Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i20: Méně verzí a nižší ceny

České zastoupení Hyundai pro letošní rok zredukovalo nabídku motorů i stupňů výbavy modelu i20, jehož ceny začínají na 194.990,- Kč.
Zpět na článek
14. 2. 2011 08:06
14. 2. 2011 09:04
14. 2. 2011 09:09
14. 2. 2011 09:22
14. 2. 2011 08:06
Novy cenik
Nevite nekdo, proc Hyundai udelal s cenikem i20 takovy veletoc?
Bez nahrady zrusit pulku motoru a nove vybavy s neuplnymi informacemi. Napr. ted nikde neni uveden kozeny volant, tempomat apod. To jako uz nejde ani vybrat do priplatkove vybavy?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Stephen
14. 2. 2011 09:04
Re: Novy cenik
Toto je pouze můj názor a moje dedukce, nic oficiálního. Předpokládám, že důvodem je blížící se modernizované provedení. Už prakticky všechny modely mají nový "ksichtík", jen i20 faceliftem ještě neprošla. Očekávám, že facelift by se měl objevit někdy v polovině roku.
Avatar - Righ
14. 2. 2011 09:09
Re: Novy cenik
Jo, tyhle prvky uz patrne vypadly z nabidky uplne. Presto musim rict, ze popisovanou racionalizaci chapu, neb byly vyhozeny v podstate pouze okrajovy vybavy/motorizace a Hyundai se naopak zameril na nosny varianty, jejichz nabidku vyrazne zjednodusil i zlevnil. Logicky reseni pro vyrobce i zakaznika.

V blizky budoucnosti budem kupovat nejakyho prcka s automatem pro tchyni a tohle vozitko je vzhledem k cene a slusnejm celkovejm kvalitam jednim z favoritu (jenom skoda toho automatu, kez by to melo CVT jako Micra, ale aspon ze to neni robotizovanej bazmek jako treba v novy C4).
Avatar - Stephen
14. 2. 2011 09:22
Re: Novy cenik
Zase je to osvědčená konstrukce na který se nemá moc co podělat ;-) .
Avatar - pelikoš
14. 2. 2011 13:34
Re: Novy cenik
[odkaz]
nissan micra pod 180.000,-
Avatar - Peto02
14. 2. 2011 15:15
Re: Male auto s AT
Ja som si na konci roka robil teoreticky rebricek takychto aut, ktore by som kupil keby som mal dost penazi, kedze teraz jazdim na Focuse 1.6 s AT a spotrebou v meste skoro 10l, kombinovana 8l. Poradie mi vyslo nasledujuco:
1. Colt 1.3 12600€;
2. Polo 1.4 13370€;
3. Mazda 2 1.5 12890€;
4. Yaris 1.33 14990€;
5. Corsa 1.4 13320€;
6. Aveo 1.4 11200€;
7. i20 1.4 12349€;
8. Micra 1.2 11400€;
9. Swift 1.2 13333€;
10. Fusion 1.4 10610€.
Nasledovali Jazz, Fiesta, C3 a RIO. Ibizu a Fabiu som do vyberu nezaratal, kedze tie ponukali AT len s TSi motorom, ktory by mal jasne navrch v tabulkovom pomere spotreba a zrychlenie...

Vsetko to su male 5dv auta s AT prevodovkou. Rozhodujucimi faktormi bola spotreba (cim nizzsia), zrychlenie (cim rychlejsie), celkova dlzka auta (cim vecsia) a cena (cim najizsia).
Teoretickym vitazom sa pre mna stal Colt s mestskou spotrebou 6.8l, zrychlenim 12s, dlzkou 3940mm a cenou 12 600€, resp. 319 900Kc v najvyssej vybave.
Micra by bola fajn, len pre madau rodinu celkom mala a 1.2 motor mal najhorsie zrychlenie zo vsetkych, ale zato najlepsia spotreba. i20 bola v strede, uplny priemer vo vsetkych parametroch, len s lepsou cenou, pritom mal skoro rovnaku ako Colt.
Avatar - pelikoš
14. 2. 2011 16:00
Re: Male auto s AT
a počkej až dají v létě ten nový motor s kompresorem do micry,ten má mít ještě výrazně nižší spotřebu a výrazně vyšší zrychlení :yes: ;-) samozřejmě naroste i cena
14. 2. 2011 11:44
Re: Male auto s AT
Protože ty dražší a výkonější varianty si nikdo nekupoval, takže je zbytečné je mít v nabídce. Je potřeba si uvědomit, že Hyundai nenabízí žádnou verzi "Junior", takže už základní stupeň výbavy a základní motor je pro velkou část potencionálních zákazníků dostatečný. A pro náročnější je v nabídce výkonější varinata i bohatší výbavový stupeň.
Avatar - saldy
14. 2. 2011 14:32
Re: Male auto s AT
Je to tak, podle zjištění na foru i30 naprosto dominuje základní motorizace 1,4 cvvt a za ní je 1,6 cvvt, dýzly mají malé %, nejsilnější variantu s 94kW tam máme 2 možná 3 lidi, ix20 už ani 1,6 dýzly nenabízí, u i20 bude statistika podobná, 1,2cvvt se těší velké oblibě. Ty důvody jsou zřejmé ale i tak je to škoda, jinak příchod ix35 dokázal, že umí zaujmout i solventnější kupce.