Testy
Kdo má opravdu rozhled, ten nemá potřebu dělit motory jen podle jejich paliva...
P.S. Takže, 4-kyblíkový diesel je automaticky pro socky (včetně 170PS R4 TDI apod., nebo dokonce 23d) a naopak taková 4-kyblíková atmosferická 1,4 8V, je pro zazobané fajnšmekry, gurmány a petrolheady...? 8-s
P.S. Takže, 4-kyblíkový diesel je automaticky pro socky (včetně 170PS R4 TDI apod., nebo dokonce 23d) a naopak taková 4-kyblíková atmosferická 1,4 8V, je pro zazobané fajnšmekry, gurmány a petrolheady...? 8-s
nie, na tomto fore su obycajne 4-kyblikove naftove socky ktore sa neviezli v autach, len v kybloch.. len malo ludi tu ma rozhlad.
Hlavně tu naštěstí nejsou jen samí sebestřední "dilinkovia", co okamžitě poznají "socky" jen podle paliva jejich automobilu... :😉 8-s >😒]
Pokud chceš diskutovat třeba s jihoameričany na co jezdí a proč, choď do jejich diskuzí, jestli sis nevšiml tak jsme v Evropě, čemuž odpovídají i především evropsky orientované diskuse, což pochopí i ti tvoji "dilinkovia", kteří na rozdíl od tebe, brouka pytlíka, nikde nebyli a nic neví... >😒]
Zkus příště aspoň trochu konkrétně reagovat na to, co je obsahem příspěvku na který reaguješ a už tu prosím "netaraj hluposti"... 😉
Zkus příště aspoň trochu konkrétně reagovat na to, co je obsahem příspěvku na který reaguješ a už tu prosím "netaraj hluposti"... 😉
Víš o tom, že na ty "socky" nejčastěji ukazují prstem ještě mnohem větší "socky", minimálně po duševní stránce určitě... :no:
netaraj prosim ta. Nie kazdy ma rad naftu, niekto proste ma rad benzin a je mu jedno aku ma spotrebu. A potom su tu este aj ine ako EU trhy co dilinkovia na tomto fore nevedia pochopit. V USA , juznej amerike a podobne je benzin stale najrozsirenejsi , tobo z v juznej amerike kde je bioetanol dost rozsireny. Tak prosim ta netaraj tu uz hluposti, v zivote si nevykrocil nohou zo slovenska a nemas ani paru ako je to v inych castiach sveta. toto je to najhorsie co moze byt, sloevsnki a ceski "odbornici" si myslia ze vsetko sa toci okolo nasich dvoch malych prd-trhov.
to tu nepis ani, toto je sockove naftacke forum, kde 6 valec a vyssie videli len na autosalone.. Kvoli spotrebe su tu niektori schopni aj zabijat.. Kto nejazdil poriadny benzin to nikdy nepochopi 😄
Nevim co ja na zvuku V6 dieselu prijemneho... Prijemny zvuk yacina 8 valci......
Mam najezd pres 70000km rocne s petilitrem,,,, a radeji ozelim dlouhodobou spotrebu 12,5 l nez se patlat s naftou.
Mam najezd pres 70000km rocne s petilitrem,,,, a radeji ozelim dlouhodobou spotrebu 12,5 l nez se patlat s naftou.
Minimalne zapada medzi zvysok nemeckej konkurencii, takze si zakaznik ma z coho vybrat. Ale stale si stojim za tym ze ako dlhorocny zakaznik by zmeny v exterierovom dizajne mohli byt vacsie. Mne sa pacia generacne zmeny v rozsahu ako to robi MB. Skoda ze len neviem prezut nejako ten ich interier.
Chápu tvou touhu po změně, na druhou stranu, oprostíme-li se od toho, pak nová A6 je skvostnej kousek, to nemůžeš upřít 😉
Pozri GTI, ja ti tvoje ovacie neberiem, kazdemu sa paci nieco ine. Mne sa predchadzajuce A6 pacili. Posledne 2 modely som aj vlastnil/vlastnim a poskulujem po nahradnikovi ale mam rad aj zmenu a toto sa mi zda az privelmi podobne tomu co bolo doteraz, resp. surodencom z inych tried.
Nevylucujem ale ze zmenim nazor ked si do toho auta sadnem. 😄
Nevylucujem ale ze zmenim nazor ked si do toho auta sadnem. 😄
Kdybych chtěl být hnidopich, tak bych "štoural" do té prémiovosti Saabu a i Volva, nicméně obě značky mají velmi silně definovanou a postavenou image a historii o které se může jiným, rádoby prémiovým značkám jen zdát. Spíše bych je viděl na jiné, vedlejší a trochu bokem směřované větvi, evropského aristokratického rodokmenu.
Jinak samozřejmě :yes:
Jinak samozřejmě :yes:
Nahoře je jedno z pěti, šesti nejlepších aut dané třídy na světě, chápu, že se někomu může líbit více fiat panda, ale před neunáhlenými soudy bych doporučil provětrat vlastní garáž, setřít prach z plakátů a navštívit vočaře...
Kvalita designu AUDI je na takvoé výši, že snese prakticky jen cizelování markant, a to v době přes dvě generace. Někomu je možná sympatičtější odezdokezdismus, no, osobně bych nadčasovost spíše v tomto segmentu viděl na klad, než na negativum.
Ášestce nelze vlastně nic vytknout - ideální karoserie, která v nové generaci těží z fantastické balance, totiž z posunutí kabiny vzad, z kratších převisů a elegantního tvaru střechy. Tak elegantního, že přebíjí možná i šoferskou genetickou přitažlivost ásedmičky. Osobně bych volil sedan. A samozřejmě (i naslepo) Avanta.
Doslova fascinující, dravčí příď, dlouhá přední kapota, v celku pak dokonale "ušmiknutá" zadními lampami. Designová exklusivita. O vnitřku netřeba psát, a tak jako beru ikea-překližku ve Volvu :yes: beru samozřejmě i "jachetní palubu" v ášetce. Jinak se kloním ke kolegově navtechismu - všechno v černé.
A negativa? Nevidím, snad jen potřebu velkých, opravdu velkých kol, ovšem je otázkou, zda právě toto negativem je...
Velmi silně vnímám filosofii karoserií prémiových mistrů v této třídě, v šestici (AUDI, BMW, MB, VOLVO saab, jaguar) se nenachází ani jeden, který by neměl originální rukopis a který by nebyl opravdovým designovým tahounem aut světa. A s tím světem to myslím skutečně doslova.
Je-li E-klasse králem úchvatnosti, pak BMW5 je králem dravosti, A6 k tomu přidává krále dravého elegána, není možné si nevybrat, je možné jen hledat sám sebe, v záplavě oslnivé prémiové krásy, té krásy, kterou oceňuješ tím více, čím více si jí mužeš... dovolit. Ale tohle znáš jistě i z milostných vztahů...
Závěr - A6 je krátce řečeno - elegantní dělo. Vnímáš-li auta obdobně jako já, víš, co tím myslím. Pokud auta vnímáš jinak, žádná tragedie. Tedy... pro mne...
BRAVO AUDI :yes:
Kvalita designu AUDI je na takvoé výši, že snese prakticky jen cizelování markant, a to v době přes dvě generace. Někomu je možná sympatičtější odezdokezdismus, no, osobně bych nadčasovost spíše v tomto segmentu viděl na klad, než na negativum.
Ášestce nelze vlastně nic vytknout - ideální karoserie, která v nové generaci těží z fantastické balance, totiž z posunutí kabiny vzad, z kratších převisů a elegantního tvaru střechy. Tak elegantního, že přebíjí možná i šoferskou genetickou přitažlivost ásedmičky. Osobně bych volil sedan. A samozřejmě (i naslepo) Avanta.
Doslova fascinující, dravčí příď, dlouhá přední kapota, v celku pak dokonale "ušmiknutá" zadními lampami. Designová exklusivita. O vnitřku netřeba psát, a tak jako beru ikea-překližku ve Volvu :yes: beru samozřejmě i "jachetní palubu" v ášetce. Jinak se kloním ke kolegově navtechismu - všechno v černé.
A negativa? Nevidím, snad jen potřebu velkých, opravdu velkých kol, ovšem je otázkou, zda právě toto negativem je...
Velmi silně vnímám filosofii karoserií prémiových mistrů v této třídě, v šestici (AUDI, BMW, MB, VOLVO saab, jaguar) se nenachází ani jeden, který by neměl originální rukopis a který by nebyl opravdovým designovým tahounem aut světa. A s tím světem to myslím skutečně doslova.
Je-li E-klasse králem úchvatnosti, pak BMW5 je králem dravosti, A6 k tomu přidává krále dravého elegána, není možné si nevybrat, je možné jen hledat sám sebe, v záplavě oslnivé prémiové krásy, té krásy, kterou oceňuješ tím více, čím více si jí mužeš... dovolit. Ale tohle znáš jistě i z milostných vztahů...
Závěr - A6 je krátce řečeno - elegantní dělo. Vnímáš-li auta obdobně jako já, víš, co tím myslím. Pokud auta vnímáš jinak, žádná tragedie. Tedy... pro mne...
BRAVO AUDI :yes:
Ten "ocucaný bonbon" není nic nového, nejčastěji je tu vzpomínám v souvislosti s designem Fordu, např. Fiesty, ale já ho vidím i na spoustě dalších novějších aut, jako Megane III, Mazda3, Focus III, Astra a další..., je to vlastně skoro jakýsi trend (bohužel)...
Přesně si pamatuju, kdy a kde jsem naživo poprvé viděl (i zevnitř) sedan minulé geberaci A6. A6 se mi dost líbíla, jen ze zadní partie jsem byl poněkud rozpačitý a interiér (s tříramenným volantem a alu dekorem) mě doslova nadchl. Po příchodu Avantu už se mi už vyloženě líbil i exteriér jako celek.
Interiér minulé A6 se mi taky líbí ještě dnes, ale interiér nové A8/7/6 je celkově zase dál a není to žádný "skoro bavo". Audi šlo prostě cestou vývoje interiéru na základě předchozí A8, ze které vzešel (výraznou evolucí) interiér nové A8/7/6. Interiér minulé A6 tak zůstal jako slepé rameno vývojové "řeky"...
Myslím, že nová A6 Avant/Allroad dopadne znovu o něco lépe, než sedan, ale přesto je (podle mě) tato generace sedanu A6 povedenější, než ta předchozí (myslím i na svou dobu). Jen samotné prodloužení rozvoru (a tím zkrácení převisu) mu velmi prospělo a větší "problém" (proti předchozímu sedanu A6) vidím v existenci A7, která může právě této karosářské variantě A6 konkurovat nejvíc, a to i přes o poznání vyšší cenu A7... Každopádně je nutné počkat na živé setkání, taková A8 (a částečně i A7) je totiž dost nefotogenická, navíc se mi vůbec nelíbí konfigurace A6 v galerii, horší barvu pro prezentaci nové A6 (než stříbrnou a červenou) si lze jen těžko představit, chybí i nejpovedenější kola z nabídky k nové A6.
[odkaz]
Interiér minulé A6 se mi taky líbí ještě dnes, ale interiér nové A8/7/6 je celkově zase dál a není to žádný "skoro bavo". Audi šlo prostě cestou vývoje interiéru na základě předchozí A8, ze které vzešel (výraznou evolucí) interiér nové A8/7/6. Interiér minulé A6 tak zůstal jako slepé rameno vývojové "řeky"...
Myslím, že nová A6 Avant/Allroad dopadne znovu o něco lépe, než sedan, ale přesto je (podle mě) tato generace sedanu A6 povedenější, než ta předchozí (myslím i na svou dobu). Jen samotné prodloužení rozvoru (a tím zkrácení převisu) mu velmi prospělo a větší "problém" (proti předchozímu sedanu A6) vidím v existenci A7, která může právě této karosářské variantě A6 konkurovat nejvíc, a to i přes o poznání vyšší cenu A7... Každopádně je nutné počkat na živé setkání, taková A8 (a částečně i A7) je totiž dost nefotogenická, navíc se mi vůbec nelíbí konfigurace A6 v galerii, horší barvu pro prezentaci nové A6 (než stříbrnou a červenou) si lze jen těžko představit, chybí i nejpovedenější kola z nabídky k nové A6.
[odkaz]
Fiat 500 ocucaný bonbon >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes: :yes: :yes: :yes: Dobře ty >😁 >😁 >😁 :yes: :yes: :yes:
To je to, co jsem zde čekal. Opět - NIKDE!!! :no: Koho zajímá popis designu? To nemáte o čem psát??? Se podívám a vidím.
Čekal jsem zkušenosti ve tmě s diody. Tak to prosím doplňte, pokud nějaké byly.
Děkuji.
Čekal jsem zkušenosti ve tmě s diody. Tak to prosím doplňte, pokud nějaké byly.
Děkuji.
Výkřik "A4 2.0 TDI" je dost neříkající, když se dělá s více pohony, řízeními a řadou blbůstek. Prostě předpokládám základní model, když to nijak neupřesní. A pak platí má rada, připlácet, připlácet, připlácet. BMW se taky dělají s 3 řízeními a 3 podvozky u jednoho modelu (možná i více, neznám kompletní nabídku z hlavy), ale už (skoro) nikdo nikde nenapíše, co přesně řídil a na co přesně si stěžuje. Bez bližší specifikace výbavy je to opravdu pouhý výkřik do tmy. A na prodejce bych nedal, musíš běhat, shánět předváděčky a vyzkoušet sám.
Ne, přijdeš do Audi a řekneš.... chci Audi velikost XL a musí to mít quattro, audi drive select, audi dynamic steering, servotronic a sportovní podvozek... >😒]
ono se to dá fuknout sprejem a pak jemně zdrsnit šmirglem.... tak 200 šmirgl ...
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 dávalo se to na a6ky jako příplatek bez ohledu na exkluzive nebo s line
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 dávalo se to na a6ky jako příplatek bez ohledu na exkluzive nebo s line
Tak tohe auto je pro mě velké zklamání. Zvenku je stará A6 prostě ta klasika klasik - ášestka. Vnitřek je vyloženě skoro bavo. Do současné, vysluhující a6ky sedneš a ten vůz si tě obepne, ovine, chytí..... tuhle sedneš a nic. Ano, je na oko krásný, ale svým charakterem je to uplně jinde. Zvenku je to rádoby moderní....ale tohle auto jsem cenil hlavně pro svou konzervativnost, důstojnost a krásu. Teď je to takový Univerzalaudo. Pocitově, nesrovnávám vozy, ale jen pocit, je např. taková C4 proti tomuhle vyloženě nadšení. Za mě, milá Audinko, za mě :no:
Může mi, prosím, někdo z redakce říci, jaká byla zkušenost s těmi LED světlomety? Co vám o nich říkali přímo z audi, jestli mají nějaký viditelný neduh atp.
Interier nadherny ale exterier ma sklamal. Predsa len by som dufal vo vacsiu kreativitu dizajnerov. Mal som staru ponorku s ktorou som bol velmi spokojny, taktiez velka spokojnost aj s aktualnym resp. s ex modelom. Cakal som na novy a ee. Pockam radsej na novy allroad.
Ale v tom je právě ten vtip, bavíme se tu o přeplňovaném motoru. Atmosféry pomalu vymírají, 30i od BMW bude v nabídce už jen pár měsíců, nahradí ho přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec. Tenhle motor znám dobře, mám ho moc rád, ale prostě 90%+ zákazníků je šumák, jestli mají atmosférickou R6, nebo přeplňovanou R4, hlavně když to jede. Dneska typický zákazník BMW ani neví, jakou má hnanou nápravu.
ked byvas v rodinnom dome a fvo firme mas svoje miesto je ti jedno a kupis si aj 5m limuzinu. je jasne ze momentalne to tu zije dieslom ale predsa je este dost ludi ktori si tyen benzin kupia lebo to proste chcu. Ja som si kupil benzinovu atmosferu lebo mi to vyhovuje a paci sa mi prejav motora. Ked jazdim po meste tak sa mi rychlo zohreje, ked idem mimo mesta nemam problem so spotrebou. Skus si zajazdit na 3.0i od bmw a mozno zmenis nazor.
V BMW Individual by ti jí asi také namíchali. Zařazením do běžné nabídky však půjde její cena o něco dolu.
webpaja myslel matný lak karoserie 😄 Tohle černé "lemování" nabízí už roky. Jmenuje se to "Optikpaket Schwarz Audi exclusive (quattro GmbH)" a u A3 Sportback to stojí asi 10 tisíc. BMW má obdobnou položku.
Předokolka se základním řízením, co? Připlácet, připlácet, připlácet >😁 (I když 1.2 je celkem dost, takže tam muselo být solidně příplatků, nicméně když to neupřesníš...)
Auto je pěkné, ale tak nějak nevím, proč bych ho kupoval. Když v této třídě chcu pohodlí, koupím Mercedes E. Když chci sport koupím BMW 5. Kromě toho unifikace tvarů potěší asi jen majitele A4...ale proč A6 a A8 vypadají stejně, to nechápu. A kombinovaná spotřeba 5,2 l/100 km u dieselového šestiválce skoro o 2 tunách je holý nesmysl. Leda tak v laboratorních podmínkách, kde fouká vítr zezadu, nejsou semafory a auto jede z kopce.... reálných podle mé zkušenosti je tak 7.
Připsal jsem zvenku, protože zevnitř prakticky vůbec ne 😄 Vevnitř je to tak, že diesel se stal tak kultivovaným (a nabral tolik izolace), že ho skoro nepoznáš od benzínu, ale zvenku je to naopak, benzín má daleko do sametovosti, a proto ho skoro nepoznáš - není tam tolik izolace, aby dieselu nějak výrazně pomáhala zamaskovat jeho projev.
Když se mluví o dieselech, řada lidí si představí traktor. Je důležité si uvědomit, že přeplňovaný benzín není projevem zase tak daleko od současných dieselů.
Když se mluví o dieselech, řada lidí si představí traktor. Je důležité si uvědomit, že přeplňovaný benzín není projevem zase tak daleko od současných dieselů.
Viděl jsem provedení v černé (místo chromu) už i na současných modelech Audi, kolik za to chcou nevím, ale myslím, že je to hlavně (alternativně) nabízeno k S-linům.
[odkaz]
[odkaz]
Nejlíp je V6 TFSI naladěn v S4, ale spotřeba a poruchovost nejsou silné stránky tohoto motoru. Myslím, že přeplňování kompresorem bude mít stejně brzo problém se stále přísnějšími emisními limity...
Zejména na volnoběh a v nízkých/nižších otáčkách, dá se to ovšem "řešit" ve spolupráci s výfukem...
:yes😒br />
Jestli se nepletu, matnou černou ti udělají v rámci Audi Exclusive. Jen taková barvička přijde na bratru 75 tisíc (cena pro A8, A7 jí má o chlup levnější, A6 jí ještě nemá v ceníku).
Jestli se nepletu, matnou černou ti udělají v rámci Audi Exclusive. Jen taková barvička přijde na bratru 75 tisíc (cena pro A8, A7 jí má o chlup levnější, A6 jí ještě nemá v ceníku).
Navíc, a moc se o tom nemluví, přeplňovaný benzín nemá zvukovým projevem (zvenku) zase tak daleko do dieselu.
Hoci zástanca benzínu, musím súhlasiť, že 3,0 TFSI v A6 akosi nedáva zmysel.
A čo si pamätám, minulá generácia A6 s motorom 3,0 TFSI bola jedna z najporuchovejších kombinácií, umiestnila sa v štatistike poruchovosti (neviem presne akej) veľmi zle. To už odskúšané a viacerými generáciami preverené TDI na tom sú lepšie.
A čo si pamätám, minulá generácia A6 s motorom 3,0 TFSI bola jedna z najporuchovejších kombinácií, umiestnila sa v štatistike poruchovosti (neviem presne akej) veľmi zle. To už odskúšané a viacerými generáciami preverené TDI na tom sú lepšie.
Přesně tak. Ještě k té volbě paliva. Taky mi je bližší benzín, ale v dnešní době, kdy průměrný kupec má roční nájezdy 40tkm a víc je benzín pro něj nevýhodný nejen kvůli vysoké spotřebě, ale spíš v dojezdu. Což je pro manažera taky si myslím důležitý fakt v dnešní úspěchané době. A benfity navíc jako lineání zátah a příjemný zvuk dnešních V6 dieselů dávají možnost koupě benzínového srovnatelného motoru opravdu jen zarputilému zastánci benzínu 😉
Kdo má na nové prémiové auto vyšší střední třídy a potřebuje jezdit převážně po městě, koupí si klidně do města něco vhodnějšího (případně dalšího), než 5metrové auto s V6. A pokud přijedeš např. do Prahy třeba z Brna (se zahřátým motorem), pak je ježdění po městě s V6 TDI určitě mnohem hospodárnější, než s V6 TFSI.
P.S. Mimochodem zrovna to V6 TFSI určitě nebude méně poruchové, než super odladěné a léty prověřené 3.0 TDI, kterého se prodalo nesrovnatelně více a má skvělou pověst...
P.S. Mimochodem zrovna to V6 TFSI určitě nebude méně poruchové, než super odladěné a léty prověřené 3.0 TDI, kterého se prodalo nesrovnatelně více a má skvělou pověst...
ten kto ma na audi A6 alebo bmw 5 ma aj na poriadny benzinovy 6valec. Kto ma rad benzin tak si to kupi v pohode, Ja mam spotrebu 11 dlhodoby priemer a nerobi mi problem tankovat. Viem co ma to stoji a viem ze ten motor je nezmar a nenecha ma v stichu nikdy. Kazdy mame ine priority. Do mesta si nebudem kupovat 6valec diesel.
Pakliže hledáš Darth Vadera pak doporučuji matnou černou a kompletní LED světla. BMW matnou začne u F10 nabízet někdy v polovině roku, dá se očekávat, že Audi ji nasadí také 😉
Než podškrábneme smlouvu na vůz, jehož specifikace končí písmeny TDI ještě "by byla" funguje dokonale 😄
Dart Vader? To je docela zajímavé, vzhledem k tomu, že nová A6 přebrala některé tvary na přídí zrovna z A1ičky... 😄
Já bych nazval ten systém měření spotřeby jako hrubé klamání zákazníka. Tento údaj by měl sloužit zákazníkovi jako jeden s kritérii pro koupi auta. Bohužel takto, jak se to měří má vypovídací schopnost velmi omezenou. Ne každý je fanda do aut, aby so četl různé testy, kde je udávána reálnější spotřeba. Ale tady na diskuzi s tim asi nic neuděláme 😒
V tom, že jasná volba "by byla", je vlastně jakýsi obecnější "symbol" zásadního rozporu mezi většinou názorů ve zdejších duskusích a skutečnou realitou na našich cestách..., ono kupovat auto virtuálně, nebo reálně, je trochu o něčem jiném ... 😄
je to akasi normovana, tabulkova hmotnost a vsetky auta ju maju spocitanu obdobne...preco prave tu treba pricitat skoro 300kg? mne je jedno, ale potom nech sa vazia vsetky auta v najlepsej vybave, s plnou nadrzou a dvoma cestujucimi
Jednoznačně chválím Audi za to, že konečně trochu přiostřilo hrany na karoserii a už to auto nevypadá tak ulízaně a uhlazeně. Jako ocucaný bonbón má vypadat Fiat 500, ne luxusní limuzína.
Na druhou stranu mi při pohledu "do tváře" do nové A6 připadá, že se tváří skoro až moc zle a naštvaně. Jestli nedávno Passata v Americe obcházel Dart Vader, tady se na mě přímo kouká >😒]
Při pohledu na kombinované spotřeby mi vlétly smíchy slzy do očí, ale to vůbec není chyba Audi :no:. 1,7 tunová limuzína s benzínovým čtyřválcem a elektromotůrkem za 6,2 ??? S naturálním šestiválcem za 7,4??? Hodnoty benzínů budou podle mě v reálném světě náležet dieslům a hodnoty benzínů bude třeba násobit koeficientem 1,4 až 1,5 :no: :no: :no:
Na druhou stranu mi při pohledu "do tváře" do nové A6 připadá, že se tváří skoro až moc zle a naštvaně. Jestli nedávno Passata v Americe obcházel Dart Vader, tady se na mě přímo kouká >😒]
Při pohledu na kombinované spotřeby mi vlétly smíchy slzy do očí, ale to vůbec není chyba Audi :no:. 1,7 tunová limuzína s benzínovým čtyřválcem a elektromotůrkem za 6,2 ??? S naturálním šestiválcem za 7,4??? Hodnoty benzínů budou podle mě v reálném světě náležet dieslům a hodnoty benzínů bude třeba násobit koeficientem 1,4 až 1,5 :no: :no: :no:
Tak MENŠÍ POLOVINA mě taky ihned zarazila. Její použití v uvozovkách bych ještě jakž takž překousl, ale takhle je to velmi hrubá slohová chyba, nehodná novináře 8-s
...mě nemile překvapil za volantem A4 2.0TDI za 1.2 míče... Docela drahý neprémiový povoz. :no:
preco vas trapi najviac spotreba? z nas chudakov si ju nik nekupi a novodobym bohacom je tych dva litre hore, dolu sum a fuk8-s
Takovou jízdu pojede asi málokdo, ale s dynamickým stylem jsem měl u A7 s 245HP lehce pod 9, takže běžně za 7-8litrů, to je aktuálně "německý" velmi dobrý standard.
Když odhlédnu od honění decilitrů je důležitější, že je nový motor skvěle odhlučněný a to je pro běžnou jízdu podstatnější než rozdíl pár desetin litru na 100km.
Když odhlédnu od honění decilitrů je důležitější, že je nový motor skvěle odhlučněný a to je pro běžnou jízdu podstatnější než rozdíl pár desetin litru na 100km.
s tym istym motorom ako bude v novej A6 (predpokladam, ze ano) je mozne jazdit v este vacsom a tazsom aute v priemere do 8l/100km... pri kludnej tempomatovej jazde a kochani sa krajinou ides za 6,5-7l/100km...
k udajom v papieroch nie je nemozne sa pri normalnej jazde dostat, samozrejme, ked dame konom nazrat ideme do dvoch cifier :-!
k udajom v papieroch nie je nemozne sa pri normalnej jazde dostat, samozrejme, ked dame konom nazrat ideme do dvoch cifier :-!
Zde by jsem jenom doporučil přečíst si ten článek celý. Píší tam, že na motoru je nové úplně všechno včetně bloku motoru. Takže se bude jednat o nový motor. A co se spotřeby týče, tak v testu uvádějí, že klidnou jízdou jezdili se slabším 3,0TDI za 5,8 což mi přijde velice dobrý.
To je suchá a holá verze, přidej pár fičur a jsi o metrák výše (a to jsem optimista), 2 lidi a je tam 😉
tak allroad quattro bude stát v nové A6 více, než sedan s 3,0TDI. Tyhle allroady jsou velmi moderní a chtěné, navíc rok výroby 2010, takže cena je myslím adekvátní. Jde o to, kdo co chce.
potkal jsem právě takovou stříbrnou minulý týden. Vyjížděla z podzemní garáže, přícházel jsem k ní zezadu a koukám, že někdo si koupil novou A4... Božní pohled mi taky nic moc nenapověděl až předek ve stylu A8 mě upozornil, že to teda A4 asi nebude.
Tahle extrémní unifikace dizajnu sedanů u Audi mě teda nebere. Časem se to určitě dostane víc do oka, ale přesto....
Spotřeba - jestli je to ten samý motor (180kW) co se dává do končící generace A6, tak 5.2l je skutečně snad jen v laboratoriu dosažitelný údaj. Máme jí v rodině, a ač ještě je relativně nová a nezajetá, ale mimoměstký provoz bez dálnic zvládá tak kolem 7l (což je teda velice slušná hodnota :yes: na takový kus auta)
Tahle extrémní unifikace dizajnu sedanů u Audi mě teda nebere. Časem se to určitě dostane víc do oka, ale přesto....
Spotřeba - jestli je to ten samý motor (180kW) co se dává do končící generace A6, tak 5.2l je skutečně snad jen v laboratoriu dosažitelný údaj. Máme jí v rodině, a ač ještě je relativně nová a nezajetá, ale mimoměstký provoz bez dálnic zvládá tak kolem 7l (což je teda velice slušná hodnota :yes: na takový kus auta)
Ja bych pockal na prevazeni, s vybavou, osadkou a plnou nadrzi se to k dvema tunam urcite dostane.
Krásná silueta, bohužel mě až zas tak neoslovuje příď ani záď. Interiér skvělý, technika na úrovni.
3.0 TDI 180kW je jednoznačná volba, nad tím nemá smysl diskutovat. Nemůžu se dočkat, až se v ní projedu, moje srdce ale stejně zůstane v Mnichově.
Kombinované spotřeby u dieselů jsou taky trochu z říše pohádek, že? Dvoutunové auto, třílitr, 5,2 l/100km. To zrovna, spíš jestli náhodou není pravá chvíle na úpravu normy měření...
Jen malá technická😒br /> "máme trochu obavy, že kvality tohoto motoru ocení jen MENŠÍ POLOVINA šestiválcové klientely..."
>😁
3.0 TDI 180kW je jednoznačná volba, nad tím nemá smysl diskutovat. Nemůžu se dočkat, až se v ní projedu, moje srdce ale stejně zůstane v Mnichově.
Kombinované spotřeby u dieselů jsou taky trochu z říše pohádek, že? Dvoutunové auto, třílitr, 5,2 l/100km. To zrovna, spíš jestli náhodou není pravá chvíle na úpravu normy měření...
Jen malá technická😒br /> "máme trochu obavy, že kvality tohoto motoru ocení jen MENŠÍ POLOVINA šestiválcové klientely..."
>😁
Ad2: co tu miesas atmosferu s dieslom? Narazam na to ze vacsina tu nejazdila na vacsom ako 4-kyblovom aute. Je fakt rozdiel uz len medzi 2.0TDi trebars aj z RS soctavky a 3.0 TDI v audine to musis sam uznat. Nachipovana socka 4kyblova nikdy nebude jazdit s tak ako 6valec ci uz diesel alebo benzin.