Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Range Rover Autobiography Ultimate Edition: Nejvyšší stupeň luxusu

8 komentářů

Navtech
Pamatuji taky "omezenou" sérii kolem roku 98, nebo později v modré barvě s TV pro cestující vzadu, než jim prolítnul ventil haubnou ven... Co máš dál?! 😲
4,4 Biturbo zní sice velmi hezky ale tabulkové parametry nikterak ohromující nejsou... Obdobný výkon dává BMW z třílitrového objemu a krouťák má například A8 o 100Nm vyšší... Z menšího objemu a s jedním turbem...

Na druhou stranu interiér je vskutku skvostný... Ještě by to chtělo spolehlivost Porsche nebo Lexusu...
Avatar - Hamunasakra
Hamunasakra
V8 4,4 vychází z vynikajícího V6 3,0 D 202 kW/600 Nm, takže vydolovat z něj pár koní navíc by asi šlo (třílitr nafta od vw-audi se mu nemůže rovnat), nicméně naladění pro takovouhle těžkou obludu (která se mi ale moc líbí :yes: 😉 ) je takový jaký je. Přednost zjevně dostává vyrovnanější křivka krouťáku než co nejvyšší výkon.. Jinýho naladění a vyššího výkonu se můžem dočkat, jestli by se odhodlali tenhle motor dávat i do Jaguaru - XJ by docela slušel, i když myslim že ne, ten třílitr v reálu docela stačí...
Docela příjemnej byl už jeho předchůdce V8 3,6 (zvětšenej V6 2,7) a myslim že tenhle novej motor s 8mi stupňovym automatem budou pro Range Rover hodně v pohodě :yes:
Avatar - positivemind
positivemind
Souhlas, navíc se asi bude hrát i na výdrž jednotlivých komponent. Zrychlit s tímhle motorem by dokázal asi o dobrou vteřinu rychleji, ale tady se hraje na něco jiného :yes:
To obecně vyvrátit nemohu a už vůbec netvrdím, že motor je špatný či nedostatečný k vozu. Nicméně s ohledem na ingredience: "biturbo, 4,4 litru, rok 2011" by člověk při pohledu do tabulkových čísel očekával více... Vše může být omluvitelné pokud motor okouzlí nadpozemskou spotřebou, čistotou spalin a kulturou projevu... >😁
Zkrátka jsou faktroy které tabulkové hodnoty relativizují. Alespoň jedno z obou by však přítomno mělo být 😉
Avatar - Hamunasakra
Hamunasakra
U třítunovýho Range Roveru nadpozemská spotřeba spíš nehrozí 😉
Ale ta kultura projevu mňamková je :yes: 😄
Ty víš jak jsem to myslel. Když už ty čísla nebijou do očí ať je možné tvrdit, že se tak děje ve prospěch spotřeby a dalších aspektů. To, že dá práci takovýto kolos rozhýbat je jasné snad každému...
Anonym2811
Co si budeme povídat, je to třítunový superluxusní offroad / SUV, které má sloužit jako alternativa pro luxusní limuziny do horších podmínek (sníh, poušť, terén, klidně i s opanceřováním), nebo aby si posádka s sebou mohla táhnout taky několikatunový vozík s koňmi nebo menší jachtou. A na to určitě oceníš více kulturu projevu s plochým průběhem krouťáku, než dosahovat bodově co nejvyšší hodnoty... 😉

Zkoušel jsem na chvíli řídit LR Discovery s 3,0 TDV6 245 k a to auto je koncipované dost podobně, řeknu to takhle - určitě to dovede jet rychleji, než vám bude milé, ale celé je to koncipováno spíše tak, abyste to vůbec nemuseli dělat a nedělali. Hádám, že RR bude podobný jen na vyšší úrovni... :yes: