Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
vecernicek2
0
opravte si prosím ty překlepy a nedodělky ve větách, vypadá to, jako by to editovalo více lidí a vzájemně nebrali v úvahu změny provedené tím druhým. Trochu to připomíná onu slavnou básničku od Šimka s Grossmanem.
WinDiesel
............. dopadl velmi dobře. Do 140 úplně v pohodě a potom stále přijatelné. Pěkné auto, velmi dobrý posaz, všechno tak jak má být.
A pro Čechy, kteří milují dvojité výfuky, dobrá zpráva - hezké 2 výfuky, parádní koncovky, jeden vpravo a jeden vlevo, tak jak to má být. Vůbec zadek je v reálu parádní ale i ten předek nemá chybu. Designové dílo se podařilo.
Autoři by se mohli trochu krotit. Dnes jsou na diesely kladeny úplně jiné nároky než před lety. Nepamatuji se, že by AUTO CZ v době, kdy se na trh uváděly TDI PD (když ne 1,9, tak 2,0) mělo tolika výhrad ke hlučnosti TDI PD a to byla panečku silná káva...........
A pro Čechy, kteří milují dvojité výfuky, dobrá zpráva - hezké 2 výfuky, parádní koncovky, jeden vpravo a jeden vlevo, tak jak to má být. Vůbec zadek je v reálu parádní ale i ten předek nemá chybu. Designové dílo se podařilo.
Autoři by se mohli trochu krotit. Dnes jsou na diesely kladeny úplně jiné nároky než před lety. Nepamatuji se, že by AUTO CZ v době, kdy se na trh uváděly TDI PD (když ne 1,9, tak 2,0) mělo tolika výhrad ke hlučnosti TDI PD a to byla panečku silná káva...........
Zdravím, a jsem rád, že se Vám dobře jezdilo. Nám i mně osobně taky, což jsem se snažil přenést do textu.
Věřte, že něco o klepání TDI PD vím. Když pominu kalsické týdenní testy, tak v jednom služebním autě jsem na něm natočil cca 50 tis. km. Fajn motory, pokud člověk upřednostňoval spotřebu před hlukem. Což jsme v testech zmiňovali.
Ale přesto věřte, že svezení s dvoulitrem v Korandu je co do hluku s TDI PD nesrovnatelné. Pomíjím přitom studené starty, to by bylo nespravedlivé. Bavím se o hluku motoru pronikajícího do kabiny při různých ustálených rychlostech a při zrychlování s podřazením i bez něj.
A opět - nemíním to jako "odstřelení" auta, jen jako poukázání na to, co je pro vůz specifické. Někdo preferuje jiná kritéria a pro něj může být Korando skvělá volba. A konstatování, že jde o jinak povedené auto je Vám i mně společné.
Takže díky za názor a zůstaňte nám věrný.
O.
Věřte, že něco o klepání TDI PD vím. Když pominu kalsické týdenní testy, tak v jednom služebním autě jsem na něm natočil cca 50 tis. km. Fajn motory, pokud člověk upřednostňoval spotřebu před hlukem. Což jsme v testech zmiňovali.
Ale přesto věřte, že svezení s dvoulitrem v Korandu je co do hluku s TDI PD nesrovnatelné. Pomíjím přitom studené starty, to by bylo nespravedlivé. Bavím se o hluku motoru pronikajícího do kabiny při různých ustálených rychlostech a při zrychlování s podřazením i bez něj.
A opět - nemíním to jako "odstřelení" auta, jen jako poukázání na to, co je pro vůz specifické. Někdo preferuje jiná kritéria a pro něj může být Korando skvělá volba. A konstatování, že jde o jinak povedené auto je Vám i mně společné.
Takže díky za názor a zůstaňte nám věrný.
O.
Však já jsem to nemyslel nijak zle.... :-) Určitá, snesitelná hlučnost tam je. Když to ovšem porovnám se svým bývalým P406 1,9 TD, je to paráda.
Posouzení hlučnosti je vůbec velmi relativní věc. Jediným způsobem, jak to rozseknout, je asi změřit decibely a to v různých provozních režimech - a to by bylo skutečně velmi zajímavé.
Tady máte námět na test - jak pro benzíny tak pro diesely a benzín versus diesel.
Myslím že by zde padnul mýtus o vysoké hlučnosti moderních dieselů, jakkoli to zase samozřejmě velmi záleží na utlumení motoru.
Také mi připadalo, že Korando točilo na 6kval dost vysoké otáčky, ale bohužel jsem si otáčkoměr nezkontroloval.
zdraví, P.
Posouzení hlučnosti je vůbec velmi relativní věc. Jediným způsobem, jak to rozseknout, je asi změřit decibely a to v různých provozních režimech - a to by bylo skutečně velmi zajímavé.
Tady máte námět na test - jak pro benzíny tak pro diesely a benzín versus diesel.
Myslím že by zde padnul mýtus o vysoké hlučnosti moderních dieselů, jakkoli to zase samozřejmě velmi záleží na utlumení motoru.
Také mi připadalo, že Korando točilo na 6kval dost vysoké otáčky, ale bohužel jsem si otáčkoměr nezkontroloval.
zdraví, P.
je hodně sebevědomá............. :no: :no:
Obávám se že ve 4kolce s výkoným dieselem za to nemohou chtít méně. Počkej si na slabší diesel a 4x2 v kombinaci s benzínem a dieselem a bude to výrazně méně.
×
Sdílení komentáře
×