Novinky

Zpět na článek

Nissan Micra DIG-S: Kompresor a Millerův cyklus

7 komentářů

Avatar - pelikoš
pelikoš
začínám o ní uvažovat.ty parametry mě dost zajímají...
Wartburg 353W
Podle me je to pecka. Zrejme nejuspornejsi nehybridni benzinove auto soucasnosti. Nissan vali.
Avatar - gld
gld
Papier znesie všetko, s tou spotrebou by som si počkal na test v reálnych podmienkach 😉

Ale nissanu za oprášenie millerovho cyklu jednoznačne :yes:
zlysoused
Jak píše gld. Výkonem a krouťákem ten motor nijak nevyniká (oproti koncernové 1,2tsi) a je srovnatelný s mnohem menším 0,9 twinair od Fiatu.
xpaja
zas na druhou stranu ta micra bude mit tak 920kg, coz dela 920/72=12,7kg/kw.
u fabie je to 1040/77=13,5kg/kw. Takze ta micra bude dost mozna zivejsi.
Stejne bych se primlouval za to aby redakce uvadela v testech pomer vahy k vykonu. Ty kg/kw maji celkem slusnou vypovidaci hodnotu a nechce se mi to vzdy prepocitavat 😄.
Wartburg 353W
No ja myslim, ze vynika. Pri porovnani s Fabii 1,2 tsi ma tahle Micra (snad se moc nepletu) cca o litr mensi spotrebu a o cca10kW vice. A Milleruv cyklus pritom nevynika vysokym litrovym vykonem, takze uz jen to, ze pri nizsi spotrebe je vykon dokonce vyssi, je docela pecka 😲 😉

Reci o papirove spotrebe jsou fajn, jen bych podotkl, ze metr je pro vsechny stejny.
Avatar - gld
gld
Meter je rovnaký, bohužiaľ je pokrivený. Ja verím, že micra bude dosahovať s týmto motorom rozumnú spotrebu, len by som zatiaľ neotváral šampus nad prospektom s technickými údajmi..