Ano, s výborným image. A je velmi úspěšný... Vzpomínám, co o něm říklal Jeremy Clarkson v Top Gearu. Těch aut se sice ročně prodá skoro milion, ale všechny je koupí venkovští vidláci v USA. Je (resp. bylo) to do té doby nejhorší auto), jaké kdy řídil (horší než starý ruský offroad, byl to křáp, kde nic nepasovalo, nelícovalo. Bylo to auto, které se nehodilo na evropské cesty (a na druhé straně pochybuju, že někdo u Ferrari konstruoval formuli, aby se proháněla po americkém venkově).
Fiat je celý nadržený mít pro Ferrari (o jehož modelu 430 ten stejný Clarkson v tomtéž pořadu prohlásil, že je naopak co do řízení a jízdy skvělá a nepřekonatelná) takovou image, fakt že jo! :yes:
Je to samozřejmě nutné brát s rezervou, bylo to 5 let zpátky. Třeba teď chce Ford poslat pick-up mezi formule a naopak Ferrari formuli mezi farmáře...
To je teda komedie. Ford má přece F-150, ne F150. Ještě štěstí, že ve státech nedělají třeba Ford 1,2, nebo 1,4. To by jim pak třeba taková Škodovka musela platit >:D
V souvislosti s monoposty F1 je žaloba fordu směšná, ovšem pokud by se tak jmenoval komerční model veřejně prodávaných, tak sorry Ferrari, tady má Ford pravdu a pokud to má patentované, tak je to porušení práv a Ferrari by tudíž muselo cálovat.
Peugoet taky řval na 603ku, že nulu uprostřed má vyhraznou pro svý modely on.
Jaképak pokud/kdyby, jedná se o F1 a žádný komerční model, možná měla už kdysi F1čka zažalovat Ford, že okopčil název prestižních závodů a přidal k němu jen pětku a nulu, "logiku" by to mělo velmi podobnou...
Peugeot mohl řvát jak chtěl, samotná vyhrazená čísla nemůže mít nikdo, to by v tom byl pěkný maglajz... 8-s
Byl to sice jen příklad, ale i tak je článek o F-150 (který se dělal až v šesté generaci v 70tých letech), nikoli o řadě F, jako takové. Ford se mohl ozvat už u F-1, ale každý normální soud by se mu "vysmál" při požadavku zaregistrovat si obecně jedno písmeno s jedním číslem celosvětově! výhradně pro sebe...
Celé je to jen marketingová šaškárna Fordu. Už vidím, jak se někdo při koupi rozhoduje mezi F-150 a F 150... :*) >:-[]
Jelikož Ford F150 patří mezi 4 nejúspěšnější auta světa posledních řekněme 30 let, naprosto chápu Fordí ostražitost a agresivitu při obraně brandu. Copak by asi řekly VW a Toyota, kdyby Ferrari nazvalo svůj produkt Golf, Corrola nebo Hilux? >:-[]
Celkem logicky jsou chráněné známky omezené odvětvím/ trhem. Pokud by se Ferrari podařilo prokázat, že trh supersportovních vozů a trh kompaktních hatchbacků (pracovních pickupů) jsou navzájem disjunktní, tak by se stát nic nemuselo. Prostě si nekonkurují. Navíc detaily příslušných zákonů se v různých zemích liší, takže je v tom pěkný guláš. V jedné zemi se ti vysmějí, v jiné ti to zaregistrují.
Proč se třeba Ford nesoudí s Mercedesem? Oba, pokud vím, mají model E 350. Zkrátka číselné kombinace a jednoduchá písmenná označení jsou špatně chránitelná.
dodavka ma strechu pokud vim,dodavky ford se oznacuji E150,E250,E350.kdybych ja si mel vybrat radci beru FORD 350 heavy duty.nez nejakou italskou sracku.a rozhodne krast se nema cigosi z italie.
To je opravdu zlodějna a parazitování >:D Když se podívám na formuli od Ferrari, tak mě opravdu děsně bude připomínat pickup od Forda >:D Neřeknu, kdyby šlo o produkční verzi, ale vzhledem k aspektům je toto nařčení až ironicky směšný.
Přesně tak. Ford, resp. vedení opět prokazuje jak vych... můžou být lidé na vedoucích postech. Půjčil bych si větičku z filmu Pelíšky: "A komu tím prospějete?!?" Zajímalo by mě, co tím Ford sleduje - ano, peníze. A myslím, že je opravdu na pováženou, zda je taková žaloba na místě. Nevím, zda je možné číselné a písmenné označení nárokovat u soudu, když se jedná o jiný typ produktu (tedy ano, obojí je automobil). Myslím, že rozumný soudce by to rozhodl jako nesmyslný spor a nehodlal se tím dále zabývat. U obou jde o postupné značení F a číslice, přičemž oba výrobci k číslici došli úplně jinou cestou. Ach jo.
No jo, Santander za spojení s Ferrari tvrdě platí a Ford držkuje, když to má zadarmo. Ale pokud to bude rozhodovat soud v USA, tak to má Ferrari asi spočítaný.
Ještě žes to připoměl, aneb jak Fiat zadarmo přišel k zavedeným značkám New Holland a Case - International Harvester jen díky tomu, že amíci neměli tehdá money.
Ale ten můj ano! Pravda, koupil jsem ho u číňana a stál asi tak 20x méně, ale žádné takové upozornění na něm není. Samozřejmě jsem musel oželet návod, a tak zatím s ním umím létat jen ve směru gravitace, ale já na to jednou přijdu! >:D
To je přesně ono. S tímhle se v USA člověk běžně setká. Tak například u amerických vozů je ve zpětných zrcátkách napsáno, že objekty v zrcátku jsou převrácené - no je to jak pro debi*ly, ale kdyby se pak s automobilkou někdo soudil, že když couval, tak naboural, protože zahnul při tom doprava, ale on ten sloup byl vlevo, tak by určitě vyhrál.
Nebo podobná věc, že mají v americe dokonce i taková auta jako ford mustang v kufru madlo pro otevírání zevnitř - pro případ, kdyby někdo někoho zavřel do kufru. On totiž únosce by si určitě nedemontoval toto zařízení před únosem, že ano :-)
No a do třetice ta profláklá historka, kdy jeden američan vysoudil na výrobci obytného karavanu pěkný balík peněz, protože když s tím karavanem jel, tak si při jízdě na dálnici odskočil od volantu uvařit kávu. Samozřejmě, že neřízené auto nabouralo, ale američan se soudil a vyhrál, protože v návodě na použití nebylo uvedeno, že si nesmí člověk jít vařit při jízdě kávu.
No pro mě je Amerika země tupců. Nejhorší je, že takovýto stát v podstatě vládne světu. :'-( (Samozřejmě ne všichni občané této země jsou hloupí, ale myslím si, že naprostá většina na tom zrovna moc dobře není).
To madlo v kufru je kvuli pripadum, kdy se pri hre na schovavanou deti zavrely dovnitr. Dalsi den je nasli radne propecene, prece jen v aute je teplota okolo 80 stupnu.
To jo, beru, ale proč tohle tedy potom není i v Evropě, mimo to - neslyšel jsem, že by se nějaké dítě takhle zavřelo v kufru a bylo nalezeno až další den (ne, že by se asi takové případy nestaly, ale podle mě jich nebude zas tolik). Nevím no.
To madlo maj všechny ameriky. Měl ho i muj Stratus 95.
A ještě že tam je.
Až ti klekne baterka, budeš jí muset vyndat a pak kufr zaklapnout a zamknout klíčem, odnést baterku nabít, tak mě zajímá, jak by sis ten kufr votevřel, bez DO a bez toho, že v kufru žádnej zámek není :-)
A aby se tam nešlo dostat zas tak snadno, mívá to zamykatelný zadní sedadla, takže po zamknutí nejdou bez klíče sklopit >:D
Oni zas tak blbý nejsou. Vše je funkční a promakaný, imho kdopak že to měl jako první třetí brzdový světlo a evropa to od něj musela teprve převzít, hmm :-)
cara bineri....o,o ze by cigos z italie??LMAOF hnedocechu co je na tom divnyho mit radci ford nez fereri.......jak z fereri budes tahat lod nebo RV??navic italska kvalita.
Pri takom rozdielom produkte je naozaj smiešna snaha Fordu o "ochranu" ....
Ešte, že americké letectvo prešlo na nové značenie, lebo keby nie, tak by sa Ford určite súdil, že tá stíhačka F-150 je predsa ich označenie ... aby si ich črep náhodou so stíhačkou nepoplietol ;-)