Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 30 nejrozšířenějších aut v ČR: Vede Felicia, Mégane v TOP5

Škodovky stále vládnou vozovému parku České republiky. Mezi nejrozšířenějšími modely jsou ale i Trabanty s průměrným stářím 37 let.
Zpět na článek
17. 2. 2011 11:36
neregistrovaný "cluster"
17. 2. 2011 12:12
17. 2. 2011 13:10
17. 2. 2011 13:18
17. 2. 2011 18:40
17. 2. 2011 14:13
17. 2. 2011 12:27
17. 2. 2011 12:40
17. 2. 2011 13:11
17. 2. 2011 14:31
18. 2. 2011 10:10
18. 2. 2011 12:54
18. 2. 2011 19:41
19. 2. 2011 18:50
21. 2. 2011 10:01
18. 2. 2011 18:21
18. 2. 2011 21:16
19. 2. 2011 18:54
17. 2. 2011 09:10
Mégane v TOP 5
Já se těm lidem divím. Zrovna Mégane.
Rozbalit vlákno
8
17. 2. 2011 11:16
Re: Mégane v TOP 5
...ked by pritom mohli mat pekne reznutu 15-rocnu feliciu ! :-)
17. 2. 2011 12:52
Re: Mégane v TOP 5
no jedno lepší než druhý. Ale ta Felicie je alespoň nesrovnatelně jednodušší na údržbu. Kdo někdy montoval něco na Renaultu (u Meganu to platí dvojnásob), tak si těch francouzskej konstrukčních "finesek" užil určitě dost. Oproti tomu se ta stará felda udržuje mnohem snadnějc.
neregistrovaný "cluster"
17. 2. 2011 11:36
Re: Mégane v TOP 5
A nemůže to být tím, že u Renaultu se Mégane jmenuje skoro všechno a už delší dobu? Má to několik variant karosérií a pořád se to jmenuje Mégane.

Zatímco třeba Forman a Favorit jsou skoro stejná auta a v tabulce jsou na dvou různých řádcích. Kdežto Felicia je kombík i hatchback pořád Felicia a tak jsou všechny Felicie pohromadě.

Data jsou to zajímavá, ale bylo by zajímávé posčítat auta třeba po automobilkách
17. 2. 2011 11:53
Re: Mégane v TOP 5
A čo Golf? Astra?
Megane je na trhu od roku 1996.
Astra od roku 1991.
Golf od roku 1974!
;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 2. 2011 17:33
Re: Mégane v TOP 5
Zajímavý postřech ;-) Dle mě mu hodně přispívá i Scénic, který se dlouho jmenoval Megane Scenic. Ale i tak je to zvláštní. U Golfu to zase nemůžeš brát takhle doslova, jelikož se u nás za komančů neprodával, tudíž staré jedničky nevidíš, dvojky víceméně taky ne, takže je to až tak od trojek, které jsou ale taky už od 1991. I tak smekám před meganem, nějaká obliba v ČR určitě je, ikdyž to říkám nerad...
Avatar - Ronault.
17. 2. 2011 20:35
Re: Mégane v TOP 5
ALe to i Renault Megane, jde spíše o to, že se tolik nedovážel jako ojetina.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 2. 2011 20:48
Re: Mégane v TOP 5
Tak Megane se u nás prodává celou dobu, ne? Nebo čem mluvíš, teď ti nerozumím.
Avatar - Ronault.
18. 2. 2011 18:18
Re: Mégane v TOP 5
No že se prodával celou dobu i Golf, dokonce i dříve než Megane, protože v době, kdy se prodával Golf, tak Renault měl ještě R19. Jde o to, že se sem dotáhlo spoustu ojetin.
Avatar - jozephko
17. 2. 2011 09:58
A kde je tá štatistika?
Dosť dobre nechápem význam a účel takéhoto článku, keď nie je doplnený štatistikou, o ktorej hovorí, alebo aspoň odkazom na ňu. Je to to isté, ako by ste písali o nejakom novom modeli autombilu, ktorý bol predstavený na autosalóne, a pritom k článku nepridali ani jednu fotku.
Rozbalit vlákno
2
17. 2. 2011 11:05
Re: A kde je tá štatistika?
Než začneš mudrovat a stěžovat si, podíval bych se do obrázků, kde jsou ty statistiky za poslední 3 půlroky ;-)
Avatar - ManInBlack
17. 2. 2011 11:39
Re: A kde je tá štatistika?
Díky :yes:
Avatar - dr.biker
17. 2. 2011 12:12
Škoda 100
To by mě zajímalo, kde je těch 35 317 registrovaných aut Škoda 100! Vždyť na silnicích jich jezdí opravdu málo, u nás na vesnici (2500 obyvatel) má jeden naleštěný kousek starší pán, který s ní jezdí každý den nakupovat do obchodu vzdáleného 0,5 km od jeho domu a jednu další má kamarád schovanou v garáži u dědy a postupně ji renovuje. Ale o dalších kusech nevím, asi zbytek jsou „veteráni“ naleštění doma v garážích a vyjíždí jen na dušičky nebo na srazy!
A ti Trabanti to je taky síla! Ani nevím, kdy jsem naposledy nějakého dvoutakta potkal v běžném provozu.
Rozbalit vlákno
6
17. 2. 2011 13:10
Re: Škoda 100
Já včera potkal dva wartburgy a jednoho trabanta jen za dopoledne :-) Trabant je vymazlený kousek, ale evidentně používaný ke každodennímu provozu. Warťásci pak určitě spadali do druhé kategorie - byť nebyli tak unavení, jako kombík, který vlastní můj skorosoused.
17. 2. 2011 13:18
Re: Škoda 100
Traboše vídám často, má ho starší pán ve vedlejší ulici, ale jinak v bežném provozu ho potkávám snad jednou za rok.
17. 2. 2011 13:16
Re: Škoda 100
Ty auta nejezdí, možná už ani neexistujou, prostě jsou furt v registru... Tohle je hodně tvrdá statistika a ty údaje se nedají brát moc vážně... Nejčastější auto na silnicích je dneska podle mě spíš Fabia (minimálně v Praze a středních Čechách)...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 2. 2011 17:35
Re: Škoda 100
:yes: přesně, taky si moc velkou hlavu z téhle statistiky nedělám. Na cestách je to hlavně o Octaviích a Fabkách...
Avatar - baca42
17. 2. 2011 18:40
Re: Škoda 100
To je jasný. Ten kdo jezdí hodně, jak soukromě, tak hlavně služebně tak má většinou novější auto. Majitelé starších aut najedou mnohem méně km, a proto jsou na silnicích méně vidět.
Avatar - euro89
17. 2. 2011 14:13
Re: Škoda 100
No třeba já mám po tátovi v garáži Š100L, naprosto originální stav ještě s plechovou "céeskou", ale silnici neviděla už tak 5 let. Je tam pěkně nableskaná a přikrytá pod dekou :-) A bratr má takhle v garáži Trabanta z r. 1987, když už měli ty lepší čtyřramenný volanty, zadní vyklápěcí okna, originál chromovaný nárazníky, poklice i ráměčky kolem světel... prostě top kousek. Ale ten s nim už taky x let nevyjel. Myslim, že většina lidí má tyhle auta už jen v garáži jako veterána. Ty, co byly v běžnym provozu, už podle mě dávno dojezdily.
17. 2. 2011 12:27
.
Vyse 24 000 trabantov ! Pochvalte sa vsetci, kam ste ich schovali. Urcite kazdy z vas ma aspon jeden dva kusky skryte v tajnej garazi kde o ne pecuje
Rozbalit vlákno
2
Avatar - dr.biker
17. 2. 2011 12:40
Re: .
Taky by mě zajímalo, kde jsou... občas vidím nějaký odstavený, ale v provozu už jsem Trabant dlouho nepotkal.
17. 2. 2011 13:11
Re: .
Jinak, jedná se o součty registrací z CRV. Auta už dávno nemusí existovat. Je fakt, že škodovky 100/110 už člověk potká spíš na veteránských srazech, než v běžném provozu.
Avatar - Krispos
17. 2. 2011 12:42
Felicie, to je pekelný stroj....
.... ale rezne, holka, rezne :-( pod zadním oknem uz si at mrcha rez dokonce vyzrala dirku... >:D Na druhou stranu otec, matka i sestra s ni dali 254 tkm a většina dílů, které se teď začaly sypat, byla původní >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
17. 2. 2011 14:31
Megane
Je nejrošířenější, protože je to nejlevnější auto pro dovoz. Ono asi nebude platit, že Renault je levný jen u nás. To by museli být lidi blbí, aby venku nakoupili draho a doma prodávali levně. ;-)
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 2. 2011 17:37
Re: Megane
Taky na tom něco pravdy bude. Ale místní Renault club ti bude stále tvrdit, že jako low end vidíme rencky jen my češi. >:D
18. 2. 2011 10:10
Re: Megane
Brát výrobce nejlepších hot hatchů jako lowend může opravdu jen přitvrdlý fanda BMW...ono povyšování se a škodolibé úsměvy na silnici jsou tak trochu doménou právě "jezdců" na rádoby prémiových koních...ale když se svým super hřebcem vidí moje zadní lampy, tak na dalším semaforu už nevypadají tolik na koni....takových sem zažil už hodně a přesně tě vystihujou .... nikdy nepodceňuj lowendové (jak tvrdíš) jezdce...můžou ti tak trochu ukázat, co to znamená osedlávat značku výrobce mistrovských motorů ve Formuli 1...ano, to je ta královna motosportu, na kterou BMW nemělo... >:-[]
O autech toho moc nevíš...protože, ten kdo ví, tak by v životě nenapsal, že Renault je lowend. Jo a doporučuju se vyhýbat "lowendovým sračkám" který maj na zadku napsáno Renault Sport.... nemusel by si mít zrovna klidný spaní ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
18. 2. 2011 12:20
Re: Megane
Renault sport na jedné straně, na straně druhé obrovské cenové podbízení, viz Laguny, Megany, Thálie... Kvůli téhle taktice jsem si rýpnul do Renaultu jako do lowendu. Proto i ten smajl na konci, ale asi jsi to nepochopil, nevadí. Renault low end není, ovšem cenovou politikou svých modelů se low endu dost přibližuje. Ty máš očividně komplex z BMW a zase ti já povím něco jiného. Už jsem taky zažil spoustu borců v fwd hatchích, co vidí černé BMW a mohou se zbláznit, když ho předjedou. Ono každý si nemusí na cestách pořád něco dokazovat. Já vím, že mám výkon tak akorát na ježdění, ale nic navíc. Když má někdo Clio RS a má nutkání si pořád něco dokazovat, prosím. A že má v noci vlhké sny jak že to tomu maníkovi v té 318i nandal... To se na mě nezlob, to je ubohost. Očividně jsi jeden z nich. Srovnávat vůbec BMW a Renault je vůbec tak trochu nesmysl, zamysli se a třeba se pak i ty odprostíš od pochybujících narážek na prémiovost BMW. Takže ten, kdo toho o autech moc neví, jsi spíš ty.
18. 2. 2011 12:54
Re: Megane
Cenové podbízení téměř všech modelů Renault se děje v ČR, což je pro Renault okrajový trh. Cenvky nalepené na autech v showroomech ve Francii, Německu, GB, Španělsku, atd jsou na nebo nad úrovní Fordu nebo VW. A v těchto vyspělých motoristických zemích je Renault brán vážně. Raději ani nechtěj vědět, jaké cenovky v těchto zemích má např. Škoda. To že se zrovna v ČR Renault cenově podbízí je jen moje výhra... a směju se lidem, kteří na základě cenovky pošlou automobilky b¨někam k Dacii, nebo Ladě. Tolik k cenám. Komplex z BMW rozhodně nemám, z německých výrobců je mi nejvíce sympatický. Píšeš o nějakých vlhkých snech či co a děláš ze mě nějakýho BMW huntera...to rozhodně nejsem, ale nesnáším povyšování a zesměšňování ze strany některých prémiových jezdcích, tak proč mu neukázat že? ;-) A jinak ano...mám pochyby o prémiovosti BMW... sedni si do Laguny Coupe, pak do BMW 3....můžu tam sedět klidně 10 min a lízat plasty, ale rozhodně neuvidím rozdíl ve kvalitě... pak se třeba taky zkus projet, 4control, perfektně odladěnej podvozek, skvělý diesel.... KDE je technická prémiovost BMW? Motosport jasně dokazuje, jaké technické možnosti mají obě automobilky. Jediné, co dělá BMW "prémií" je image...a to je sakra málo. Samozřejmě pro lidi jako si ty je tato věc podstatná a zcela zásadní a na tomto základě poté vidíš ty pohledy z jejich vozu, které mi naznačují, co si o mě myslí... a tito lidé mě něco budou říkat o komplexu? Směšné. Je to můj názor a nikomu ho nenutím, mysli si o mě co chceš a nezlob se na mě, ale premianti, pro které je srovnání s neprémiovkou "nesmysl" jsou pro mě nabubřelí hňupi, co si honí triko .... ale samozřejmě si rád poslechnu věcné názory na technické vymoženosti BMW, kterými jasně převyšují Renault, samozřejmě ve třídách, kde působí oda výrobci. Čekám...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
18. 2. 2011 15:22
Re: Megane
To vím taky, že tak drsná cenová politika je v ČR vyjímkou, ale podívej se, co napsal Kankunen, něco pravdy na tom bude. Jinde v Evropě určitě Renaulty takhle nízko s cenami nejsou, (tuším, že se v západní Evropě se snad ani thalia neprodává, ale to si nejsem jistý) ale stejně jako v ČR, tak pokles ceny i tam bude velký, určitě mnohem větší než u VW nebo Fordu.
To samo, jak já jsem si tě přiřadil jako "BMW huntera", tak sis ty mě přiřadil jako toho povýšeného BMW řidiče, kterému patří silnice. Jo, zrovna já s 16 let starým BMW, to si se trefil znamenitě. Ano, Renaulta si asi v životě nekoupím a vůbec vozy pod úrovní střední třídy mi nic neříkají, ale to je v globále, nejen Renault. Zkrátka sedany střední a vyšší třídy, nejlépe značek BMW nebo MB jsou pro mě jediná volba. Tam kde by jiný volil Megana Celebration, tam já bych volil E46 330i. To ze mě přece nedělá namyšlence. Je třeba si ujasnit priority a co od vozu čekáš. Jestli ty potřebuješ výkon ve voze, který má základ v nákupní tašce do města, proč ne. Mě by takové auto neoslovilo. To si raději pořídím sedan střední třídy, se kterým mi to natřeš na světlech, ale já budu mít komplexnější a kvalitnější auto. O jde. Už vidíš, proč je nesmysl srovnávat Renault a BMW? Když to ale nutně chceš. Přemýšlím, co by se dalo srovnat. Koleos a X3? Promiň, ale tady nebudu plýtvat časem, Latitude a co? Snad ne BMW 5... Dobře Laguna a BMW 3 by šlo. S novou lagunou jsem nejel, ale s dvojkou jsem toho najel dost. Nové BMW taky neznám, ale E46 znám. Takže mé srovnání aktuálních verzí je teoretické, to je třeba si říct. V čem by asi Laguna/Laguna Coupe mohla mít navrch nad BMW 3? Já myslím, že kvalitou interiéru, jízdních vlastností nebo pestrostí nabídky motorů to určitě nebude. Takže jediné co mě napadá je cena a komfort. BMW- nekonečná možnost individualizace, jedny z nejlepších motorů a převodovek na světě, vypiplaný podvozek+ možnost M-peketu, paket ED pro snížení spotřeby a emisí v základu, po faceliftu skvělý design, kompletní nabídka karosářských verzí+ úžasná verze M3... A mnoho dalších. navíc model E90/91/92/93 je už služebně dost starý, ale stále stačí na nejlepší v segmetnu ( C- klasse, IS, A4) takže si myslím, že Laguna jakožto představitel šedého průměru třídy ji konkurovat opravdu nemůže.
Taky ti rád odpovím na tvou stupidní otázku, kde že je ta technická prémiovost BMW. Co takhle motory? Znáš lepší dvoulitrový turbodiesel? Znáš lepší šestiválce? V8 motory na špičce, M sekce, BMW INDIVIDUAL, nová BMW 5, který měla jak první 8st. automat, BMW 5 jako nejbezpečnější vůz v Euro NCAP vůbec, hybridní modely BMW... Stále ti to nestačí a chceš mermomocí stále srovnávat nesrovnatelné?
18. 2. 2011 19:41
Re: Megane
Koleos sice nedisahuje ani zdaleka prestiži X3, je to částečně dáno marketingem, vnějšími rozměry. Ovšem velice dobře odladěný podvozek se skvělým 4x4 ve spolupráci s Nissanem rozhodně za slovo stojí, jelikož asi si dobře uvědomuješ, že Nissan má se čtyřkolkami dlouholeté zkušenosti. Vyšší střední nemá význam řešit, tam se opravdu Latitude nechytá... Laguna vs BMW 3, ano tafy se pozastavím. interiér Laguny snese na 100% srovnání s prémií a je to zmíněno v nejednom testu, dosahovaná kvalita zpracování a použitých materiálů je na úrovni BMW, ergonomie, to je otázka, ale je to inviduální záležitost. Jízní vlastnosti, ano Laguna není tak hravá, jako BMW, neposkytuje zpětnou vazbu na úrovni BMW, avšak díky 4control a perfektnímu nalezení kompromisu mezi sportem a komfortem je Laguna na silnici kultivovanější a v zatáčkách rychlejší než srovnatelně výkoná trojka, toto konstatování je podpořeno i německými testery. Design je taktéž inviduální, ale vzhled Laguny po faceliftu je vysoce ceněný a coupe je nádherný. Šedý průměr je tvé přání, Laguna pravidelně poráží většinu mainstreamové konkurence. Bezpečnost lehce ve prospěch Laguny, cena..dominanta Laguny. Moje stupidní otázka....tak přesně proto ti neodpářu tvoji povrchnost.... teď čti pozorně. Motory? začneme trochu obecněji.... víš jaký evropský výrobce dokáže z atmosférického plnění vytáhnout více jak 100 ps na jeden litr objemu? První je asi celkem jasný...Ferrari. No a druhý? zkus hádat, ale napovím ti, není to ani BMW, ani Mercedes, ani Volvo...ano, je to Renault. Nejsilnějším dvoulitrovým benzínem mezi evropskými výrobci disponuje Renault, má ho v Cliu RS a má 203 ps a 220 Nm (taková O2 RS nemá ani takový výkon s turbem). Diesel Dci, konkrétně 2.0 16v CR má 131 kW, cca 400 Nm a co se týče kultivovanosti chodu, hlučnosti a dynamiky, plně konkuruje 2.0 od BMW. Má o něco vyšší spotřebu, jinak i v Mnichove mají k tomuto motoru respekt. V6, tam má Renault atmosferický 3.0 myslím 256 ps, přes 350 Nm. v ženevě má Renault představit nový 1.6 Dci, myslím 96 kW, okolo 300 Nm, v maloobjemových dieslech už teď těžko hledá konkurenci. V převodovkách souhlas, tam Renault zaostává. Hybrid? Renault se ubírá spíš cestou elekromobilů, kde je se svým programem ZE (zero emision) průkopníkem a bude v této oblasti jedním z lídrů na trhu. Jinak obecněji: nejvíce modelů oceněných 5 hvězd Euro NCAP, speciální verze eco+ (důraz na spotřebu a emise), divize Renault sport, Twingo RS - jeden z nejlepších ve třídě, min na úrovni Fiatu 500 Abarth, Clio RS - nespočet úspěchů, nejlepší HotHatch, v r. 2009 se jako jediný ve své třídě dostal do nejužšího výběru nejlepší sportovní auto světa, kde se vyhříval ve spol. Ferrari, Lamborgini, AMG mercedes, Masserati (bohužel přesné modely si nepamatuju). Skvělý Megane RS, nejlepší HH ve své třídě, zadupal do země Golfa i Focuse. Megane R26.R nejrychlejší předkolka na okruhu vůbec, jestli se nepletu, tak je téměř stejně rychlá, jako M3, a to má pouhých 230 ps, speciální verze Gordini - invidualizace, co se sportovních divizí týče, je Renault sport jeden z nejuznávanějších. A nakonec bonobónek...když si uvědomíš, jakou techniku Renault nabízi a kolik peněz za to chce (u nás) tady tady opravdu končí porovnání, tady to snad každýmu muí být jasné ne? Jestli chceš, můžeme pokračovat v motosportu...ovšem tam se BMW dívá na Renaut s celkem podstatným odstupem...to je fakt. Stále ti to nestačí a potřebuješ ještě nějaký fakta abych ti ukázal, že zdánlivě neporovnatelné vskutku porovnatelné je ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
18. 2. 2011 22:44
Re: Megane
Poslyš... Já se tady s tebou nehodlám přetahovat BMW má to Renault má to... Nemám vůbec chuť ti na tvou zprávu odpovídat, byť bych ti hřebínek srazil, jelikož si stále myslím, že porovnáváš neporovnatelné. Házíš tady argumenty s twingem RS, nějakou stupidní edicí Gordini, hothatche... To já bych mohl začít 7er, INDIVIDUALEM, emkama, veleúspěšnýma SUV, Zetkama, novou pětkou, která je opět na vrcholu třídy a já nevím co... Nebaví mě takové diskuze o ničem. Ty máš svou pravdu a klidně v ní žij, není mým životním cílem ti ji vyvracet. Máš rád rencky, prosím, nechť si v nich šťastný a užívej si ty káry s p...u ve znaku >:D (jo sorry, tohle bylo dětinské, ale neodpustím si to). Zkrátka tohle opravdu nemá cenu. Možná mě trochu mrzí, že jsem tady na tebe sám, jelikož diskutujeme pod nezajímavým článkem. Nahoď někdy podobné téma jako tady pod článkem, kde je větší "provoz", tam ti snad všechny tvoje polopravdy někdo vyvrátí. Do té doby si žij ve svém světě, kde je Renault roven BMW, ale na jedno nezapomeň... JE TO JEN TVŮJ SVĚT ;-) Snad někdy vystřízlivíš a třeba se i někdy v BMW, Lexem nebo MB projedeš a poznáš co jsou to prémiové auta. ;-) Měj se
19. 2. 2011 12:21
Re: Megane
Nikdo tu nerika, že je Renault prémiové auto. Ano, jsou jednotlivosti, kdy Renault cenově plus minus srovnatelnou verzi BMW zadupe do země, ale v celku jsou Mnichovští o stupeň výš.
Rozhodně ale nemůžeš popřít kvality čehokoli od Renaultsportu, 2.0dCi, 3.0dCi, 4Controlu a skvělých interiérů.

Renault jde proti VW, Fordu a Opelu a v této lize platí za naprostou špičku.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
19. 2. 2011 15:14
Re: Megane
Já myslím, že adamikos to přesně neříká, ale z jeho slov to jasně vyplývá. Taky ale mírni výrazivo... Že nějaký Renault zadupe srovnatelné BMW do země je zbožné přání zdejších diskutérů...
Nikdy jsem nepsal, že bych neuznával tebou jmenované prvky. Ikdyž skvělé interiéry... Zase jak co, Espace nebo Scenic? tragedie, ale Latitude, Laguna za tu cenu paráda. Zkrátka je třeba myslet trochu třídně a nesrovnávat něco, co srovnat nelze. ;-)
19. 2. 2011 23:27
Re: Megane
Hele, zas jak to vezmeš. Já patřím mezi zapřisáhlé fanoušky BMW (jo, společně s Renaultem, Lancii a Alfou), najeto mám všechny kromě poslední sedmy, X3 a Z4 tak mohu určitý věci posoudit. A to zejména, že interiéry základních, tedy s Lagunou cenově srovnatelných verzí jsou vyloženě hnusné.
Naopak Laguna má zcela objektivně dle nezávislých testů interiéry na výborné až prémiové úrovni. Jak materiálově, technicky, tak třeba i vůní. Pro mě je třeba dost důležitá, třeba ve Focusu II se mi dělá blivno.
Nebudu si tu vychvalovat vlastní koupi, prostě holt to tak je. Stejně jako to, že je GT s HICASem na stopkách rychlejší, než výkonově srovnatelné BMW či Audi. A stejně jako to, že se vzadu nedá sedět.
Espace je jediné opravdu stylové velké MPV a s 2.0dCi parádní cruiser, Scénic je ve třídě špička už kvůli různým vtipným řešením.

V kostce...BMW je proti Renaultu jiný svět, ale tam, kde se ty světy protnou, může (a nemusí) dojít k nečekaným situacím. :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
20. 2. 2011 00:15
Re: Megane
Vidíš, tohle je diskuze na úrovni, ne jako s adamikosem :yes: Aha, už to vidím, máš Lagunu GT, super volba. Taky respektuju a uznávám, že máš sjety nové bavoráky. Já spíš ty starší. Ale to je fakt v celé prémii. Základní verze německého tria, no uznávám Audi je na tom líp, mají základní interiéry dost omšelé. MB C Classic tak i E90, tam je to navíc děs bez navi, to je jen rovná linie be nápadu. Hold pozůstatek Bangela. Fakt je i to, že právě tyhle verze jsou s srovnatelné s top verzemi laguny jak správně píšeš. V Laguně III jsem seděl několikrát, ale nejel s ní. Interiér na mě působil hodně dobře, ale to je asi jediný Renault, který to kdy dokázal. Scenic a hlavně Espace u mě nemohou nikdy bodovat kvůli centrálně umístěným přístrojům, na které jsem já absolutně vysazený. Takže proto mi tyhle interiéry nic neříkají. Že jsou rodinně praktické s milionem praktických vymožeností a schránek nepopírám. Ne nadarmo je Scenic jeden z nejprodávanějších MPV.

V kostce...BMW je proti Renaultu jiný svět, ale tam, kde se ty světy protnou, může (a nemusí) dojít k nečekaným situacím.

Velmi dobře řečeno. Já bych dodal svůj názor a to je ten, že k tomu protnutí světů docházet může, ale myslím si, že jen velice sporadicky. Jelikož si myslím, že když má člověk určitý obnos peněz na auto, tak většinou ví co zhruba chce. Takže bud chce něco ze sorty prémiovek nebo rádoby prémiovek a nebo takovou tu obyčejnou střední třídu (nemyšleno nijak hanlivě). Proto k faktickému boji o zákazníka 3er vs Laguna dochází spíše jen na diskuzních polích. Proto jsem nikdy nepochopil adamikose a jeho mermomocné srovnání nesrovnatelného. Renault, jakožto výrobce především levných,malých a rodinných vozů s BMW jakožto tradiční značkou výrobce výkonných sedanů a kupé (no a SUV ;-\ ). Takže jediné opravdivé srovnání je Laguna vs 3er na tom se shodneme ;-)
Avatar - das_autos
19. 2. 2011 18:50
Re: Megane
Jak to myslíš,skvělých interiérů?
19. 2. 2011 23:33
Re: Megane
Sedni do Laguny (nejlépe GT/4Control/Bose) a uvidíš. Výborné materiály, zajímavá řešení, kvalitní výplně a opravdu příjemná vůně. V omezené míře platí i pro Mégana.
Nebo třeba obstarožní Espace, člověk se tam cítí jak někde v luxusním obýváku. Přístrojovou desku má opravdu zvládnutou po estetické i funkční stránce, díky neskutečné prosklené ploše působí interiér opravdu vzdušně. Scénic má třeba obrovské množství vtipných řešení.
Vel Satis byl zase zdaleka nejprostornější vůz své třídy.

Jasně, interiéry Twinga, Clia a Některých dalších modelů jsou vyloženě slabé.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
20. 2. 2011 00:18
Re: Megane
Jo Vel Satis, ten byl tak ošklivý až byl nádherný ;-) A Avantime? Tomu bych snad odpustil i centrální přístroje. Měl jsem rád tyhle avantgardní Renaulty. Dle mého byla chyba je uvést pod značkou Renault. Kdyby měl Renault zavedenou značku, něco jako Lexus, tak by myslím měly trhu co říct.
21. 2. 2011 10:01
Re: Megane
Hmm...máš pravdu nemá smysl ti dál cokoliv říkat...sám si uznal, že srovnatelný modely jsou 3er a Laguna, tím si svoji prémiovou modlu postavil vedle lowendu s pi..u na kapotě... solidní výprask >:-[] Nikdy sem nenapsal, že rencek je prémiové auto a rozhodně si to nemyslím, ale celkem slušně sem ti dokázal, že technicky nějak za BMW nezaostává, což je logické, když na vývoj nových technologií dává víc peněz, než BMW. Díval sem se na tvoje 325 TDS, pěknej kousek, hlavně ať drží a ať ti přináší jen radost, díky "dieslovým Nm" to i na tu váhu pojede celkem slušně, takže hlavně opatrně :yes:
Můj svět jsou HotHatche, Clio 3 RS, Civic TypeR 7G, Honda Prelude, Megane Coupe. A tvůj zas velké sedany...v pořádku, ale nebuď povýšenec, ještě botřebuješ čas na dozrání, ještě hodně diskuzí s takovýma, jako jsem já, pak nutně potřebuješ potkat pár modelů s p...u na kapotě a nápisem R.S., pak si zajeď na formule 1, nebo ještě lépe na World Series by Renault. Pak možná přijdeš na to, že BMW jsou sice v něčem světová špička a rozhodně v globálu dobrá auta , ale pak sou tady auta s DIAMANTEM na kapotě, který opravdu v některých disciplínách zadupou Mnichovskou vrtuli do země! To není ani moje přání, ani můj sem, ale realita. Ale nevěš hlavu, já byl před pár lety stejně tvrdohlavej a nadutej, jak ty ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
21. 2. 2011 15:45
Re: Megane
Co jsem uznal, postavil jsem je proti sobě. Můžu postavit vedle BMW Ladu Prioru a na kvalitě lady ani BMW to nic nezmění. Takže jaký výprask? Někdy je z tebe cítit nějaký vyzrálost a inteligence, ale někdy píšeš stylem jako bys "to tady osvobodil", což je dost v rozporu a vypadá to podivně.
Já bych tvá slova upravil. Renault je špička, to jsem koneckonců nikdy netvrdil, že není, to jen ty ze mě děláš nabubřelce, ale je špička v tom co dělá. To jest levné a místama low endové(Thalia) auta, rodinné MPV (v tom je špička) a kvalitní mainstream (Laguna). Což už když se na to podíváš, tak nesmysl to porovnávat s BMW jakožot výrobcem sedanů, kupé a SUV. O to mi celou dobu jde. Že má Renault skvělé hothatche, skvělou bezpečností úroveň, 4Control a já nevím co vše je super, beru to a nepopírám. Zkrátka si myslím, že celá naše diskuze byla zbytečná, jelikož ses ty jen chytl na můj ryp do Ranaultových českých dumpingových cen, to je vše...

Díky za chválu TDS, je to moje první auto. Možná jsem měl volit benzín, ne kvůli spolehlivosti (krom vodní pumpy jsem neměl žádný problém na motoru), ale spíš, že benzín se víc do tohohle auta hodí. Jede slušně, ale někdy to nestačí, však to znáš, výkonu není nikdy dost ;-)

Tvá oblíbená auta nejsou můj šálek čaje, ale takové odlehčené Clio II RS dá na * lecčemu, to jsem viděl na vlastní oči ;-)

P..a na kapotě byla opět z mé strany rypačka, to nic nevypovídá o mě přece. Pokud máš Renaulty, tak sis na to ještě nezvykl? ;-)

Podle tebe jsem možná nadutý a já nevím co vše. Vyvracet ti to nebudu, je to koneckonců jedno, ale měl bys vědět, že BMW je pro mě láska. Nemám BMW proto, abych byl khůl krutý týpek, ale jen protože se mi líbí. Jiné auto si určitě v dohledné době nekoupím. No takže asi tak...
Jen pro zajímavost, ty jsi vlastníkem nějakého hothatche nebo přímo Clia RS?
19. 2. 2011 12:26
Re: Megane
:yes:
Za výdrž a parádní return.
Avatar - Ronault.
18. 2. 2011 18:21
Re: Megane
Vem tak trochu kalkulačku, nakonfiguruj si Megana tak jak by sis přál, třeba v kombíku, pak si totéž udělej s Golfem, zajdi si do prodejny VW a zjistíš, že cena nemusí být to, proč si koupíš Megana, páč on ten Golf až tak drahý není.

Thalia je lowendové auto pro rozvojové trhy, něco jako VW fox, jen se prodává za lowendovou cenu, ne jako onen Fox.
18. 2. 2011 21:16
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - das_autos
19. 2. 2011 18:54
Re: Megane
Jo,to je jediný čím může dnaska konkurovat >:D.