To by mě zajímalo, kterej chytrák si V2 0,9 koupí. Pokud bude chtít to auto rozjet na nějakou rozumnou rychlost, tak to bude žrát i nevinné matky s kočárkama! Maximálně to bude motor pro někoho, kdo stráví 90%+ výhradně ve městě, ale jinak příliš praktickou využitelnost tohohle agregátu nevidím.
Chtějí to přece prodávat v Itálii a tam snad ani žádná města nejsou, že? Charakterem krajiny a osídlení ta země nejvíce připomíná asi Norsko s pustými pláněmi a obrovskými vzdálenostmi.... Jen je tam o něco míň fjordů a trošku tepleji...... >:D:yes:
Ešte keby si vedel, čo hovoríš. 145 Nm pri 2000 otáčkach ti pripadá byť na také malé autíčko málo? Vo Fiate 500 má s robotizovanou prevodovkou maximálku cez 170 a akceláriu na stovku za 11 sekúnd. Nekrič hop, kým si nevyskúšal.
MiTo se mi zoufale nelíbilo, protože na AR to je malý auto - Lancie sice kabelku měla, ale tohle je děs a běs, myslel jsem, že Fita se bude snažit ovládnout Chrysler (napadá mně to rčení o jednokomém mezi slepými), ale zatím to vypadá, že spíš chrysler ovládá fiat a spol...konec, nemá cenu komentovat.
To co dnes auto.cz nabízí (lancie, lancie, chrysler, lancie...) vyvolává lehkou žaludeční nevolnost a náznaky deprese. Doufám, že zítra to bude jiné.
V tomto zadobočnom pohľade vyzerá fakt dosť zúfalo. Pripomína mi obéznu malú školáčku. A spredu to nie je o nič lepšie. Akoby tá maska a svetlá na toto auto ani nepatrili. Chce byť zaujímavá, ale pôsobí na mňa ako narýchlo zlátaná hrča na kolesách. Ani sa nevie rozhodnúť, či bazíruje na športe, alebo na luxuse. Snaha o noblesu a nepohodlné kľučka zydných dverí opajcnuté od kamošky Alfy.
Keď som tu pred časom kritizoval Fiat a jeho šéfa, dostalo sa mi hubovej polievky. Ale začínam mať pocit, že som sa až tak veľmi nemýlil. Čo Fiat vyvádza, to je strach a hrúza.