Skodovacky Scirocco by se urcite jmenovalo Joyster, ale Rapid bude coupe na bazi Superba, neco jako Tudor a bude to prima konkurence Bentley Continental GT :-!
Teda, já mám dost >:D Jeden lepší, než druhej... neplánuje podle vás škodovka třeba konkurenci i pro RR Phantom nebo Bugatti Veyron? >:-[] Možná by mohla postavit i něco proti Maybachu 62 coupe >:D >:D
Kdyby jenom konkurenci! ;-) ... Škoda je dokonce překoná! Chystaná Škoda Laurin Und Klement nabídne na rozvoru 342 cm 6,2 metrovou karoserii typu Shooting-brake. Zkratka jména LUK jasně odkazuje na symbol Škodovky, tedy šíp. Samonosná karoserie bude vyrobená z nano karbonových vláken, na něž budou plasmovým napařováním naneseny vrstvy titanu a hliníku. K pohonu poslouží dvanáctiválec TDI původem z LeMans a Audi. S agregátem v Audi Q7 však bude sdílet jen 57% komponent, zbytek vyvine sama Mladá Boleslav. Jako startér tohoto motoru poslouží pomocný motor 1,2 TSI s vlastním standardním startérem. K přenosu sil na silnici bude sloužit úplně nová, zatím nepředstavená modifikace systému Haldex, původně vyvíjená pro použití v dakarských automobilových speciálech. Převodovka bude po patřičné přestavbě na naftový motor převzata z Veyronu SS (včetně Lounch Control). Interiér krom 873 litrového zavazadelníku nabídne kompletní čalounění kůží z tygra usurijského. Pár přítomných tlačítek bude vyrobeno z pravého ručně odlévaného přírodního kaučuku. Podlaha a strop budou vyvedeny ve dřevě z české lípy. Jako izolační materiál poslouží vysokotlace lisovaná Merino vlna z novozélandských ovcí. Po inovativním řešení Twindoor přinesou čeští inženýři novinku nesrovnatelně zajímavější. Bude jím totiž pevná skládací střecha, která umožní během 27 sekund přeměnu třídvéřového kombi na Landaulet (až do rychlosti 50 km/h). V základní nabídce nebude chybět elektrické ovládání elektrochromatických oken, lité disky 23'' s bezpečnostními maticemi vyvinutými odborníky z MI5, nebo speciální vysokorychlostní celoroční gumy od Barumu. 100litrová nádrž umožní dojezd až 1500 km. Dojem exkluzivity jistě zajistí i ručně tepaná soška na přídi. Výkovek z dílen Idaar-Oberstein z bílého zlata bude znázorňovat šíp s orlími křídly. Samozřejmostí je jeho napojení na termovizi a radar, které pomocí pyrotechnických patron zajistí jeho včasné zasunutí v případě kolize s chodcem. A takto by šlo pokračovat na dalších 450 stran, které bude obsahovat katalog tištěný na ručním papíře, zdobeném ručně malovanými iniciálami :-):yes:
PS: V příplatkové výbavě má být dokonce vlastní vesmírná družice na sledování polohy vozu (opatřitelná identickou RZ).
vidis snad ze pisu neco o konkurovani Skodovky luxusnim znackam? naopak pisu ze pripadne coupe od Skodovky by bylo konkurenci pro kupatka v segmentu stredni popripade nizsi stredni tridy ;-)
Jo tak tenhle kočár nám dlouho sloužil. Červený odstín "rally" :-) oproti předchozí 120LS to bylo jak auto z jiného světa. Celá palubovka měkčená, světlej interiér a pohodlný sedačky i ty zadní. Když šel Rapidek do světa tak to naše máma pomalu obrečela a já coby malej klučina taky. Následník byl Ford Orion kterej sice dobře topil, ale jinak to bylo prokletý auto. na Rapida vzpomínám s láskou a měl bych strašnou radost kdyby se po silnicích proháněl třídvéřák s tímto názvem.
Hero zní jako jméno terénnějšího bratra Jeepu Wrangler. Nejspíš je to tedy plánováno pro nějaký škodovácký hardcore off-road, nejspíš tedy pro Superba Scout >:-[] ... nebo pro rozšíření nabídky přibude nová verze všech Škodovek. Tedy Hero = Scout na druhou. Roomster Scout by jistě upotřebil sériově dodávaný naviják, aby se mohl vyhrabat ze závěje >:D. Co si budeme namlouvat, ale elektrický naviják v nárazníku je mnohem ekonomičtější řešení než implantovat pohon 4x4 ;-)
No a Viva a Vivia mají nejspíš našlápnuto do segmentu dodávek. Jen tak namátkou mě napadají německé produkty s jmenovkami Vivaro a Viano. A jistě by také toto vítězoslavné jméno bylo dostatečnou oslavou příchodu Škodovky se suverénně největším kufrem :-) ... ale bez legrace uznávám, že VW Transporter se znáčky Škodovky bych ocenil :-):yes:
Oba tipujeme samozřejmě z recese, protože čínskou strategii plagiátorství snad v Boleslavi neplánují používat. Z registrovaných jmen nejde usuzovat vůbec nic, jenom mě zklamala jejich tragická podprůměrnost. Kromě Rapidu jsou to jména silně úsměvná a "neznačková". Škodovka si více méně úspěšně drží historická označení, případně přichází s jednoduchými chytlavými hesly typu Yeti a Roomster. Uvedená jména do fungujícího rámce vůbec nezapadají 8-s ... hlavně jsou neskutečně podobná nejen námi zmíněným již existujícím vozům :no:
Být managerem Škodovky, registruji jména Škoda Trunk a Škoda Kofferraum >:D >:-[]
Zapomíná se na to, že ta jména vůbec nemusí mít nic společného s modelovým označením. Může se jednat o nějaké technické řešení jako Twindoor, Varioflex apod.