Jo, s rucenim neni problem, ale pojistku alespon u Directu a u Allianzu nechtějí. Jinam jsem nepsal.
Ruceni vychazi na cirka dvanact tisic, ale ja mam za posledni roky dost skodnich udalosti (celni skla a jednou strom), mozna by se to dalo stlacit.
Zalezi na vyuziti, pokud bych to mel na pozovani pred kasiny a na Vaclavaku, pak bude udrzba OK.
Ale jestli to auto protahnu na Ringu a budu mu davat do tela jaksepatri, ten milion bude jeste malo... ;-\
Uz jen kolik stoji pneu, spojka a brzdy...
Pojisteni je problem, nejspis se bude muset ke specialistum, protoze bezne pojistovny exkluzivni auta nechteji.
Není to zlé, ale pro mě to není úplně ono. Pokud bych měl kritizovat spíše celek, pak mi chybí jednoduchost a přímočarost tvarů Murciélaga. Pokud bych se měl zaměřit na detaily, pak se mi nelíbí čumák, zejména lámaný tvar přední hrany potažmo tvar světel a nejsem nadšený z tvaru bočního vstupu vzduchu. Bohužel se tvůrci jali odkázat na klesající spodní hranou bočního okna modelu Diablo, pro mě téměř nepřijatelné. A je toho víc, viz vyčnívající zadní nárazník. Naštěstí klesající linie není zvýrazněna vrcholem linie střechy a netrpí to tedy jezevčím syndromem (čumák do země) jako Diablo, nicméně po Murciélagu zjevně înspirovaném modelem Countach, je to pro mě trochu zklamání. Že by se u Lamborghini střídaly ty pěkné, žluté s těmi méně pěknými, červenými modely?
Prečo nie? Ak do rozhodovania zapojíme ďalší ľudský orgán - rozum, nebola by to zlá myšlienka.
VW by konečne dostalo "športovú značku" po ktorej túži a na oplátku by talianom vrátilo Seat. Mohlo by to prospieť obom stranám. Španieli by možno radšej kupovali preznačkované fiaty. Predsa tou mentalitou sú obe národy spriaznené. :-)
Můžeme slavit. Žádné turbo, důraz na hmotnost, zachování dnes už markanty (až na limitky) Lamborghini 4x4. Základní tvar odkazující se na legendární Countach. :yes: palec do San´t Agaty.
2011 bude pro autonadšence dobrý rok. Ferrari, Lamborghini, Pagani, Porsche, McLaren..