Novinky
opravdu nechápu, k čemu mají tu slabší verzi V6 o výkonu 140kW, když mají 2.0JTD biturbo s totožným výkonem ??? 😲 😲 😲
každý zákazník, který si bude vybírat mezi V6tkou a čtyřválcem 2.0JTD s totožným výkonem z mnoha důvodů zvolí raději ten čtyřválec... :no:
každý zákazník, který si bude vybírat mezi V6tkou a čtyřválcem 2.0JTD s totožným výkonem z mnoha důvodů zvolí raději ten čtyřválec... :no:
Nejspíš máš na mysli 1,9 Twin Turbo, 2.0 je klasickej M-Jet s 165CV (nebo 170 v Alfě).
2.0 Twin Turbo existuje, ale Fiat ho nikde nepouziva. Byl urcen pro insignii (dosud neralizovano) a pro 9-5 (lze objednat).
Co se tyce 3.0 V6 vs 2.0 I4 TT do Grand Cherokeeho... mno ctyrvalec bych tam videt nechtel (ano, mam problem s S 250 CDI) uz jenom kvuli prubehu tociveho momentu a vykonu.
Co se tyce 3.0 V6 vs 2.0 I4 TT do Grand Cherokeeho... mno ctyrvalec bych tam videt nechtel (ano, mam problem s S 250 CDI) uz jenom kvuli prubehu tociveho momentu a vykonu.
Ty máš S Klasse 250 CDI? Jak jsi k tomu přišel?
ale houbelec, dyt ten motor používají v Lancii Deltě. Má 140kW a stejnej motor používá SaaB 9-5 a 9-3
To je devatenáctistovka.
Jenže v Jeepu žádnej 4válec nebude, only V6 v těchto dvou výkonových verzích
no a to právě nemá hlavu, když mají menší motor se stejným výkonem. To je stejný jako Peugeot místo 2,7 V6 HDi která měla 150kW používá čtyřválec 2,2HDi se stejným výkonem. Díky tomu motor 2,7 V6 vypadl z nabídky protože postrádal smysl.
To samé bych čekal od Fiatu/Jeepu. Kdyby ten V6 motor měl v nižší specifikaci aspoň 155kW tak pak by jeho použití aspoň nějakej smysl dávalo, ale takhle je to kravina.
Američané Ropáky nemusí a tady v Evropě každej raději vezme dvoulitr :-!
To samé bych čekal od Fiatu/Jeepu. Kdyby ten V6 motor měl v nižší specifikaci aspoň 155kW tak pak by jeho použití aspoň nějakej smysl dávalo, ale takhle je to kravina.
Američané Ropáky nemusí a tady v Evropě každej raději vezme dvoulitr :-!
Jenže montovat tam další motor jiných rozměrů znamená další nutné úpravy a další náklady.
+ zajistit dodávky dalšího motoru z eu do výrobního závodu v usa atd.
Zbytečný money.
Dvoulitr nikdy v Jeepu nebyl. Lidi by čučeli. Kdo chce dvoulitr, koupí si Patriot, že.
Jou i lidi co s tím jezdí do terénu, takže nevím jestli pro ty by bylo právě biturob tou výhrou....
+ zajistit dodávky dalšího motoru z eu do výrobního závodu v usa atd.
Zbytečný money.
Dvoulitr nikdy v Jeepu nebyl. Lidi by čučeli. Kdo chce dvoulitr, koupí si Patriot, že.
Jou i lidi co s tím jezdí do terénu, takže nevím jestli pro ty by bylo právě biturob tou výhrou....
Dvoulitr? V Grand Cherokeem? Promin, ale neznam cloveka, ktery by uvazoval o GCh a chtel ctyrvalec (osobne bych sel do osmivalce). Byt jsou ty motory podobne (stejne) vykonem a tocivym momentem, tak jejich prubeh a naladeni je uplne jine. Do auta typu GCh se ctyrvalec nehodi at uz ma vykon jakykoliv.
Můžeš jít [odkaz]
cena s DPH 😄
cena s DPH 😄
Jj, koukam na tve odkazy. Pokud bych mel na nove, tak bych nikdy nevolil tento sedy dovoz (zadna zaruka, spatne domlouvani). Zni to zajimave...ale je tam moc promennych. Ojete nebo veterana ano, nove ne.
No ono je to bohužel tak, že na tyto vozy platí tovární záruka, takže ač to bude milému fiatu velmi nemilé, tak na garanční prohlídku můžeš vklidu nakráčet tam.
Takže tak.
A auta co jí nemaj- cituju "poskytujeme záruku z vlastních zdrojů; záruka platí na skryté a výrobní vady, netýká se vad, vzniklých používáním nebo opotřebením. Operativně zajišťujeme servis i v případě závažné vady v celé EU tak, že pro Jeep Grand Cherokee pošleme odtah a pro Vás vozidlo, které Vás doveze zpět, pokud je nevyhnutelné Vaše setrvání v dálavě, např. dočerpání dovolené, doveze Vám odtahový vůz náhradní automobil."
Renomované firmy typu Denker a Impexta si nedovolí udělat něco, za co by se s nimi někdo veřejně tahal po médiích a soudech.
Ale co mam info, tak na Jeepy platí tovární garance.
Takže tak.
A auta co jí nemaj- cituju "poskytujeme záruku z vlastních zdrojů; záruka platí na skryté a výrobní vady, netýká se vad, vzniklých používáním nebo opotřebením. Operativně zajišťujeme servis i v případě závažné vady v celé EU tak, že pro Jeep Grand Cherokee pošleme odtah a pro Vás vozidlo, které Vás doveze zpět, pokud je nevyhnutelné Vaše setrvání v dálavě, např. dočerpání dovolené, doveze Vám odtahový vůz náhradní automobil."
Renomované firmy typu Denker a Impexta si nedovolí udělat něco, za co by se s nimi někdo veřejně tahal po médiích a soudech.
Ale co mam info, tak na Jeepy platí tovární garance.
Nechci nikoho obhajovat, nejsem v tom nijak angažován, jen že ty firmy sou na trhu už mnohdy přes 15 let a za tu dobu prodaly stovky aut nejen amerických značek.
Ono sou lidi, co neradi platí za nachlup stejnou televizi SONY u prodejce A 25900 když identickou věc dostanou u prodejce B za 20500.
Ono sou lidi, co neradi platí za nachlup stejnou televizi SONY u prodejce A 25900 když identickou věc dostanou u prodejce B za 20500.
tak vítej v éře downsizingu 😉 V americe tu motorizaci chápu, myslím tím velkoobjemný víceválec, ale v Evropě je to už pasé pokud sis nevšiml 😄
Jak u čeho. Vrcholmý segment si stále své V8, V10 a V12 drží no a občas se najde i někdo, kdo to chce v káře mimo vrcholný segment.
A? Vim ze se davaji mensi motory s turbem tam kde toma smysl. Ja byl prvni, ktery objahoval 1.4TSI v Superbu, protoze mi tam ten motor pasuje. Me nevadi Twincharger v Sharanu. Ale GCh by mi I4 2.0 vadil, to neni motor do terenu potazmo motor do velkeho auta uz pro svoji charakteristiku. Nesmis videt jen samotne hodnoty, ty nereknou vubec nic.
právě že charakteristiku má tento čtyřválec velmi dobrou, diky dvěma turbům se dobře sbírá odspodu a má lineární zátah v celém spektru použitelných otáček 😉
Já bych šel do tohohle 😄
[odkaz]
Cena slušná a E85 rulezz 😄 3,6ka je fabrickej flexfuel, cena E85 na ONO 23,90 a nafta 30,50.
Při průměrný spotřebe 13 litrů E85 je to 311 Kč na 100 KM
A diesel méně jak 10 brát nebude, takže 😄))
A o servisních nákladech na opravu nafty a benzínu nemá smysl vůbec spekulovat, díl co vyjde z usa na 900,- bude stát na naftu 1900 zde.
Takže tak.
[odkaz]
Cena slušná a E85 rulezz 😄 3,6ka je fabrickej flexfuel, cena E85 na ONO 23,90 a nafta 30,50.
Při průměrný spotřebe 13 litrů E85 je to 311 Kč na 100 KM
A diesel méně jak 10 brát nebude, takže 😄))
A o servisních nákladech na opravu nafty a benzínu nemá smysl vůbec spekulovat, díl co vyjde z usa na 900,- bude stát na naftu 1900 zde.
Takže tak.
jenže 2.7V6 HDI u Pežotu (teda spíš u Citroenu) vypadl z nabídky, protože ho nahradil 3.0V6HDI (pro C5 a C6)
607 končí, a 508 bych si tipl že naftovou V6 už nedostane
607 končí, a 508 bych si tipl že naftovou V6 už nedostane
ne vypadl protože ho nahradil 2,2 HDi se stejným výkonem i točivým momentem.
😉
3.0HDi je uplně nový motor, který představuje vrchol nabídky. A není pravda že končí.... Bude tu minimálně do doby než začne platit Euro 6 😉
😉
3.0HDi je uplně nový motor, který představuje vrchol nabídky. A není pravda že končí.... Bude tu minimálně do doby než začne platit Euro 6 😉
v podstatě píšeme to samé 😉
nemá smysl nechávat 2.7V6, když funkci vrcholné motorizace převzal 3.0V6 - pro mainstremové PSA by bylo skutečně luxusem mít dvě vrcholné motorizace ve stejnou dobu, ne?
No a nový 2.2HDI nabízí podobné výkony jako 2.7V6, takže to je pro něj jen další argument proti. A nevím jaké Euro plní 2.7V6 ale 2.2HDI bude určitě už připraven na spřísněné normy.
To že končí jsem myslel na P607 jako model 😉
nemá smysl nechávat 2.7V6, když funkci vrcholné motorizace převzal 3.0V6 - pro mainstremové PSA by bylo skutečně luxusem mít dvě vrcholné motorizace ve stejnou dobu, ne?
No a nový 2.2HDI nabízí podobné výkony jako 2.7V6, takže to je pro něj jen další argument proti. A nevím jaké Euro plní 2.7V6 ale 2.2HDI bude určitě už připraven na spřísněné normy.
To že končí jsem myslel na P607 jako model 😉
Už Croma a 159 měli s motorem 2,4 M-Jet 147kW, později 154kW. Proto přijít teď s třílitrem s těmito hodnotami neni zrovna pokrok dopředu...
jestli dobře čtu v článku, tak😒br />
"Silnější verze produkuje 177 kW v 4000 min-1, vrchol točivého momentu je 550 Nm mezi 1800-2800 min-1. Kombinovaná spotřeba činí 8,3 l/100 km.
Pro Evropu bude určena i slabší verze s výkonem 140 kW v 4000 min-1 a maximem točivého momentu 440 Nm mezi 1600-2800 min-1. "
Čili v Evropě si můžeš koupit buď silnější nebo slabší verzi. Jestli se ti slabší 3.0 zdá slabý, kup si silnější..... Jinak 2.4JTDm měla pěkný výkon, ale v rámci jiných emisních limitů....
Jinak spousta zákazníků jistě uvítá možnost koupit i ten slabší, levnější motor, však on bude taky bohatě stačit.....
"Silnější verze produkuje 177 kW v 4000 min-1, vrchol točivého momentu je 550 Nm mezi 1800-2800 min-1. Kombinovaná spotřeba činí 8,3 l/100 km.
Pro Evropu bude určena i slabší verze s výkonem 140 kW v 4000 min-1 a maximem točivého momentu 440 Nm mezi 1600-2800 min-1. "
Čili v Evropě si můžeš koupit buď silnější nebo slabší verzi. Jestli se ti slabší 3.0 zdá slabý, kup si silnější..... Jinak 2.4JTDm měla pěkný výkon, ale v rámci jiných emisních limitů....
Jinak spousta zákazníků jistě uvítá možnost koupit i ten slabší, levnější motor, však on bude taky bohatě stačit.....
Jo, dyzlovej trilitrovej sestivalec, to je v Evrope ve vyssich tridach zaklad jakyhokoliv uspechu. Ve Fiatu se muzou placat po zadech uz proto, ze takovej motor vubec spolu s VM Motori vyvinuli, ted jeste aby mel dobry provozni vlastnosti a hlavne solidni spolehlivost. Pokud bude vse ok, povazuju ho do Cerokeze za idealni agregat, stejne tak jako do Themy i Grand Voyageru. Do dvou posledne jmenovanych bych akorat jako zaklad vrazil jeste 170 konovy JTDm, jak jsem tu ostatne psal uz vicekrat. Palec pro Fiat. :yes:
3,0 V6 bude jen pro Themu, ve Voyageru zůstává nadále vylepšený 2,8 CRD o výkonu 200 HP.
Řečeno jinak, kde byl 2,8 CRD zůstává, kde byl 3,0 V6 CRD Od Mercedesu, bude tohle VM Motori.
Řečeno jinak, kde byl 2,8 CRD zůstává, kde byl 3,0 V6 CRD Od Mercedesu, bude tohle VM Motori.
Neví někdo, jakou to bude mít převodovku? A jaké budou dynamické vlastnosti?
Mercedes W5A580. Horší jak u benzínu >😁
Hmmm 😄 A to je pěti- nebo šestikvalt? Nebo snad i něco lepšího (=vícerychlostní)? 😉 No pokud budou jen o něco horší než u HEMI, tak by to moc nevadilo 😄 Teď vážně, konkrétní údaje ještě nejsou k dispozici?
auto o nicem.velice nespolehlivy.navic uz vubec neni do terenu.mel sem jedno sice 1991,ale mam par znamych co meli par let stary cheep.problemy a zase problemy,hlavne elektrika a senzory.znamyho manzelka valila po dalnici a najednou se cely auto vyplo,nic nefungovalo,musela brzdit rucni brzdou.tady u nas v kanade,ridi cherockee jen divny lidi >😁
To jo,ruční brzdou by toho fakt hodně ubrzdila, to by ani nevědělo že jí zatáhla. U těhle 2tunových aut je tak pro okrasu. Nenech se vysmát.
Tohle auto je někde jinde než 20 let starý rozvrzaný klumpy bez náležité údržby.
Podvozek ze současného Mercedesu ML, nový motor V6, osvědčené HEMI, 5st převodovka MB, zcela nový interiér, kvalitní materiály a bohatá výbava.
Přečti si někde recenzi současného modelu a nejlépe navštiv delera a projed se.
Pak vynášej soudy. Budeš velmi překvpaen, rok 1991 je dávno pryč, dnes je 2011.
Tohle auto je někde jinde než 20 let starý rozvrzaný klumpy bez náležité údržby.
Podvozek ze současného Mercedesu ML, nový motor V6, osvědčené HEMI, 5st převodovka MB, zcela nový interiér, kvalitní materiály a bohatá výbava.
Přečti si někde recenzi současného modelu a nejlépe navštiv delera a projed se.
Pak vynášej soudy. Budeš velmi překvpaen, rok 1991 je dávno pryč, dnes je 2011.
Jedinou změnou je to, že Fiat odkoupil od GM podíl ve VM Motori. Nebo část podílu.
Od VM motori byly pouze motory 2,8 CRD a 2,5 CRD a předtím 2,5 TD (ten profkláklej šit).
3,1 byl taky motor Mercedes.
Fiat má 50% ve VM, koupili to letos a GM má zbylých 50%
Ovšem není třeba mluvit o tom, kdo má víc zkušeností s výrobou dieslů V6 mimo užitkové vozy. Každý ví že MB.
Hybrida z těchto motorů jsem měl v Alfě 155 a díly se odmontovávály z roztřískanýho Čerokéze.
Tak to sem žil v omylu, ted se na to dívám a je to tak :yes:
Takže v tom případě od MB jen ta 3,0 V6 a pak 2,2 CRD (PT Cruiser, Caliber).