Teď to myslíš asi ironicky .. to ovšem nechápu. Jak sis představoval, že bude nové logo vypadat?? Nevypadá zle, dobrá volba. Jednoduše pěkné, nepřeplácané ..
Pokud se nekomu nove logo absolutne nelibi, tak asi nebude takovy problem si ho vymenit za to stare. Me se to starsi logo libi vic, ale uvidime, jake to bude v realu.
Mnohem zajimavejsi nez nove logo by byly informace o novych modelech...na Novinkych psali, ze dealeri videli novy minivuz, A-entry a facelift Superbu. Zajimave by bylo vedet
a) bude A-entry sedan nebo liftback?
b) ztrati po faceliftu Superb limusine "korejske" zadni svitilny?
c) je pravda, co se pise na idnes, ze Skoda planuje obdobu VW Scirocco?
a) tohle bude jen "tip", ale na 99,99% to NEbude sedan ;-)
b) popravdě MNĚ to je fakt fuk
c) to dealeři jen těžko vědí, tohle bývá spíš trochu TEST, jestli se lidi chytí nebo ne ... ale když už je Scirocco jednou udělaný (a není špatný), tak proč ho neprodávat pod více značkama, že jo - vw to tak dělá skoro se vším...
Že by byla první západní škodovka - made in Portugal? >:D
Ty světla, resp. i prolisy na zadku sednu Superb jsou dost zásadní problém. Esteticky celé auto devalvují, protože kombi s elegantně navrženým zadkem působí o mnoho lepším dojmem.
a) Jen doplním, že v prvopočátcích úvah byly 4 karosářské verze. ;-)
b) To bych netvrdil - tedy pokud se bavíme o FL jako takovém. ;-)
c) Na každém šprochu... (ono nemusí jít jen o zcela nový model...)
d) no cement ;-)
b) ja proti zadi jako takove nic nemam, jen ty svetla se mi moc nelibi....na tech tajnych fotkach prototypu, ktere unikly temer pred 4 lety , byly ty svetla mnohem hezci, podobaly se svetlum z predchozi BMW 3er
Tak zrovna já naštěstí nejsem zamětnancem nějakého koncernového podniku. >:D Ale díky mému zaměstnání mám přehled o vývoji ve více fabrikách na auta. ;-) A abych nebyl mimo téma (a to teď už není žádná supertajná info) - kdo jen trochu chtěl, měl možnost v těchto dnech vidět pár prototypů Škody, které vylezou na světlo světa v následujícíchz cca 3 letech, udělat si pěkný výlet a ještě za to dostat něco málo zaplaceno... ;-)
Tak toto zrovna svetlá výnimka nie je. Patent na vkus nemám, šťastie, že ty už vôbec nie. Ale môžem ťa uistiť, že sa dosť aktívne pohybujem v oblasti grafiky a dizajnu (zarába mi to aj peniaze) a môžem ťa ubezpečiť, že hýkať nadšením pri tomto ľudia nebudú... :no:
Čekal jsem to o hodně horší.... proč dali ku..va pryč ty vavříny? Lat. laurus nobilis, logo obklopené vavřínem ve tvaru věnce, který byl již od starověku určen pro vítěze a slavné. To patří ke značce už od roku 1905 :'-( VW si na logo nešáhne... :no:
Presne! Tie vavríny tam neskutočne chýbajú. Keby to aj prerobili do tej striebornej, ale zanechali tam tie vavríny, vyzeralo by to výborne. Takto je to ako kresba dieťaťa z materskej škôlky... :no:
Vavříny byly na původním logu to nejhezčí.
Teď pro ně můžeme jít už jen snad k Mercedesu .... i když i Mercedes uvažuje o odstranění hvězdy jako symbolu u základních modelů ..... to je hnusná doba, coo? :no::-)
Ano toto je krása! Na co informovat, že je to AUTO? To ať nechají VW to jejich DAS AUTO. Navíc teď po titulu v IRC by vavříny byly na místě. Takže toto původní logo jen celé stříbrné a bylo by to docela parádní :yes:
poté, co tady celé léto běhaly zaručené obrázky (pořízené mobilem kdesi na načerno) je nové logo vlastně stejné, jako bylo předtím, pouze opustilo všechny ty úpravy, které muselo mít v době, kdy VW o logo škodovky doslova vybojoval na Plzní. Okřídlený šíp zůstal stejný jako byl, cerepetičky zmizely - vavříny přeji škodovce především ty pomyslné, ať už ve sportu nebo ve vyývoji, výrobě a prodeji aut. Je zajímavé si přečíst diskuzi k článku pár měsíců starému, kde řada znalců nad oním "zaručeně" novým logem zvracela a předvídala škodovce brzky konec.....nakonec, nejcenější a nejkvalitnější loga jsou ta, která se mění minimálně, trojcípá hvězda, čtyři kruhy, modrý ovál či třeba háčko jsou toho nejlepším důkazem. Naproti tomu modernizace lva u Peugeotu mně vůbec nenadchla a neustálé změny loga u Fiatu ani nemá cenu zmiňovat.
Fiat se nějak nemůže rozhodnout.Kdyby šlo alespoň o drobné odchylky,alemísto čtyř pruhů kolečko s nápisem? Možná to wolff vysvětlí, ale mě to do hlavy nejde.
Čtyři pruhy požíval Fiat od roku 68 do roku 99, docela dlouho. V roce 99 jej asi potřebovali rychle nahradit kulatou podobou dle daných trendů. A tak použili podobu znaku z let 21 nebo 25 se zachováním modré barvy.
V roce 2006 příchodem nových modelů Bravo a hlavně 500 začli měnit korporátní identitu a z modré barvy přešli na červenou, která se používala v letech 21 - 68. Stávající znak má kořeny v předchůdcích "4 pruhů" z let 31 - 68.
Je zase pravdou, že není problém na ulici potkat tři znaky Fiatu za sebou v rozdílu stáří pohých 12 let. Kdyby vynechali dva znaky z let 1968-2006, bylo by to lepší.
Já si matně vzpomínám, že čtyři pruhy (máme-lina mysli to samé) se objevily u Una v roce 1982. Byla to kombinace čtyř kosočtevrečků v modré barvě s písmeny fiat a čtyři pruhy na masce auta. Jinak si myslím, že to logo, co se používá teď je zdařilejší než to modré před tím. Na druhou stranu platí asi to, co jsme psal výše, nejlepší loga jsou ta, co se mění minimálně.
Hele, sorry, ale osobně se mi tvůj návrh strašně nelíbí a ukazuje všechny neduhy toho současného. Zkus spíš upravit ten návrh, co tu koluje oficiálně než přebarvovat staré logo.
Střed je z toho co je zde vnějšek zůstal původní jen nápis AUTO nahradil vavřín. Navíc původní logo nemá lemovní toho středového kruhu. :-) Ale díky za názor :yes: Určitě vytvořím ještě další.
Cením snahu, ale nelíbí. Nápis Škoda by opravdu ukazoval na nižší sebevědomí značky, což už Škoda nemá zapotřebí (nechme to Dacii) a ty vavříny bych zachoval pouze jako doplněk mimo samotné logo na propagační materiály (v přiměřené poupravené grafice). A hlavně mi v těch tvých verzích vadí hodně malá slepice, což je imho chyba, právě její zvětšení a absolutní dominance (při zachování tradičního tvaru) se mi na těch oficiálních hodně líbí. ;-)
Oficiálně ještě logo není možné vidět a o jeho podobě se na veřejnosti jen mluví. Návrh loga jako první přinesl server Lidovky.cz, který podobu nové pečeti automobilky zrekonstruoval ze svědectví návštěvníků čtvrteční konference.
co se pořád řeší, proč měnit logo, když je to už zajeté? Škodovka se rozhodla dobře, udělala v něm změny ale původní koncepci zanechali. Jdou s dobou a modernizují, no a co? I Seatům se taky postupem času decentně logo změnilo a nikdo to moc neřešil
Mě teda osobně štve, že debilní vw chce ze škodovky dělat něco co bude podléhat ve všem trendům koncernu. Proč nemůže bejt škodovka jiná? Proč musí mít honem jednoduchý logo jako ostatní? Odpověď je stejná jako na otázku: "Proč škodovka bude mít horší výbavu?" Protože jinak by byla škodovka žádanější a úspěšnější a to nadlidi z německa nesmí připustit, to by byla za posledních 100 let další prohra s póvlem :no:
To je fakt krása....., až na to, že vpodstatě je to totéž, co již bylo na Š1000MB r.1967 a pak ááž do modelů první generace Š105-120. Ale toto je opravdu "převratné a dynamické" ;-)