Novinky
Moc se mi tyhle vesmírné interiéry nelíbí, vždy budu dávat přednost německé jednoduchosti a přehlednosti. Škoda jen, že nový Focus tím interiérem šlápl vedle :no:
Ten interier je jak Dartwejdr po srážce s Pendolinem...... škoooooooooooda. Zvenku je to frajer jak se patří.... tu jde vidět, že korea, byť šlape do pedálů fest, je pořád za Evropou. Mistři Interiérů jsou dnes francouzi. Laguna - špička bez debat, 508 špička bez debat, C5 špička bez debat, byt mírně k diskuzi. Pasat je stará dobrá Blažková......
To mě napadá při pohledu na kabinu. No počkám si na kontakt v přímáku.
Ale ale - tak to je opravdu předčasné a mylné! Kvalita dílenského zpracování interiéru je v současné době u Hyundai jinde! Prosím, prostudujte si mezinárodní testy a hodnocení kvality zpracování a designu např. palubních desek a interiéru celkově. Vynikající výsledky (např. 8 bodů z 10); o bakelitu zde už vůbec snad ani nemůže být řeči! 😄
Nemůžu si pomoct, ale mě se to prostě nelíbí. Pořád se snaží, aby to vypadalo jak čínská hifi věž. Rádoby moderní interier, co se nakonec minul účinkem a vypadá špatně. Proč neudlají něco elegantního. Ať se podívají na součastné Francouze, nebo Němce.
Je to otázka vkusu. Také preferuji nenucenou eleganci. Tak nějak mi do toho auta chlap v obleku vůbec nesedí. A s tím lesklým plastem to přehnali, dostat z toho otisky je umění.
Nic vic. Tohle je hnus. Na autosalonu jsem sedel v i10, i20 a i30 a vsechny mely hnusny laciny interier. Tohle je jen pokracovani hnusne rady. Zvenku pekny, ale na tohle se divat kazdy den...
Ale ale - tak to je opravdu snad jen jakýsi osobní dojem... objektivně ovšem mylné! Kvalita dílenského zpracování interiéru je v současné době u Hyundai jinde! Prosím, prostudujte si mezinárodní testy a hodnocení kvality zpracování a designu např. palubních desek a interiéru celkově. Vynikající výsledky (např. 8 bodů z 10)... A dokonce o "hnusném a ještě ke všemu laciném" interiéru např. u i30, to snad ani nemůže člověk myslet vážně! V mnohých testech je jasně řeč o kvalitních plastech, sladění, ergonomice, jednoduchosti, účelnosti, lícování...
Načo tu kopíruješ ešte raz vlastný príspevok? Chce to trošku originality, ked máš iný názor.
Proč kopíruji významově stejný argument? To je snad nasnadě a logické! Na podobné - rádoby originální, avšak mylné náhledy, stačí mnohdy totiž totožný argument! V jednoduchosti je síla; v tomto by jakási změna mých pohledů neměla valný význam - prostě své postoje v oblasti kvality dílenského zpracování materiálů současných vozů Hyundai jen tak nezměním. 😄
Nesouhlasím. První pisatel komentoval svůj dojem na základě fotografií, takže argumentace mezinárodními testy má smysl, ale v druhém případě si prostě jedinec nesedl s filozofií interiérů Hyundaie. K čemu mi je, že to auto má metály za kvalitu interiéru, když se mi do toho ani nechce vlézt ? (nebrat tak doslova 😄 ) Osobně se mi moc stylizace stříbrných velkých tlačítek s modrým podsvětlením nelíbí, ale to je o osobním estetickém cítění a to má každý jiné, takže testy můžou jít někam...
A rozhodně si nemyslím, že bych byl nějak zaujatý proti korejcům, protože interiéry vyšších řad Kie se mi líbí mnohem víc... :yes:
A rozhodně si nemyslím, že bych byl nějak zaujatý proti korejcům, protože interiéry vyšších řad Kie se mi líbí mnohem víc... :yes:
Lze v zásadě souhlasit s výše uvedeným... 😄 ... Jedná se mnohdy také "o osobní estetické cítění" - a hraje nepochybně svou významnou roli! Ovšem stále mimo to, bych pokusy o nezávislé hodnocení a test kvalit interiéru neposílal NĚKAM... 😄
Samozřejmě, nemyslím to globálně, ale každý test se snaží být objektivní a taky takový má být, ale to končí tam, kde autor přistoupí k svým pocitům z designu nebo něčeho jiného. A tam už ten test má velmi malou vypovídací hodnotu, protože každý to vezme jinak.
Chtěl jsem tím jenom říct, že je to v podstatě míchání jablek s hruškama, protože kvalita zpracování a ergonomie se nějakým, né moc přesným, způsobem zhodnotit dá, ale jeho kreativní vyznění už ne. Testy mohou připravit pouze vodítko k tomu, jak máme co chápat a na co se máme zaměřit, ale jednotnou cestu, jak vybrat nejhezčí aut👋interiér prostě nejde, jinak bychom tady všichni jezdili jedním typem auta. A to by byla strašná nuda... >😒]
Chtěl jsem tím jenom říct, že je to v podstatě míchání jablek s hruškama, protože kvalita zpracování a ergonomie se nějakým, né moc přesným, způsobem zhodnotit dá, ale jeho kreativní vyznění už ne. Testy mohou připravit pouze vodítko k tomu, jak máme co chápat a na co se máme zaměřit, ale jednotnou cestu, jak vybrat nejhezčí aut👋interiér prostě nejde, jinak bychom tady všichni jezdili jedním typem auta. A to by byla strašná nuda... >😒]
Já jsem se šel podívat na ix35 a to auto funguje tak do 3 metrů. Pak už je láce jasně vidět. Pohled do interiéru tě pak okamžitě vrací zpět za dveře showroomu. Bouchnutí pupendeklových dveří jen tvůj krok zrychlí.
"Bouchnutí pupendeklových dveří jen tvůj krok zrychlí..." - tak to slovo "pupendekl" je opravdu záměrně posměšné; chce to objektivitu taky trochu! Zvláštní je, co mě zaráží, že právě důležitý zvuk zaklapnutí dveří např. u ix35 je testujícími hodnoceno úplně jinak!!! Např. zde v tomto testu AUTOROAD.CZ ([odkaz] "Je empiricky prokázáno, že spousta lidí dá při prvním setkání s novým autem na zvuk zabouchnutí dveří, což je rovněž disciplína, ve které si Hyundai vede docela slibně." Takže pak ono uvedené "pupendekl-zvuk" zní opravdu přinejmenším trapně! 😄
ale vlnky a plameny do interiéru auta nepatří. Nakonec, ani exteriéru tyto prvky neprospějí.
tak vida, tekoucí tvary zdá se prospějou hlavně jinak téměř vždy nehezkému kombi, to, že se tvary odrazí i uvnitř je v pořádku, nabídka motorů taky v pohodě, takže kde to vázne? Sem s tim.
A co 2,0 T a 2,4??? do EU nepojdu ci co???
2,0 je taky standart,myslim,ze 2,0 T by bola vhodna konkurencia pre EU automobilky... a 2,4 pre mna....
2,0 je taky standart,myslim,ze 2,0 T by bola vhodna konkurencia pre EU automobilky... a 2,4 pre mna....
Údaj o výkone 2,0 CVVT bude zrejme nesprávny: inde som čítal o výkone 130 kW, takže zrejme redaktorovi preskočili číselká. Naviac je proti logike mať 1,6ku s 99 kW a technicky identický dvojliter s iba 103 kW. 😉
Ano, postřehls správně, ten překlep někdo asi před měsícem začal a autoziny to vesele přebírají. Je to tedy 177 PS, čili 130 kW pro 2.0 CVVT a 140 PS/103 kW pro 1.6 GDI. Tady je správný odkaz: [odkaz] . Stejný zdroj teď aktuálně má tyhle údaje už s chybou: [odkaz] .
Ještě jsem našel zajímavý odkaz z malé testovací preview (kamuflované) i40 v Namyangu na tovární smyčce. Kromě prvního dojmu z jízdních vlastností je tam i víc o chování motorů. I když tam zas pro změnu autor tvrdí, že jezdil 2.0 GDI a dieselu přezdívá po oplovsku CDTi, zdá se, že právě diesel 1.7 CRDi už je dobře odladěný a bude pro i40 dobrou jednotkou: [odkaz]
Edit: Ještě poznámka k vyjádření v článku, že "i40 chce být prémiovým modelem za dostupnou cenu..." Není to přesné. Hyundai teď v rámci nové marketingové politiky (vedené novým šéfem marketingu) chce využít masivně a dlouhodobě rostoucích prodejů a nabídnout zákazníkům nové umístění značky pod označením "modern premium". "Nechceme být největší automobilkou na světě, ale nejmilovanější, chceme být spolehliví partneři majitelů našich vozů na celý život...Koncepce 'moderní prémie" vychází z přístupu, že vysoká kvalita nemusí nutně znamenat vysokou cenu pro omezenou třídu zákazníků. Hyundai chce poskytovat...vysokou kvalitu za překvapivě dostupnou cenu..." -- zhruba takhle to popsal to nedávno místopředseda správní rady Hyundaie Chung v Detroitu. V Ženevě chce Hyundai prezentovat pojetí "modern premium" v podobě pro Evropu. Tadyhle jsou odkazy: [odkaz] , [odkaz]
Ještě jsem našel zajímavý odkaz z malé testovací preview (kamuflované) i40 v Namyangu na tovární smyčce. Kromě prvního dojmu z jízdních vlastností je tam i víc o chování motorů. I když tam zas pro změnu autor tvrdí, že jezdil 2.0 GDI a dieselu přezdívá po oplovsku CDTi, zdá se, že právě diesel 1.7 CRDi už je dobře odladěný a bude pro i40 dobrou jednotkou: [odkaz]
Edit: Ještě poznámka k vyjádření v článku, že "i40 chce být prémiovým modelem za dostupnou cenu..." Není to přesné. Hyundai teď v rámci nové marketingové politiky (vedené novým šéfem marketingu) chce využít masivně a dlouhodobě rostoucích prodejů a nabídnout zákazníkům nové umístění značky pod označením "modern premium". "Nechceme být největší automobilkou na světě, ale nejmilovanější, chceme být spolehliví partneři majitelů našich vozů na celý život...Koncepce 'moderní prémie" vychází z přístupu, že vysoká kvalita nemusí nutně znamenat vysokou cenu pro omezenou třídu zákazníků. Hyundai chce poskytovat...vysokou kvalitu za překvapivě dostupnou cenu..." -- zhruba takhle to popsal to nedávno místopředseda správní rady Hyundaie Chung v Detroitu. V Ženevě chce Hyundai prezentovat pojetí "modern premium" v podobě pro Evropu. Tadyhle jsou odkazy: [odkaz] , [odkaz]
kia hyundai :yes:
Žádné podivné rozložení prvků, ani příliš mnoho tlačítek. Vypadá to na zajímavou volbu, ale uvidí se, jak to bude v reálu