Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo Milano: První oficiální specifikace

Alfa Romeo
Alfa Romeo
Alfa Romeo
Alfa Romeo
15 Fotogalerie
Diskuze (172)
Alfa Romeo potvrdila základní technické údaje nového pětidveřového hatchbacku Milano, který od příštího roku nahradí model 147. Na počátku dostane tři zážehové a tři vznětové motory a taky dvouspojkovou převodovku.

Alfa Romeo Milano bude následovat současné trendy a představí se příští rok se šesti pohonnými jednotkami, které budou všechny přeplňované. Základem bude dnes již dobře známý motor 1,4 Turbo o výkonu 88 kW (kombinovaná spotřeba 6,1 l/100 km). Následovat bude vyspělejší 1,4 MultiAir Turbo, který debutoval v září na frankfurtském autosalonu v modelu MiTo. Se svými 125 kW má dosáhnout kombinované spotřeby jen 5,7 l/100 km.

Chloubou italského koncernu je agregát 1750 DI Turbo, který se letos představil v řadách 159, Brera a Spider. Tyto modely mají přímovstřikový turbomotor ve verzi se 147 kW, Milano dostane silnější 172kW verzi. Jeho kombinovaná spotřeba bude 7,5 l/100 km. Všechny tři benzinové agregáty budou mít manuální převodovku, 1,4 MultiAir Turbo dostane volitelně dvouspojkovou převodovku DDCT se suchými spojkami.

Dieselové motory bude zastupovat 1,6 MultiJet (77 kW a 4,3 l/100 km) doplněný dvěma variantami 2,0 MultiJet. Slabší z nich při výkonu 103 kW spotřebuje 4,7 l/100 km, silnější dosáhne hodnot 125 kW a 4,8 l/100 km. Nejvýkonnější turbodiesel bude mít také možnost dvouspojkové převodovky DDCT.

V nabídce budou dva stupně výbavy Progression a Distinctive. Už v základu bude například systém Electronic Q2 a přepínač Alfa D.N.A. použitý v MiTu. K základní výbavě nabídne Alfa stylistický Junior Pack, pro vyšší výbavu bude na výběr i Sport Pack a luxusně pojatý Sprint Pack.

Milano stane na koncernové platformě C-Evo, která vychází z konstrukce Fiatu Bravo. Premiéra se chystá na březnový autosalon v Ženevě, prodej má být zahájen v létě 2010.

Alfa Romeo 147 se tak dočká nástupce po deseti letech prodeje, což je na poměry nižší střední třídy neobvykle dlouhý generační cyklus.

Vstoupit do diskuze (172)