Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Milano: První oficiální specifikace

Alfa Romeo potvrdila základní technické údaje nového pětidveřového hatchbacku Milano, který od příštího roku nahradí model 147. Na počátku dostane tři zážehové a tři vznětové motory a taky dvouspojkovou převodovku.
Zpět na článek
3. 11. 2009 08:44
3. 11. 2009 14:27
3. 11. 2009 14:45
3. 11. 2009 14:48
3. 11. 2009 14:58
3. 11. 2009 10:12
3. 11. 2009 09:41
3. 11. 2009 09:46
3. 11. 2009 10:37
3. 11. 2009 20:17
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 13:59
3. 11. 2009 14:03
3. 11. 2009 14:05
3. 11. 2009 14:15
3. 11. 2009 14:24
3. 11. 2009 14:26
3. 11. 2009 14:35
3. 11. 2009 14:39
3. 11. 2009 14:52
3. 11. 2009 14:55
3. 11. 2009 15:14
3. 11. 2009 15:24
3. 11. 2009 15:30
3. 11. 2009 15:41
3. 11. 2009 16:09
3. 11. 2009 16:56
3. 11. 2009 20:59
3. 11. 2009 21:48
4. 11. 2009 07:51
4. 11. 2009 08:48
4. 11. 2009 11:36
4. 11. 2009 11:19
4. 11. 2009 12:54
4. 11. 2009 14:49
5. 11. 2009 08:43
3. 11. 2009 15:04
3. 11. 2009 15:16
3. 11. 2009 15:27
3. 11. 2009 14:28
3. 11. 2009 14:31
3. 11. 2009 14:43
3. 11. 2009 15:06
3. 11. 2009 16:00
3. 11. 2009 14:49
3. 11. 2009 15:25
3. 11. 2009 16:26
3. 11. 2009 15:26
3. 11. 2009 16:10
3. 11. 2009 15:38
3. 11. 2009 16:33
3. 11. 2009 18:46
3. 11. 2009 18:56
3. 11. 2009 20:40
4. 11. 2009 09:31
neregistrovaný "Donovan"
4. 11. 2009 10:35
4. 11. 2009 13:11
neregistrovaný "Donovan"
Avatar - Dinar
3. 11. 2009 08:44
Specifikace
vůbec nevypadají špatně, konečně pořádné benzíny, dvojspojka, Q2 v základu, tak snad se alfě podaří vyhnout chybám poslední doby, tj. neustálé oddalování uvedení, nesmyslně vysoká startovací cena, anebo design jako x-tá variace na 8C competizione. Hlavně ať už ukážou reálné auto, ať je co hodnotit. ;-)
Rozbalit vlákno
12
3. 11. 2009 09:09
Re: Specifikace
Taky by me zajimalo co se deje, auto je podle vseho uz pul roku hotove a premiera se neustale oddaluje.
3. 11. 2009 09:34
Re: Specifikace
Mohu vědět kolik je těch x-tých variací na 8C?
Avatar - KANKUNEN
3. 11. 2009 10:09
Re: Specifikace
2 - tohle je taky vykulené. Tohle se nemůže zepředu vedle 159ky ani postavit. Ach jo. Cuore sportivo pláče.
3. 11. 2009 10:42
Re: Specifikace
inak netušim kde vidia v alfe problem so 159, ved nepoznam nikoho komu by sa nepáčil ten krásny predok ;-\ z týchto fotiek to vyzera kadeako, len som si nie isty ci prítazlivo..
3. 11. 2009 14:05
Re: Specifikace
159 je nádherná. Zrovna tak GT, a i MiTo. Každý model má svůj specifický design. Ale hlavně že to nevadí u VauWé. Polo, Golf, Scirocco, T5, budoucí Passat - všude stejnej čumák.
Avatar - Dinar
3. 11. 2009 14:27
Re: Specifikace
Ano, 159 je nádherná, ztvárnění přední části má v sobě všechno, díky masce, alfí odkaz, díky třem samostatným tubusům světel podélně, jedinečnost. Proto nerozumím tomu, proč nerozvíjí alfa dále tento styl a jde do kruhových resp. elipsových světel, která celkem fungují na retro sporťáku 8C, ale pro vysoká "čela" konvenčních aut jsou nevhodná, jak mito, tak teď i milano vypadají vykuleně, mají spoustu volné plochy mezi maskou a světly a to vše podtrhnuto spojlerem, který pod prázdnou plochou vypadá jako radlice. Vůbec nejde o to, že by neměly mít alfy napříč modely podobné předky (trend doby), ale o to, že vsadili na spojení s 8C místo, aby rozvíjeli povedený design 159ky. Na mě jak mito, tak milano působí zepředu jako autíčka z kresleného filmu, a to moc nekoresponduje ani se sportovními ani premiovým ambicemi image značky. ;-)
3. 11. 2009 14:45
Re: Specifikace
ale to je skutečně tvůj dojem, na který máš právo.
Avatar - Dinar
3. 11. 2009 14:48
Re: Specifikace
moderováno wolffem. >:D
Dík. ;-)
3. 11. 2009 14:58
Re: Specifikace
jj. Tak to má být... A hned je to tady na rozumné úrovni. Bez urážek útoků... Pohoda a paráda... :yes:
5. 11. 2009 10:24
Re: Specifikace
naprostý souhlas.
Avatar - Dinar
3. 11. 2009 10:12
Re: Specifikace
To se budeš muset zeptat u alfy, kolik nových modelů budou skutečně schopni v blízké budoucnosti předvést, i když možná než ptát se alfy bude lepší zkusit věšteckou kouli.
Avatar - del42sa
3. 11. 2009 09:41
tady ji máte
[odkaz]

a tady to máte i s interiérem, ale rychle ...fiat požádal všechny weby o odstranění fotek ;-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
30
Avatar - iudex
3. 11. 2009 09:45
Re: tady ji máte
No vyzerá to tak, ze "obavy" o dalsiu mutáciu 8C sa naplnajú (ci je inspirácia najlepsím autom od alfy dobrá alebo zlá, je otázne).
P.S. Zaujímavá je poznámka o Alfe ako "priamom rivalovi" k Focusu.
3. 11. 2009 09:58
Re: tady ji máte
Tak to muze byt mysleno jen ve smyslu, že má AR podobný víceprvek vzadu jako Focus..., jinak je to nesmysl... Ale budiž. Podle mne Focus jako auto s výjimkou verze RS nemůže konkurovat ani Bravu (motory, kvalitou) natož Milanu. Ale to je jen muj nazor, takze zadny flame. Na ty auta si musi kazdy udelat obrazek sam.
Avatar - KANKUNEN
3. 11. 2009 10:12
Re: tady ji máte
Má ještě někdo podobný názor? >:D
Avatar - Dinar
3. 11. 2009 10:23
Re: tady ji máte
Legrační je, že dát mu Ford před pár měsíci ještě bůra slevu, tak Wolff dneska drtil focuse v naftě, a četl bys tu něco jiného, je to typický představitel wallet prostitucion se spoustou keců kolem. ;-)
3. 11. 2009 12:50
Re: tady ji máte
Celý náš národ je podle tvé logiky národem prostitutů. Pokud na tohle přistoupím, pak sem prostitut. Ano nejsem v tomto fanatik a pokud nabízela v té době renomovaná automobilka obstojné auto nižší střední za cenu o 100 000 levněji nez konkurence (byť již s přestárlým motorem), bral sem to auto v potaz. Kdyby bylo levnejší o 150 000 Kc, pak bych ten Focus jakožto auto, ktere má sice hodně ALE (ale protože jich bylo opravdu hodně, tak sem ho nakonec zavrhl a ve výběru nezůstalo), ale cenou bylo někde úplně jinde na ježdění po městě vzal... Pokud vím o něčem úplné kulový, pak je moje dobré rada vůči tobě jen ve smyslu... nekafrám o tom. ;-)

Pokud tedy ty kupuješ zboží zásadně podle toho co opravdu chceš a neděláš cenová srovnání a nevadí ti, že ti někdo odmítne dát v době, kdy jdou všichni s cenou dolu na produkt který chceš alespoň symbolickou slevu a přesto ten produkt koupíš.. pak ti blahopřeji. Já bych si pak ale připadal jako blbec (notabene v souvislosti s tím, jak sem očekával a jak se nakonec vyvíjely ceny nových aut). Já své peníze vydělávám a nekradu, tedy mi záleží na tom, co za ně dostanu.

ALE CO TAKY CHTÍT OD ČLOVĚKA, KTERÝ JE TAK DUŠEVNĚ UBOHÝ, ŽE PŘI KAŽDÉ PŘÍLEŽITOSTI ZABŘEDNE DO SOUKROMÍ A DO OSOBNÍCH VĚCÍ SVÉHO DISKUZNÍHO OPONENTA. to, si asi udělá obrázek každý sám. Z mého pohledu si skutečný ulhaný ubožák.
Avatar - Dinar
3. 11. 2009 13:09
Re: tady ji máte
>:D >:D Kdo by si byl pomyslel, kolik bolesti je z jednoho rozšlápnutého kuřího oka... Ale jen se vykřič, hlavně velká písmenka, škoda, že to nejde barevně, co?!

P.S. Jsem rád, že už mě nemáš na hate listu, to tak nějak zahřeje u srdce. ;-)
3. 11. 2009 13:13
Re: tady ji máte
Zvlášť v tomhle sychravým počasí. :-)
3. 11. 2009 13:17
Re: tady ji máte
Myslím, že si moc fandíš. Já jen upozornil na tvoji ubohost. To snad mohu, na tom enní nic špatného. Já se snažím jinak k tvé osobě nevyjadřovat. Zrušení hatelistu byla maličkost.
Avatar - Dinar
3. 11. 2009 13:32
Re: tady ji máte
Tak dík, jinak vidím, že se s tím nevyjadřováním se opravdu snažíš, posledně to byly, myslím, čtyři odstavce, dnes tři, to je rozhodně pokrok. ;-)
3. 11. 2009 13:36
Re: tady ji máte
vidis, snazim se... ;-)
Avatar - white label
3. 11. 2009 10:39
Re: tady ji máte
Určitě ještě taky wolff... ;-)
Avatar - Ricardo
3. 11. 2009 12:04
Re: tady ji máte
Možná A2...? Nebo taky Wolff :-)
3. 11. 2009 12:35
Re: tady ji máte
No tak zrovna motory (zejména benzínové) a interiér má Bravo opravdu lepší než Focus. Naopak Focus je dál po stránce podvozku.
3. 11. 2009 12:56
Re: tady ji máte
Jistě o tom žádná..., ale hold někteří buď ty auta neznají a nebo neví... Pokud někdo uvěří reklamě a rozhodne se pro Focus ve smyslu lepšího podvozku pak to chápu (i dkyž sem teda na silnici ještě nikoho driftovat ve Focusu nevdiěl, protože i dkybych připustil, že ten podvozek tam lepší je tak, motoricky by to asi ani využít nešlo...,(ale co bych povídal, o jednom překoceném Focusovi v Buchlákách vím, takže si o tom myslím taky svoje a to tam nejel nepředpisovou rychlostí, ale pravděpodobně za to mohly sjeté gumy at sem objektivní) Pokud ale někdo vybere Focus a začne mi tvrdit, že má lepší výbavu, lepší motory, je kvalitnější a má líp udělaný a hezčí interér než to Bravo.. pak si o tom mohu myslet jedině to své... >:-[]
Avatar - euro89
4. 11. 2009 10:32
Re: tady ji máte
osobně bych Fordem nejezdil, ani kdyby mi za to platili >:D I starší Stilo je lepší, než Focus...
Avatar - Dinar
3. 11. 2009 10:17
Re: tady ji máte
Je to bída, designové přestírání, že je to jedna rodina s 8C, že to nemá pět dveří, ta nesmyslná manýra s klikou zadních dveří, jak píše výše kankunen, tohle se vedle 159ky nedá postavit. :no:
Avatar - Ricardo
3. 11. 2009 11:49
Re: tady ji máte
Tak ta klika je dnes už typický prvek Alfy, navíc se to v (nejen) nižší střední celkem uchytilo
3. 11. 2009 12:59
Re: tady ji máte
Tu kliku co vím už dnes po Alfe využívá téměř každá automobilka... Jediná bída (a máš právo na to aby se ti to nelíbilo, ale nemáš o něčem o čem víš prd psát, že je bída), je tvůj zjevně nedostatečně vyvinutý smysl pro estetiku. To je skutečná bída... Ale na idnes je celkem hezký článek o designu... myslím, že tam je ta tvoje nedostatečnost vyjádřena celkem přesně. S tvými schopnostmi si schopen opravdu vnímat jen jednoduché (hranaté tvary). všechno ostatní už je pravděpodobně nad tvoje schopnosti. Takže tomu rozumím. A nejsi v tom sám. MISTR ELEGANCE tě podrží...
Avatar - KANKUNEN
3. 11. 2009 13:15
Re: tady ji máte
Co je na tom špatného se odvolat na dokonale trefenou myšlenku. 159 je nejhezčí auto, ale ty předky ala 8C jsou velmi podivné. Podvozek poznáš ne jen při driftování, ale při rychlejší jízdě. Jinak je Bravo hezčí a má lepší benzínové motory, to je snad jasné. Jasná volba by byla Fiat se spolehlivostí Toyoty a je vystarané.
Avatar - Dinar
3. 11. 2009 13:16
Re: tady ji máte
Tak, na idnes bývá vůbec spousta zajímavých článků, pokud je to pro tebe zdroj informací, ani mě to nepřekvapuje. ;-)
Co na tomhle tvém příspěvku oceňuju, je, žes vyndal tu poznámku o kankunenovi, snad sis uvědomil, že jsi tu ten poslední, kdo má na to posoudit, na koho se dá či nedá odkazovat. :yes:
3. 11. 2009 13:24
Re: tady ji máte
Byl to ulet, smazal sem to... Já měl s kankunenem jinou diskuzi a tam se hold moc nepredvedl. Ja dokazu pochopit, ze se nekomu Mito nemusi libit..., ale co nechapu je to neustale prosazovani sveho (vicemene ojedineleho) nazoru. Ta trvala vule po nesvobode. Me se libi jak predek 159, tak predek Mita a i tak Milana. Ja vim, ze mito na fotkach vypada nic moc, v realu je to bomba. Aspon pro mne. Ja sem byl prvni, ktery kdyz uvidel Mito na fotkach, tak mel z toho blbe pocity.. to se da vyhledat. uz tehdy sem psal, ze to bude urco v realu vypadat jinak. A taky ze ano. Totez bude nejspis platit o Milanu.

Jossalito na ten popud psal neco o proporcich mita ala Fabia II (rozdíl 7 cm v šířce je asi vzduch)... to jen tak na okraj. Pocity z fotek jsou jedna vec. Realita je vec druha. Nemusi se to libit vsem, ale to vyjadrovani by se mohlo nest trochu v korektnim duchu. Taky nikde nepisu, ze se mi chce napr z tiguana blit... A duvody bych treba i mel... ;-)

reci o slevach bura nejsou korektni diskuze. Musis si sahnout sam do svedomi. Me je to celkem jedno, jak se chces ty prezentovat. Kazdy nekdy uleti, me nevyjimaje.
3. 11. 2009 13:27
Re: tady ji máte
Já si ulítávám na Lexaurinu. >:D
3. 11. 2009 13:29
Re: tady ji máte
Já na své výborné merunkovici... >:D :yes:
Avatar - DRBNUTY
3. 11. 2009 20:36
Re: tady ji máte
A GTI na lysohlavkach. >:-[]
Avatar - Dinar
3. 11. 2009 13:30
Re: tady ji máte
Jen pozor, abys se ti z toho sypání popela neudělala na hlavě vyrážka. :-)
Jinak si piš co chceš, jak chceš, klidně si tu blij, máš-li nutkání, je to svobodná diskuse, ty korektní kluku. ;-)
3. 11. 2009 13:34
Re: tady ji máte
Vsak jo... Tak se ale drz trosku te korektni noty.. ty na to mas.. co kluku.. ;-)
4. 11. 2009 10:46
Re: tady ji máte
Súhlas. Skrytá kľučka zadných dverí by sa dala akceptovať, keby to auto, okrem toho, že sa tvári športovo, aj tak vyzeralo. Toto je proste (vzhľadovo) klasický hatchback s nažehlenými líniami Alfy, nič viac a nič menej. S vysokým mohutným čumákom s králičím skusom a škuľavými očami to vypadá jak zmutovaná koza... Sakra, prečo si myslia, že ľudia sú slepí, a že to proste stačí? Ako mnohí, tiež chcú z jedného vrecka čaju vystačiť pre všetkých, a ponúkajú stále slabší a slabší, a menej chutný odvar.
Ako sa dokázali odpútať od nádhernej 156 a nahradiť ju modelom 159, a ísť dizajnovo dopredu, tak by ani tu nemali spať na vavrínoch a aspoň trochu sa niekam pohnúť. MiTo som strávil pomerne rýchlo, medzi malými vozíkmi je to zjav, a v niektorých lakoch vyzerá naživo fantasticky, ale toto už nie je zaujímavé.
Avatar - Plautus
4. 11. 2009 14:30
Re: tady ji máte
aj v tomto prípade by som si počkal radšej na živé stretnutie...aby sme ešte nakoniec neboli prekvapení... ;-)
sú autá, ktoré sa mi pred reálnym predstavením na fotkách páčili a po reálnom kontakte s nimi som bol veľmi sklamaný...osobne dúfam, že v tomto prípade to bude naopak...
Avatar - pelikoš
4. 11. 2009 20:19
Re: tady ji máte
můžeme jí přát-veni,vidi,vici ;-)
4. 11. 2009 22:44
Re: tady ji máte
Fiat Bravo? Nadšenie z fotiek, sklamanie pri živom pohľade a ešte väčšie po usadení sa za volant...
Avatar - del42sa
3. 11. 2009 09:46
další fotky
[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Vajtus
3. 11. 2009 10:37
Milano
Konečně nějaké informace... Původně měla být představena tuším letos na podzim, že by Alfa čekala, až opadne krize úplně?

Design se mi už nezdá tak líbivý jako u 147, ta se snad musela líbit každému, bude mít tedy osobitější styl, což je dobře. Ze spy fotek už nevypadá těžkopádně, jak na mě působí 159, takže se Alfa s Mitem a Milanem v designu vydala správným směrem...

Obávám se jen kombinace elektroniky a složitých motorů a "atmosféra" už u Alfy zřejmě vyhynula úplně...
Rozbalit vlákno
0
3. 11. 2009 10:41
Nelíbí se mi kukuč,
ale pokud to bude dobře jezdit a spolehlivost bude zase o kus výš než 159 a 147, tak aspoň neco. Jenom nechápu proč do toho nedávají ten 1,9 twinturtbo-MJEt co dávají do Delty. Je to aktuálně nejlepší nafta koncernu.
Rozbalit vlákno
0
3. 11. 2009 12:30
Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
[odkaz]

Tak kdo z Vas >:D
Rozbalit vlákno
20
Avatar - T613
3. 11. 2009 12:47
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
předhonil jsem tě o 40minut pod Seatem. Mimochodem dle té statistiky jezdíš jako prase :-! >:-[]
3. 11. 2009 13:00
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
Já jezdím slušně.. a nejen podle té statistiky... >:-[]
3. 11. 2009 13:01
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
Jsem si toho vedom. A nepredhonil, myslel jsem na to uz pred hodinou! >:D
Avatar - T613
3. 11. 2009 13:22
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
to ti nežere manželka ani sekretářka! Takto nezkoušej na mě! >:D
3. 11. 2009 13:55
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
Zerou :-)
Avatar - T613
3. 11. 2009 13:58
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
spíš ty jim žereš to, že ony to žerou tobě ;-)
3. 11. 2009 14:31
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
Jen ať si myslí, že o všem rozhoduje... říká manželka... :-!
Avatar - T613
3. 11. 2009 14:44
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
tak to je zas neznáš. Paja rozhoduje! Ale jen o tom co mu manželka řekne >:-[]
3. 11. 2009 14:51
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
No tak to má byť. >:D :yes:
Avatar - Dinar
3. 11. 2009 14:52
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
Jak někde říkal Werich, "my to máme doma rozdělený, moje manželka rozhoduje o těch nepodstatných věcech, jako kam pojedeme na dovolenou, za co utratíme peníze, a já o tom zásadním, jako například jaký bude vztah naší rodiny k Tajwanu a podobně." No, a tak je to vesměs všude. :-) ;-)
Avatar - T613
3. 11. 2009 14:59
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
Pssst! Pája a Navtech o tom ještě neví ;-)
3. 11. 2009 15:45
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
Ty o tom vis prd Tatrovaku! :-) Pravdou je, ze postupne ozelis posty Ministra financi, cestovniho ruchu, prumyslu, Mistniho rozvoje a zbyde ti jen vnitro, pripadne obrana :-)
Avatar - woody-alien
4. 11. 2009 22:16
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
Spíš jen sebeobrana... ;-)
4. 11. 2009 22:47
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
Navtech ešte žije...? :-O
3. 11. 2009 16:03
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
:-)
3. 11. 2009 14:46
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
Bronz :-)
3. 11. 2009 16:09
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
V Mostě je v tom započítanej určitě i autodrom... >:D jinak je to celé samozřejmě nesmysl. Průměrnej šofér Dacie najede ročně tři tisíce >:-[] a průměrnej šofér bavoráka tisíců třicet... Chtělo by to hromadnou žalobu od audi šoférů na náhradu nemajetkové újmy a podobné štatistiky by se nezveřejňovaly.
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 20:17
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
Ještě že "Provocateur" není tak bystrý a tahle souvislost mu unikla >:D

Ale je zajímavé, že ta tabulka říká víceméně to, co si myslí většina národa (kromě "elity" národa, která v těch prémiovkách jezdí). >:-[]

Takže šoféři AUDI by měli žalovat spíš sami sebe, potom by si všichni rozmysleli, jak budou jezdit >:-[]
Avatar - woody-alien
4. 11. 2009 22:24
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
To že audináři najezděj mnohem víc ještě neznamená, že každej třetí musí bourat. Je třeba k tomu přistupovat s nadhledem, ale úplná blbost to zase není.

Vem si příklad "hovádek" typu Mašlíkový nebo jak se jmenuje, koupí si BMW a po D8 to mastí 200 v noci za deště dokud neskončí v poli. A je ve statistice...
:-!
Avatar - jurajos
3. 11. 2009 19:38
Re: Drobne OT ohledne nejnebezpecnejsich ridicu
No, niečo na tom asi bude! 8-s
[odkaz]
3. 11. 2009 13:02
Nejhorší jsou
z mýho pohledu ty šílený prázdný plochy na předku.

Taky by mě zahímalo, jakou to bude mít zádní nápravu, když píšou, že to stojí na platformě z Brava. Dostane víceprvek, nebo to bude hopsavá koza jakou jsou Bravo s Deltou?
Rozbalit vlákno
20
3. 11. 2009 13:06
Re: Nejhorší jsou
Tak Bravo opravdu hopsavá koza není, teda pokdu se o nebudeme bavit o testovacích jízdách na tankodromu (byť se o tom někteří snaží přesvědčit), ale pokud si to někdo myslí budiž.
Ano víceprvek dostane. Jedná se o novou generaci původní platformy. JE TO PLATFORMA, nikoliv podvozek. ;-)
3. 11. 2009 13:11
Re: Nejhorší jsou
No tak aspoň něco. Jenom škoda, že tu nápravu nenadělili už Deltě. Budou tam dávat i ten dvojtě přeplňovaný 1,9 Mjet?

Jinak 10 let stará 147 vypadá líp než tohle Milano, zvenku i zevnitř. A 159 se musí stydět, že tahle nová ošklivka má stejný znak na kapotě. ;-\
3. 11. 2009 13:16
Re: Nejhorší jsou
To si nemyslím. Ta nafta po úpravě v multiku tam snad bude. Začíná se na 6 motorech, to je snad O.K.

Alfa má multilink z marketingového důvodu a z důvodu, že má 180 kW motor (později i víc). Co by s ním Bravo dělalo a nebo Delta, která má roli pohodlného kočáru? Zbytečnost.
3. 11. 2009 13:21
Re: Nejhorší jsou
No tak zrovna Delta, jakožto luxusně laděný HB atakující střední třídu, by ten multilink potřebovala jako prase drbání.
Avatar - iudex
3. 11. 2009 13:07
Re: Nejhorší jsou
Teraz si pichol do vlcieho hniezda. >:-[]
3. 11. 2009 13:13
Re: Nejhorší jsou
Ne nepíchl... Jen mám opět sám ze sebe takový pocit, že sem FAKT hodně dobrej řidič... Jako uřídit takovej krympl jako sem si koupil, to už chce hodně talentu. Jako když si takhle občas přečtu jak je to Bravo špatný auto (v podstatě nic horšího na trhu není, zlatá Dačka a možná i staré Tio bylo an tom líp než je dnes Bravo), jak má hroznej podvozek a ty motory a ta výbava a vůbec všechno... tak opravdu sem asi hodně dobrý řidič, když takový krám sem schopen úspěšně dovézt do cíle a nebýt z toho rozlámaný (sedačky taky jistě stojí za starou bellu) a na smrt vyčerpaný... to už sme si teda říkali i s klukama na foru, že yb nás měli nominovat snad i na něco jako je cena Velíška nebo něco takového, že takové nadlidské úsilí, jaké mi musíme každý den (dobrovolně) podstupovat, by snad už nějaké ocenění sneslo... :-! Minimálně by mi mohli dát příspěvek na nové zuby.. jak je mám z huby vytlučené, jak musím v tom uskákaným autě jezdit... Aspoň to.. :yes:
3. 11. 2009 13:17
Re: Nejhorší jsou
Bravo má vesměs výborné motory a i pěkný interiér, ale jestli považuješ jeho podvozek za nějakou extraklasu, tak ti fakt chybí soudnost.
3. 11. 2009 13:28
Re: Nejhorší jsou
Tak já mám Sporta. Tam je podvozek výborný, určitě si nemyslím, že by pokulhával za Focusem (jeste mi zadny neujel :-) ). V reálném provozu je výhoda multiku naprosto nezanedbatelna. U klasického Brava je podvozek poplatny tomu co se od toho auta ocekava. neni to zadny zazrak, ale taky nic s cim by se nedalo jezdit. Ale sportovni nacini to neni.

mít Focusa s multilinkem a mit v tom motor s 80 koníky je zhovadilost.
Avatar - KANKUNEN
3. 11. 2009 13:29
Re: Nejhorší jsou
Lidé omezení na jednu značku mají omezený výběr a tak si vsugerujou kde co. Když si já vybíral auto tak jsem začal, se všema značkama a ve finále byl koncernovec a japonec.
3. 11. 2009 13:30
Re: Nejhorší jsou
Vidis, ja to delal podobne... A doted mi to jeden vycita a prohlasuje me za prostituta... vitej v klubu... :yes:
Avatar - Dinar
3. 11. 2009 13:36
Re: Nejhorší jsou
>:D >:D tak, byli tu konkurenti, občas se objeví nějaký slušný kousek, ale na tebe fakt nikdo nemá. :yes:
Avatar - KANKUNEN
3. 11. 2009 13:41
Re: Nejhorší jsou
tak nepiš blbosti, co je fiat fiatem je to nejkazovější značka, ale má své přednosti. Normální člověk to uzná. Jen pro fiaťáky a frantíky statistiky jsou snůžka nesmyslů.
3. 11. 2009 13:51
Re: Nejhorší jsou
Jasně že je to nejkazovější značka, pokud žiješ v roce 1976. Dnes opravdu ne. A pokud je to opravdu nejkazovější značka i dnes...pak je mi líto servisů. Protože jestli jsou na tom ostatní značky líp, tak nemůžou mít do čeho píchnout. P.S. Já neznám žádnou relevantní statistiku, která by vypovídala reálně o tom, jak je které auto kazové.
3. 11. 2009 14:26
Re: Nejhorší jsou
Statistiky jsou, ale tobě nejsou dost dobrý, páč nevykazují onu pověstnou spolehlivost italů. >:D
4. 11. 2009 08:16
Re: Nejhorší jsou
Podivej se na vysledky tvé oblíbené značky VW Passata a Tourana..
4. 11. 2009 08:47
Re: Nejhorší jsou
Já VW nikdy neměl, takže to asi má oblíbená značka nebude. ;-) :-!
3. 11. 2009 14:13
Re: Nejhorší jsou
Tak Deltu s rozvorem 2700 mm bych chtěl vidět hopsat.
3. 11. 2009 14:20
Re: Nejhorší jsou
taky... >:D
Delta je těžce naladěná do komfortu, ale to je jedno. Možná jsou nějaká auta na tom líp, přímé srovnání nemám, ale zase z toho dělat tragédii.. nevím no.
Avatar - pelikoš
3. 11. 2009 18:40
Re: Nejhorší jsou
delta si zahrála pěknou roli ve filmu andělé a démoni ;-)
3. 11. 2009 19:13
Re: Nejhorší jsou
Tam bylo těch italských hrabaček až moc. >:D
3. 11. 2009 13:59
147
Ještě nechápu jednu věc. Proč Alfa tak brzo zařezala 147, když její nástupce přichází až po 10 letech. Kdy naposledy dostala 147 nový motor? Před 6 lety? Proč do ní nemontují třeba skvélé T-Jety, nebo i ten 1,6 Mjet. Přitom s těmito motory by to byl pořád pěkný a technicky moderní HB, takhle už je to 5 let výběhový model.
Rozbalit vlákno
40
3. 11. 2009 14:03
Re: 147
To máš pravdu. Už sm to psal jinde, že Fiat dělal chybu, že nemodernizoval stávající modely a přicházel vždy s něčím novým. S modelem Punto Evo se to změnilo tahle politika a u úspěšných modelů bude docházet k cizelování stávajících prodejně úspěšných modelů. :yes:
3. 11. 2009 14:05
Re: 147
Planovani italu neni uplne vzdy to prave orechove. Kdyz jsem dnes cetl, ze Scaglietti bude napresrok nahrazeno novym modelem, tak se ptam kde je exkluzivita. Kazdy rok predstavuje jeden zbrusu novy model. Pak uz je jen krucek ke Cayenne apod.
3. 11. 2009 14:15
Re: 147
No nepletes trosku pate pres devate...? Srovnavat Porsche s Ferrari s ohledem na exkluzivitu je nefer...

Ferrari má dnes nejlevnější model Californii, dále má Itálii (která nahrazuje F 430) a Fiorano a konečně Scaglietti. to jsou 4 modely. S provedením Spider nejakých 5 - 6 modelů. Tady bych se tedy nedivil, že každý skoro rok, přijde Ferrari s něčím novým a exkluzivním, zejména vememe-li v potaz exkluzivní modely vytvořené jako oslavu dalšího desetiletí (naposledy ENZO)...

Jak to souvisí s exkluzivitou, dyť právě 612 je na trhu už pěknou řádku let? A Fiorano přijde taky již brzy na řadu... Už dnes není o moc rychlejší než právě Itália. Vývoj prostě nezastavíš a 12 výálcové Ferrari musí být něco výjimečného..., což když je Itália pomalu stejně rychlá jaksi neplatí.

.. a ty tohle srovnáváš s automobilkou co dělá naftový SUV folksvágen a auta jako Cayman, či Boxter a Panameru? A automobilku co dělala už kdysi dávno v podstatě lidová vozítka s VW? Dyť ani ta 911 nesahá nejchudčí Californii po paty... tím nesnižuji Porsche... ale Ferrari je fakt jinde... a to vědí i sami Němci. Promiň...
3. 11. 2009 14:24
Re: 147
Jistě, sami Němci vědí, že 911 je nekvalitnější a nejspolehlivější auto tohoto segmentu. :-!
3. 11. 2009 14:26
Re: 147
Chybí ti tam j.

Jo jo, 7 cm, pamatuj... 7dm, je číslo měsíce. Sedm.. jako dnů v týdnu... 7dm jako smrtelných hříchů... :yes:
3. 11. 2009 14:35
Re: 147
A do sedmi ses naučil počítat... koukám :-!
3. 11. 2009 14:39
Re: 147
ták ták, nejen do sedmi... Dokonce si umim i spočítat, ze statistika technické kontroly v Německu o závadách zjištěných při kontrole opravdu není statistika spolehlivosti... ;-)

áááá vítej tady v diskuzi, na tebe sem skutečně a úpřímně čekal... >:-[] :yes:
3. 11. 2009 14:52
Re: 147
Zkus se oprostit od statistiky TÜV a koukni se třeba na spokojenost majitelů. ;-)
3. 11. 2009 15:24
Re: 147
JD Power je jen o pocitech. hodnocení spolehlivosti značky je čistě subjektivní a je to jen část celkového hodnocení. JD Power je pokud vím pouze v Anglii (kde je Alfa jako značka hodnocená). Ano nějakou vypovídací hodnotu to má,a le ne v rámci spolehlivosti, spíše spokojenost se značku vers. očekávání. Nehledě na to, že hodně tuto statistiku ovlivňuje problamtický motor T.S z minulosti. To byl prostě uživatelský průser. O tom žádná. Nicméně o spolehlivosti jako takové toho opravdu zase až tak moc nevypovídá. A co se týká Fiatu tak ten v této oblasti na tom tak zle není. Například Panda patří k tomu lepšímu.

A jen tak mezi nama.. V JD. Power jsou rozdíly mezi nejlepšíma nejhorším v této oblasti v řádu procent... zanedbatelné hodnoty. ;-)
3. 11. 2009 15:30
Re: 147
Já teda moc neberu ani J.D.Power, ale když už o nich jde řeč, tak letos byla v téhle statistice Alfa Romeo v Německu DRUHÁ (po Daihatsu a před německou prémií).
Viz:
[odkaz]

Nicméně rozdíly mezi značkami jsou opravdu malé.
3. 11. 2009 15:41
Re: 147
Je mi jasné, že tobě není nic dobré. Ovšem jak se říká, na každém šprochu - pravdy trochu.

Každý ať si věří, čemu chce. Já mám tedy naprosto jasno. ;-)
3. 11. 2009 16:09
Re: 147
tak o tom žádná.. ale chci- li něco min. pomlouvat, měl bych mít relevantní informace a nedělat to na základě šprochů... Nemyslíš? ;-)

p.S. Já ti Alfu a ani Fiat nenutím, stejně tak jako ty by si mi asi těžko vnutil nějaký folcvágena nebo škůdku... ale to je přirozené...
3. 11. 2009 16:56
Re: 147
Každej zainteresovanej člověk ví. Ten kdo neví, potřebuje statistiku a pořád nějaký důkazy. ;-)
Avatar - DRBNUTY
3. 11. 2009 20:59
Re: 147
A ty skus AUTOTIP cislo 17,je tam poradie testov na 100 000km.Polo predposledne a Touran posledny.
3. 11. 2009 21:48
Re: 147
Máš nějaký osobní problém? Že máš potřebu sem tahat Touran?
4. 11. 2009 07:51
Re: 147
Myslím, že sem nezatáhl Touran. Jen ti ukázal výsledky testů jednoho periodika (to periodikum je mírně pro daimlerovské a decentně koncernové) a v těch testech jim vyšlo, že větší zgarp než touran po silnicích snad ani nejezdí. No a vidíš, jsou lidé co to auto považují za kvaltiní a co víc, dokonce spolehlivé. Taky to nechápu, ale je to tak... to jsou pak ty zkušenosti zainteresovaného člověka.. víš...
4. 11. 2009 08:48
Re: 147
Ale Vlčku, mě je srdečně jedno, jestli je Touran střep, nebo není. To auto se mi nelíbí a nijak to neskrývám. :-!
O zkušenostech člověka znalého nevíš vůbec nic, ty "autoscout.de" >:D
Avatar - DRBNUTY
4. 11. 2009 11:36
Re: 147
No zatial s tym Touranom co mi stoji pred domom, ziadny problem nemam. :-!
Avatar - ethicon
4. 11. 2009 11:19
Re: 147
teraz si sekol..ako tu vždy poridane vedla..JD Power rok 2009 Alfa Romeo 2.miesto....pozri www.alfaromeo.sk >:-[]
4. 11. 2009 12:54
Re: 147
Jsi si jistý, že reaguješ na to správný vlákno? Tady se píše o spolehlivosti a kvalitě Porsche 911. A ta je několik let po sobě pořád špičková... chlapče... :-!
Avatar - ethicon
4. 11. 2009 14:49
Re: 147
tak odsleduj to vlákno vertikálnym smerom a pochopíš...jelítko :-!
5. 11. 2009 08:43
Re: 147
Opět si se zamotal do něčeho, co jsi tak nějak nepochopil. >:D
3. 11. 2009 15:04
Re: 147
Ano, Němci si to opravdu myslí a z hlediska spolehlivosti mají možná i pravdu.
Ale Ferrari je JINÝ segment než Porsche - nabídky těch dvou značek se překrývají jen u 911 Turbo/GT2/GT3 vs. 458 Italia (a až bude, tak její "ostřejší " verze á la Scuderia). Naopak proti Boxsteru/Caymanu, Cayenne, "běžnému" kupé 911 ani Panameře nemá Ferrari žádný konkurenční model, naopak Porsche nenabízí nic v kategorii 599 a 912.

Můžeme se dohadovat o konkurenci Californie a 911 Cabrio / Targa.
3. 11. 2009 15:16
Re: 147
Porsche je auto na každý den. Ferrari je sporťák do slunečného dne. Srovnávat to nejde a ani to dělat nechci. Vím taky, že Ferrari si co do pravidleného servisu žádá podstatně více než ono Porsche. ;-)
Avatar - KANKUNEN
3. 11. 2009 14:28
Re: 147
Až bude vyrábět Ferrari naftové polotereňáky, tak se bude prodávat Porsche v Makru. Srovnávat to skutečně nejde.
3. 11. 2009 14:31
Re: 147
souhlas..., tady se shodneme. :yes:
3. 11. 2009 14:37
Re: Rozumime si?
Vubec nerozumim tomu, co jsi napsal. Soucasti exkluzivity je koupe neceho nadcasoveho, co se mi po 6-ti letech nezmeni ve vybehovy model. Ferrari melo uzasny model cizelovani modelu mezigeneracnimi facelifty (F348-355, nebo 360-430), nechapu, proc v tom nepokracovali dal. To co delaji nyni je modelova ofenziva a predtaveni noveho Ferrari je castejsi nez noveho modelu Fiat, nebo AR s Lancii dohromady!
3. 11. 2009 14:43
Re: Rozumime si?
To není pravda. Myslím, že si tu situaci nepochopil ty a já ti to napsal celkem jasně.

V momentě, kdy se jim podaří udělat tak dobrý 8 válcový model, že je stejně rychlý jako top model se 12 válci, je nutné přijít s novým modelem. Nic jiného za tím nehledej. Ferrari na rozdíl od Fiatu musí být tím nejlepším, co se dá koupit. Pokud byl v současné době vývoj natolik překotný, je nutné přijít s novým modelem.

P.S. Ona se jim i Californie podařila udělat tak, že je lepší a rychlejší než sami kluci čekali. Proto přišla Itália. Stávající F 430 už přestala být dost dobrá. Nic jiného za tím nehledej.
3. 11. 2009 14:56
Re: Rozumime si?
Problém Ferrari je jeden. Díky neusálé potřebe cpát miliony Eur do F1, musí vykazovat prodeje normálních modelů.
Začíná se to ukazovat čím dál víc. Dřív bylo Ferrari exkluzívní a i ojetina měla svou vysokou hodnotu. A teď?

Chceš ojetý Ferrari? Budeš překvapený, jak málo stačí třeba na F430. :-!
3. 11. 2009 15:06
Re: Rozumime si?
No nic proti, ale opět si neinformovaný. Téměř (až na limitní kousky) u všech Ferrari cena v prvních pár letech prodejů je konstantní, případně mírně klesá )zvláště v době krize). S postupem času, však nastává opačný trend... a auta jdou cenově nahoru )tak jak postupně jednotlivé kosuky ubývají)...
A co se cen týká...Nejlevnější F 430 je na autoscout.it za cca 100 000 Eur, což je zhruba 2,6 mil. Kč. Zase tak levné mi to nepřijde... Jen pro tvou představu. Srovnatelné Carrery jsou někde kolem 60 000 éček. cca 1,56 mil. Kč. Ty auta jako nová stojí přibližně stejně (Ferrari je mírně dražší).
3. 11. 2009 15:10
Re: Rozumime si?
No, zase srovnávejme srovnatelné, proti 430 musíš postavit 911 Turbo, nikoliv "normální" atmosférickou Carreru (ta je o ligu níž).
3. 11. 2009 16:00
Re: Rozumime si?
Však sem stavěl...
3. 11. 2009 15:10
Re: Rozumime si?
Hm, ale nějaký autoscout má do reálných cen pořád hodně daleko. Zkus se poptat jinde, máš li kde.
3. 11. 2009 15:35
Re: Rozumime si?
?? Tomu nerozumím. Já už pár aut přes mobile.de nebo autoscout.de řešil a dokonce i sám koupil a nebyl problém. Pravda, nebyla to auta za 1,5 mega...
Ale i ceny v německých inzertních novinách, v bazarech a na burzách IMHO celkem odpovídají tomu, co je na webu.
3. 11. 2009 15:38
Re: Rozumime si?
Asi to chce mít lepší kontakty. Ceny na Autoscoutu jsou hodně přestřelený. V reálu se to může odlišovat o tisíce Eur. Nikoli stovky.
3. 11. 2009 15:47
Re: Rozumime si?
Tak to jo, ceny na webu jsou samozřejmě obvykle "Verhandlungsbasis", je potřeba smlouvat. :-)
Avatar - miromen
3. 11. 2009 22:04
Re: Rozumime si?
Problem PORSCHE je že už několik desetileti vypada pořad stejně a kdo se ma nato pořad divat. Ja tedy ne proto si radši koupim nějakou lidovku třeba VW. >:D
3. 11. 2009 14:49
1750 DI Turbo
Od rána tu žmoulám nabídku na luxusní GTA 3,2 V6 184kW a přemýšlim nad krvácející peněženkou u pumpy a ona to má dneska kdejaká sedmnáctistovka. To je hrůza tohle... :-( :-)
Rozbalit vlákno
16
3. 11. 2009 15:08
Re: 1750 DI Turbo
GTA si klidně kup a zjistíš, že ti nebude líto ani jediné koruny za benzín :-)
U obyčejných aut občas zanadáváš "Safra, to to žere.", u Alfy spokojeně konstatuješ: "Alfičce dnes chutná" :-)
3. 11. 2009 15:25
Re: 1750 DI Turbo
Srdce říká ano, ale rozum váhá. Po dnešní projížďce městem jsem usoudil, že to je spíše na UAZ než na prkno GTA. Druhá část rozumu říká, že už taky není nejmladší -> starý "xicht" a jen rok 2003... (řeč je o 156SW GTA)
3. 11. 2009 15:37
Re: 1750 DI Turbo
Jen na okraj: 156 GTA nikdy nedostala facelift jako "běžné" 156, takže ten "starý xicht" měla po celou dobu výroby.
3. 11. 2009 16:26
Re: 1750 DI Turbo
Jj to vim, kvůli emisím už ji po roce 2003 nevyráběli. Je to škoda, ten nový obličej by ji sedl.
3. 11. 2009 15:09
Re: 1750 DI Turbo
Na peněženku kaká pes.. :yes:
3. 11. 2009 15:18
Re: 1750 DI Turbo
Ten 3.2 V6 je ten nepovedený australský Holden motor?
3. 11. 2009 15:26
Re: 1750 DI Turbo
Je to překopaný, ne zrovna nejmladší třílitr z AR166.
3. 11. 2009 15:36
Re: 1750 DI Turbo
No já vím jen to, že 3.2 JTS motor je prakticky Holden, který v ničem nijak zvlášť nevyniká - tedy krom spotřeby. A do typického Alfího motoru má tak daleko, jako je z Milána do Melbourne.
3. 11. 2009 15:41
Re: 1750 DI Turbo
Ne ne ne.

V Alfách 147 GTA / 156 / 156 GTA / 166 / GTV / Spider (916) je poslední evoluce původního alfáckého motoru, který svým původem sahá někdy do druhé poloviny 70. let. Tenhle motor je poznat podle chromovaných kolen sání, typického (úžasného) zvuku a chuti do otáček - 7000 není problém.

Až v generaci 159 / Brera je uplně jiný V6, byť stejného objemu - to je (hodně) upravený Holden s přímým vstřikem JTS - hlavu, vstřikování a celou elektroniku si už dělala Alfa sama. Ale chromovaná kolena sání i typický zvuk už budete hledat marně.
3. 11. 2009 15:43
Re: 1750 DI Turbo
Aha, tak už jsem doma. :yes:
3. 11. 2009 15:47
Re: 1750 DI Turbo
Přesně tak. 3,2 V6 mohou být oba dva. Ten původní alfácký, s tím chromovaným sáním, má označení ARO 119-13 (1979-2004 - dle německého Auto Motor und Sportu číslo 1/2005)
3. 11. 2009 16:10
Re: 1750 DI Turbo
1979 :-O >:D ... tak to je síla. Starší auto, starši design a historickej motor. No nevim, moc povzbuzení jste mi nedodali :-)
3. 11. 2009 16:33
Re: 1750 DI Turbo
Neboj, jen se projeď a uvidíš. Starší konstrukce motorů (přinejmenším některé) mají svoje kouzlo: nedrtily je emisní limity, neměly elektronický plyn a krásný zvuk byl přednější než počet decibelů v tabulkách. :yes:
3. 11. 2009 16:34
Re: 1750 DI Turbo
25 let ve výrobě o něčem svědčí. Těším se, až ho 30 lety překoná 1,2 HTP. :-)
3. 11. 2009 15:38
MILAN Z OSMÉ CÉ
Tak ho tu máme, Milana. Konečně po dlouhých deseti letech. Stočtyřicetsedmička ztratila ovšem sílu přitažlivosti tak někdy kolem roku 2005. Podle toho také vypadají prodeje. Časové prodlení je fatální.

Milan má ovšem svou šanci. Myslím, že Alfa se postupně vrací ze stínu pangejtu zpět na silnice. A sleduj, jak na to jde od lesa... žádné prestižní modely, tudy cesta vede jen přes prémiovou džungli, a to je nezvládnutelné, jde se na to tedy od malých. A tak to je myslím správné - dělám jen to, na co mám - Míťa a nyní tedy Milan.

Milan to bude mít ale tuze těžké. Míří do specifického segmentárního světa těch "lepších" kompaktů. Tento svět je však fantasticky vykryt všemi směry - vizuální klenot v podobě VOLVO C30, Exklusivní prémiovka v podobě nehasnoucí hvězdy AUDI A3 a drzek drzků - BMW 1. Co mezi tuto elitu chceš strčit? Vždyť ho udolaj před první zatáčkou...

Šanci bych viděl jedině přes špičkovou karoserii (co ty ztopořené bradavky v podobě zadních lamp?) přes (samozřejmě) špičkové motory, špičkovou jízdu a špičkovou... cenu. Abys mě u té ceny dobře pochopil - samozřejmě mám na mysli cenu vysokou. Není přece nic horšího, než čelit nejapným dotazům kamarádů, proč sis koupil nejlevnější auto na světě...
Rozbalit vlákno
11
3. 11. 2009 15:45
Re: MILAN Z OSMÉ CÉ
Čelit dotazům, proč sis koupil ohavnou BMW 1er nebo (ještě víc) předraženého Golfa v podobě Audi A3 je lepší?
3. 11. 2009 15:53
Re: MILAN Z OSMÉ CÉ
urcite..
3. 11. 2009 15:55
Re: MILAN Z OSMÉ CÉ
BMW 1 je referenční estetika sportovního nadrzle-arogantního, přesto sympaťáckého kompaktu. Jedno z vůbec nejkrásnějších aut na světě - absolutní komunikace mezi tvarem a účelem. Golf je předražený jenom pro švorcáka (nic osobního Beaumonte!) a A3 je než dokonalé, mistrovské zosobnění sportovního luxusu v kompaktní třídě.

Milana zatím známe jen v županu, ale už jen pohled na zadní lampy (to fakt tak myslíš zůstane?) a strach z obdobného kukuče jako má Míťa mě vede k velké obezřetnosti. Zadívej se někdy zhluboka do vočí átrojky a nech se uhranout panovačným pohledem jedničky z Mnichova.
3. 11. 2009 16:04
Re: MILAN Z OSMÉ CÉ
Ještě že NEJSEM "nadrzle-arogantní", takže snad nevadí, že pokládám 1er za DOST ošklivé auto. Spousta navzájem nenavazujících a vzájemně se popírajících linií - pro mě nebrat, a to nemluvím o lacině působícím interiéru. :no: Tím nezpochybňuji to, jak 1er jezdí (vyzkoušel jsem, že velmi dobře).

Současná A3 se mi docela líbí, ale její cenovky pokládám za absurdní.

O Milanu zatím těžko vynášet soudy, dokud nebudou oficiální fotky, takže se zdržím komentáře.
3. 11. 2009 16:11
Re: MILAN Z OSMÉ CÉ
Přijde čas na ty komentáře ;-)
3. 11. 2009 16:20
Re: MILAN Z OSMÉ CÉ
čas už nadešel. jdu si přečíst tvé Zpěvy pod téma GOLF I. generace... myslím, že se dobře pobavím...

EDIT: Úpřímně si mne zklamal. Čekal sem nějakou závěrečnou řeč... Nevěnuj se tedy milanovi a šup utíkej to napravit.
3. 11. 2009 16:36
Re: MILAN Z OSMÉ CÉ
"Spousta navzájem nenavazujících a vzájemně se popírajících linií" možno si ich len nepochopil, mne naopak pride všetko na svojom mieste :yes:
3. 11. 2009 16:04
Re: MILAN Z OSMÉ CÉ
hezký pokus (asi) o flame. My víme, že tvůj názor je takový. Nebereme ti ho. Ale je to tvůj názor, na který máš pravo, ale to, že je to tvůj názor (ano víme i dalších motoristických odborníků tebou bohužel nespecifikovaných), tak to ještě nemusí být všeobecně vnímaná pravda. Já BMW 1 nepovažuji za tak povedenou jako ty a A3 taky ne (zejména tvarově). Golf je hodně povedený, to je jiná liga. Ale to je zase můj názor se kterým ty nemusíš soulasit. Tomu se říká diskuze. Nicméně Milano v mých očích předčí všechny tebou zmíněné. Nedivím se tomu. Je také nejnovější. :yes:
3. 11. 2009 16:22
Re: MILAN Z OSMÉ CÉ
>:D ja ti dám ohavnou 1er >:D
3. 11. 2009 16:30
Re: MILAN Z OSMÉ CÉ
Sorry, nemohl jsem jinak :*)

:-)
3. 11. 2009 16:37
Re: MILAN Z OSMÉ CÉ
no ked od otca stale pocuvam ze hnusnejsie auto mu pred domom este nestalo, je to v norme >:D
3. 11. 2009 16:33
AR Milano
Moc mi na te alfě nesedí ten stříbrný pás přes přístrojovku..Připomíná mi to ohavné interiery dnešních bmw.Jinak perfektní design karoserie,jako vždy perfektní technika.Uvidíme co to udělá.. :yes:
Rozbalit vlákno
2
3. 11. 2009 16:36
Re: AR Milano
Já bych odhadl, že to bude v barvě karoserie, ne vždycky stříbrné. Ale tohle všechno jsou zatím jen obrázky ve stylu "možná"...
3. 11. 2009 16:41
Re: AR Milano
Podle mě to je už konečná verze.To mě nenapadlo,že by to mohlo byt podle barvy karoserie :yes:
Avatar - pelikoš
3. 11. 2009 18:46
jojo
milano se mě vcelku líbí,ale chci se s vámi podělit o jedno video.jestli tady už bylo,tak se omlouvám ;-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
3. 11. 2009 18:56
Re: jojo
No jo, Pan řidič. :-! :yes: :yes:
3. 11. 2009 20:40
Re: jojo
:yes:

P.S. Brnkačka, takhle to tu umí kdejakej plejstejšnovej diskutér... :-O :-)
3. 11. 2009 20:25
technika vs. design
Konečně se technika v alfě posouvá před design, nafoukaný kvalitní benzínový 4 válce, to je ono ! Konečně se po 10-ti letech vrací benzín opět do hry a alfa je první, což mě hřeje u srdce !
Rozbalit vlákno
3
3. 11. 2009 21:02
Re: technika vs. design
Ještě by to chtělo staré dobré V6 motory s chromovanými sacími koleny >:D
3. 11. 2009 22:44
Re: technika vs. design
Jo, to by chtělo:
[odkaz]

[odkaz]
4. 11. 2009 00:26
Re: technika vs. design
To už je klasika.
neregistrovaný "Donovan"
4. 11. 2009 09:31
Proč Alfa netříbí design ála 159?
To je prosté - jsou to taliáni. Alfa, to je vášeň, energie, pohyb. Jako italské ženy. Co se vám vybaví, když dva milenci řeknou: "je to mezi námi itálie"? Přece vášeň - vášnivé hádky i vášnivé milování. Stálost, tříbení designu - zkrátka to, co tu někteří od Alfy chtějí, to prostě není Alfa. Italská povaha - to je důvod, proč se spotřební automobilová produkce Itálie těžko může měřit se spotřební automobilovou produkcí Německa, ale zároveň taky důvod, proč Němci nedokážou na trhu postavit nic proti Ferrari. Nechci tady taliány nějak glorifikovat, ale myslím, že právě tímto svým přístupem velmi obohacují svět aut, takže jsem vážně rád, že nešli "německou" cestou cizelování k dokonalosti (stejně, jako jsem rád, že u Audi nedělají kotrmelce). :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
4. 11. 2009 10:35
motory
Trošku mě překvapila zmínka o motoru 1.4T (88kW). Je to sice dobrý motor, ale myslel jsem, že už Milano dostane výhradně novější Multi Air motory...(?)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Donovan"
4. 11. 2009 13:11
Re: motory
Ovšem jako základ je to špica. MultiAiry nechybí, 88kW model bude zřejmě takový ten ceníkový lowend (byť s přehledem strká do kapsy i "highendové" motorizace některých konkurenčních značek v nižší střední).