Novinky
Ronault.
0
No jenže to by Laguna nemohla stát od 420 000 kč. To už spoustu zájemců bude koukat na Lagunu, i když se slabším motorem.
Přejít do diskuze
Jasné, rozdiely tam sú, a je ich dosť, a výrazných. To nijak nerozporujem. len by som ich neposúval príliš do roviny horší/lepší. Horší iba ak v prípade prílišnej nedotáčavosti, odskakovania nápravy, odhlučnení. Čo sa týka jazdných vlastností ako takých, každému môže vyhovovať niečo iné a preto za lepšie môže považovať zrovna napríklad to, čo niektorí berú ze negatívum.
na 3. a 4. fotke v galerii vyzera FANTASTICKY.
avsak pohlad z nadhladu mu nesvedci.vacsina ludi ale to auto bude vidiet presne tak ako je na 3-4 fotke... :yes:
avsak pohlad z nadhladu mu nesvedci.vacsina ludi ale to auto bude vidiet presne tak ako je na 3-4 fotke... :yes:
na titulnej fotke ako studia.... :yes: terasi model sa mi nepaci,ale tento novy hatch vyzera velmi dobre :yes:
Vieš na čo poukazujem. Konkrétne 308 je taká rozvláčna, v reakciách na pokyny volantu pomalá, bez citu vo volante a bez spätnej väzby od predných kolies. Podvozok je ladený jednoznačne do komfortna, v zákrutách sa necíti moc dobre a isto, čo je iste aj vplyvom vyššej stavby karosérie a hmotnosti. Prevodovka je dlhá a nepresná, extra rýchle radenie môže človek vypustiť z hlavy. V porovnaní s ním je Megane podvozkovo istejší a tvrdší, aj keď na klasickú "nemeckú školu" typu Focus alebo Astra samozrejme nemieri a v porovnaní s nimi aj Megane je Francúz.
P.S. Tým netvrdím, že 308 robí niečo zle, naopak, aj Ty potvrdzuješ, že toto pro-rodinné mäkké ladenie mnohým vyhovuje. Ten rozdiel medzi 308 ako typickým zástupcom francúzskej podvozkovej školy a trebárs Focusom ako typickým Nemcom ale musíš cítiť aj Ty. Len nám každému vyhovuje niečo iné.
P.S. Tým netvrdím, že 308 robí niečo zle, naopak, aj Ty potvrdzuješ, že toto pro-rodinné mäkké ladenie mnohým vyhovuje. Ten rozdiel medzi 308 ako typickým zástupcom francúzskej podvozkovej školy a trebárs Focusom ako typickým Nemcom ale musíš cítiť aj Ty. Len nám každému vyhovuje niečo iné.
Je pravda, že u Meganu HB je první použitelná verze od 400 000,-. Navíc u nás nejde koupit GT. Za 500 000,- by to určitě byla skvělá nabídka.
Já bych řekl, že u nás Meganu toho chybí více, alespoň to, co nabízí jeho verze kombi, protože vybrat si kvalitně vybavený Megane v hatchbacku dá dost práci při osekanosti nabízených verzí u nás.
Jako kdyby to tam namontovali z něčeho jinýho. Celkový dojem z vozu to ale už naštěstí nemůže kazit, páč celá 308 je designově šílená. Asi jim hliněný model upadl na zem a už to tak nechali splácnuté
Jediný Peugeot, který k něčemu vypadá, je 407 SW. To je hezké auto.
Jediný Peugeot, který k něčemu vypadá, je 407 SW. To je hezké auto.
nevím proč bych to od tebe neměl očekávat? 😉 Jinak souhlas, 5008 se opravdu moc povedla. :yes:
myslim ze skutocne cas peknych peugeotov uz je tu, este dotiahnut peknu novu 208micku nejako a nie je problem , vsetky modely uz budu krasne ako za starych cias.
Tie francúzske pozitíva a negatíva by si mohol rozpísať. Našťastie rôzne značky podvozky svojich modelov zámerne ladia odlišne - aj preto si Golf a 308 kupujú odlišní zákazníci. V rámci jazdných vlastností (podobne jak v dizajne a ďalších atribútoch áut) nejestvuje méta, ktorú sa snažia dosiahnuť všetci. 😉
Čo znamená "s citom a prirodzene" zakomponované diódy? Keď to ešte nikto poriadne nezvládol, asi máš o tom zvlášť odlišnú predstavu...
je mi luto mladenci, ze nezdielame spolocny nazor na francuzsku automobilovu techniku de luxe. snad si ale môzem ten môj ponechat, ci nie? 8-s
Určite by si toto odo mňa neočakával, ale v prípade toho SW :yes: :yes: :yes: Tak variabilné a pre rodinu zamerané kombi myslím, že nikto neponúka.
Ešte pridať jazdné a dizajnové gény z 5008.
Ešte pridať jazdné a dizajnové gény z 5008.
To první by sedělo, nic kloudného zatím na ACZ nevypadlo. Vše takové upocené jako zpod dederonové košile 😉
ježkovyvoči, utři si ten monitor nebo se neodlepíš >😁
jinak, kolik lidí, tolik chutí, mně to přijde skoro stejně strašný, jako ty předchozí kousky, kde jsou ty doby elegantní 405, 605, 406...
jinak, kolik lidí, tolik chutí, mně to přijde skoro stejně strašný, jako ty předchozí kousky, kde jsou ty doby elegantní 405, 605, 406...
Díka za info. Jízdní vlastnosti jsou myslím v poho. Ono po 308ičce sprinťáci stejně nešli. Měl jsem 308 jako náhradní a bylo to velmi, velmi příjemné setkání. A ty jízdní vlastnosti, no jak to říci, my, normální jezdci stejně umíme poznat jen to, jestli to je nebo není tvrdší atd. Nic více. Je to o preferencích. 😉
....až na toho C4 souhlas. C4 je šmrncovní, elegantní, skvělá. Nedalo mi to hodil jsem sjecha. No paráda. Jízda a pocit jako o třídu výše.
tak toto sa peugeotu podarilo, ozivit 308micku a spravit z nej umelecke dielo, oprasit ju a znova vylestit. Krasne auto aj dizajnovo aj interierovo ( najdokonalejsi interier v nizsej strednej ma prave tento lev ) aj technicky.
Kupe kabrio bude tiez lahodka a kombik je priam bozsky ako stvoreny pre rodinu a velke letne vylety
:yes😒br />
peugeot ide spravnym smerom, od pocinu prvej 206tky (r.199😄 su - 508, 5008 a inovovana 308micka konecne peueoty ako sa patri ( elegantne stylove krasne )
Vedla toho krasavca bude ja nova C4ka opat len ta druhaaaa
Peugeot opat chyta za srdce opat prichadza pravy lev
:yes:
Kupe kabrio bude tiez lahodka a kombik je priam bozsky ako stvoreny pre rodinu a velke letne vylety
:yes😒br />
peugeot ide spravnym smerom, od pocinu prvej 206tky (r.199😄 su - 508, 5008 a inovovana 308micka konecne peueoty ako sa patri ( elegantne stylove krasne )
Vedla toho krasavca bude ja nova C4ka opat len ta druhaaaa
Peugeot opat chyta za srdce opat prichadza pravy lev
:yes:
Každopádně ten " tlačený " Megane ve většině srovnávaček ve světě končí hned za Golfem. Před Astrou, 308, Octavií...I cena tomu na většině trhů odpovídá. I u nás se už konkurence při srovnatelných výbavách pomalu srovnala.
Ještě nedávno sem kroutil nad Peugeotem hlavou a řikal sem si, že jestli bude měnit design stále stejným směrem, tak to dopadne hodně špatně. Nyní ale musím říct, že sem se zmýlil. Ten Peugeot je opravdu po delší době opět krásný. Opravdu krásný. Myslel jsem si, že na stejném stylu už se nic nového hezkého vymyslet nedá. Ale dá. Jak říkám, Peugeot mě VELMI mile překvapil.
Snad jen ty přední světla mi trochu připomínají Renault Fluence >😒]
Snad jen ty přední světla mi trochu připomínají Renault Fluence >😒]
Presne tak. Ja i tu v diskusiách poukazujem na interiér 308čky, keď si niekto príliš berie do úst jedinečnosť Golfu 😉 , každopádne jazdne je to horšie, ako Megane (tlačený do pozície lowendu), skrátka podvozkovo je 308 Francúz so všetkými pozitívami, ale predovšetkým negatívami. Akákoľvek cesta je pre ňu OK, len nech je rovná. 😉
A na to si jak prišiel, že 508 nie je v predaji? Je v predaji a predvádzací sedan 508 som už v meste zazrel niekoľkokrát.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Z předního pohledu teď vypadá i kompaktnější, než dosavadní roztlamená příšera. Více se mi líbí.
peguot si tymto "facefiltom" podpilil konar pod sebou a v pripade sw ani nehovoriac. nieco tak nechutneho som uz davno nevidel :no:
Jestliže o předfaceliftové generaci jsem prohlašoval, že to je designérská slepá cesta, pak tahle retuš dává celému designu zcela nový rozměr. Rozšklebenost a kýčovitost je pryč. Máme zde krásně se doplňující jemné linie, nepostrádající originalitu a šmrnc. Zakomponování LED denních světel by mohl závidět i Mercedes :yes:
Přestože jde design směrem, který naznačila 508, nejde o žádnou kopii. Stejně jako 508 a 5008 si zachovává jednoznačné rysy modelu.
Takhle má vypadat facelift :yes: :yes: :yes:
Vivat Peugeot
Přestože jde design směrem, který naznačila 508, nejde o žádnou kopii. Stejně jako 508 a 5008 si zachovává jednoznačné rysy modelu.
Takhle má vypadat facelift :yes: :yes: :yes:
Vivat Peugeot
Dle mého názoru se facelift povedl. Nezastírám, že se mi Peugeoťácké úsměvy líbily a tak se mi po nich bude trochu stýskat. (Ferrari FF mi to vynahradí 😄 ). Každopádně bych rád vyzdvihl především v české kotlině, podle mého názoru, trochu opomíjené provedení 308 SW. SW je totiž dle mého názoru jeden z nejlepších kombíků v dané třídě. Jako rodinné auto převyšuje konkurenci především v komfortu cestování, v prostornosti, variabilitě sedmimístného uspořádání, a v neposlední řadě "rodinnými vychytávkami" jako panoramatická střecha, odkládací stolky, šuplíky pod sedačkami atd. Při výběru rodinného kombíku v nižší střední rozhodně doporučuji, projet se SWčkem. Jsem rád, že v roce 2001 přišlo na svět revoluční pojetí pětimístného hatchbacku v podobě 307 a Peugeot 308 je velmi povedená evoluce originální myšlenky. Podle mého názoru je zde, po stránce designu - Golf, Peugeot 308 a pak ti ostatní. 307 a potažmo 308 si prostě našla svůj svébytný design a prostorové řešení karoserie – za to jí dávám jednoznačně :yes:
cely predok vyzera akosi o triedu lepsie...skoda ze v podobnom duchu nepretiahli aj zadok...
kazdopadne specialne na tejto fotke to auto vyzera fantasticky
[odkaz]
kazdopadne specialne na tejto fotke to auto vyzera fantasticky
[odkaz]
Musím říct, že peugeot mě modelem 307 dost sklamal a 308 to ještě potrhl. Krásné modely byly 306, 406. Jsem s peugeoty spokojený, ale jejich posledních pár modelů mě sklamalo. Konkrétně 407, 307, 308 a 207 mě neoslovili. Díky bohu, že stále byla 607 a bylo z čeho vybírat. Naštěstí se zase vracejí s povedenými modeli, které mě chytají. Z aktuálních modelů se mi hodně líbí 5008 a nyní je velice povedený 508. S těch dvou mám opravdu radost. 3008 je nádnerná uvnitř. Z venku je to ale takové divné. Ne nepovedené, ale ani povedené. Pokud bude Peugeot pokrčovat jako nyní s 5008 a 508, tak klobouk dolů.
R. 2010 - VW Golf - celkově prodáno 3844 ks / 61 ks 4x4
Jinak 308 chybí na to, aby dotáhl nejlepší / Golf, Focus, Megane a Astra / hlavně jízdní vlastnosti. Tam FL asi moc nepomohl.
Jinak 308 chybí na to, aby dotáhl nejlepší / Golf, Focus, Megane a Astra / hlavně jízdní vlastnosti. Tam FL asi moc nepomohl.
A proč ne? Sám jsem si říkal, co by na tom autě mohli tak změnit a hlavně proč? Jediné co mě napadlo, s velkou dávkou nadsázky bylo, přidat chroma diodovou diskotéku 😄 a je to tady. Moc pěkné. Zvenku se to už konečně ustálilo, vypadá to, že lev trošku přivřel tlamu (nejen sobě >😁 ) , interiér špičkový jak materiály, tak zpracováním, technika špičková, snad jen to řazení, to je pořád trochu guma. A pak díky nákladům na inovaci a ne na vývoj nového modelu, tu může začít ta pravá válka cen. Ano, golf už není výjimečný vůbec ničím. Snad jen ten pohon 4x4 a dvouspojka. Ale je v této kategorii 4x4 konkurenční výhodou?
Vivat Peugeot! 😉 :yes: :yes: :yes:
Vivat Peugeot! 😉 :yes: :yes: :yes:
Kombík mi přijde prostě divný, ale stejně tak divný je i mistr etalon ve třídě, takže se u Peugeotu není moc za co stydět >😒]
Na interiéru se (snad) nic nezměnilo a tak to má být. Ten je totiž dotažen k dokonalosti :yes: 😄
Přední část prodělala stejně podařenou úpravu jako v případě půgenerační obměny Golfu. Profil jen utvrzuje snahu o přiblížení stylu k německému konkurentu už od samého počátku, bohužel záď jako taková už nemá tu signifikantní sílu "čenichu".
Přesto je FL P308 jedním z nejpodařenějších a dává šanci modelu důstojně dožít do nástupu nové generace.
Jak je pro mě nová C4 zklamáním, tak mě P308 příjemně překvapil. :yes:
Přesto je FL P308 jedním z nejpodařenějších a dává šanci modelu důstojně dožít do nástupu nové generace.
Jak je pro mě nová C4 zklamáním, tak mě P308 příjemně překvapil. :yes:
Takisto si myslím, že zrezanie ostrých vnútorných okrajov svetlometov pomohlo, 308čka vyzerá s nimi decentnejšie.
Vyzera k svetu. Facelift urcite viac pomohol ako ublizil, otvor v maske sa zuzil skutocne, bi-xenony s "titanovym" podkladom a jemnou vypuklinou pomohli svetlam, ze nevyzeraju tak pretiehnute do boku. Celkove sa ta "masa" sustredila viac na stred nez na boky.
Vytka malinka snad k antene, mohli uz nasadil nejaku tu "zralociu plutvu". Vytka velka, stale nedokazem prekusnut tie diodove svetla, ano urcite to je technologia buducnosti a bla bla bla, ale nevybavujem si snad jedine auto kde by boli zakomponovane nejako s citom a vyzerali by prirodzene. Mozno tak na A4, ale to by som skor tiez nazval efektne. Treba si zvyknut ;-\
Vytka malinka snad k antene, mohli uz nasadil nejaku tu "zralociu plutvu". Vytka velka, stale nedokazem prekusnut tie diodove svetla, ano urcite to je technologia buducnosti a bla bla bla, ale nevybavujem si snad jedine auto kde by boli zakomponovane nejako s citom a vyzerali by prirodzene. Mozno tak na A4, ale to by som skor tiez nazval efektne. Treba si zvyknut ;-\
Konečně to vypadá jako auto... 😄 S polu s 508, se mi začíná líbyt kam spěje design Peugeotů do budoucna.
Podle mě byl předek pěknej i předtím, ale teď tomu nasadili punc z úplně jiné úrovně, zato aspoň pro mě ta záď je pořád o několik úrovní níž než zbytek auta. Je to škoda, protože je to jediná věc co se mi na 308 nelíbí. To auto je skvělé vevnitř, zepředu, z boku, ale ta záď je tak beznadějně unilá 8-s až mě to bolí.
a ten pratvar spatakov (psacie usi) snad nechapu ani ti co ich vytvorili. to ostatne sa neoplati ani komentovat
zabudol si este hyundai
peugeot kia hyundai to tento rok roztocia,
tigi sa uz trasie ako ho sportage vyprasil po januari
peugeot kia hyundai to tento rok roztocia,
tigi sa uz trasie ako ho sportage vyprasil po januari
veru kombik je dokonaly a ked zoberies ten neskutocny interier niet co riesit :yes😒br />
vzdy som zboznoval peugeoty ale toto co teraz peugeot robi je skutocne umenie, 508 je uz teraz legenda :yes: este ani nie je v predaji
vzdy som zboznoval peugeoty ale toto co teraz peugeot robi je skutocne umenie, 508 je uz teraz legenda :yes: este ani nie je v predaji