Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Tiguan facelift: Nové fotografie

Diskuze (204)
Německý web Volkswagenu odhalil podobu faceliftovaného Tiguanu. Světovou premiéru očekáváme za měsíc na ženevském autosalonu.

Volkswagen Tiguan se vyrábí od roku 2007, kdy se představil jako první kompaktní SUV s nabídkou výhradně přeplňovaných zážehových a vznětových motorů. Po více než třech letech na trhu přichází ideální čas na facelift. Obzvlášť v situaci, kdy po faceliftu kupé-kabrioletu Eos a nové generaci sedanu Jetta je Tiguan posledním zástupcem rodiny modelů kolem Golfu, který ještě nedostal nový design přídě.

Vzhled modernizovaného provedení není žádným překvapením, stejný styl Volkswagen aktuálně prosazuje napříč celým svým portfoliem. Změnil se pouze přední nárazník, světlomety a maska chladiče. Největší inspiraci poskytlo velké SUV Touareg, ze kterého je přímo odvozen tvar předních světel.

Maska chladiče jako jediná ze současných Volkswagenů dostala dvě dvojité chromované lamely. Ostatní modely používají dvě jednoduché lamely, Passat a Phaeton pak čtyři rovnoměrně rozmístěné.

Tak jako dosud, i po faceliftu budou na výběr dvě designová provedení. Základní, silniční, dostane nárazník s výrazným středovým otvorem ve tvaru písmene U, který je společným znakem všech kompaktních Volkswagenů. Jistá dávka inspirace ale opět pochází i z Touaregu. Terénní verze bude mít nárazník rozdělený tvarem X, s ochranným prvkem ve spodní části.

Evropský facelift Tiguanu je tedy liší od loňského redesignu, který dostal Tiguan v čínské verzi. Z první fotky je navíc také patrné, že si evropský Tiguan ponechá standardní rozvor, zatímco ten čínský má prodlouženou karoserii.

Aktuální paleta motorů zahrnuje 1,4 TSI (90 kW), 1,4 TSI (118 kW), 2,0 TSI (132 kW), 2,0 TSI (155 kW) a turbodiesely 2,0 TDI ve verzích 81, 103 a 125 kW. Nejsilnější zážehový i vznětový motor je standardně s pohonem všech kol, základ s oběma druhy paliva má naopak výhradně pohon předních kol. Ostatní motorizace nabízejí výběr mezi pohonem 4x2 a 4x4.

Zatím nemáme informace o změnách mezi motory, pravděpodobné je ale nahrazení nejslabšího 2,0 TDI (81 kW) menším 1,6 TDI (77 kW).

Diskuze (204)
Avatar - Barrichello
7. 2. 2011 12:04
Re: Ne
HAF.
Běž radši naleštit stříbrnou Fobii 1,2 HTP
Avatar - Barrichello
7. 2. 2011 12:02
Re: Vstříc průměrnosti
Nepochopí, člen sekty VW to nikdy pochopit nemůže, vidí jen svého Aštara :-)
Avatar - Barrichello
7. 2. 2011 12:01
Re: MODLITBA ZA TIGUANA
Fááákt Ftipneej.
Já s nima jezdím 7 let, takže o těch amerikám vícm asi tak 1444444444444444444444444444444444444444… víckrát jak ty. Tys v tom ani neseděl.

Běž do kouta a šoupej tam nohama....

P.S: nemůžu za to, že v Horní dolní metro nejezdí :-)
Avatar - Barrichello
7. 2. 2011 11:57
Re: pro antikoncernáře
Tobě došly argumenty.
Dát ocenění autu, který pro někoho vyrábí někdo jinej je fraška.

Si může dát ruská Lada vyrobit u Lexusu auto a mohli by jí za to dát cenu.
Asi tak stejná úroven.

Těch lidí co si koupili Routan teda moc nebylo, tkaže je vidět čemu dali lidi přednost.
Neb TaC a Caravanů se prodalo víc, jak japonský konkurence, která má v USA v týhle třídě (ono nejen v ní že) daleko lepší renomé a prodeje něž nějaké VW.
6. 2. 2011 22:15
tiquan
na mna pôsobi novy tiquan velmi depresivne, doslova ma striasa pri pohlade nan. a vôbec, nielen nan, z celeho nemeckeho dizajnu mi je divne od zaludku. taka facelifttovana rav 4, noo to vam je uz ina kava. niekde sportova, niekde rigorozna, niekde zase elegantna, prosto akurat. :-)