Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hyundai i40: První snímek interiéru

31 komentářů

Anonym2811
Samozřejmě, nemyslím to globálně, ale každý test se snaží být objektivní a taky takový má být, ale to končí tam, kde autor přistoupí k svým pocitům z designu nebo něčeho jiného. A tam už ten test má velmi malou vypovídací hodnotu, protože každý to vezme jinak.

Chtěl jsem tím jenom říct, že je to v podstatě míchání jablek s hruškama, protože kvalita zpracování a ergonomie se nějakým, né moc přesným, způsobem zhodnotit dá, ale jeho kreativní vyznění už ne. Testy mohou připravit pouze vodítko k tomu, jak máme co chápat a na co se máme zaměřit, ale jednotnou cestu, jak vybrat nejhezčí aut👋interiér prostě nejde, jinak bychom tady všichni jezdili jedním typem auta. A to by byla strašná nuda... >😒]
Icescent
Lze v zásadě souhlasit s výše uvedeným... 😄 ... Jedná se mnohdy také "o osobní estetické cítění" - a hraje nepochybně svou významnou roli! Ovšem stále mimo to, bych pokusy o nezávislé hodnocení a test kvalit interiéru neposílal NĚKAM... 😄
Anonym2811
Nesouhlasím. První pisatel komentoval svůj dojem na základě fotografií, takže argumentace mezinárodními testy má smysl, ale v druhém případě si prostě jedinec nesedl s filozofií interiérů Hyundaie. K čemu mi je, že to auto má metály za kvalitu interiéru, když se mi do toho ani nechce vlézt ? (nebrat tak doslova 😄 ) Osobně se mi moc stylizace stříbrných velkých tlačítek s modrým podsvětlením nelíbí, ale to je o osobním estetickém cítění a to má každý jiné, takže testy můžou jít někam...
A rozhodně si nemyslím, že bych byl nějak zaujatý proti korejcům, protože interiéry vyšších řad Kie se mi líbí mnohem víc... :yes:
_patrik
Ano, postřehls správně, ten překlep někdo asi před měsícem začal a autoziny to vesele přebírají. Je to tedy 177 PS, čili 130 kW pro 2.0 CVVT a 140 PS/103 kW pro 1.6 GDI. Tady je správný odkaz: [odkaz] . Stejný zdroj teď aktuálně má tyhle údaje už s chybou: [odkaz] .

Ještě jsem našel zajímavý odkaz z malé testovací preview (kamuflované) i40 v Namyangu na tovární smyčce. Kromě prvního dojmu z jízdních vlastností je tam i víc o chování motorů. I když tam zas pro změnu autor tvrdí, že jezdil 2.0 GDI a dieselu přezdívá po oplovsku CDTi, zdá se, že právě diesel 1.7 CRDi už je dobře odladěný a bude pro i40 dobrou jednotkou: [odkaz]

Edit: Ještě poznámka k vyjádření v článku, že "i40 chce být prémiovým modelem za dostupnou cenu..." Není to přesné. Hyundai teď v rámci nové marketingové politiky (vedené novým šéfem marketingu) chce využít masivně a dlouhodobě rostoucích prodejů a nabídnout zákazníkům nové umístění značky pod označením "modern premium". "Nechceme být největší automobilkou na světě, ale nejmilovanější, chceme být spolehliví partneři majitelů našich vozů na celý život...Koncepce 'moderní prémie" vychází z přístupu, že vysoká kvalita nemusí nutně znamenat vysokou cenu pro omezenou třídu zákazníků. Hyundai chce poskytovat...vysokou kvalitu za překvapivě dostupnou cenu..." -- zhruba takhle to popsal to nedávno místopředseda správní rady Hyundaie Chung v Detroitu. V Ženevě chce Hyundai prezentovat pojetí "modern premium" v podobě pro Evropu. Tadyhle jsou odkazy: [odkaz] , [odkaz]
Icescent
Jiná poznámka k zabouchnutí dveří ix35 ([odkaz] "Spokojen jsem byl také se zvukem zabouchnutí dveří..."
Icescent
"Bouchnutí pupendeklových dveří jen tvůj krok zrychlí..." - tak to slovo "pupendekl" je opravdu záměrně posměšné; chce to objektivitu taky trochu! Zvláštní je, co mě zaráží, že právě důležitý zvuk zaklapnutí dveří např. u ix35 je testujícími hodnoceno úplně jinak!!! Např. zde v tomto testu AUTOROAD.CZ ([odkaz] "Je empiricky prokázáno, že spousta lidí dá při prvním setkání s novým autem na zvuk zabouchnutí dveří, což je rovněž disciplína, ve které si Hyundai vede docela slibně." Takže pak ono uvedené "pupendekl-zvuk" zní opravdu přinejmenším trapně! 😄
Icescent
Proč kopíruji významově stejný argument? To je snad nasnadě a logické! Na podobné - rádoby originální, avšak mylné náhledy, stačí mnohdy totiž totožný argument! V jednoduchosti je síla; v tomto by jakási změna mých pohledů neměla valný význam - prostě své postoje v oblasti kvality dílenského zpracování materiálů současných vozů Hyundai jen tak nezměním. 😄
Frantizsekk
Me se to nelibi. Radeji mam cudly po passatovsku.
Avatar - iudex
iudex
Údaj o výkone 2,0 CVVT bude zrejme nesprávny: inde som čítal o výkone 130 kW, takže zrejme redaktorovi preskočili číselká. Naviac je proti logike mať 1,6ku s 99 kW a technicky identický dvojliter s iba 103 kW. 😉
pogo26
Já jsem se šel podívat na ix35 a to auto funguje tak do 3 metrů. Pak už je láce jasně vidět. Pohled do interiéru tě pak okamžitě vrací zpět za dveře showroomu. Bouchnutí pupendeklových dveří jen tvůj krok zrychlí.
Klaudius
A prečo by nepatrili? Máš nejaké záväzné pravidlá pre tvary povolené v interiéri? >😒]
Klaudius
Načo tu kopíruješ ešte raz vlastný príspevok? Chce to trošku originality, ked máš iný názor.
skodov-kar
A co 2,0 T a 2,4??? do EU nepojdu ci co???
2,0 je taky standart,myslim,ze 2,0 T by bola vhodna konkurencia pre EU automobilky... a 2,4 pre mna....
Avatar - saldy
saldy
tak vida, tekoucí tvary zdá se prospějou hlavně jinak téměř vždy nehezkému kombi, to, že se tvary odrazí i uvnitř je v pořádku, nabídka motorů taky v pohodě, takže kde to vázne? Sem s tim.
Icescent
Francouze a Němce pořád dookola? Vždyť to už je fakt okoukané... nepřekvapující, ba až nudné... je třeba překvapovat - právě o tom je taky onen design - originalita! Prostě se nebát... i v bytě je třeba změn, překvapení - právě o tom je také interiér vozu...
Icescent
Ale ale - tak to je opravdu snad jen jakýsi osobní dojem... objektivně ovšem mylné! Kvalita dílenského zpracování interiéru je v současné době u Hyundai jinde! Prosím, prostudujte si mezinárodní testy a hodnocení kvality zpracování a designu např. palubních desek a interiéru celkově. Vynikající výsledky (např. 8 bodů z 10)... A dokonce o "hnusném a ještě ke všemu laciném" interiéru např. u i30, to snad ani nemůže člověk myslet vážně! V mnohých testech je jasně řeč o kvalitních plastech, sladění, ergonomice, jednoduchosti, účelnosti, lícování...
Icescent
Ale ale - tak to je opravdu předčasné a mylné! Kvalita dílenského zpracování interiéru je v současné době u Hyundai jinde! Prosím, prostudujte si mezinárodní testy a hodnocení kvality zpracování a designu např. palubních desek a interiéru celkově. Vynikající výsledky (např. 8 bodů z 10); o bakelitu zde už vůbec snad ani nemůže být řeči! 😄
Avatar - Well-being
Well-being
ale vlnky a plameny do interiéru auta nepatří. Nakonec, ani exteriéru tyto prvky neprospějí.
_MT_
Je to otázka vkusu. Také preferuji nenucenou eleganci. Tak nějak mi do toho auta chlap v obleku vůbec nesedí. A s tím lesklým plastem to přehnali, dostat z toho otisky je umění.
Johnn
Ano mobilní telefon umí intuitivně ovládat každý,jednoduchost,proč ne?
Frantizsekk
Akorat je tam zas nahore mobilni telefon
Johnn
:yes: >😁
Nic vic. Tohle je hnus. Na autosalonu jsem sedel v i10, i20 a i30 a vsechny mely hnusny laciny interier. Tohle je jen pokracovani hnusne rady. Zvenku pekny, ale na tohle se divat kazdy den...
Avatar - miromen
miromen
Kokejci snad nevi že displej ma byt niže. >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nemůžu si pomoct, ale mě se to prostě nelíbí. Pořád se snaží, aby to vypadalo jak čínská hifi věž. Rádoby moderní interier, co se nakonec minul účinkem a vypadá špatně. Proč neudlají něco elegantního. Ať se podívají na součastné Francouze, nebo Němce.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
To mě napadá při pohledu na kabinu. No počkám si na kontakt v přímáku.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Ten interier je jak Dartwejdr po srážce s Pendolinem...... škoooooooooooda. Zvenku je to frajer jak se patří.... tu jde vidět, že korea, byť šlape do pedálů fest, je pořád za Evropou. Mistři Interiérů jsou dnes francouzi. Laguna - špička bez debat, 508 špička bez debat, C5 špička bez debat, byt mírně k diskuzi. Pasat je stará dobrá Blažková......
Avatar - positivemind
positivemind
Přišlo mi to odporné, tak jsem se podíval znovu a ejhle, vážně je to poměrně slušné :yes😒br />
Žádné podivné rozložení prvků, ani příliš mnoho tlačítek. Vypadá to na zajímavou volbu, ale uvidí se, jak to bude v reálu
Avatar - Nerez
Nerez
Moc se mi tyhle vesmírné interiéry nelíbí, vždy budu dávat přednost německé jednoduchosti a přehlednosti. Škoda jen, že nový Focus tím interiérem šlápl vedle :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak tak, este rozbehnut nove rio a picanto akorea to tu zacne drtit,

kia hyundai :yes:
mich77
Krásné, moderní uvnitř i venku = úspěch je zaručen :yes: