Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz C Coupé oficiálně: Od června v prodeji

Audi A5 a BMW 3 Coupé mají zbrusu nového rivala.Mercedes chystá pro ženevský autosalon premiéru kupé třídy C.
Zpět na článek
14. 2. 2011 09:46
14. 2. 2011 09:52
14. 2. 2011 10:50
14. 2. 2011 15:07
14. 2. 2011 15:39
14. 2. 2011 15:51
14. 2. 2011 15:47
14. 2. 2011 18:59
15. 2. 2011 10:37
15. 2. 2011 11:05
15. 2. 2011 11:11
15. 2. 2011 14:08
15. 2. 2011 15:29
15. 2. 2011 18:21
15. 2. 2011 16:58
15. 2. 2011 11:23
15. 2. 2011 13:00
15. 2. 2011 10:51
15. 2. 2011 11:16
15. 2. 2011 12:02
15. 2. 2011 13:53
15. 2. 2011 14:35
15. 2. 2011 15:11
15. 2. 2011 16:16
15. 2. 2011 17:06
15. 2. 2011 18:54
15. 2. 2011 17:42
15. 2. 2011 19:07
15. 2. 2011 11:39
15. 2. 2011 14:16
15. 2. 2011 14:30
15. 2. 2011 14:48
15. 2. 2011 15:06
15. 2. 2011 15:29
15. 2. 2011 15:04
15. 2. 2011 15:26
15. 2. 2011 15:39
15. 2. 2011 17:44
15. 2. 2011 15:27
15. 2. 2011 15:37
15. 2. 2011 17:45
15. 2. 2011 19:35
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2011 09:10
dalsia dokonalost v podobe
medaku je na svete :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - positivemind
14. 2. 2011 09:47
Re: dalsia dokonalost v podobe
Trošku ale zamrzí rámové dveře a nemožnost stáhnout zadní okénka...

Interiér mi přijde paradoxně hezčí než u E-kupé, to ovládání klimatizace je tam na palici 8-s

Už se těším na srovnávačku :yes:
Avatar - Rojin
14. 2. 2011 15:48
Re: dalsia dokonalost v podobe
:yes:
Avatar - CHerokee
14. 2. 2011 09:46
Moc pěkné
Mercedes se ke svému výročí vytahuje a je to jedna paráda za druhou... SLK, SLS kabrio, nové Céčko, CLS a teď toto....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - positivemind
14. 2. 2011 09:52
Rozměry
Nedaří se mi dohledat ofiko rozměry auta - nenarazil jste na ně někdo? Bude to nachlup stejné jako e kupé nebo se to bude lišit?
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2011 10:44
BMW přední lampy
Auto je nádherný... Ale když se podívám zepředu, vidím tam přední lampy jako by byly přímo ukradené ze současné BMW 3 sedan. Ta podobnost (spíše stejnost) více než patrná...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ricardo
14. 2. 2011 11:32
Re: BMW přední lampy
Jako tím, že pod krytem je zakulacená optika?
14. 2. 2011 13:18
Re: BMW přední lampy
bylo to myšleno vnějším tvarem... vnitřní techniku jsem v potaz nebral, pouze vnější kryt světel
Avatar - CHerokee
14. 2. 2011 15:06
Re: BMW přední lampy
No nevím, tvar světel Mercedes postupně sjednocuje, už před více jak rokem dostal podobné SL, má to i nové C a podobně lomené už dávno E. Myslím, že tu nejde o kopírování BMW.
14. 2. 2011 10:50
C coupé
Super. Mercedes v poslednom čase válí. Tu mňa osobne trošku zamrzel ten zadok. Mohli to trochu ináč spraviť, aj keď chápem že toto je lacnejšia alternatíva. V každom prípade dizajnovo :yes:
Začínam šetriť 250 CGI AMG paket!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CHerokee
14. 2. 2011 15:07
Re: C coupé
To bude hodně dobrá kombinace. Já na SLK :-D.
14. 2. 2011 15:39
Re: C coupé
Dobrá voľba. aj ja by som šiel do SLK, len potrebujem tie dve sedačky vzadu. Potom vymeníme dojmy >:D
Tak good luck brachu...
Avatar - positivemind
14. 2. 2011 15:41
Re: C coupé
A kdy na ně našetříte?
Avatar - Rojin
14. 2. 2011 15:51
Re: C coupé
To já nevím, ale připojuju s k pánům ;-) konkrétně k Riio2 :yes: jdeme do něho !
Avatar - Rojin
14. 2. 2011 15:47
Dokonalost
Pokud si pod tímto slovem mám něco představit, mezi prvními mě napadne Mercedes-Benz.
Tohle auto vypadá úžasně. Červená barva mu sluší navíc v AMG... Benz stejně jako AUDI má svůj nový hodně líbivý styl a nenapadá mě ( až na CLC :-) ) co by se mi z jejich produkce nelíbilo. Úžasný ! :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
14. 2. 2011 17:07
Re: Dokonalost
Je to tak. Jsou teď na špici. CLC bylo posledním škaredým káčátkem, ale to tímto napravili.
Avatar - Rojin
14. 2. 2011 18:59
Re: Dokonalost
Je to vážně tak, když vyjelo nový E-čko, musel jsem si chvilku zakrýt oči, vzpamatovat se... Po čase se mi ale začalo líbit, stejně tak GLK a další už mě dostali na první pohled SLS, CLS, C + facelift + coupe ... Opravdu, krásná tvorba.

Ještě že Nám končí ten, který kráčel ve stínu svých větších bratrů ;-)
Avatar - CHerokee
14. 2. 2011 19:40
Re: Dokonalost
JJ tento rok je kupa nových modelů a všechny se povedly. V dalším závěsu má na řadu údajně přijít modernizace A, pak B a za rok a půl cca snad S+CL.
15. 2. 2011 10:27
Tvrdá konkurence
...panuje v tomhle segmentu, pro me velice blizkem :-) Netajim se naklonosti k BMW, presto se budu snazit o objektivitu. Myslim, že teď si v teto tride muze vybrat uz opravdu kdokoliv, 3er coupe ten jehoz preference je jaksi biologicky vic posunuta na jizdu, A5 vystajlovany elegan ci puvabna divka s dostatecnymi fin. zdroji, dle me nejharmonictejsi audi soucasnosti (ktere navic v nekterych konfiguracich jezdi mnohem lip nez by zaryty odpurce mohl tusit) a tohle nove C Coupé...proste elegance, styl a aristokracie na kolech (sice s jemnou slabinou v zadnich lampach) ktera musi oslovit snad kazdyho kdo ma trosku vkusu.

Jsem moc zvedavej, jak bude nove C Coupe jezdit, za vizualitu jednoznacne :yes:
Rozbalit vlákno
1
15. 2. 2011 10:32
Re: Tvrdá konkurence
Nádhera co. (komplet segment).
15. 2. 2011 10:30
Ostřejší elegán nové doby
Mercedes velmi chválím za decentní přitvrzení současného designu napříč modelovou řadou. Přitvrzení ve smyslu agresivity a nadřazenosti, ale stále zakomponované do definujících tvarů tak, aby to byl stále Mercedes. Dokonale postavený a definovaný v prémiové trojce. Buďme rádi za silné a hlavně sebevědomé a sebejisté značky.
Rozbalit vlákno
1
15. 2. 2011 13:33
Re: Ostřejší elegán nové doby
Vymenime si souhlasy, napsals to presne :yes:
Avatar - iudex
15. 2. 2011 10:37
C vs. A5
Ako tak čítam, som tu jeden z mála, ktorého C kupé nijak nenadchlo. O nejakej dizajnovej dokonalosti by som už vôbec nehovoril, to nechajme na Aston Martin.
;-)
Každopádne spomedzi kupé strednej triedy je mojou šálkou kávy A5: [odkaz]
kde oveľa viac vidím naplnenie zadania klasickej kupé siluety skĺbenej s potrebnou dravosťou, ako pri C kupé: [odkaz]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Righ
15. 2. 2011 11:05
Re: C vs. A5
Zcela sdilim tvuj pohled na vec. ;-) Mercedesu se podle me v tomhle segmentu, kterej ani ja neumim moc dobre zaradit (viz tvuj post nize), tradicne nedari. Nebo tradicne, bavime se o periode trvajici sotva 10 let, behem ktery tady bylo v podstate porad jedno a to samy auto na bazi predchoziho C-cka. Nejdrive ve zcela odpudivy podobe pripominajici mnichovskou osklivku 3-er compact, po radikalni zmene designu a preznaceni na CLC sice maly Mercedes vyrazne pookral, ale porad to veru nebyl zadny designovy skvost.

Dnes predstaveny model je sice s prehledem nejpohlednejsi variaci na tema C-coupe, lec podle me to porad neni ono. Napriklad svetla ala oktavka mu sedi, no, asi jako ty oktavce - nijak. Je to beztvare a rozplizle, profil je pak prisrazeny a zadek nudny az bezpohlavni. Tvari v tvar fantasticke 3-er coupe a A5ce je pro me MB urcitetim tretim vzadu. Naopak na vrchol stavim jako ty A5ku, zvlast v S-linu ji to nesmirne slusi - [odkaz] .
Avatar - iudex
15. 2. 2011 11:11
Re: C vs. A5
Súhlas, i u mňa je C kupé až tým tretím v rade, aj relatívne starý 3er ho dizajnom hravo strčí do vrecka: [odkaz]
15. 2. 2011 13:29
Re: C vs. A5
Vypada to, ze ti, kterym se libi vic 3er nez A5, se taky libi tohle novy C Coupe :-)
Osobne mam zebricek (jen podle tehto fotek): BWM, MB a jako posledni Audi. Na tomhle novym Cecku se mi libi prave ta kombinace klasiky a jemne agrese vyplyvajici z one "hranatosti". A treba svetla opravdu podobna oktavce tady na me pusobi mnohem lip, daleko lip ladi se zbytkem auta.

A rict ze tohle auto je bezpohlavni...nemuzu souhlasit ;-)
15. 2. 2011 14:08
Re: C vs. A5
Je to tak, moje pořadí by bylo:
- Cadillac CTS
- Merc C-Klasse Coupé
- BMW 3er Coupé
velká mezera, dlouho nic
- Merc E-Klasse Coupé
opět mezera
- Audi A5
15. 2. 2011 15:29
Re: C vs. A5
zapoměl jsi na jedno z nepovedenějších kupé a sice infiniti G37 coupe :-! pokud ja bych dnes kupoval kupé tohoto segmentu bylo by to tezke rozhodování prave mezi infiniti a 335Ci, nakonec bych si ale vzal japonce ac jsem velky bmw fan.
Avatar - Andromeda
15. 2. 2011 18:21
Re: C vs. A5
Hm,Infinity je v reálu překvapivě kompaktní a povedené,ale opomíjené.S aktivním řízením všech kol a benzínovým 6-ti válcem půjde nejspíše o působivé svezení .Nicméně pro mne ta hvězda svítí tak jasně ;-) ...
Avatar - white label
16. 2. 2011 11:03
Re: C vs. A5
CTS před garáž a sádrového trpalsíka (na zahrádku) k němu.
Ale u CTS je výhoda , že ušetříš v zimě za sněžnou radlici:
[odkaz]
Avatar - CHerokee
15. 2. 2011 16:58
Re: C vs. A5
Nemyslím si, že se Mercedesu v segmentu kupé nedaří. CLK byl jeden z nejúspěšnějších modelů vůbec a jako reakce teprve vznikla A5. Je pravda, že se CLC příliš nepovedlo, ale taky bylo podstatně levnější. Mercedes dnes hodně sází na sportovní dvoudvéřové vozy, počínaje vele úspěšným CL (jenom tu v Ostravě prodávají 1 týdně - chodím na tenis s hlavním prodejcem), SLS, SLS roadster, SL, SLK, E kupé a C kupé > snad jsem nějaké nevynechal.
Avatar - KANKUNEN
15. 2. 2011 13:00
Re: C vs. A5
Netvrdím, že to není hezké, ale mám z toho auta pocit, že je to auto pro starší a pokročilé. A ten pohranatěný interiér na mě působí neútulně.
Avatar - iudex
15. 2. 2011 10:43
C coupé vs. E coupé
Mercedes trošku spôsobuje zmätok: akú pozíciu má mať nové C kupé? Doteraz sa za kupé strednej triedy vydávalo E kupé, ktoré napriek klamlivému označeniu E je veľkostným i ideovým nástupcom CLK, teda klasického strednotriedneho kupé. Aj sám M-B ako konkurentov videl A5ku či 3er kupé. Ostatne aj rozmery E kupé naznačujú príslušnosť do strednej triedy: dĺžka 4,69 cm, , šírka 1,76 cm, rázvor 2,76 cm (A5 dĺžka 4,62 cm, šírka 1,85 cm, rázvor 2,75 cm).
Budú teraz v jednom rybníku dve ryby?
Rozbalit vlákno
2
15. 2. 2011 11:31
Re: C coupé vs. E coupé
musim opat suhlasit, mam rovnaky pohlad...da sa na to divat tak, ze mercedes dava teraz zakaznikom na vyber, kupe v rovnakej triede s Ceckovym alebo Eckom vyzorom...na Ecko nemusi mat kazdy gule, to je proste elegan...na druhu stranu C coupe bude popri E hrat len druhe husle, minimalne pre mna..

z porovnavacky styroch pre mna:
E
A5
3er
C
:-)
Avatar - positivemind
15. 2. 2011 20:20
Re: C coupé vs. E coupé
Téměř totožný auta mají obě interiér, E je ale o dost těžší a nabízí motory z TOP třídy.
E je víc kupé, C je spíš takové "třídvířko" - má pevné dveře, nemá stahovací i zadní okna.

Zařadil bych je tedy spíš jak jsem psal. E kupé - konkurent A5, 3er. C "kupé" jak konkurent něčeho mezi 1 a 3.
15. 2. 2011 10:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2011 11:16
dilema
Myslim si, ze c-kupe zamiesa kartami v segmente, hlavne teraz ked 3er ma mozno iba rok-rok a pol a pride urcite novy model. A5ka v zakladnej verzii je furt predohrab, navyse co sa interieru tyka sa mi zda byt najmenej zaujimavy z tejto trojky. Kazdopadne doma vznikla dilema, kedze otec uz ma ako tak nakonfigurovane 3er coupe, a tym, ze sa C-cko zacne predavat uz v lete, mozno este to nebude definitivna volba.
Co sa jazdnych vlastnosti tyka, myslim si, ze A5ka urcite nema na BMW, ani s allroad, a co sa C-cka tyka, to sa este uvidi.
Zaujimal by ma ale vas nazor, jedna sa o coupe so zakaladnym dieslom, kedze to bude predsalen pracovny nastroj s celkom vysokym rocnym nabehom km.
A5, 3er, ci si pockat na C-cko?
Rozbalit vlákno
10
Avatar - iudex
15. 2. 2011 12:02
Re: dilema
Túto dilemu riešil kolega, má 62 rokov a skončil v A5 2,0 TDI. Čo som ho skúšal, to auto (18´´ pneu, predohrab) neskutočne sedí a nejakú nedotáčavosť reálne nikdy nepocítiš (možno na uzavretom letisku). Pritom ani na 18kach nebolo nijak prehnane tvrdé. Sám som bol prekvapený, kam sa Audi jazdne posunulo. A o neodstatočný kvalitatívny dojem z interiéru akéhokoľvek nového Audi sa rozhodne báť nemusíš. Plus drobná výhoda môže byť, že C kupé ako novinka bude iste drahšie, ako A5/3er, ktoré sú na trhu už pár rokov a lepšia cena sa spraviť dá.
15. 2. 2011 13:53
Re: dilema
Tady se poustis trochu na tenkej led. Nezpochybnuju kvality A5 2.0 TDI ktera opravdu "na audinu" dobre jezdi, ale v primym porovnani s 320d coupe (bez aktivniho rizeni) je porad az druha. A jsem uprime zvedavej na novy C, co mam zkusenosti, vsadil bych ze A5 bude z tehle trojky treti ;-)
Avatar - iudex
15. 2. 2011 14:35
Re: dilema
Nemienim slepo obhajovať A5 a tvrdiť, že je lepšie ako C kupé, ktoré nik z nás ani naživo nevidel. Tvrdím ale, že novšie Audiny (A5, A7) jazdia vskutku výborne, predsudky o brutálne nedotáčivých Audinách ťažkých na predok platia asi rovnako, ako predsudky o rozsýpajúcich sa Renaultoch. Skrátka vývoj ide dopredu aj u Audi. Naviac tvrdím, že dvojlitrové dízle nie sú tak výkonné, aby narážali na prirodzené limity predného pohonu a pri silnejších motoroch už je quattro (naviac naladené viac "na zadok").
15. 2. 2011 15:11
Re: dilema
Tiez by to bolo racionalne si mysliet, ze to cecko bude drahsie, ale zas na druhu stranu asi bude znacny rozdiel v cene Ecka a Ccka...
A myslim si, ze ten motor od BMW je o chlp lepsi, navyse, je to neskutocne ake papierove hodnoty dokaze produkovat BMW vo vsetkych kategoriach z porovnatelnych motorizacii, priznam sa, teraz neviem ci je znacny hmotnostny rozdiel medzi tymi autami, ale priznam sa pod osem na stovke s dvojlitrovym dieslom, je celkom slusna hodnota. Interierovo mi proste A5 az tak nesedi, a aj ked to faceliftovane Ccko ma podobny interier, je to proste ina trieda...
Inak mas pravdu dvojlitrovy diesel este nie je kategoria sportiakov, ale predsalen ak mozes mat zadokolku sa mozno aj lepsiu cenu... (to skoro vyznela ako klasicka veta 507ky... preco si nekupit Oktaviu ak ju mozes mat... ) >:-[]
15. 2. 2011 16:16
Re: dilema
Souhlas, jak uz jsem psal vys, audiny udelaly velkej pokrok, ale porad je brzdi primarni koncepce predohrabu, diky cemuz ma BMW a MB jaksi prirozeny naskok, i kdyz BMW pro jeho udrzeni moc nedela. S A5 3.0TDI quattro jsem neco pojezdil a priznam se, ze me prijemne prekvapila, s jakou chuti zataci, jak se snadno ovlada..fakt prijemny auto ;-)
Avatar - CHerokee
15. 2. 2011 17:06
Re: dilema
Tak o MB C coupé se může jen spekulovat. Nevíme o ní skoro nic. U Mercedesu je přednostní 6 letá kompletní záruka i se servisem. Co se auta týká, řekl bych, že cenově pude pod A5. S A5 spíše soupeří E kupé. Co jsem se ptal prodejce, vyjde podobně jako klasické Céčko.
15. 2. 2011 18:54
Re: dilema
Audi tu koncepci pravděpodobně nikdy neopustí, protože by přiznalo, že se mýlilo. Jinou Audinu než čtyřkolku nemá snad ani smysl uvažovat. Za quattro si připlácí naprosto drtivá většina klientů. Mezi holátky je Audi skutečně nejméně "prémiová", dá se tolerovat jedině ve fleetech. Pokud si to někdo kupuje soukromě, tak je pak otázka, jestli se do prémiové části segmentu nezatoulal omylem.
Avatar - CIZEK
15. 2. 2011 17:42
Re: dilema
Já osobně bych zvolil 3er coupe, i když se mi nové C coupe moc líbí a i k A5 mám kladný vztah.
15. 2. 2011 19:07
Re: dilema
Já bych na C Coupe nečekal. IMHO to není konkurent 3er a A5, tím je E Coupe. C bude citelně menší. Je to pěkné, relativně dostupné auto pro mladé lidi. Nevím přesné rozměry (ani jestli byly vůbec uveřejněny), ale spíš půjde o konkurenta 1er Coupe s velikostí nejspíš někde mezi 1er a 3er.

Ač je můj favorit Audi, rozhodně bych ve vašem případě šel do BMW. Základní Audi? Ani nápad. Dvoulitrový diesel BMW je špička.
Avatar - positivemind
15. 2. 2011 20:24
Re: dilema
Ze tvého výběru bych asi sáhl po 3er... a nebo si připlatil a sáhl po E kupé
15. 2. 2011 11:39
Jednoduše...
Jednoduše krásné auto. :yes:

Jak jsem velmi rozpačitý u druhé generace CLS, která IMHO ztratila většinu z elegance a jednoduché čistoty té první, tak C-Klasse Coupé i SLK se mi zamlouvají, o nádherné SLS nemluvě.

Mercedes je pro mě pořád designem na prvním místě z německé velké trojky, byť na čele prémiovek vnímám Cadillac (a v exkluzivním segmentu Maserati). A BMW v éře po Banglovi taky dotahuje...
Rozbalit vlákno
35
Avatar - iudex
15. 2. 2011 11:56
Re: Jednoduše...
Tvoj názor rešpektujem, ja sa ale stále neviem zbaviť pri pohľade na Mercedesy dojmu, že programovo rezignujú na väčšiu avantgardu a s tou "klasickosťou" to mierne preháňajú (teraz sa nebavím o SLS, ale o bežnej produkcii), súc zameraní na vekovo vyššie priemery kupujúcich.
Holt asi nie som dosť starý, aby som to ocenil. ;-) Aj keď môj bývalý zamestnávateľ a terajší kolega si vo veku 62 rokov kúpil A5 kupé s manuálom a na 18´´ kolesách, tak neviem... :-)
15. 2. 2011 12:08
Re: Jednoduše...
U Mercedesu to myslím patří k věci.

Ke kolegově volbě: kupé se čtyřválcovým nafťákem (a za takovouhle cenu) bych opravdu rozdýchával dost těžko... To už bych si vzal Lagunu Coupé 3.0 dCi V6 4Control, měl šestiválec, super podvozek a ještě ušetřil.
Avatar - iudex
15. 2. 2011 12:31
Re: Jednoduše...
Ja tiež dízel v kupátku nie (iný kolega, podstatne mladší, si kúpil 3er kupé v benzíne), ale musel som uznať, že a) odhlučnené je to veľmi dobre, b) 170 koní s tým slušne zahýbe a c) keď niektorých starších sporivých ľudí tá nízka spotreba tak fascinuje... >:-[]
Plus samozrejme image, na určitých pozíciách si jednoducho Renault nemôžeš dovoliť.
15. 2. 2011 12:44
Re: Jednoduše...
Věřím, ale je to smutné, když tlak okolí nutí člověka ignorovat některá skvělá auta. Zajímavé, že naftový čtyřválec image neškodí... ;-\
Mimochodem odhlučňovat možno sebelíp, ale čtyřválec nikdy nebude kultivovaný jako (dobrý) šestiválec a v naftě teprve ne.
3er benzín, to už je jiná káva :yes:
Avatar - iudex
15. 2. 2011 12:51
Re: Jednoduše...
No keď prídeš na stretnutie a vozový park tvorí napr. X5 3,0d, A6 3,0TDI či E 220CDI, tak A5 TDI rozhodne imidžu neuškodí. Kdežto Laguna Cuopé môže mať aj 3,5 V6 benzín, stále to bude "iba Renault". Bohužiaľ tak to vo väčšine prípadov chodí. ;-\
15. 2. 2011 13:10
Re: Jednoduše...
Smutné :-( :no: :no: :no:
15. 2. 2011 13:55
Re: Jednoduše...
A kdyz si to trochu zobecnis, vyjde ti proc tu prodejne porad vladne passat, i kdyz kvalitativne na takovou dominanci uz delsi dobu evidentne nema (viz cerstvy test a prevesela diskuze u nej) ;-)
15. 2. 2011 14:05
Re: Jednoduše...
Je to tak, předsudky u zákazníků přetrvávají strašně dlouho. Pro spoustu lidí jsou italská a francouzská auta pořád méně kvalitní a spolehlivá než německá, což už dávno není pravda atd. atd. :-( :-( :-(
15. 2. 2011 14:16
Re: Jednoduše...
Je to pravda, samozřejmě nikoliv v rovině osmdesátých let. Robotizace velmi přispěla k tomu, že se srovnávají postupně ty rozdíly dané nekvalitní montáží, elektronizace zase stírá možný rozkmit četnosti poruch. Zůstává stále materiálová kvalitativní nevyrovnanost, tedy výdrž brzdových kotoučů, náprav atak podobně.
15. 2. 2011 14:22
Re: Jednoduše...
Materiály vyjdou už taky nastejno, třeba brzdy nebo tlumiče si žádná značka nevyrábí sama, všechno nakupuje (čestná výjimka: Peugeot má vlastní tlumiče).

Jisté rozdíly najdeš snad mezi prémií a mainstreamem, jenže prémie zase obvykle není stavěná na rozbité cesty (hliníkové díly náprav, komplikovanější kontrukce zavěšení...) a naopak se u ní očekává ostřejší jízda (tudíž třeba kotouče a desky s větší odolností proti fadingu, ale taky rychleji "ubývající"), takže komponenty ve finále taky déle nevydrží a při výměně jsou dražší.
15. 2. 2011 14:30
Re: Jednoduše...
Přesto je to stále tak, že německá auta, tedy především Volkswagen (abych tu příliš nefandil oplařům :-) jsou spolehlivější, něž například renault. Nemusíme chodit ale nikam daleko - porovnejme například spolehlivost Fabií a Clií(ů) :-) zde jednoznačně vítězí Škoda. Nebo si vezmi alfu, a její model 156, to bylo na romány...
15. 2. 2011 14:35
Re: Jednoduše...
Nesouhlasím. Žádná použitelná statistika na to není, takže to je všechno o zkušenostech z tvého okolí. A podle testů AutoBildu a dalších časopisů (rakouské Alles Auto, německý Auto-Motor-und-Sport) na 100 nebo 50 tis. km opravdu není proč věřit spolehlivosti VW.

Alfa 156 měla problém s jednou sérií motorů 2.0 Twin Spark (z jednoho či dvou roků výroby), jinak byla v pohodě.

Ale už jsme zcela off-topic.
15. 2. 2011 14:48
Re: Jednoduše...
Nebyla v pohodě, alfy obecně v žádné pohodě nebyly, aktuálně budeme sledovat Giuliettu. To nejsou vědomosti jenom z okolí, to jsou vědomosti nabyté za celý život, od těch dávnověkých po poslední, kterou mám (profesně) na stole.

Abys mi dobře rozuměl, já nejsem z těch, co by tu snad tlačili názor že VW od letošního roku zrušil servisy :-) na druhé straně, kdybych měl někomu radit, co si koupit, a to výhradně se zaměřením na kvalitu v mainstreamu, poradil bych Volkswagen, a to bez váhání. Ty bys, jak koukám doporučil vše.
15. 2. 2011 14:59
Re: Jednoduše...
Já bych dnes v mainstreamu žádnou značku kvůli spolehlivosti nevyzdvihl ani nezatratil. Rozmýšlel bych se u Korejců (ale ti to zase řeší zárukou) a právě u VW, který pravidelně propadává v dlouhodobých testech (prohrává s Italy a Francouzi) a navíc v mém okolí jsou s ním (hlavně Passaty současné generace před FL) velmi špatné zkušenosti.

Už jsem to tu někde psal, mám známé v jedné větší společnosti. Dokud jezdili v Passatech B5 s motory TDI PD, byli celkem spokojeni, zlobily jen drobnosti jako kompresory klimy apod. Pak pro střední management nakoupili šest Passatů B6 2.0 TDI (šéfové mají Volva). Z těch šesti Passatů už se jich pět vrátilo z cesty na odtahovce, z toho dva opakovaně. Všichni jsou z těch aut dost naštvaní a jako příští várku uvažují o něčem jiném.
15. 2. 2011 15:06
Re: Jednoduše...
No, tak jsme to napsal dobře - já bych v mainstreamu doporučil VW, ty z evrpské produkce vše.
15. 2. 2011 15:08
Re: Jednoduše...
Vše KROMĚ VW.
15. 2. 2011 15:29
Re: Jednoduše...
>:-[] Ty už nevíš kudy kam >:D Takže tvá téze, že kvalita aut je dnes vyrovnaná platí, ovšem s výjimkou volkswagenu >:D :yes:

P.S. Mokrý hadry málo...
15. 2. 2011 15:36
Re: Jednoduše...
Viz níže, spolehlivosti VW fakt moc nevěřím, pokládám ho za nejrizikovější volbu v současném evropském mainstreamu.
Avatar - iudex
15. 2. 2011 15:00
Re: Jednoduše...
No vidíš, ja som mal naposledy na stole Passata (prekvapivo 2,0 TDI). To, čo máš na stole je na objektívne posúdenie spoľahlivosti málo.
15. 2. 2011 15:04
Re: Jednoduše...
Píši o tom, že je tu soubor poznatků, od nejstarších až po ten poslední, co ho mám na stole. kapiš?
15. 2. 2011 15:07
Re: Jednoduše...
Pokud nenapíšeš o jaké poznatky jde a zejména jak jsi je získal, je takový argument bezcenný.
15. 2. 2011 15:26
Re: Jednoduše...
Poznatky jsem získal životem >:D Připadám si tu nyní jako u výslechu, soudruhu >:-[]

Klid, přijmi tézi o kvalitě Volkswagenu a uvidíš, že se ti bude dobře spát... s VW v garáži. No jo, ale pokud si dobře vybavuji, psal jsi tu, že jsi si nechtěl pořídit prémiový model, jezdíš tedy mainstreamem, odtušuji, že nikoliv VW. No, a jsme doma, odtud tvá umanutost a naštvání na sebe sama. Pamatuj - Pokud nekoupíš ve střední Passata, je úplně jedno co koupíš, do půl roku stejně začněš litovat, žes toho Passata nevzal... >:D ;-)
15. 2. 2011 15:33
Re: Jednoduše...
Zdalo se, ze konecne diskutujes na nejake urovni, ale posledni odstavec, to je zase humor >:-[]
15. 2. 2011 15:35
Re: Jednoduše...
Neboj, svoje auto (ano, mainstream) bych za Passata opravdu nevyměnil. Jedním z (mnoha) důvodů by byla i moje nedůvěra ke spolehlivosti a kvalitě současných VW.

Jinak jako obvykle, fakt a reálné argumenty žádné. Ne že by mě to překvapilo.
15. 2. 2011 15:39
Re: Jednoduše...
Opět jsi to dostal do své přirozené polohy - ta nejlepší raketa stojí u tebe v garáži 8-s Argument jako stehno 8-s 8-s
15. 2. 2011 15:44
Re: Jednoduše...
Kdybych chtěl Passata, byl bych si ho koupil. Než jsem vybral auto, tak jsem v Passatu najel docela dost (několik set kilometrů) a věděl jsem, že ho NECHCI - ani jsem se nešel zeptat k dealerovi, kolik by stál. A na mém názoru se nic nezměnilo.

Jinak při dnešní nabídce bych si možná (!) vybral jiné auto než tenkrát (508, tehdy ještě nebyla), ale Passata určitě ne.
15. 2. 2011 17:44
Re: Jednoduše...
To je přece zcela přirozené, koupil sis to, co ti nejvíce v dané třídě sedlo. Nikdo tě necpe do Apoštola.
15. 2. 2011 15:25
Re: Jednoduše...
A japonska jeste spolehlivejsi, staci se kouknout do statistik, treba primo ADAC, ALE zas uprimne, se ti objevi zavaznejsi zavada na 25 autech, nebo 30 autech z 1000, si myslim, ze je dost marginalni rozdil. Myslim si, ze ani nejde o zavady v tom pravem smyslu, ale spis ty drobne neprijemnosti, se kterymi clovek ani nekalkuluje...
Jinak ta poznamka s Oplem... co dodat, to by ani nebyl GTI...
>:-[]
15. 2. 2011 15:27
Re: Jednoduše...
Ano, máš pravdu, japonské vozy jsou velmi spolehlivé. Zejména, když je čas od času repasujou v mateřské továrně... >:D Pozdravuj v Toyotě...
15. 2. 2011 15:45
Re: Jednoduše...
hloupa neobjektivni poznamka :no:
Avatar - Andromeda
15. 2. 2011 16:37
Re: Jednoduše...
No,po severoamerických pochodních alá VW bych spíše byl při zemi :-! ...
15. 2. 2011 19:35
Re: Jednoduše...
Ono to dost často není o objektivní kvalitě. K vyššímu společenskému postavení patří, že máš něco, co si ostatní dovolit nemohou a co chtějí. Aktuálně mezi pracanty nic jiného než Němci do téhle kategorie nepatří (ano, tlačí se tam celkem úspěšně Lexus a Infinity, ale pořád to není úplně ono). A změnit se to dá, jen náklonost je dost setrvačná. Lidé chtějí to, co chtějí ostatní - kdyby chtěli něco, co ostatní nechtějí, tak fakt, že to mají, jim nijak nevylepší status. Musíš tedy přesvědčit kritické množství, aby jsi s tím pohnul. A to znamená, že v něčem musíš nad ostatními vyniknout. To v dnešním světě není nijak jednoduché.

Já přijet na obchodní jednání v CTS, tak se mě minimálně polovina partnerů zeptá, jestli nemám finanční potíže. A kdybych přijel v Maybachu, tak polovina se mnou rozváže obchodní styky. To je realita.

Ve volném čase si jezdi v čem chceš, ale do společnosti, stejně jako si oblékáš frak, si musíš obléknout prémiové auto. (Přiměřené společnosti, do které jdeš.)
15. 2. 2011 13:09
TŘÍDA STŘEDNÍCH
No, je co soudit. Střední kupíčka, klasa sama o sobě.

Nejuhrančivější, s nějvětším vizuálním potenciálem je AUDI A5, zde si prostě AUDI zaslouží zřetelnou pochvalu. Dokonalým dravečkem je pak BMW 3 coupé, tento vůz musí esteticky harmonizovat každému chlapovi s tou správnou dravčí orentací.

Jakkoli považuji stále sedan C-klase za snad nejkrásnější sedan planety, zde u coupé verze nejsem obdobně rozdivočelý. Přitom větší bráška (coupE) je designovým klenotem. Na druhou stranu céčku nelze nic vytknout. Avšak... neoslní, neuhrane, neočaruje, nepřizemní tak, jako zmíněné coupE. Možná to chce hodnotit definitivně až naživo. Popravdě, coupE se naplno rozbalilo také až naživo.
Rozbalit vlákno
12
15. 2. 2011 13:44
Re: TŘÍDA STŘEDNÍCH
Co si mam predstavit pod pojmem vizualni potencial? Oslovi nejvetsi procento lidi?

BMW si popsal presne, komu neni 62 jako Iudexove sefovi a chce premiove kupe, mel by zacit tady.

A E coupe...kamos ho ma v bilo cerne kombinaci, AMG paket, 350CDI a je to teda sakra charismaticky auto. Asi nejdulezitejsi bude cenovej rozdil, C i E coupe stoji na stejnym zakladu, coz by mohlo prat nam kupujicim :-)
15. 2. 2011 14:12
Re: TŘÍDA STŘEDNÍCH
Vizuální potenciál... no, to je například to, když se Karolina Kurková před tebou znenadání sehne pro upadlou brož. Tak to, co to s tebou udělá, to je důsledek vizuálního potenciálu Karoliny Kurkové.

U aut, resp. u A5 jsem tím chtěl vyjádřit to, že A5 má v sobě asi nejsilnější, nejdramatičtější vyznění na voko. Nemávej tu rokama, jeden z největších životních klamů je ten, že si mladí zobáci myslí, že takjako mají staří hoši vrásky, že tak přesně se to má s jejich duší. Nikoliv, duševně jsi stále ten mladý, horkovzdušný... kluk, samozřejmě vybavený životní zkušeností.

A chceš-li vědět tajemství života, pak život začíná mít u chlapa grády po čtyřicítce. Jednou to pochopíš.

CoupE ano, to je charisma té nejvyšší intenzity.
15. 2. 2011 15:44
Re: TŘÍDA STŘEDNÍCH
Tak to napis presne, pro tebe ma A5 tenhle vizuialni potencial. Pro me ne.

A nic proti starsim chlapum, popsal si to hezky a u casti z nich i pravdive. Prave proto ti starsi voli treba tu A5, maji diky zkusenostem, zdravotnimu stavu atd. jiny auto-priority nez ja v mych 26, logicky. A dokud bude slouzit zdravi, tesim se, a verim ze si i dokazu uzit, kazdej vek ;-)
15. 2. 2011 19:46
Re: TŘÍDA STŘEDNÍCH
Po pravdě, A5 se prodává přímo famózně. Zhruba na dvě prodané A4 připadá jedna A5. A4+A5 se minulý rok prodalo 2.5x tolik co 3er. Ale částečně je to určitě dáno stářím 3er.
15. 2. 2011 21:34
Re: TŘÍDA STŘEDNÍCH
:-) Jistě, zdraví potřebujeme všichni. Já sem ti chtěl jen napsat, že po té čtyřicítce to teprve všechno začneš chápat v tom správném světle, to se nedá nijak obejít, bez skušeností k tomu člověk nedojde.

U té A5 si nerozumíme, to není můj pohled, to je ocenění objektivních kvalit té karoserie. Je to opravdu dělo.

Samozřejmě, že v cca pětadvaceti člověk na tohle všechno nahlíží jinak. No, ovšem podle mého bys měl už jednak dokázat vnímat tu klasu AUDI, avšak současně bys uměl být schopen vybrat vůz na svůj věk, v tom se shodneme, že v pětadvaceti se ta A5 věří majiteli těžko. Zde bych automaticky sáhnul pro... ROCCO :-)
Avatar - iudex
15. 2. 2011 14:37
Re: TŘÍDA STŘEDNÍCH
S pohľadom na A5 sa plne stotožňujem.
15. 2. 2011 14:43
Re: TŘÍDA STŘEDNÍCH
To je dobře ;-)
Avatar - Emel
15. 2. 2011 19:48
Re: TŘÍDA STŘEDNÍCH
Vidíš... pro mě je zase C-coupe hezčí - netrpí klasickým neduhem v podobě velké masy plechu kolem zadního kola.
15. 2. 2011 21:38
Re: TŘÍDA STŘEDNÍCH
Emele, ty mě znáš, takže víš, jak jsem při tom psaní trpěl. Jenomže ono to tak je, A5 je mimořádnej kousek, to prostě AUDI uznat musíme.

C-coupe je prom ne na Mercedes až příliš vizuálně jaksi... umělecky zdrženlivé.
Avatar - positivemind
15. 2. 2011 20:25
Re: TŘÍDA STŘEDNÍCH
:yes: naprostý souhlas

Tomuhle C bych asi neříkal ani kupé, spíš takové třídvířko
15. 2. 2011 21:35
Re: TŘÍDA STŘEDNÍCH
:yes:
Avatar - white label
16. 2. 2011 10:56
Re: TŘÍDA STŘEDNÍCH
Souhlas...