z fotky vedia, aký fantastický je nový facelift a že je to samozrejme jednička triedy by som sa zatiaľ zdržal hodnotenia v rámci pravidla - nevidel jsem, tak nehodnotím ;-) Za seba ale hovorím, že Tigi je jedno z mála koncernových áut, ktorým tá strohosť a skostnateľosť dizajnu pasuje - v tom najlepšom slova zmysle. Trochu v protiklade s dobrými zvykmi triedy by som uprednostnil benzín, v dvojlitrových dízloch VW ťahá oproti konkurencii za kratší koniec, možno je 1,6TDI iný, zatiaľ nehodnotím ;-) V každom prípade ale VW vytvoril konkurencieschopné vozítko do mestskej džungle, určite ho treba zahrnúť do užšieho výberu ak lovíte v tejto kategórii.
Rozbalit vlákno
3
3. 2. 2011 18:36
Re: Môže byť
1.6TDI má manželka v Golfu. Na tom motoru je nejlepší, že neuvadá ani daleko za čtyřmi tisíci, jinak jede stejně jako konkurence. Spotřeba výborná.
Takže tady musím chválit a chválit.
Avatar - Ondore
3. 2. 2011 18:50
Re: Môže byť
Na tento motor som čítal zo dva pozitívne články, ale to som čítal aj o novom CR 170k a jeho hrubý drsný chod dokáže pokaziť akúkoľvek dlhšiu cestu (skúšal som zabehnutý, 30kkm, v tom to nebolo). Oproti relevantnej konkurencii nemá nič zaujímavé v čom by sa jej aspoň vyrovnal a hodnotenie slovom "priemer" je naň už celkom pochvala. U nás nič neobvyklé čítať chválu na "domácu" značku, treba skúsiť na vlastnej koži, ale dík za referenciu, určite ho niekde vyskúšam :-)
Avatar - white label
3. 2. 2011 20:16
Re: Môže byť
Souhlas, třeba mě ta předchozí příď Tiguanu spíš vadila/rušila...
3. 2. 2011 19:39
Hnus
V předešlých diskuzích zde byl přirovnáván design aut k architektuře.Z tohoto pohledu vypadá Tiguan stejně jako komunistické paneláky,možná účelné (úspora nákladů),ale naprosto hnusné. :no:
Rozbalit vlákno
18
Avatar - white label
3. 2. 2011 20:12
Re: Hnus
Použité expresiva "HNUS" je dostatečně výmluvné. Jistě, že líbit se nebude každému žádné auto, ale použít tohle slovo u podobného nového vozu, je především důkaz dětinské zaujatosti... Design Faceliftovaného Tiguanu může být pro někoho příliš jednoduchý, konzervativní, malo líbivý, málo vtíravý, málo vyumělkovaný, nebo málo přeplácaný (viz např. hyundai ix35, koleos, ale nejen ti), každopádně má mnohem dál k určité kýčovitosti většiny jeho (neprémiové) konkurence, zvlášť po tomto faceliftu... ;-)
3. 2. 2011 20:56
Re: Hnus
Máš White pravdu,je to expresivní,ale odpovídá to i zdejší kultůře diskuzí.Tak proč se tak nevyjadřovat.A proč ti expresivnost vadí zde?Pod jinou diskuzí ne?Se stylem některých jedinců zde časem budou nadávky a diskuze vlastně zanikne.
Jinak styl co největších úspor evokuje přirovnání k té zmíněné architektuře,která je mi hodně vzdálená,z Tigiho to přímo čiší.
Mimochodem zde bylo i vysvětleno,že kýč je obrovská snaha se zalíbit.
A je u VW přímo do očí bijící uniformita (jak víme,některé uniformy působí i sexy,toto ne),strach ze sebemenších změn.Snaha zalíbit se především fleetu.Já nepotřebuji uniformu. :-!
Avatar - white label
3. 2. 2011 21:13
Re: Hnus
Ony se tu občas objeví u vulgarismy a mám to také brát jako důvod používat je taky?
To o čem teď píšeš je především o zvolené designové cestě, já nemám rád přílišnou snahu zalíbit, zvlášť za každou cenu, ty zase nemáš rád jednoduchost, strohost, konzervativnost..., ale tvá snaha dát do přímé souvislosti tento design s nižšími náklady, je v tomto případě maprosto nepodložená. Domníváš se snad, že náklady na výrobu Tiguanu jsou nižší, než třeba u konkurence jen proto, že má konzervatijnější design? Máš snad pocit, že Tiguan bude (po faceliftu) sdílet karosářské díly s Touaregem II a VW tak ušetří... :-)
P.S. Mimochodem mrkni na hodnocení faceliftu zdejších uživatelů, kteří obvykle koncernu v podobných anketách zrovna moc nepřejí...
4. 2. 2011 10:01
Re: Hnus
Občas se tu objeví vulgaismy?Docela dost často.Kultůru diskuzí neurčí jeden jedinec,ale všichni zůčastnění.
Ano designová cesta je u VW zvolená konzerativní a strohá.Ale už sám píšeš,jednoduchost.Žádné designové vychytávky,nic.Vyráběl jsi něco prosím z nějakého materiálu,třeba i z modelíny.Je mnohem jednoduší vymodelovat jednoduchý pravidelný tvar než komplikovaný a přitom ještě líbivý.Jinak by mohl být sochař úplně každý.To platí i pro výrobu forem,raznic.Podívej se na zpět.Jak se vyvíjí design automobilů.Jde vždy ruku v ruce s technologickým vývojem.Dovedeš si představit,že máš k dispozici obráběcí stroj,ale můžeš nástroj posouvat vždy pouze v jedné ose.Jak je složitější vyrobit rádiusy,křivky.Nebo máš stroj,který pohybuje nástrojem současně ve třech osách.můžeš si dovolit více.Všichni mají k dispozici tyto stroje,ne že ne.Jen někdo je využívá více,jiný méně,ale stejná je pak i cena dražší,levnější.
Mimoto VW má v Evrpě značné fleetové prodeje,tam určitá uniformita,strohost patří.Tak proč by se toho vzdávali?
Ony i ty paneláky měly své klady.Bydlení pro spousty lidí,nastavily určité standardy,někdo na ně nedá ani dnes dopustit.Proč ne.Ale z mého hlediska komfortu bydlení,ne.
Je to můj názor a můžu ho vyjádřit.Že se něco líbí,někomu jinému,neznaméná,že se to musí líbit i mně.
Avatar - Typhoon
4. 2. 2011 23:55
Re: Hnus
Co se týká výrobních nákladů: karoserie se neobrábí a ani nesochá. Plechy jsou výlisek a spojlery jsou vystříknuté z plastu. Rozdíly ve tvarech "nudných" a "nenudných" nejsou tak velké, aby to hrálo nějakou roli z hlediska nákladů.
Nyní k Tiguanu: je nádherný, miluji konzervativní design, je to něco ustáleného, v podstatě jednoduchého a zároveň geniálního, bez rušivých vlivů.
Jinak srovnávat Tiguana s panelákem je mimo mísu. Nedomnívám se, že by se majitelé Tiguana rekrutovali z paneláků. (dle Tvého příměru podobností)
5. 2. 2011 08:46
Re: Hnus
Ano,oni ani ty raznice nevyrostou sami,musí je někdo vyrobit,a ne jednu. ;-)
Když miluješ není co řešit.Přeji ti jen spokojenost.
Avatar - abacus
4. 2. 2011 09:48
Re: Hnus
Neviem prečo tunajší diskutéri majú takúto snahu, sa za každú cenu prezentovať. Snažia sa diskutovať o téme, ktorej vôbec nerozumia. Ešte horšie je, keď slová druhých si začnú vkládať do svojich úst. Neschopnosť vytvoriť obhájiteľnu myšlienku skrývajú množstvom bezmyšlienkovitých príspevkov.

V diskusii sa nejednalo o žiadne prirovnanie: dizajn automobilu verzus architektúra. Pre tvoje poučenie: Dizajn automobilov je úžitkovým dizajnom, ktorý má určitý dizajnový smer. Dizajn a architektúra sa prelínajú a v určitom časovom období pracujú s rovnakým dizajnovým jazykom.
Architektúra minimalizmu sa prelína s dizajnom minimalizmu: dizajn výrobkov, nábytku …. a samozrejme to vidíme i v automobilovom dizajne.
Bionická architektúra má odkaz v prírodných prvkoch, motívoch – máme bionický dizajn automobilov či dizajn iných výrobkov. A tak by som mohol vymenovávať ďalšie umelecké slohy, či umelecké smery.

Ak mám definovať tvoj príspevok, tak ho jasne zadefinujem ako gýč. Snažíš sa zapáčiť, preberáš cudzie prvky (cudzie myšlienky) v snahe spraviť zo svojej osoby to, čo nie si. Distingovaný a kultúrny diskutér s dostatočným rozhľadom, ktorý čo i len trošku rozumie danej téme.
4. 2. 2011 10:31
Re: Hnus
Neomlouvej zde svoje starší příspěvky.Alespoň jsi uznal,že každá automobilka si volí svůj designový směr a určovat,který je kýč a který ne,nenáleží tobě,ale budocnosti.
Ve většině případů,dnes hodnotná díla,neměli pro současníky jejich tvůrců,takový význam,jako pro potomky.
Navíc napsal jsem to jasně,bylo zde vysvětleno.Nic si nepřivlastnuji.Nauč se číst a chápat text.
Sorry ale prázdně mluvit o designu umí mluvit kde kdo,ale vytvořit něco,vyrobit,jo to už je horší.
Avatar - abacus
4. 2. 2011 17:35
Re: Hnus
Hodnotu designového diela z pohľadu budúcich generácií – budúcnosti tu posudzujú tí, ktorí si daný produkt pôjdu kúpiť o 15 rokov do bazára vo viere, že ešte stále bude „in“.

Hodnotu dizajnového diela posudzujeme už dnes. Zatiaľ k hodnoteniu dizajnu sa tu postavil niekto iný. „Z tohoto pohledu vypadá Tiguan stejně jako komunistické paneláky,možná účelné (úspora nákladů),ale naprosto hnusné.“

Ale súhlasím: prázdně mluvit o designu umí mluvit kde kdo,ale vytvořit něco,vyrobit,jo to už je horší.
Nebudem písať o niečom, čo vôbec nepoznám alebo v danom obore nepracujem. A ver mi k úžitkovému dizajnu nemám až tak ďaleko. Práca celého týmu dizajnérov je náročná a ovplyvnená mnohými faktormi. Automobilový dizajn tvoria ľudia, ktorí nie sú amatéri. Ani vo VW, Audi, Kia, Hyundai, Ford, či akejkoľvek inej automobilke. Dehonestovať prácu kohokoľvek slovom hnus nepovažujem za hodnotenie hodné kultivovaného človeka. Verím, že to súviselo viac s týmito panelákmi ako s dizajnom.

Inak tie paneláky. Za jedného z otcov myšlienky „paneláku“ môžeme považovať Le Corbusiera. Jeho myšlienky vychádzali z racionality bývania a potlačeniu umeleckej hodnoty. Táto myšlienka prišla vhod socialistickým ideám, ale napriek tomu nemôžeme tvrdiť, že Le Corbusierova tvorba bola hnus.
5. 2. 2011 09:07
Re: Hnus
Myslím,že jsi od svého prvního příspěvku zde vystupoval jako odborník na design.Přitom jsi psal jasné definice,kde jsi pevně roztřídil co je a co není kýč.Otázka neshazoval jsi kategoricky práci odborníků?A mně to teď vyčítáš?Nedefinuji,jen používám příměry z praxe a můžeme diskutovat zda je to tak,čijinak.
Nejsem odborník na design.Ale vše je stejné,jako s těmi paneláky,obhajuješ je tím kdo je navrhnul a racionalitou,jenže tam nejde o tu krabici.Jde o to zakomponování do okolí,čímž se nikdo nezabýval a vše přes kopírák.Stačilo odlišit barevně fasády a vše je o něco lepší.Nejde o prvotní nápad.
Obhajuješ,že strohost=funkčnost.Nemusí to být vždy,příklad F1,prototypy vytrvalostních závodů...Auto nemusí být krabice.Třeba o trochu lepší aerodynamika a už se méně špiní zadní sklo.
Stejný nesmysl je o tom,že by některá firma požadovala od designérů,aby se jejich produkt prvoplánově nelíbil.Zadání vždy zní na pokud možno líbiví,funkční,vyrobytelný produkt.
Avatar - abacus
5. 2. 2011 11:17
Re: Hnus
Chceš tvrdiť, že racionalita bývania je zlá vec? Racionálne sa dajú stavby realizovať, tak že to nedopadne tak ako tie "socialistické sídliska". Do pozície odborníka sa staviaš opäť, keď sa snažíš hodnotiť urbanistické riešenie zástavby. Nepoznáš ani správne termíny, používané pri hodnotení urbanizmu napr.: "zakomponováni do okolí" je jediné na čo si sa zmohol. Ty nemáš ani šajn o tom, kto to bol a čo tvoril Le Corbusier.

Tá veta - "Stačilo odlišit barevne fasády a vše je o neco lepší" tá ma dojala. Neorenesancia v zmýšľaní socialistického realizmu. Duch perestrojky ešte v tebe máta.

Prosím Ťa už sa nepokúšaj odborne niečo hodnotiť, ktritizovať, hlavne nie v súvislosti s architektúrou, či užitným umením. V danej problematike si dezorientovaný.
Čo sa týka mojej odbornosti, je dostatočná,na to aby som OZREJMIL tunajším diskutérom ZÁKLADNÉ FAKTY A DEFINÍCIE. Nikde som sa zatiaľ nepostavil do role hodnotiteľa. Nehanbím sa povedať, že tak až keď budem mať päťdesiat rokov môžem dielo fundovane hodnotiť a vynášať nad ním ortieľ. Česť výnimkám, ktorý to o sebe môžu povedať vo veku 35 -40 rokov. Zatiaľ môžem vyjadrovať iba svoj FUNDOVANÝ(odborný) NÁZOR. Ale nie vety typu: to je hnus, je to otras, je to gýč, je to suché a pod.

Ja ako osoba mám rád minimalizmus a tým sa netajím.
Ale budeš prekvapený. Zaujal ma bočný profil Mazdy5. Ten prelis na karosérii má nádherný tvar. Zadná časť je už riešená v "korporátnom" dizajne, zjednotenie zadných partií so šestkou. Pretiahnutý profil zadného svetla mal zrejme opticky skryť vodiacu lištu posuvných dverí. Skutočne ten zadný pohľad " není muj šálek kávy".
Kia Sportage - čím viac ju stretávam, tým viac začínam chápať a akceptovať nový dizajnový smer Kie. Ale tam (Kia Sportage) vyhráva dizajn nad funkčnosťou. Výhľad z vozidla je podstatne horší ako u konkurencie, deti vzadu nemajú dostatočný výhľad. Zlý výhľad, nemožnosť sledovať okolie znamená za hodinu jazdy pohromu v podobe: Ocíííí ja sa nudím!, Kedy už tam budeme? Aj keď je šírka interiéru dostatočná, vysoký bočný pontón vyvoláva klaustrofobické pocity. Tam to zachráni snáď len presklenná panoramatická strecha, ktorá v porovnaní s Tiguanom až taká panoramatická nie je. /nedávaj mi otázku prečo nie je, stačí sa na ňu pozrieť z interiéru v reály/ Zaujímavá je v Qashqai, či P5008, ale to sú už pevné. No možno niekomu to bude práve vyhovovať, pretože sa bude cítiť v aute viac chránený a v bezpečí. Zrejme to konštruktéri i dizajnéri mali za cieľ.
Toto bol, krátky, veľmi krátky názor na dizajn Sportage. Žiadne holé vety bez názoru, ktoré majú za cieľ zhodiť, dehonestovať danú automobilku.

Keď chceš vidieť kultivovanú diskusiu, pozri si tú s diskutérom s nickom "Jurajos". Ten človek vedel o čom píšem a rozumne zaargumentoval.

Na záver si nemôžem odpustiť ...citujem "Auto nemusí byt krabice" ....ako vystrihnuté z reklamy.
5. 2. 2011 11:29
Re: Hnus
Racionalita není špatná,ale může mít mnoho podob.Nikde nepíši o tom,že jsem odborník na design,proto asi neznám odborné vyjadřování.Zato vím,jako každý co se mi líbí a co nelíbí.když s něčím příjde někdo významný,musí se to automaticky brát,jako správné,i když se to nepoužije zrovna dobře?Nevím jak z odborného hlediska ale opravdu už jen barevnými fasádami to není ta šeď jako dřív,takže to působí lépe.
Stále jsi nevysvětlil,že jako odborník jsi dehonestoval práci jiných(napsal jsi přesně,že je to kýč)?
Avatar - abacus
5. 2. 2011 11:53
Re: Hnus
Líbí nelíbí nie je názor a už vôbec, ak to nevieš hoci len jednoduchými slovami zdôvodniť.
Pozri si čo tvoril Le Corbusier. Budeš prekvapený a pri tom si rozšíriš vedomosti. Nikde nepíšem, že z celou jeho tvorbou súhlasím. Len som napísal, že za socializmu časť jeho tvorby, ideu(myšlienku) prevzali komunisti, pretože im vyhovovala. Ty fakt nedokážaš rozpoznať myšlienku v texte.

A poslednú otázku, tu sa priznávam zlyhávam.
citujem :Stále jsi nevysvětlil,že jako odborník jsi dehonestoval práci jiných?
Ospracedlňte moju češtinu, ale bude to zrejme jazykovou bariérou.
Práci všech odborníku ( designéru, konstruktéru ) jseš tady dehonestoval práve Ty, Ty když jsi se o designu Tiguanu vyjádřil jako, cituji: HNUS
5. 2. 2011 12:05
Re: Hnus
No v jedné z minulých diskuzí si tvrdil,že Hyundai vytvořil kýč (respektive bionický design) a tam jsi dal i definici kýče.Takže ty můžeš,nikdo jiný ne?Chápu tuto diskuzi takže každý má právo napsat svůj názor.A teď zde budeš poučovat,že se to nedělá?
Já uznám práci Le Corbusiera,jen kritizuji použití,které mohlo být trochu lepší.
Avatar - abacus
5. 2. 2011 12:43
Re: Hnus
Gýč som presnejšie definoval pri "zlatom Touaregu".
Ten model v odkaze(ako porovnanie s Jettou) hraničí s vkusom zrelého Európana. Pre ľudí, ktorú si kontrolujú každú korunu to bude zrejme veľmi silným argumentom odlíšiť sa - vyčnievať z davu. Ak nemám na BMW, Mercedes, či né finančne náročnejšie auto nech ma aspoň "vidia". Tromfnem suseda, čo má len tú obyčajnú predraženú Škodu ...
Dôkaz. príspevok zakomplexovaného majiteľa Hyundai myslím nick "vlado1979". BMW by som si nikdy nekúpil, pretože by mi ho závideli .... v práci mi závidia i tú i30-tku. /je to skrátené, nebudem to teraz hľadať,niekde pri diskuzii o X1/
Je varí tak ťažké priznať, že na to nemám financie? Áno, chlapi sú ješitný. Výkonné a rýchle auto k tomu babenky - predstava pubertiaka a muža, ktorý nedospel.
Nemám problém priznať, že ani ja na takéto nové auto (X5, X6 či čokoľvek iné v danej cene) v tejto dobe nemám. Dokážem za tri roky vysplácať auto do 25t€, ale preto nebudem tvrdiť, že to drahšie auto je odporné( ktorékoľvek auto, pretože naň nie su chechtáky)
5. 2. 2011 18:46
Re: Hnus
Bylo to přesně tady [odkaz] nikoliv pod Touaregem.Uváděl jsi příklad.Možná jiný designér bude mít jiný názor než ty.
No nevím,proč vlastně tedy designéři,archytekti... jsou?Stačí vše udělat minimalisticky. :-!
Snažíš se psát jako oborník na design,ale nechováš se tak.Odborník zůstává nad věcí,ty zde hájíš jen buď svou garáž,nebo svého oblíbence.To není rozhodně profesionální jednání.Obhajoba jasného kýče ti také,jak vidno,není vůbec cizí.
Ona závist (o které psal Vlado) ale funguje,alespoň u nás jsou známy případy záměrného poškrábání atd.Každý zde nemá na nové auto,takže jsou lidé ,kteří mohou opravdu závidět i30,nebo Fábii,Dustra.Závist nemusí být směřována výhradně na Astona.
Někdy je docela vhodné mít auto,o které nemají zloději takový zájem,i to může někdy rozhodovat.
Avatar - white label
4. 2. 2011 15:53
Re: Hnus
Souhlasím, např. s těmi paneláky to bylo mimo, vlastně takový podbízivý demagogický populismus pro místní "antikoncerňáky"...
neregistrovaný "liwest"
3. 2. 2011 23:29
Re: Hnus
Plně souhlasím.. :yes: :yes: Je to hnus ..Je třeba si sjet v jiném žihadle vid GTI.. >:-[]
3. 2. 2011 21:09
Diskusia
Bavím sa nad niektorými názormi. Ako som už písal hneď hore, nechápem prečo všetkým stále vadí, že dnes sa automobilky uberajú pri svojich aktuálnych generáciách vždy jedným dizajnérskym smerom, ktorý aplikujú na všetky svoje autá v každej triede.

Mám nápad. Tým, ktorým to tak vadí, nájdite mi dnes jednu úspešnejšiu automobilku, ktorá to nerobí. A potom sem môžete aj napísať, ktorej značky auto z dnes dostupných na trhu máte v garáži a prečo vám to u tejto značky nevadilo keď ste ho kupovali? ;-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 21:18
Re: Diskusia
Já bych viděl lepší nápad, komu se to nelíbí, ať si to nekupuje. Ono to bude stejěn většina diskutujících.
3. 2. 2011 21:23
Re: Diskusia
;-) :yes:

- len ešte dodám. Máš pravdu, nekúpia. Kúpi to desaťtisíce iných zákazníkov, ktorí na to majú a nevedú tu len silné reči... A možno práve keby na to mali, tak to možno aj kúpia. Zaujatosť vládne diskusii na auto.cz >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 21:33
Re: Diskusia
Samozřejmě, ale to není jen u antikoncernovistů, ale i naopak. A nejde říci, že by nějaká značka měla méně či více radikální fanoušky, vždy se najde mezi nima někdo, kdo je fanatik. Ale na tohle nemá žádnou cenu reagovat, to je jen zbytečná amortizace klávesnice, max. pokud si z něj člověk chce udělat legraci.

Ale jsou tady i podařené diskuze. Poslední o 508 mi přišla hodně užitečná a z jednoho rozhovoru jsem se dozvěděl cos nového, to se nestává na jiných serverech tak často. Taková diskuze pod novinkama by o tomhle autě byla ve stylu "fuj, další hnus od VW" a naopak "konečně VW a ne nějaká francouzská plečka". No a pod Lagunou by to bylo přesně naopak.

Tady se dají najít docela solidní názory, jinak bych tu nechodil ;-)
3. 2. 2011 21:36
Re: Diskusia
Svätá pravda! :-)
4. 2. 2011 08:42
Re: Diskusia
To ti sem nikdo neanpíše, vetšina zdejších žvanilů a chytrolínů tady dělá akorát ramena jak by si to hnusně uniformní VW nekoupili (ale stejně uniformní BMW jim nevadí) a v přestávkách mezi svými hodnotnými komentáři si odskočí vykitovat prohnilé blatníky na své Felicii nebo 20 let starém vraku po 10 majitelích a 20 bouračkách, dotaženém sem v 90. letech z německého smetiště :-!
Holt nám ten zlý koncern šáhl na naše "rodinné stříbro", rozuměj automobilku AZNP, vyrábějící ještě v roce 90 Š120, což byl oproti dnešním VW doslova designový skvost hodný titulu auta roku a nařídil nám produkovat auta nacpaná tou jejich nekonkurenceschopnou, zastaralou technikou, s hnusným uniformním a "bezpohlavním" designem a prodávaná za nekřesťanské prachy. A to ze zde, v zaprděné díře jménem ČR, neodpouští. Proto je pod jakýmkoli článkem o VW na jakémkoli českém serveru zdaleka nejvíc sajrajtu a zvratků. Kdyby tu sbírku socialistického haraburdí tenkrát koupil třebas Ford nabo Renault, byli by dnes v zaměřovači těchto hospodských blbů a mutujících pubošů s poďobanými ksichty zase oni.........Holt přivést nějakou firmu k úspěchu a udělat z ní za své peníze podnik na světové úrovni, vyrábějící produkty rovněž světové úrovně, to je zde téměř trestný čin, jak už sem poněkolikáté píšu.
Mimochodem, nebýt těch zlých Němců, co nám furt akorát ubližujou a všechno nám zakazujou, byla by dnes v Boleslavi místo Škody tak akorát vietnamská velkotržnice nebo velkopěstírna konopí, které jde v Česku, soudě podle některých příspěvků zde (a nejen zde) lépe na odbyt než auta a cokoliv jiného......
Anebo by tu ti samí antiVW "odborníci" slintali nad dokonalým designem a supermoderní technikou 10.faceliftu Favorita, prodávaného za cenu nového Pola.
Jinak TIGUAN :yes:
Avatar - Andromeda
4. 2. 2011 22:16
Re: Diskusia
Jen tak na okraj (sám se podobným výměnám snažím pokud možno vyhýbat),by mne při vší tebou deklarované tvé nezaujatosti zajímalo,že podobný komentář se od tebe neobjevil v diskuzích pod produkty jiných značek,především Renault a Fiat.Tam se teprve dějí věci panečku-pokud to není pod tvojí rozlišovací schopnost.Je možné,že za:
a) produkty např. těchto značek tě nezajímají,tudíž nesleduješ
b)nebo protože nepatří mezi oblíbené - neřešíš.
V případě varianty a) (to ovšem neznamená,že se to neděje)omluva,v případě varianty b) jde o pokrytectví s použitím obehraných argumentů,s decentním opomenutím "výroby" antivw nesmyslně demagogickou adorací čehokoliv z produkce koncernu,provázené cílenou dehonestací a opovržením vůči vybrané konkurenci,viz dnešní diskuze.
A to v klidu konstatuji,že Tigi je dle mne povedený vůz a s produkcí koncernu nemám problém - spíše platí -> čím starší,tím více ji v některých oblastech,typech oceňuji.
Avatar - Ronault.
5. 2. 2011 00:27
Re: Diskusia
Tebe jsem si chlape vždycky vážil, teda tvých názorů :yes: :yes: :yes:
Avatar - Andromeda
5. 2. 2011 13:48
Re: Diskusia
Proč mám ten pocit,že potřebuješ "figuranta" na zkoušku z patologie >:-[] - dorostenec už nejsem - tudíž nehraju na schovku ;-) (kdo by hledal)...Jinak dík parde a platí to i opačně
Avatar - Ronault.
6. 2. 2011 01:42
Re: Diskusia
Tu už mám za sebou nějaký ten pátek. :-) Teď aktuálně dělám dermatovenerologii, takže pokud máš nějaký pupínek nebo máš vřed na..., tak se ozvi >:D >:D
Avatar - salamoon
3. 2. 2011 21:12
No
podla titulnej fotky som si povedal wauw,ale pri tej fotke kde su porovnane obe verzie musim napisat,ze stara bola krajsia. :yes:
btw nova tvar sa podoba na kia sportage(linia maska+svetla).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
3. 2. 2011 21:45
Facelift
Moc pěkné... tohle se povedlo, v rámci možností. Ostřejší línky prospívají hlavně oblasti kolem světel a blatníků....

Původní varianta mě příliš neoslovila. V závislosti na kolech to bylo někde od dobré ([odkaz] ) až po katastrofa (stříbrné auto na plecháčích bez poklic: [odkaz] )
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 21:58
Re: Facelift
Tak ale to s těmi koly platí pro všechny auta (až na Apoštola, ten je prý dokonalý kdykoliv).
Mě se naopak líbila původní verze, ze všech VW této řekněme "řady" mi ten čumák na Tiguan přišel nejlépe sedící. Přišlo mi to více dynamické. Tak jako nový styl VW nejvíce sedí Jettě a Polu.
3. 2. 2011 22:10
Re: Facelift
Ano, je zajímavé, že ačkoliv se dalo očekávat že TIGI tak nějak potouaregovští, přesto si člověk nedokáže v mysli vykreslit nějakou realistickou představu. Pak to vyjede (ten první snímek obou karosářských mutací je fantastickej) člověk se zadívá na snímek a doslova ho ta dokonalost zmrazí. TIGI vyrostl, je dospělý, dokonale vyvážený, prostě klasa.

A co je podstatné, opět se potvrdilo, že designovou ideu, designovou filosofii má Volkswagen zmáknutou takřka na prémiové úrovni. Vlastně se ten (super)mainstrream nahoře přesvědčivě potvrzuje. VW programově nemůže tvořit umělecká díla kvality Mercedesu, avšak on dokázal nemožné, dokázal to, že i mainstream, pokud je dělán těmi nejlepšími designéry je schopen vytvořit excelentní designový svět.

Tigi dnes vlastně završil vizuální unifikaci VW na dalších cca sedm let. A to završení je na tak vysoké estetické úrovni, že kdyby Volkswagen vyzval kohokoliv z konkurentů, aby proti sobě postavili komplet produkci někam na fotbalové hřiště, musela by se ta konkurence omluvit, neb pojem debakl je snad i slabé slovo...

Osobně považuji představení nového TIGIho za událost roku v mainstreamu. a i když všichni víme, že je to evropská kompaktní SUV jednička, jsem přesvědčen, že TIGImu právě začínají žně.
4. 2. 2011 10:17
Re: Facelift
Ty jo "potouaregovští" to se snad neda ani vyslovit ;-)
Avatar - Emel
4. 2. 2011 15:03
Re: Facelift
Je to tak maximálně událost týdne... přece jen, jedná se pouze o facelift v relativně okrajové kategorii... takže jedině pro hodně zaryté fanoušky VW.

Co tou událostí roku bude se zatím můžeme jen dohadovat... pokud se bavíme o designu v mainstreamu, dávám velké šance Toyotě FT-86, alespoň z mého pohledu, bez šancí není ani nový Civic, ve své kategorii mohou zabodovat i koncernová miniautíčka.
3. 2. 2011 21:55
libí
mně se tahle změna designu napříč celým portfoliem líbí. konečně je zpět starý dobrý konzervativní volkswagen, minulé cca dvě generace sazely spíš na líbivost (hlavně ty lampy..) a to mi k téhle značce prostě nesedělo.
navíc to vnímám trochu jako pokorný návrat ke klasice sedmdesátých a osmdesátých let [odkaz] - zhruba obdelníková světla spojená černou horizontálně členěnou maskou...napadlo dnes tohle jinou automobilku? :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 21:59
Re: libí
A příjdou i s tou klasikou i jiné barvy dveří jako na té fotce? >:-[] >:D
Avatar - Krispos
3. 2. 2011 22:09
Re: libí
Odpověď Rádia Jerevan.... každý tuzér si své auto musí zničit sám.
3. 2. 2011 22:15
Re: libí
>:D dal jsem odkaz na první fotku co to vyplivlo. dobrá, tak teda takhle - [odkaz] . krasavec.
4. 2. 2011 08:26
Tiguan - technický nedostatek
Jedna věc mě u Tiguana zaráží, a to je průměr otáčení (12 metrů!!!), díky němuž je Tiguan jedno z nejméně obratných malých SUV. Nejen že se lépe otáčí všechny vozy postavené na téže platformě PQ35 (Golf 10,8 metru, ok ten je menší, ale stejně velký Touran má průměr otáčení jen 11,2 metru, těch 12 u Tiguana je už fakt moc), ale dokonce méně místa k otočení potřebuje i Touareg (11,9) přestože je rozměrově úplně někde jinde. Do města vidím těch 12 metrů jako značný handicap. Tušíte někdo konstrukční důvod?
Rozbalit vlákno
0
4. 2. 2011 09:46
pro antikoncernáře
„Hodnota“ vozu značky, jež je vašemu srdci nejblíže (zřejmě proto, že jejím produktem jezdíte), je a vždy byla věcí diskutabilní a individuální a v běhu dějin se liší region od regionu. Za příklad poslouží takový Volkswagen, který je z nejasných důvodů ceněn obzvláště ve střední a východní Evropě. zdroj: [odkaz]

P.S. jen jsem si potřeboval před víkendem ulevit :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Barrichello
4. 2. 2011 10:14
Re: pro antikoncernáře
a nejlepší/nejhodnotnější MVP Je Chrysler Town Country eehmmm VW Routan, kterýmu ve výrobním závodu Chrysler Group LLC, v kanadském Windsoru (Ontario) kde se vyrábí omylem nalepily znáčky VW a kterýho se prodalo 50x méně, než dua Town Country/Grand Caravan a prodejci VW v usa se toho nemohli zbavit. zatímco originály jsou neprodávanější MPV v USA i kanadě a naprostým přehledem porazily všechny své konkurenty.

Fraška roku.
Podobně je na tom zbytek "slavné" ankety.
4. 2. 2011 10:23
Re: pro antikoncernáře
:yes:
Avatar - white label
4. 2. 2011 20:59
Re: pro antikoncernáře
Chceš říct, že ty jsi naopak tak "primitivní", že by sis koupil nějaké auto především proto, že má jinou "nálepku", než tu která k němu opravdu patří?
Koupil bys VW s nálepkou Chryslera, nebo Chryslera s nálepkou VW? Já teda rozhodně ne! Normální člověk, si snad vybere auto, které si chce koupit a to si taky koupí. Proč by měl někdo kupovat Chryslera s nálepkou VW (nebo naopak)? Je to jen důkaz toho, že lidi si kupují auta nejen pro nálepky na nich, a že z Chryslera VW neuděláš jen tou nálepkou a naopak.
Došly ti argumenty tak zase meleš ty svoje US nesmysly.
Avatar - Barrichello
7. 2. 2011 11:57
Re: pro antikoncernáře
Tobě došly argumenty.
Dát ocenění autu, který pro někoho vyrábí někdo jinej je fraška.

Si může dát ruská Lada vyrobit u Lexusu auto a mohli by jí za to dát cenu.
Asi tak stejná úroven.

Těch lidí co si koupili Routan teda moc nebylo, tkaže je vidět čemu dali lidi přednost.
Neb TaC a Caravanů se prodalo víc, jak japonský konkurence, která má v USA v týhle třídě (ono nejen v ní že) daleko lepší renomé a prodeje něž nějaké VW.
4. 2. 2011 10:16
Re: pro antikoncernáře
Jenže tady bude jiný problém,uznám hodnotu A8,Q7,A5,TT,uznají "koncernisti" také nejhodnotnější ve svých třídách kompaktní SUV Tuscona čili ix35,Genesis...a tak dále.Asi těžko.Ale hlavně,že se ti ulevilo. >:D bože jak takovéto prkotiny mohou ležet na srdci,chlape jsou důležitějšívěci,než žabo myší války.
Avatar - Barrichello
4. 2. 2011 10:21
Re: pro antikoncernáře
To víš že neuznají. Německé výrobky sou nejlepší, a pak 70 světelných let nikdo není a pak sou všichni ostatní. Všichni ostatní jsou špatní a nekonkurenceschopní na všech trzích - francouzi, italové, japonci, korejci, američani, britové atd.
Všechno špatný a zejména na koncern to nikde nemá. Nikdy mít nebude, to je jednou daný a přes to nejede vlak.

Akorát že realita je trochu jiná (díky bohu).
4. 2. 2011 10:35
Re: pro antikoncernáře
jsem už holt na to válčení navyklej z moto. jezdím dvouvál itálii, tudíž musím hanit rejži a všechny čtyřvály bezohledu na objektivnost. cožpak s tebou to nic nedělá, když ze všech stran slyšíš jen vw ódy a pohrdání vším ostatním, aniž by to mělo racio základ?
4. 2. 2011 11:00
Re: pro antikoncernáře
Lidská hloupost je věčná.Přečtu si zdejší hlouposti a dělá(někdy se také neudržím),jenomže pak přijdou běžné starosti a můžou mi všichni....Každý ať vybírá podle svého rozumu a hlavně ať jsou později s tím spokojeni.Nic jiného nelze přát.
4. 2. 2011 16:24
REFERENČNÍ TIGI
Tak jsme ho viděli celého. A je to trefa, co? Ta záď ještě umocní již tak dokonalý dojem z přídě, fantastická harmonie, fantastický styl. TIGI je dnes tak dobrý, že v rámci mainstreamu snad budou muset konkurenční automobilky koupit od VW designovou licenci...

Co proti němu postavit? No, popravdě, a jedná se opravdu o zcela unikátní postavení nějakého vozu, srovnatelné snad jen s neotřesitelným postavením devětsetjedenáctky, na celém světě neexistuje v dané velikostní, kvalitativní SUV třídě jediný vůz, který by se dnes mohl TIGImu postavit v rovném boji. TIGI je sice evropskou kompaktní SUV jedničkou, ale předmětná modernizace ho eskalovala na zenit touhy doslova každého kompaktního SUV jezdce.

Design - prvotřídní, bez kazu, špička.
Technika - :-) světová třída, motory, pohony, převodovky (a to i manuální) vše taktéž absolutní kvalitativní špička třídy.
Image - nejvyšší možná míra image v mainstreamu.
Prodejní (servisní) síť - v podstatě nejlepší prodejny v rámci konkurence. Neexistuje v Čechách, na Moravě a ve Slezsku místo, z něhož bys nedojel do třiceti minut do nejbližší prodejny VOLKSWAGENu.

Testová zkušenost -
[odkaz]
[odkaz]

Shrňme - Volkswagen stvořil boha kompaktních SUV. Pokud by se tu náhodou našel někdo s jiným názorem, prosil bych uvedení značky a modelu s případným alespoň krátkým odůvodněním. V této souvislosti tiše upozorňuji plakátové mistry na skutečnost, že NISSAN GTR není kompaktní (super)mainstreamové esuvečko. Já jen, aby tu zbytečně při diskuzi nepraskaly gumy u boxerek...

BRAVWO BRAVWO BRAVWO :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
4. 2. 2011 17:27
Re: REFERENČNÍ TIGI
Tedy, ještě že nejsem kompaktní jezdec.. a ty pokud vím taky ne ;-).
4. 2. 2011 20:55
Re: REFERENČNÍ TIGI
Máš snad nějaký lepší kompaktSUV návrh?
Avatar - rohYpnol
5. 2. 2011 15:06
Re: REFERENČNÍ TIGI
Těch je:
Audi Q5
BMW X3
Infinity EX
Land-Rover Freelander
Mercedes-Benz GLK
a to jsem zůstal jen u evropských.
Že je Tiguan levnější? Ano, za danou cenu je to dobrá nabídka. Ale to samé se dá říct i o Dusteru a nikdo z něj neucákává >:D
Avatar - Emel
5. 2. 2011 16:51
Re: REFERENČNÍ TIGI
Pokud se bavíme o čistém mainstreamu? No, líbí se mi třeba RAV-4, ale nemá tak komplexní nabídku motorizací... korejské počiny jsou zajímavé... nevím, mě tahle třída moc nebere ani ji nemám najetou. Spíš jsem narážel na slovo kompaktní ve spojení s postavou jezdce ;-).
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2011 18:19
Re: REFERENČNÍ TIGI
Volkswagen stvořil boha kompaktních SUV...
...a pak jej ponížil na ubohou kopii.
Kvalitativně je stále na výši, ale ztratil svoji tvář, svoji identitu. Už není žádný TIGI, už je JEN babyTouareg.
4. 2. 2011 20:58
Re: REFERENČNÍ TIGI
Neztratil nic, naopak, je to mistrovský kousek. Přemýšlej trochu... nebo si mám snad myslet, žes opravdu zabedněnej?
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2011 23:06
Re: REFERENČNÍ TIGI
Nevím, co je povzbuzujícího na tom, že Tiguan dostane obnošený šat. Měl velmi pěknou identitu - bylo jasně rozpoznatelné, že to byl VW a přitom si jej i neznalý s jiným modelem nespletl.
Teď zbyl jen babyTouareg. Zároveň je to ponižující i pro Touarega. Jak se to má dělat, podle mě ukazuje třeba Land-Rover. Jasný rukopis a přeci z každého modelu dýchá jiná atmosféra. Koneckonců Freelander je pravým korunním princem kompaktních SUV.
Ale je fakt, že povrchní a konzumní zákazník právě tohle chce :-(
Prodávat se to bude dobře, ale prodeje nejsou jednoznačnou známkou kvality, jen známkou úspěchu. Zkrátka vstříc konzumní šedi.
Avatar - Ji/Ri
5. 2. 2011 01:48
Re: REFERENČNÍ TIGI
asi tak nějak...... vypadá pěkně, stejně tak tuareg vypadá pěkně. Minulá generace a předfacelift měl koule, identitu, osobnost....
Prostě minulý Touareg byl opravdový Touareg, dneska je to univerzální hezká nicneříkající....... taková Britny Spíííírsová....
4. 2. 2011 20:37
Re: REFERENČNÍ TIGI
A vis co je na tom nejhorsi? Ze se neda nesouhlasit. :yes: :-)

Pokud bych chtel aktualni male cenove dostupne SUV, nic jineho nez Tigi snad na vyber neni (vzhledem ke kvalitam se da vzhled prekousnout). Osobne bych sel o pul tridy vys do Freelanderu, ale to uz je zcela jiny level...
4. 2. 2011 20:54
Re: REFERENČNÍ TIGI
Jistě, těší mě, že se našel aspoň jeden kolega, co se na věc umí podívat realistickejma vočima ;-) :yes:
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2011 23:08
Re: REFERENČNÍ TIGI
občas se hodí sundat růžové brýle
Avatar - Ji/Ri
5. 2. 2011 01:51
Re: REFERENČNÍ TIGI
VWORGASMUS >:D
Já to vidím tak, že je to kvalitně udělané, spolehlivé, líbivé, ..... prostě silnější hráč v segmentu, velmi silný v našich končinách. Pravda je, že je fakt dobré. Techniku bych až tak neglorifikoval, co se motorů týká, je to průměr. Nicméně z průměrných ingrediencí namíchali celkem chutný koktejl. Za mě Tigan :yes:
Avatar - Nerez
4. 2. 2011 18:13
Minulá generace
Minulá generace se mi líbila více, tenhle facelift se dle mého moc nepovedl :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
4. 2. 2011 22:28
Re: Minulá generace
Je to facelift, jak sám píšeš, žádná předchozí generace Tiguanu nebyla...
Avatar - Ji/Ri
5. 2. 2011 01:51
Re: Minulá generace
Šťourale
Avatar - Ji/Ri
5. 2. 2011 02:03
Sláva nebo "sláva"
Tenhleten Pinďa se Volfíkům opravdu povedl.... po všech stránkách. Konkurenci nemá - to je jednoznačné, ale ne pro svou dokonalost, ale pro mrzkost snahy konkurence. Snad jedině Kaškaj nebo Outlander... Oběma ale chybí ten pocit navíc, který dá v kabině Tiguan. Musím říct, že Tiguan opravdu konkurenci nemá. Snad největším soupeřem je Kia a Hyundai. A to velmi kvalitním soupeřem. Kdybych ale ted měl volit mezi předface a poface, tak beru předface verzi. Ta má ducha. Tohle je jen vlezle líbivé. Stejně tak Touareg. A myslím, že je to škoda, když stvořili takového borce ve své třídě jako je Touareg, že ho nakonec unifikují v nic neříkající krabici.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
5. 2. 2011 10:12
Re: Sláva nebo "sláva"
Tak tady si objektivně odporuješ. Měl by ses rozhodnout, jestli jde o "vlezle líbivé", nebo "unifikující v nic neříkající krabici" (oba extrémy jsou v případě face Tiguanu/TouareguII nesmysl), protože mezi těmito dvěma pohledy žádná spojitost není, naopak. ;-)

Mně se naopak líbí konzervativnější příď po faceliftu, bez urputnější snahy zalíbit se, což je pro většinu VW vlastně typické...
Avatar - Ji/Ri
5. 2. 2011 13:41
Re: Sláva nebo "sláva"
Upřesním: vlezle líbivá, unifikující ---- nicneříkající krabice.
Nevím, např. ten Touareg byl takový chlap auto. Dneska je to metrosexuál - hezounek, pěstěný, do jisté míry atraktivní, nicméně prázdný.
Touarega beru jako vynikající auto. Tiguana taky.Právě proto je mi líto, že jim koncern bere jejich tvář a dává tohle. Ale je to otázka vkusu.
Avatar - white label
5. 2. 2011 21:51
Re: Sláva nebo "sláva"
"Vlezle líbivá" si přímo odporuje s "unifikující, nic neříkající krabicí", pokud umíš česky a víš něco o logice, tak bys to měl snadno pochopit... :-)
Nebo máš taky pocit, že např. normalizovaná, nic neříkající přepravka/bedna/krabice, je zároveň vlezle líbivá...? ;-)
Avatar - Ji/Ri
6. 2. 2011 01:41
Re: Sláva nebo "sláva"
Tak tedy znova, šťourale ;-)
Použiju příměr Britny Spírsové..... tak byla taky vlezle líbivá, nicméně unifikujcící a zárovéň nicneříkajcící krabice. Chápeš? ....ale jo, ty chápeš, ale nechce se ti.... ;-) >:D
Avatar - white label
6. 2. 2011 21:06
Re: Sláva nebo "sláva"
To už na tom musíš být (s argumenty) hodně špatně, když na facelift Tigiho vytahuješ dokonce i malou "Britny"... >:-[]
6. 2. 2011 22:15
tiquan
na mna pôsobi novy tiquan velmi depresivne, doslova ma striasa pri pohlade nan. a vôbec, nielen nan, z celeho nemeckeho dizajnu mi je divne od zaludku. taka facelifttovana rav 4, noo to vam je uz ina kava. niekde sportova, niekde rigorozna, niekde zase elegantna, prosto akurat. :-)
Rozbalit vlákno
0