Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v roce 2010: Nejprodávanější SUV a terénní automobily

Škoda Yeti, BMW X5 a Toyota Hilux: to jsou vítězové hlavních kategorií automobilů do terénu v roce 2010.
Zpět na článek
4. 2. 2011 11:16
4. 2. 2011 11:20
4. 2. 2011 11:41
4. 2. 2011 11:55
4. 2. 2011 12:31
4. 2. 2011 12:40
4. 2. 2011 13:05
4. 2. 2011 13:10
4. 2. 2011 14:16
4. 2. 2011 15:14
5. 2. 2011 14:47
4. 2. 2011 11:47
4. 2. 2011 11:32
4. 2. 2011 11:56
4. 2. 2011 15:35
4. 2. 2011 15:46
4. 2. 2011 17:26
8. 2. 2011 16:11
4. 2. 2011 08:39
Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
Na Slovensku už kórejčania Yetiho minulý rok predbehli a možno čakať, že budú ohrozovať i Yetiho v Čechách i keď tam to budú mať ťažšie, lebo Škoda má predsa len v Čechách silnejšie postavenie. Vzhľadom na presun výroby ix35 do Čiech to bude i s Yetim "domáce" auto ...

Tak či tak sa už nedá povadať, že Yetiho nik nevidel : ). Ináč klobúk dolu nad týmto menom - ktoré je podľa mňa úplne geniálne. Tu sa však asi invencia Škody vyčerpala, lebo použitie mena Felicia pri novom modele, keď staré ešte vo veľkom jazdia mi pripadá dosť od veci a hlavne bude robiť zmätky: "Kúpil som Feliciu" ... "Ktorú, novú či starú, alebo veterána ?" ....

V každom prípade sa SÚV dosť posunuli dopredu a čím viac sa "scivilňujú" ....

Do terénu i tak s nimi prakticky nik nejazdil a do mesta stačia i predokolky.
Rozbalit vlákno
19
4. 2. 2011 09:30
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
Myslím, že s velkým klidem zůstane Yeti na čele, naopak lze očekávat ještě vyšší prodeje (ať celkově nebo na úkor konkurence)

... po letošní zimě začneme nakupovat SUV všichni.
4. 2. 2011 10:13
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
Ty jsi se letos narodil a viděl poprvé sníh ?
4. 2. 2011 10:32
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
:-) ;-)
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
4. 2. 2011 10:35
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
Myslím, že to spíš myslel na ty výtluky.

Jinak doufám, že ix zůstane spíše na okraji zájmu. Ano, člověk se občas rád zasměje, ale nesmí toho být moc >:D
Avatar - deliqent4
4. 2. 2011 11:25
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
Smích tě přejde u nás možná zůstane Jetti na prvním místě protože je tady ještě dost patriotů kteří ho budou kupovat, ale faktem je že jinde v evropě se prodává víc ix35 a sportage a Jetti si může s tím svím vzhledem a cenou škubnout.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
4. 2. 2011 11:27
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
Věřím, že ne všichni lidé v Evropě mají stejnou úroveň jako tvůj příspěvek :-O
4. 2. 2011 11:57
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
Příspěvek by ještě ušel, ale ten českí jazik pláče!
4. 2. 2011 14:36
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
No a od roku 2013 bude v Číně zhruba 50 tis čínských "patriotů", kteří si Yetiho koupí ze závodu v Shanghai. Už se závod začíná stavět. Koncern Hyundai a Kia jsem tam moc neviděl,zato VW(Passaty), AUDI (A6-long) na každém kroku a vysmívanou Šáde hodně často.Nekoupí se auta zde,koupí se jinde.Rozhoduje celkový výsledek firmy,netová diskuse je irelevantní. No tak není, je komická :-!
4. 2. 2011 10:49
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
Pletes se, my nemame zadne auto domaci, Skoda je nemecka a Hyundai je korejsky ;-) My mame jen domaci vyrobu... >:D
Az nebudou auta, tak cela ekonomika CR pujde...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
4. 2. 2011 11:01
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
A Chrysler je italský, že? 8-s
Avatar - twistedTSD
4. 2. 2011 12:51
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
:yes:
4. 2. 2011 13:17
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
Přesně. Když to vztáhneš na fotbal, tak Chelsea je ruská, Liverpool americkej...maj v tom kluci trochu zmatek :-)
4. 2. 2011 17:02
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
Ne americky ;-)
4. 2. 2011 12:11
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
>:D >:D 8-s
Avatar - JGucci
4. 2. 2011 11:39
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
No podle vysledku za leden to spis vypada, ze Yetimu bude dychat na zada Duster, preci jen Dacia to rekla verejne, ze nejdrive chce uspokojit rumunsky, nemecky a francouzky trh a potom teprve ten zbytek - i CR.

Top 5 za leden 2011 :

1. Yeti - 315
2. Duster - 191
3. Tiguan - 131
4. ix35 - 127
5. Sportage - 126
Avatar - kari.laz
4. 2. 2011 12:21
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
Předpokádám, že s Dustrem to bude jako s Loganem. Prvotní prodeje jsou zkresleny tím, že spoustu lidí najednou dosáhne na auto, na které by dříve nedosáhli. Pak prodeje polevý a ustálý se na nějaké hladině. Tenhle rok bude určitě pro Duster ještě skvělý.
4. 2. 2011 12:35
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
V zásadě je jedno jak tomu bude, každopádně to je obchodní úspěch.
4. 2. 2011 12:52
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
Ve Francii byli tak nadšení, že si konečně mohou koupit nové auto, že hned běželi pro Dustera. Jen v lednu jich bylo 3300. Dalších 1800 jich bylo v Německu.
Avatar - kari.laz
4. 2. 2011 13:27
Re: Tento rok ix35 a Sportage pôjdu po krku Yetimu ...
To se nijak nevylučuje s tím, co jsem psal.
4. 2. 2011 09:18
Třída pickupů jen čeká na Amaroka
ta jediná registrace je jen tak, aby se neřeklo z nějakého individuálního dovozu, nebo akce importéra...... Ale až to přijde, tak mám za to, že se to celé tak nějak "zvrtne" a Amarok bude jasný vítěz. Porazí v lifestylových pickupech Navaru a předežene i pracanty. Jasně, že Amarok není pracant, ale stejně povede........
Rozbalit vlákno
10
4. 2. 2011 10:16
Re: Třída pickupů jen čeká na Amaroka
Zrovna u pick-upů vyhrává účelnost, tam se na modní trendy hraje podstatně méně. Neříkám, že je Amarok nepovedený, ale kdo kupuje Hiluxe x let bude ho kupovat i dále.
4. 2. 2011 12:16
Re: Třída pickupů jen čeká na Amaroka
Kdepak. Hilux půjde ještě víc nahoru, protože jistí borci z ostrova, kteří mají automobilovou svatopravdu s ním dojeli až na severní pól a ještě u toho byla hromada zábavy.
Avatar - pelikoš
4. 2. 2011 10:32
Re: Třída pickupů jen čeká na
novou NAVARU ;-)
4. 2. 2011 10:51
Re: Třída pickupů jen čeká na
...pokud pujdou po spolehlivosti, tak se asi pletes a zustane tam kde je ;-)
4. 2. 2011 12:05
Re: Třída pickupů jen čeká na
pokud půjdou po tvrdém pracantovi - tak to bude Hilux - jenže pokud půjdou po stále početnější vrstvě lidí, která hledá "lifestyle" - bude to Amarok........aneb - do města a občas pro dřevo...
4. 2. 2011 17:03
Re: Třída pickupů jen čeká na
..a nebo do mesta a obcas do servisu... ;-)
Avatar - kari.laz
4. 2. 2011 12:24
Re: Třída pickupů jen čeká na
Amarok byl dělaný pro jihoamerický trh původně a měl být právě jako pracovní auto. Sice obsahuje nějaké luxusní prvky výbavy, ale úplně by jsem ho jako pracanta nezatracoval.
4. 2. 2011 13:21
Re: Třída pickupů jen čeká na
Vsadíme se že ne? >:D Amarok bude mít problém se dostat do top3 (viz příspěvek od webpaji)
Avatar - kolmar
4. 2. 2011 15:48
Re: Třída pickupů jen čeká na
Casto s tvojimi prispevkami suhlasim, no teraz nemozem. Nie Amarok proste konkurenciu neprevalcuje - moj nazor. Pozrime sa na to takto, predaje pick-upov cca pozorujem 10 rokov. Velmi naozaj velmi dlho viedla neohrozene Navara (vtedy este nova MP300 a aj jej predchodca). L200 bola v tesnom zavese vzdy a zvysok hral druhe husle. S novou generaciou Hiluxu si polepsila toyota a nopak Life stylovy pick up od nissanu stratil. L200 je stale univerzalna a drzi si to svoje! Mazda sa nikdy v EU velmi nepresadila, Ford zaziaril len mynuly rok...pravdepodobne hromadna zakazka. V EU sa na image v tejto kategorii hraje malo kto, casto su predavany pracanti co ukazuje aj tohtorocny vysledok nissanov, NP 300 porazila novu Navaru co ma prekvapilo ale dava to zmysel. Amarok? uz minuly rok ked ho dali na dakar, a hovorili kedy pride ste tu pisali, ze prevalcuje konkurenciu ako golf ci passat. Prevalcoval? predalo sa viac cinskych smejdov (comu uz vobec nechapem). Neberiem nikomu nazor, no neverim, neverim tomu ze Amarok atakuje prvu troju...Spokojny zakaznici od L200 a Hiluxa proste neodijdu...
4. 2. 2011 19:32
Re: Třída pickupů jen čeká na
No minulý rok ještě amarok nebyl v prodeji ani ofiko v Německu - až ve třetím čtvrtletí se tam začal množit na salonech - nevím, co jim tak dlouho trvalo...Ohledně pracantů - máš samozřejmě pravdu - nejel jsem v Amaroku - určitě někdy vyzkouším - takže jen fabuluji - ale tvrdá práce by ho brzo oddělala - asi jako novou Navaru. Stejně tak objem motoru - byť dopovaný dmychadly, nebude to pravé ořechové pro tvrdou práci - tam budou vládnout stále třílitry - a naprostý souhlas s Toyotou - to je lídr. Pak váhám mezi Fordem a L200 - každý má něco - ve prospěch fordu mluví služba u uhelných společností a elektráren.... Ale píšu o lifestylu - a tady má Amarok potenciál - koncern - široká síť, pověst mezi lidmi (koncernová) atd atd. Překvapilo by mne, kdyby si Amaroka vybrala třeba skupina ČEZ nebo Mostecká Uhelná - ale spousty lidí, co jen občas skočí pro seno, tahaj přívěs(občas) nebo skočí do lesa pro dřevo - a pak spíš vjedou do města - to je skupina, kam Amarok míří..... Nechme se překvapit na konci roku.....
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2011 10:52
Prapodivné zařazení
No nevím. Sorrento a CX-7 jako malé SUV. Malé SUV je podle mě Yeti, ASX, Countryman. Takhle to sypat do jednoho 8-s
SX4 a Sedici bývá prezentován jako SUV. Tady crossover.
K pořadí - vyzdvihl bych pěkné prodeje Q5 a Dustera :yes: V prodejních číslech si jdou pěkně po krku. Myslím, že kdyby se Duster stíhal vyrábět, byl by před Q5.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
4. 2. 2011 11:02
Re: Prapodivné zařazení
SX4/Sedici jsou IMHO zařazeny správně, do SUV bych ty prcky necpal :yes:
4. 2. 2011 12:42
Re: Prapodivné zařazení
Ano, tomu jsem se taky zasmál...
Bohužel, škatulkování do tříd podléhá "prodejní/reklamní politice" automobilek. Správné zařazení by (podle mne) mělo být:
crossover - automobil jakéhokoliv typu karoserie, který má úpravy umožňující lepší provoz na nezpevněných komunikacích (vyšší světlou výšku, delší propružení podvozku, v některých případech náhon 4x4 stálého nebo připojitelného provedení). Sem by měla spadat Škoda Scout, Audi allroad, Nissan Qashqai, dále "SUV" s jen jedinou hnanou nápravou.
SUV - automobil, jehož karoserie umožňuje přepravu rozměrnějších předmětů převážně pro sport, s prostorným interiérem, úpravou podvozku zvládnout průjezd lehčím terénem a pohonem 4x4 stálým nebo připojitelným. Čili vše, co bylo u základu této kategorie. Sem patří X3, X5, Q5, Q7, Dacia Duster, Škoda Yetti a další podobné vozy s pohonem 4x4.

A když už škatulkovat SUV do "malých a velkých", mělo by to být podle velikosti a prostornosti. Yetti každopádně malé SUV a CX7 velké...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
4. 2. 2011 13:01
Re: Prapodivné zařazení
CX7 je velké možná zvenku, zevnitř je snad menší než ten Yeti...
Avatar - FISHkaa
4. 2. 2011 13:08
Re: Prapodivné zařazení
tak ještě tu o perníkové chaloupce prosím! >:D
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
4. 2. 2011 13:38
Re: Prapodivné zařazení
Seděl jsi v těch autech? Já jo a v CX7 jsem zažíval poměrně silné klaustrofobické pocity. I sám majitel té CX7 přiznával, že zevnitř je to opravdu malý auto...
4. 2. 2011 14:01
Re: Prapodivné zařazení
...a já se nevešel do A4...
Jednak - je rozdíl mezi pocitem a rozměrem. Ani X5 nepůsobí nějak prostorným dojmem.
Druhak - psal jsem "...podle velikosti a prostornosti...".
Avatar - kolmar
4. 2. 2011 15:38
Re: Prapodivné zařazení
A ja mam kolena na sedadle aj v ML aj v 5 er... 750Li som obisiel...musim skusit ;-)
Avatar - kolmar
4. 2. 2011 15:41
Re: Prapodivné zařazení
CX7 priestorom neohuruje. Neda sa porovnat napr. s Outlanderom. Je to dan za designa a trochu aj mensie vozidlo. No stiesnenost ma na svedomi hlavne to, ze sedadla su vzadu umiestnene dost nizko a kolena proste mas vyssie. Na vysku je to tak-tak, konkurencia je v tom lepsia. No napisat, ze Yeti je vecsi je korunovana blbost. Nad hlavou ano!! ale to je tak vstko... sedis vyssie - ano, no miesta je tam menej... Pocit ti neberiem...zalezi od vela faktorov!
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2011 13:17
Re: Prapodivné zařazení
Smát se můžeš jak chceš. Vygoogli si "Sedici SUV". Podívej se na oficiální stránky Fiatu. Pak se směj :-!
Já jen dodám - lehké SUV
4. 2. 2011 20:19
Re: Prapodivné zařazení
SUV - automobil, jehož karoserie umožňuje přepravu rozměrnějších předmětů převážně pro sport, s prostorným interiérem, úpravou podvozku zvládnout průjezd lehčím terénem a pohonem 4x4 stálým nebo připojitelným.

.. s touto definicí kategorie SUV souhlasím :yes: ... problém je, že některá auta by se pak mezi SUV řadit nedala .. např. Yeti , ten rozhodně neumožňuje přepravu rozměrnějších předmětů, převážně pro sport :no:
4. 2. 2011 21:45
Re: Prapodivné zařazení
A jsme zase u toho rozdělení na malé a velké. ;-)
Chtě nechtě se musím Yettiho zastat - ani do "dospělých" SUV se nevejde všechno. Zkus nacpat do X5 horské kolo, aniž bys ho rozebral. Yetti 4x4 beru jako malé SUV (ale 4x2 jen jako crossover!).
5. 2. 2011 12:29
Re: Prapodivné zařazení
tak cpát celé kolo do auta, tak to už jinde jsme ... :-) ... s kategorií crossover přišel Nissan, když uváděl na trh Qashqai ... protože prostě tehle typ auta nebylo kam zařadit .. vyšší podvozek, velikost kufru kolem 400l, primárně určený na jízdu po silnici a s pohonem předku, ale s možností zvolit 4x4 pro zimní období nebo občasné ježdění v hodně lehkým terénu... takže do téhle kategorie bych zařadil všechny auta, který tohle splňují - SX4, Yeti, Sportage, ix35, Duster atd ... zařazovat tyhle auta mezi SUV je jen marketingový tah a zbožné přání automobilek, nic víc ... a omluvit lze jen suzuki, protože v době uvedení sx4 na trh prostě kategorie crossover nebyla ... kategorie SUV je pak jasná, vyšší podvozek, větší kufr (450l a více) a hlavně 4x4 v základu - takže mezi "menší" patří Grand Vitara, Forester, X3, X-trail, RAV4 atd ... mezi větší např X5 atd ...
5. 2. 2011 14:38
Re: Prapodivné zařazení
Crossover by mělo být vše, co má vlastnosti více než jedné kategorie a neexistuje pro něj kategorie vyhrazená. Třeba X6 je podle mě crossover, byť tady je zařazen mezi velká SUV. Spojuje karoserii kupé s podvozkem velkého SUV. Stejně tak čtyřdveřová kupé, kdyby nebyla tato kategorie osamostatněna, by byla crossovery. Prostě crossover (kříženec) je jiný název pro škatulku "ostatní" :-)
Avatar - twistedTSD
4. 2. 2011 13:23
Re: Prapodivné zařazení
Auto, který je v základu jen takový vyšší hatch a prodávalo se dokonce jako sedan, bych do SUV neřadil.
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2011 13:37
Re: Prapodivné zařazení
to není MŮJ výmysl. Já bych ho tam taky neřadil.
4. 2. 2011 11:16
???
yeti medzi male suv jednoznacne nepatri, nechapem teda preco ho tam redakcia silou mocou pcha. ani v testoch nebol tymto spôsobom prezentovany. to iste plati pre kaskaja. no a co sa tyka sorenta, nemam slov..
Rozbalit vlákno
11
4. 2. 2011 11:20
Re: ???
Dederone, až vylezeš zpod tátovy košile zjistíš, že:

a) řazení modelů do jednotlivých kategorií dělá výrobce, či dovozce

b) přeložíš si z angličtiny výraz SUV a vzejde ti z toho, že Yeti, Sorento, Kvaška do ní patří...nebo jsou to snad sedany, či hatchbacky?
4. 2. 2011 11:41
Re: ???
na invektivy je tu gti :-) udaje vyrobcu zavadzaju ako cigani na blsaku, ty o tom azda nevies? :-|
4. 2. 2011 11:55
Re: ???
Nerozumím tomu, kdo tu na co je....

Psal jsi o tom, že si to redakce rozřazuje jak chce, což byla mylná informace, psal jsi o tom, že Yeti, Sorento, Qashqai nejsou SUV, podle většiny ano. vysvětli tedy proč?

P.S.: tátova košile = dederon
4. 2. 2011 12:31
Re: ???
kategorie automobilov by mali byt charakterizovane nie iba marketingovym odelenim automobiliek ale aj ich skutocnymi schopnostami preukazane v praxi. nakoniec od toho su tu testy, ktore potvrdia, ci vyvratia technicke parametre udavane vyrobcom. skus v nich spatne zalistovat a vyjde ti, ze vacsina suveciek su iba mondene panicky, lakajuce sa odbocenia z asfaltovych ciest.
jedine ozajstne suvecko, tzn. auto univerzalneho pouzitia, zastupuje len suzuki grand vitara. a namatkovo ju hned aj porovnam s yetakom >:D no povedz, ako môzu byt tieto dve auta v jednom chlieviku?
4. 2. 2011 12:40
Re: ???
90% z nich jezdí povětšinou po silnicích, avšak svým zvýšeným podvozkem a nezřídka pohonem všech kol jsou schopni plnit VÍCE ÚČELŮ!!! než běžná auta. Díky povětšinou dvouprostorové karoserii pak pojmou v případě potřeby nejen stěhování na chalupu, ale také za sportem, dovoz zboží apod.

Ty si totiž pleteš offroad a SUV (volně přeloženo sportovně-užitkové vozidlo...je potřeba rozvádět i toto slovní spojení?!)
4. 2. 2011 13:05
Re: ???
z toho co si napisal logicky vyplyva, ze yeti a vitara nemôzu byt v spolocnej tabulke. o tom stale pisem..
a ak spomeniem scouta, ci a4 allroad, som z toho volajaky totok, dokonale zmateny 8-s
Avatar - FISHkaa
4. 2. 2011 13:10
Re: ???
nebuď zmatený a googluj : [odkaz] :-!
4. 2. 2011 14:16
Re: ???
Proč? To, že BMW330i ujede na silnici Superbu 1,6TDI ještě neznamená, že nejsou stejná třída.
5. 2. 2011 14:47
Re: ???
Musím tě zklamat, ale Superb je podle SDA vyšší střední >:D Takže je to konkurent třeba A7... Tohle dělení je někdy fakt utopie.

Nicméně s myšlenou tvého příspěvku se ztotožňuji. :yes:
Avatar - JGucci
4. 2. 2011 11:47
Re: ???
a z jakeho duvodu tak usuzujes? Jestli mas namysli svetlou vysku, tak pokud se nepletu, tak ix35 i Sportage ji maji jeste nizsi. Yeti je zarazen spravne!
Avatar - da_b0mb
4. 2. 2011 11:32
GLK
bych čekal podstatně vejš...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kolmar
4. 2. 2011 15:35
Re: GLK
Preco? urcite si sa viezol...je to vyborne auto. Konkurencia je tvrda a kazdemu sa tento design nepaci...no teraz casto ponukany amg styling je krasny a aj aj pri jazde mi vyhovoval.
Avatar - das_autos
4. 2. 2011 12:43
nejlepší auo na světě
[odkaz]
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Ham.
4. 2. 2011 12:59
Re: nejlepší auo na světě
To je nejlepší reklama Škodovky jakou kdy měla a to si jí nedělala sama, marketingové oddělení mohou propustit. Ta sýkorka co přistála na střeše a za jízdy to je fakt BOMBA.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
4. 2. 2011 13:05
Re: nejlepší auo na světě
Umírám smíchy!!! Skvělej post :yes:

>:D >:D >:D
Avatar - FISHkaa
4. 2. 2011 13:30
Re: nejlepší auo na světě
luxusní :yes:
4. 2. 2011 13:43
Re: nejlepší auo na světě
JC, co dodat. :-)
A Yeti ma taky pochvalu.
Avatar - JGucci
4. 2. 2011 13:52
Re: nejlepší auo na světě
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Poustnik
4. 2. 2011 14:02
Re: nejlepší auo na světě
To je super! Nasmál jsem se moc! Kolik to mohlo stát peněz? Po průjezdu těmi plamenomety bylo auto jistě na odpis, jestli to teda neprojížděl rychleji, než to vypadalo. Akorát, že se jim z toho bude špatně vyrábět klasický 30 se***vý, nebo ještě kratší formát do televizního vysílání..... >:D
Avatar - kari.laz
4. 2. 2011 14:08
Re: nejlepší auo na světě
Tak to je hustý >:D
Lepší reklamu by si asi přát nemohli. Vtipně udělaný "test"
4. 2. 2011 14:34
Re: nejlepší auo na světě
skodu to muselo velmi slusne peniaze stat >:-[]
tak to mame: 4 x yeti v modrej metalize + oprava laku + 4 x pneu + 4 x tlmice + provizia pre BBC Top Gear team >:-[]
slusna reklama porovnavajuca neporovnatelne...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
4. 2. 2011 14:57
Re: nejlepší auo na světě
Ono to porovnává neporovnatelné??? 8-s

A já hlupáček jsem si do teď myslel, že Yeti doletí dál než vrtulník...
4. 2. 2011 14:59
Re: nejlepší auo na světě
4 auta tolik nestojí. Kdyby chtěli udělat stejný test s ix35, tak by museli ze Žiliny vypravit speciální vlak plně naloženej ix35 >:D
4. 2. 2011 15:11
Re: nejlepší auo na světě
Vzhledem k tomu, ze ridil Clarkson tak nejspis byl i odepsany Haldex, brzdy a zaveseni. :-)
Powerslide FTW.
Avatar - Ham.
4. 2. 2011 15:21
Re: nejlepší auo na světě
No tak hlavně je odepsaná konkurence, protože posekat anglickou ikonu Range jako nepohodlné auto do lehkého terénu na veřejné anglické stanici jako je BBC, nejuctívanějším anglickým motoristickým novinářem/moderátorem tak to myslím dělá vrásky všem marketingovým ředitelům po celém světě a nedivil bych se kdyby RR protestoval v parlamentu. Myslím, že i hoši z matrketingovéhjo oddělení z Vlkohradu kteří investovali mnoho peněz do reklamy na Tigiho (černý a bílá) musí mít sucho v krku a hořko na jazyku když vidí tuto reklamu for free.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
4. 2. 2011 15:29
Re: nejlepší auo na světě
Já myslím, že ta nadsázka je tam tak velká, že se nad tím RR jistě nepohorší.

Spíš by mě zajímalo, jestli to bylo opravdu for free kvůli nějaké náklonnosti k Yetimu nebo to bylo trochu promáznuto...

Ale každopádně to bylo uděláno perfektně a jsem rád, že se Yeti ve VB líbí :yes:
Avatar - Ham.
4. 2. 2011 15:37
Re: nejlepší auo na světě
Jestli to bylo for free se asi nikdy nedovíme ale pravda je, že BBC je na jakoukoliv formu spojení s businessem a korupci dost cimprlich a i u tohoto moderátora/rů mi přijde, že je jim přednější jméno/pověst než nějaká provize notabene od ne zrovna nejbohatší automobilky. No ale člověk se může mýlit.
Avatar - kolmar
4. 2. 2011 16:22
Re: nejlepší auo na světě
Top gear robi velmi zaujimave testy...a toto je perfektny priklad. No myslim, ze vecsiu zasluhu zasluzi stab nez Yeti. Je to proste napad... s malou vypovedacou hodnotou. Top gear je zabava - nic viac. Ich testy dopadnu tak ako to oni chcu...proste aj ked Ferrari porazilo vo vsetkom co merali Astona...tak aston bol naj, lebo je britsky a ferrari nakoniec z nejakeho dovodu osmiali.

Zabava a este raz zabava - nic viac. Rychlejsi ako ferrari yeti nie je, to je jasne. Ani priestrannejsi ako Maybach - len praktickejsi!!! A RR? ak by jazdil po rovnakej stope tak by vyhral, no videli ste aku trasu isiel s RR a naviac nakonfiguroval na hupanie a nie na opak. Ak by spravlili kelimkovy test s kavou alebo vodou - tam je 100% vypovedacia hodnota na komfort. Ten trik so zmrzlinou by dokazala dalsia polovica SUV...apropo vsetko by dokazala, no ta helikoptera bol fakt narez. Yeti je perfektne auto, Top gear je super relacia...no vypovedacia hodnota nic moc, Reklama famozna...toto co dokazal Yeti by tam dokazal dalsi tucet SUV. Ak by samozrejme chceli.

V Fifth geari (podstatne hodnotnejsia relacia co sa tyka pravdy) exceloval Superb, tu v Top geari zase Yeti...vo VB skoda pekne ide...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
4. 2. 2011 16:46
Re: nejlepší auo na světě
Tak to jsem rád, že jsi nám to v prostředním odstavci tak pěkně osvětlil 8-s

Omlouvám se za tu ironii, ale to si fakt myslíš, že jsme tady všichni takoví pitomci???
Avatar - kolmar
4. 2. 2011 17:09
Re: nejlepší auo na světě
Hlboko sa ospravedlnujem, ze som verejne napisal svoj nazor pane večnžašnouci 8-s
Avatar - Krispos
4. 2. 2011 17:22
Re: nejlepší auo na světě
No spis jde o to, ze tobe ani to silne nadsazene video neda spat, abys to nemusel "vysvetlit", co vsechno je tam spatne.... vsichni jsme se zasmali, jenom ty se mracis a vypravis nam tu, jak to je spatne....
Avatar - kolmar
4. 2. 2011 19:11
Re: nejlepší auo na světě
>:D >:D a k takomuto unahlenemu zaveru si kde prisiel??? Spim az brutalne dobre ;-)

Mam rad Top gear, mam rad Yetiho...kazdy tu konstatuje, pardon, nie kazdy..ale vecsina tu nadsazku....no len ja som ju trosku viac rozpitval...to je toho!! Len som to tak porovnaval s Fifth gearom...
Asi si si nevsimol, ze som pochvalil aj relaciu, aj stab, aj auto!!! to tu kazdy musi kazdeho napadat v diskusii za uplnu hovadinu? Len som konstatoval....nie kritizoval, ze je vsetko zle - o tom nebola rec.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
5. 2. 2011 09:32
Re: nejlepší auo na světě
Ale, ale... tys tu udělal toto: někdo tu hodil odkaz na velice podařený - zjednodušeně řečeno - vtip (pro příklad třeba ten dětský, kde se Pepíčkovi smějí, že má hlavu jako krychli) a tys ses ihned jal vysvětlování, že Pepíček přece nemůže mít hlavu hranatou, protože je to z lékařského a fyziologického hlediska nesmysl.

Tak děkujeme ;-)
Avatar - positivemind
4. 2. 2011 17:06
Re: nejlepší auo na světě
V TG taky exceloval Superb - James ho bral na tu prohlídku do byznys centra (přelepil loga Škoda), lidi tipovali BMW, Mercedes - a když pak nakonec řekl Škoda, tak se ksichtili >:D
Avatar - saldy
5. 2. 2011 16:51
Re: nejlepší auo na světě
....jo a The Beatles(čti d bítls) jsou legendární kapela >:D ;-)
Avatar - saldy
5. 2. 2011 16:34
Re: nejlepší auo na světě
>:D :yes:
4. 2. 2011 13:35
Rozdělení tříd
Dle mého názoru ve třídě terénní vozy,jsou terénní vozy pouze čtyri Toyota,Jeep,Rovery a tak trochu to Mitsubishi.A první dva z nich mají pevný rám ,který dělá z těch vozů typický offroad. Jinak si myslím,že taková Hyundai iX55i ,nebo Q7 a jí podobné.Jsou vozy,které s přívlastkem terénní opravdu nemají nic společného. ;-) Ale to jen tak aby řeč nestála :-!
Rozbalit vlákno
2
4. 2. 2011 14:08
Re: Rozdělení tříd
Počujte, Kefalín. A čo vy si predstavujete pod takým slovom terenný?
Avatar - kolmar
4. 2. 2011 15:20
Re: Rozdělení tříd
V podstate mas pravdu, niekedy sa to lahko delilo na off road a SUV. Jeden mal ram, casto tuhe napravy (aspo vzadu) a redukciu, ti druhy mali len samonosnu karoseriu a dohromady nic. No vyvoj ide dopredu, ludia frflu kazdy chce super jazdne valstnosti a hlavne komfort tak vyropcovia sa dopracovali k tomuto stadiu, ze tieto hranice su uz pase. Uz skor by sa dalo delit na auta schopne a neschopne jazdit v terene. Ved ani Disco uz nema ram, len samonosnu s pomocnym ramom a podobne. Cize dnes X5, Q7 a podobne su SUV, off roady mozme videt v LC, LR este Pajeru a tak...no co s ML? Touaregom? Mozes mat ML AMG s prilepenym podvozkom na cestu alebo taku 420 CDI s off road paketom, airmatikom - cize redukcia, zaver diferaku, zdvihanie podvozku atakujuce 30 cm. Raz som cital porovnavaci tes Range vs. MB G. Si predstav, ze ta moderna technika v RR vyhrala, svetla vyska - lepsia, brodivost, lepsia, dokonca aj krizenie s unikatnym systemom precerpavania vzduchu z vaku do vaku bolo lepsie. Cize je to dnes velmi diskutabilne, no taky MB G s tuhymy napravami a rebrinovym ramom z hladiska dlhodobeho namahania v terene a tvrdeho zaobchadzanie je jednoznacne lepsi - napr. na expedicie. Cize dnes mozme delit (bohuzial) auto nie na off road a suv ale na schopne a neschopne jazdit v tazkom terene...

Ale samozrejme stale su tu cistokrvne SUV, potom hromada tych co balancuju a tiez este cistokrvne tvrde off roady napr. LC, Massif, Defik, Wrangler, MB G, este je tu Honker, Uaz...
Avatar - JDM
4. 2. 2011 15:46
Shrnutí
Žijeme v české republice , tady jsou lidé pyšní na všechno české není žádná novinka že yeti bude nejprodávanější ve své třídě unás! není to tím že je nejlepší , nejhezčí,nejmodernější ale tím že je "český" jako ostatní modely škody které vedou svoje žebříčky (octavia , fabia, atd.) i kdyby yetimu po 2000km upadly všechny 4 kola stejně se bude u nás prodávat nejvíc v dané třídě .
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
4. 2. 2011 15:53
Re: Shrnutí
To jsou zase žgryndy... že si s tím nedáte pokoj ;-\
Avatar - Krispos
4. 2. 2011 17:26
Re: Shrnutí
Drahý Mohamede, jsem rád že ten svůj džihád bereš vážně, ale jsi stejně jako ten korán krapet mimo mísu. Ty i islám máte jeden problém, od roku 621 jste se přestali vyvíjet...
4. 2. 2011 20:27
Re: Shrnutí
Diskuse by mela zustat na urovni aut.
Asi je zde zbytecne pripominat uroven stredovekych Arabu ve Spanelsku a Blizkem Vychode. Zatimco si krestani u nas navzajem sekali hlavy, soudobi muslimove byli nositeli vzdelanosti a kultury.
Avatar - Andromeda
5. 2. 2011 14:22
Re: Shrnutí
Máš pravdu - matematika,astronomie,atd.,nemluvě o komfortu jako veřejné lázně,...Jen nedošlo k jasné odluce "církve" od státu tak jako v Evropě - jednak následkem 30-ti leté války,jednak díky (hezky postaru formulováno) VT pokroku a komplexním společenským změnám,prostě nechytili kucí vítr do plachet(hoodně blbě řečeno ;-) )...
Avatar - JDM
8. 2. 2011 16:11
Re: Shrnutí
někdo islám vidí v užším pojetí někdo v širším .někdo vidí zevnějšek někdo vidí tradici, někdo se opírá o fakta a zkušenosti někdo čte neobjektivní recenze, někdo vychází ze zážitků na vlastní kůži někdo sleduje videa na youtube, někdo dá přednost fyzickému kontaktu někdo se logne na fakebook, někdo si koupí yetiho někdo BMW x1 (nebo cokoliv hezčího , ve stejné výbavě za stejný peníze) Mohamed se ptá proč yeti??????aláhu??proč?