To auto má smysl. Na krátké jízdy to má baterky nabité doma, na dlouhé štreky to má silný diesel co ty baterky utáhne při slušné spotřebě, na zimní rozjezdy do kopce to bude čtyřkola.
Se dívám, že krouťák v režimu Power a výkon zrychlí kombíka za 6,9 vteřiny. To mi přijde nějak moc....možná je to dané váhou těch baterií.... A6ka s nižším výkonem to zvládá rychleji. No uvidíme.....
kluci u VW maji s kompozitovým prckem s 800kg a 0.nic TDI a nějaký potvory litr nafty. A tady D5 V60ka a maji 1.9l :-) jak to? dyt na volnoběh má tahle potvora skoro litr pravda je že normalní.
Mě by fakt zajímalo, podle čeho se to měří. Ten normovanej měřicí cyklus má nějakých 11 km, což ten auťák s přehledem ujede čistě na elektřinu. Vidim to tak, že je to prostě množství elektrické energie spotřebované na ten cyklus extrapolované na 100 km a přepočtené přes výhřevnost & možná nějaké další korekce na množství nafty...