Testy
lamal
0
ten motor je fajn, ale spotrebu zvykne v ceede ukazovat bezne 7,5 L dlhodobo a v meste na kratke trasy aj cez 9.... ta 5ka je moc kratka to je ozaj tragedia, vykonovo je ale super aj charakterom, skvely zaklad ozaj ... v ceede znie trocha ako vysavac, stale to je dobre niekde to znie nezazivne zas
Inu opet a po nekolikate bravo pro koncern Hyundai/Kia, toto auticko je nejen hezke na pohled, ale za tuto cenovku velmi slusne vybavene a se solidnim zakladnim motorem, provedeni a kvalita se muze smele srovnavat s radoby premiovymi koncerny, Fordy apod., ale lidi na ne budou uz z principu dal a dal prskat, protoze priznat, ze nejaci sikmooci korejci a naplaveniny delaji za mnohem mensi penize stejne kvalitni vyrobek je proste neprijatelne...
Jen tak dal, skoda ze i30 v kombiku je tak nejak nepouzitelna a zajemci o kombik musi sahnout po Ceedu, tak drzim korejcum palce at jejich prodeje pomalu, ale velmi jiste v Evrope rostou...
Jen tak dal, skoda ze i30 v kombiku je tak nejak nepouzitelna a zajemci o kombik musi sahnout po Ceedu, tak drzim korejcum palce at jejich prodeje pomalu, ale velmi jiste v Evrope rostou...
Tragický motor, katstrofální převodovka, tvrdý podvozek, trapný a okoukaný exteriér. V interiéru tesil, recyklované pet lahve, tesil a opět recyklované pet lahve. Tedy opět nic nového z korejský dílen... :no:
Tragický motor ?
"Základní pohonnou jednotku s podobnými vlastnostmi by chtěli snad všichni výrobci."
Podvozok ?
"Radost z jízdy se omezuje spíše na potěšení z přejezdu nerovností, které sice vidíte ale nikterak zásadně necítíte. Jak jinak, na patnáctipalcových balonech. Podobné je to i v zatáčce, kde auto solidně drží stopu"
Suma sumárum.
- Výborná pohonná jednotka
- Vynikající kvalita jízdy
- Kvalita zpracování interiéru
- Skvělý poměr cena/hodnota
Stačí si pozrieť výslednú hodnotiacu tabuľku.
To, že si alergický na kórejcov ešte vôbec neznamená, že i30 je zlé auto. Neobhajujem ho preto, že jedno vlastním, ale je to fakt dobré auto za tie prachy. 1,6 má už aj 6-stupňovú prevodovku.
"Základní pohonnou jednotku s podobnými vlastnostmi by chtěli snad všichni výrobci."
Podvozok ?
"Radost z jízdy se omezuje spíše na potěšení z přejezdu nerovností, které sice vidíte ale nikterak zásadně necítíte. Jak jinak, na patnáctipalcových balonech. Podobné je to i v zatáčce, kde auto solidně drží stopu"
Suma sumárum.
- Výborná pohonná jednotka
- Vynikající kvalita jízdy
- Kvalita zpracování interiéru
- Skvělý poměr cena/hodnota
Stačí si pozrieť výslednú hodnotiacu tabuľku.
To, že si alergický na kórejcov ešte vôbec neznamená, že i30 je zlé auto. Neobhajujem ho preto, že jedno vlastním, ale je to fakt dobré auto za tie prachy. 1,6 má už aj 6-stupňovú prevodovku.
Motor je tragický výkon vrcholí v šesti tisících a točivý moment v pěti, ukázková japonská škola stará...dvacet let. Na běžnou jízdu jsou to paramety nepříjemné, motor je nepružný a žravý. Podvozek je tvrdý, uskákaný a mizerné utlumený = vlastnost všech korejských vozíků napříč třídami. O interiéru jsem již psal, prostě to někteří nechtějí - nemohou vidět 😄 Všechno jsou to mé osobní zkušenosti, korejce rád zkouším a porovnávám jejich "kvality" s orgastickými příspěvky místních adorantů. i30 je průměrné až podprůměrné auto, evropská konkurence stále o parník dále.
Za skvělý poměr cena/hodnota považuji Octavii Tour.
Za skvělý poměr cena/hodnota považuji Octavii Tour.
OK, súhlasím s tým, že je to priemerné auto. Ani v jednom nevyniká a nedosahuje na premiantov v triede, ale ani nikoho nezklame. Kupci v tejto triede nie sú veľmi nároční.
V čem je ten motor tragičtější než základ pro golf-1.4 59 kW?
Maximum výkonu Golf/i30 5000-6000, maximum točivého momentu Golf/i30 5000-3800. Co je pro jízdu příjemější snad ani nemusím rozepisovat.
znám ten motor z vw polo a k příjemnému má daleko,je o dost hlučnější,spotřeba v g bude víceméně stejná.21 kW pro tebe asi taky neni žádnej rozdíl co? :no:
toto su len dristy niekoho , kto ma octaviu tour 1,6 mpi >😁 Hyundai pouziva moderny motor, skoda do slova 20 rocny motor a to ani nie s japonskou starou skolou >😁 tomu rozumej ako velmi zle
smutne je asi len to, ze by ta 1,4 vyprasila kozuch tvojej ochcavke, mimochodom aj uplny amater vie, ze ked ma 127nm od 3000 ot to znamena ze bude pruznejsia nez golf ktory to ma v 3800ot a to ze ma v 5000ot max nm a v 6000 zas kw zas dava tusit, ze neumrie pri priedbiehani, ale cim dalej tym viac bude tahat....prijemna vec 20r starej japonskej skoly....tos taky VW school uz netaha vobec ked podradis co na 1,4 treba uz netaha a mozes s nim robit co chces uz ho nedonutis ist a potrebnu pruznost na 5 neziskas >😁 ozaj skvele
vsak nieje taky roblem spravit si testovaciu na i30/ceed uvidis, ze to nakoniec objednas a ochcavku mpi predas na suciastky
smutne je asi len to, ze by ta 1,4 vyprasila kozuch tvojej ochcavke, mimochodom aj uplny amater vie, ze ked ma 127nm od 3000 ot to znamena ze bude pruznejsia nez golf ktory to ma v 3800ot a to ze ma v 5000ot max nm a v 6000 zas kw zas dava tusit, ze neumrie pri priedbiehani, ale cim dalej tym viac bude tahat....prijemna vec 20r starej japonskej skoly....tos taky VW school uz netaha vobec ked podradis co na 1,4 treba uz netaha a mozes s nim robit co chces uz ho nedonutis ist a potrebnu pruznost na 5 neziskas >😁 ozaj skvele
vsak nieje taky roblem spravit si testovaciu na i30/ceed uvidis, ze to nakoniec objednas a ochcavku mpi predas na suciastky
vidiet ze mas najazdene tisicky kilometrov, na playstatione. ked dostanes vodicak, chod si prejst golf VI na zakladnej 1,4 a potom si prejdi i30 na zakladnej 1,4. i 30 je na dialnici nepouzitelny, golf toci na 5ke pri 130kmh 3,100 otacok, i30 cez 4.000. preto je ta 1,4 v i30 subjektivne zivsia, pretoze je sprevodovana ako keby isla na redukcnu prevodovku 😄 ale mimo mesta to zerie aj travu okolo cesty.
Tak pokud budeš jezdit desítky tisíc km ročně po dálnici, tak asi nebudeš volit základní 1,4, ael šáhneš po jinak vynikajícím 1,6 crdi, ne náhodou? Zkus šáhnout po 1,6 TDI v Golfu a ta chuť na diesel tě tím příplatkem přejde.
suhlasim, preto mam tu spominanu 1,4 benzin 😄 ten priplatok robi z toho dizlu nezmysel. mam aj clio 1.5 dci, je v nizsich otackach zivsie ako golf, ale na dialnici toci rovnakych 3.100 otacok, co je na dizel dost prusvih. spotrebu ma na dialnici vyssiu ako benzinovy golf. ale nizsiu ako benzinovy i30 😄
niekto s nickom KKT team mi tu bude rozpravat o playstatione ne ?
ty si teraz myslis, ze s dlhsou 5kou si to cele vyriesil ?
takze hned je 1,4 komunisticky odpad z VW vyspelejsi motor ? sa spamataj z toho sna je to * a zaostaly motor a nezachrani ho ani golf 6 a dlha 5ka.... to ta vazne lutujem ze si si kupil taky predrazeny bicykel >😁 i30 nech huci akokolvek na dialnici ma 10x lepsi zivsi charakternejsi motor jak ten tvoj ober vysavac thats all
ja skorej tebe poradim sa zviest v nejakej 1.4 od nissanu z roku 1996 alebo od hondy aby si vedel ako maju chodit 1.4 ky 😄
ty si teraz myslis, ze s dlhsou 5kou si to cele vyriesil ?
takze hned je 1,4 komunisticky odpad z VW vyspelejsi motor ? sa spamataj z toho sna je to * a zaostaly motor a nezachrani ho ani golf 6 a dlha 5ka.... to ta vazne lutujem ze si si kupil taky predrazeny bicykel >😁 i30 nech huci akokolvek na dialnici ma 10x lepsi zivsi charakternejsi motor jak ten tvoj ober vysavac thats all
ja skorej tebe poradim sa zviest v nejakej 1.4 od nissanu z roku 1996 alebo od hondy aby si vedel ako maju chodit 1.4 ky 😄
V tomto s Tebou súhlasím. Maximum krútiaceho momentu je veľmi vysoko, to znamená potrebu vytáčať motor. Motor sa však vytáča rád a navyše má príjemný zvuk. Dá sa v pohode jazdiť medzi 2000-3500 otáčok. Nejak tragicky by som to nevidel.
Predaje v Česku sú vysoké. Na Slovensku necelých 1000 kusov za rok 2010 a nie je ani v prvej desiatke najpredávanejších áut. V Česku hneď po škodovkách na 4.mieste. Domáca značka ? Asi ťažko. Jednoducho Česi kupujú lacný lowend a zameriavajú sa na cena/hodnota. Kufor neoslní, esp iba pri najdrahšej verzii ... Prečo teda také predaje ?
Sú Česi snáď národ blbcov, že nevidia kvalitu koncernu alebo konkurencie ?
Predaje v Česku sú vysoké. Na Slovensku necelých 1000 kusov za rok 2010 a nie je ani v prvej desiatke najpredávanejších áut. V Česku hneď po škodovkách na 4.mieste. Domáca značka ? Asi ťažko. Jednoducho Česi kupujú lacný lowend a zameriavajú sa na cena/hodnota. Kufor neoslní, esp iba pri najdrahšej verzii ... Prečo teda také predaje ?
Sú Česi snáď národ blbcov, že nevidia kvalitu koncernu alebo konkurencie ?
>😁 >😁 >😁
A kolik si myslíš, že ta korejská 1.4 bude dávat výkonu v 5000 otáčkách? Nebude to náhodou víc, než těch 59kW Golfu? >😁
A když má Golf 132nM ve 3800ot. a Kia minimálně 127nM. od 3000ot až do maxima, tak které auto asi líp pojede??? >😁
Dneska jsi tady nakydal blbosti, které jsou i na tebe až moc velké :yes:
A kolik si myslíš, že ta korejská 1.4 bude dávat výkonu v 5000 otáčkách? Nebude to náhodou víc, než těch 59kW Golfu? >😁
A když má Golf 132nM ve 3800ot. a Kia minimálně 127nM. od 3000ot až do maxima, tak které auto asi líp pojede??? >😁
Dneska jsi tady nakydal blbosti, které jsou i na tebe až moc velké :yes:
Zase to tolik nehroť, oba motory jsou základ do města, oba stojí za pytel, oba pojdeou plus-mínus stejně.
"i30 jako průměrné až podprůměrné auto"??? Z vlastních zkušeností a z výsledků mnoha testování zásadně nemohu souhlasit s tímto neobjektivním; a až primitivitou zavánějícím hodnocením "strýčka BOBA"! Mnohá z hodnocení jsou opravdu zřetelně NAD průměrem!!!
FIFTHGEAR - 4 "hvězdičky" z 5 : [odkaz]
AUTOCAR - 4 z 5!: [odkaz]
ROADTEST - 4 z 5: [odkaz]
WINTONSWORLD - 4 z 5: [odkaz]
i30 jako vítěz BEST mid-size, auto roku 2009 Austrálie: [odkaz]
... a další mnohá 😄
😉 😉
FIFTHGEAR - 4 "hvězdičky" z 5 : [odkaz]
AUTOCAR - 4 z 5!: [odkaz]
ROADTEST - 4 z 5: [odkaz]
WINTONSWORLD - 4 z 5: [odkaz]
i30 jako vítěz BEST mid-size, auto roku 2009 Austrálie: [odkaz]
... a další mnohá 😄
😉 😉
Icescent, neohajuj do krvi i30. Je to dobré auto, ale nič viac. Bežný priemer, nič výnimočné. Zaujme hlavne cenou ...
BOB je buď averzný voči všetkému čo príde z Ázie (zvlášť kórejci) a nepripustí žiaden pokrok alebo to mysli ironicky. Skôr sa prikláňam k prvej možnosti.
BOB je buď averzný voči všetkému čo príde z Ázie (zvlášť kórejci) a nepripustí žiaden pokrok alebo to mysli ironicky. Skôr sa prikláňam k prvej možnosti.
Ale jasně... 😄 ... já jen reaguji a argumentuji i zahraničními testy záměrně... aby bylo zřetelné, že se nejedná o 3 hvězdičky (jako např. u Citroenů C4 či Chevroletů Cruze atp.); ale mnozí vidí ještě něco více, nad klasickým průměrem. A já si dovolím tvrdit, že to v tomto autě cítím a vnímám i já! Toť vše! Jen ať někdo nepíše "podprůměrné", když konkuruje jasně i jiným vozům této třídy a také lidé to vidí, kupují - a prodává se... "The family hatchback segment is one of the most fiercely competitive in the car market, with major players such as the Ford Focus, Volkswagen Golf and Vauxhall Astra setting high standards..." Podle mnohých v segmentu v pohodě konkuruje - tak proč jej označovat za pouhý průměr??? Klidně říkám - průměr PLUS! 😄 "Does it succeed? If you’ve followed the recent rise of the Korean carmakers, you won’t be surprised find out that the answer is an unqualified ‘YES’, thanks to its fine balance of ride and handling, low ownership costs and five-year warranty..." - ROADTEST
Octavia Tour so slabsim motorom a horsou vybavou (napr nema bocne airbagy) stoji viac, ako i30. Ak chces tour 1,6, tak sa musis uz riadne buchnut po vrecku.
Zas na druhej strane dostanes celkom pohladne aj komfortom prijemne auto s obrovskym kufrom. Lenze mlada ceskoslovenska rodina s obmedzenym rozpoctom po Tour casto siahat nebude. Okrem toho sa aj dost kradnu, co tiez menej majetny clovek pri kupe zvazuje.
Co sa tyka jazdnych vlastnosti tento korejsky motor poznam len ako spolujazdec, ale bol som velmi milo prekvapeny celkovym dojmom z auta. A za tu cenu super. Co sa tyka VW motorov, s 1,4 59 KW nemam ziadne skusenosti, ale na 1,6 74 KW mam co to odjazdene a osobne mi ten motor pride dost priemerny az zastaraly (ved aj je, ale na dlhe streky nevadi mi), ibaze neviem co za lenocha musi byt 1,4 na tak tazke auto, ako je Octavia. Osobne mam staru dobru 1,8 s automatom, ta je az na spotrebu velmi slusna a dostacujuca na svizne jazdenie, automat je pomalsi, ako moderne skrine, ale ok, vie s nim byt aj zabava. Jazdil som tiez na novom 1,4 tsi (125 koni) a to je uz na VW co za posledne roky produkuju (resp "repasuju" stare motory) pocitovo fantasticky, tiez spotrebou, zvukom, atd. Napr Seat Leon s tymto tsi sa momentalne da kupit za cca 12 500 eur, Altea XL za cca 13 500 eur... Takze asi radsej by som sa pozeral aktualne po seate, ako po Tourke. Ale zas ked chyba 3 - 4000 eur, tak to isti tato i30 😄
Zas na druhej strane dostanes celkom pohladne aj komfortom prijemne auto s obrovskym kufrom. Lenze mlada ceskoslovenska rodina s obmedzenym rozpoctom po Tour casto siahat nebude. Okrem toho sa aj dost kradnu, co tiez menej majetny clovek pri kupe zvazuje.
Co sa tyka jazdnych vlastnosti tento korejsky motor poznam len ako spolujazdec, ale bol som velmi milo prekvapeny celkovym dojmom z auta. A za tu cenu super. Co sa tyka VW motorov, s 1,4 59 KW nemam ziadne skusenosti, ale na 1,6 74 KW mam co to odjazdene a osobne mi ten motor pride dost priemerny az zastaraly (ved aj je, ale na dlhe streky nevadi mi), ibaze neviem co za lenocha musi byt 1,4 na tak tazke auto, ako je Octavia. Osobne mam staru dobru 1,8 s automatom, ta je az na spotrebu velmi slusna a dostacujuca na svizne jazdenie, automat je pomalsi, ako moderne skrine, ale ok, vie s nim byt aj zabava. Jazdil som tiez na novom 1,4 tsi (125 koni) a to je uz na VW co za posledne roky produkuju (resp "repasuju" stare motory) pocitovo fantasticky, tiez spotrebou, zvukom, atd. Napr Seat Leon s tymto tsi sa momentalne da kupit za cca 12 500 eur, Altea XL za cca 13 500 eur... Takze asi radsej by som sa pozeral aktualne po seate, ako po Tourke. Ale zas ked chyba 3 - 4000 eur, tak to isti tato i30 😄
A jako vzdy prinasi nejobjektivnejsi hodnoceni notoricky sledovac Top Gearu, uslintany strejda BLB >😒]
Tebe by meli =utratit= za "prinos motoristickemu svetu/diskusim"
Traged co odsuzuje Japonskou skolu a tvrdi, ze by si radsi vozil zadek v predpotopni 1.4 z technickeho muzea co od 3,8t/min "nejede" do diskusi nepatri... radsi si kup s mamou na vikendove cteni "Kvety" na misto sledovani testů Auto.cz a motoristickych periodik :-!
Motor je skvely a to ze je nepouzitelny kvuli hluku na dalnici je vec druha... az konecne tu korejskou tragedii vyzkousis, tak dej vedet, ja mel tu cest s obema motory a 1.4 v Octavii je ta skutecna tragedie - 1,2,3 na beznou jizdu mestem, 4 na mezimesto, petka jen z kopce - na dalnici do 110Kmh - nad 130 stejne hruza jako u i30 s tim rozdilem, ze za 4tis ta korejska jeste s chuti "jede". Kazdopadne charakterem ta korejska 1.4 prekona tu prevrtanou tragedii z dob totality 10x... ale to uz kazdy vi, jen v Top Gearu o tom jeste Jeremy asi nic nerikal >😁
Tebe by meli =utratit= za "prinos motoristickemu svetu/diskusim"
Traged co odsuzuje Japonskou skolu a tvrdi, ze by si radsi vozil zadek v predpotopni 1.4 z technickeho muzea co od 3,8t/min "nejede" do diskusi nepatri... radsi si kup s mamou na vikendove cteni "Kvety" na misto sledovani testů Auto.cz a motoristickych periodik :-!
Motor je skvely a to ze je nepouzitelny kvuli hluku na dalnici je vec druha... az konecne tu korejskou tragedii vyzkousis, tak dej vedet, ja mel tu cest s obema motory a 1.4 v Octavii je ta skutecna tragedie - 1,2,3 na beznou jizdu mestem, 4 na mezimesto, petka jen z kopce - na dalnici do 110Kmh - nad 130 stejne hruza jako u i30 s tim rozdilem, ze za 4tis ta korejska jeste s chuti "jede". Kazdopadne charakterem ta korejska 1.4 prekona tu prevrtanou tragedii z dob totality 10x... ale to uz kazdy vi, jen v Top Gearu o tom jeste Jeremy asi nic nerikal >😁
Nyní jsi na to kápnul, Pepíku, koncernová 1.4 je základní motor určený do města kde krouťák posazený na 4tisíce jaksi dostačuje. Mentálně slabší jedinec se pouze diví, proč ta základní 1.4 na dálnici nejede, když tam svými parametry jaksi ani není určena. Když už jsme u toho srovnávání, tak raději vyzkoušej 1.2TSI a ten korejský 1.4, motory výkonově srovnatelné, jízdně neprovnatelné...jak říkám, korejci se potácí minimálně deset let za Evropou, to jenom adoranti korejských křápu to nechtějí vidět. >😁
Nikde jsem se nedocetl, ze by 1.4 v Octavce byla prioritne urcena na mestsky provoz, stejne tak jako to, ze ta v i30 je prioritne urcena na jizdu po dalnici - to jen tak na okraj.
A absolutne nejvetsi omyl je srovnavani atmosferickeho ctyrvalce s oturbenym... to jsou dve nesrovnatelne kategorie. Srovnavej, az prijde korejec se svym malym turbem. V kategorii atmosfer do 2.0 je koncern VW v absolutni prde** (vcetne tragickych pokusu s FSI) a hraje mu do not pouze soucasny trend pseudosnizovani emisi a nastup maloobjemovych turbomotoru v urovni spotrebniho zbozi. Jeste bych chapal srovnani kompresoru s turbem... ale takhle, to snad ne :no😒br /> Samozrejme mam za sebou take test 1.2TSI ve Fabii (bohuzel ne v Octe) a pokud bych si mel zcela objektivne vybrat, sahnu po 1.2TSI pro ten charakter. Kazdopadne stale zde visi otaznik, jak se bude chovat komplikovana 1.2 s turbem ve 100tis a jaka pravdepodobnost stejnych problemu pripada na atmosfericky motor.
Nesrovnavejme nesrovnatelne...
Ostatni zalezitosti typu hluk pri urcite rychlosti zavisi na preferencich kupujiciho, takze je v urovni diskuse irelevantni...
A absolutne nejvetsi omyl je srovnavani atmosferickeho ctyrvalce s oturbenym... to jsou dve nesrovnatelne kategorie. Srovnavej, az prijde korejec se svym malym turbem. V kategorii atmosfer do 2.0 je koncern VW v absolutni prde** (vcetne tragickych pokusu s FSI) a hraje mu do not pouze soucasny trend pseudosnizovani emisi a nastup maloobjemovych turbomotoru v urovni spotrebniho zbozi. Jeste bych chapal srovnani kompresoru s turbem... ale takhle, to snad ne :no😒br /> Samozrejme mam za sebou take test 1.2TSI ve Fabii (bohuzel ne v Octe) a pokud bych si mel zcela objektivne vybrat, sahnu po 1.2TSI pro ten charakter. Kazdopadne stale zde visi otaznik, jak se bude chovat komplikovana 1.2 s turbem ve 100tis a jaka pravdepodobnost stejnych problemu pripada na atmosfericky motor.
Nesrovnavejme nesrovnatelne...
Ostatni zalezitosti typu hluk pri urcite rychlosti zavisi na preferencich kupujiciho, takze je v urovni diskuse irelevantni...
Lépe bych to snad ani nenapsal. Proč Japonci a Korejci umí vyrobit velmi slušné atmosferické motory a Němci dělají turbo-vysavače? Jak je možné, že litrový motor v Toyotě iQ dostane cenu Motor roku (minulý rok) a VW není v oblasti maloobjemových benzinů schopno předvést konkurenceschopný motor?
1) Evropa není jen Německo (díky Bohu)
2) Německo není jen VW (dvakrát díky Bohu)
3) Malý turbomotor může být dobrý nebo špatný, stejně jako motor atmosférický
ad 1) + 2) Pokud chceš dobrou menší atmosféru, třeba Fordovy 1.25 nebo 1.6 Ti-VCT jsou docela povedené. Fiat 1.4 16V není žádný závoďák, ale je příjemně kultivovaný a tichý a přitom se nebrání, když ho chceš vytáčet. Naopak Fiatův 1.2 16V je vyloženě "veselý", točivý agregát.
A motory 1.4 a zejména 1.6 VTi od BMW, používané (mj.) v Peugeotech a Citroënech jsou přímo vynikající, doporučuji vyzkoušet.
2) Německo není jen VW (dvakrát díky Bohu)
3) Malý turbomotor může být dobrý nebo špatný, stejně jako motor atmosférický
ad 1) + 2) Pokud chceš dobrou menší atmosféru, třeba Fordovy 1.25 nebo 1.6 Ti-VCT jsou docela povedené. Fiat 1.4 16V není žádný závoďák, ale je příjemně kultivovaný a tichý a přitom se nebrání, když ho chceš vytáčet. Naopak Fiatův 1.2 16V je vyloženě "veselý", točivý agregát.
A motory 1.4 a zejména 1.6 VTi od BMW, používané (mj.) v Peugeotech a Citroënech jsou přímo vynikající, doporučuji vyzkoušet.
očuj boby, 127nm pri 3000ot je podla teba lepsie ako 132nm v 3800ot ? Podla mna ano, casovanie ventilov je mila vec, motor KIA/HYUNDAI ide pouzitelne na 1,2,3 uz od volnobebehu a vobec neprotestuje....
inac ochcavka s tym zrychluje 0-100 za 15 sekund to je tak konkurencia pre FAVORIT 135 >😁 hm vlastne, ze by navrat ku starym korenom ? >😁
i30 to robi za 11,6s a nieje to ani lahke auto...pokrok nezastavis a skodu predbehnes 8-s 1.6 MPi ochcavka to spravi za 12,5 to ani 1.6ka nema na korejca 1.4ku ach... no nevadi hlavne ze to ma krutiak v 3800ot >😁
cital som test 1.4ka a stazuju si okrem hluku a spotreby aj na nizky vykon vo vyssich otackach neda sa s tym predbiehat, vlastne som ti to napisal uz na zaciatku,
ale na dobre prispevky ty nemas ani guraz reagovat 😉
mal by si si troska viacej verit, ja viem ze octavia 1.4 nieje delo ale predsa ma krutiak v 3800ot ver si !
inac ochcavka s tym zrychluje 0-100 za 15 sekund to je tak konkurencia pre FAVORIT 135 >😁 hm vlastne, ze by navrat ku starym korenom ? >😁
i30 to robi za 11,6s a nieje to ani lahke auto...pokrok nezastavis a skodu predbehnes 8-s 1.6 MPi ochcavka to spravi za 12,5 to ani 1.6ka nema na korejca 1.4ku ach... no nevadi hlavne ze to ma krutiak v 3800ot >😁
cital som test 1.4ka a stazuju si okrem hluku a spotreby aj na nizky vykon vo vyssich otackach neda sa s tym predbiehat, vlastne som ti to napisal uz na zaciatku,
ale na dobre prispevky ty nemas ani guraz reagovat 😉
mal by si si troska viacej verit, ja viem ze octavia 1.4 nieje delo ale predsa ma krutiak v 3800ot ver si !
.... na takové to domácí hrkání.... 😉
Auto není laděné na dálnici, ale to bych neřešil, ono české rodinky toho po nich zas tolik nenahrkají.... A je potřeba pochválit silný základní motor - i levné auto by totiž mělo být schopné bezpečně předjet traktor 😉
Auto není laděné na dálnici, ale to bych neřešil, ono české rodinky toho po nich zas tolik nenahrkají.... A je potřeba pochválit silný základní motor - i levné auto by totiž mělo být schopné bezpečně předjet traktor 😉
a je totu zase opet hyundai jako kazdy tyden testik redakce udrzuje frekvenci testu aspon jeden vuz tydne >😁
Jak ty korejce tlacite chlapci v redakci to je fakt uz komicke
Ten test je fakt uz ujetej....
Jak ty korejce tlacite chlapci v redakci to je fakt uz komicke
Ten test je fakt uz ujetej....
Babička říkávávala, koho chleba jíš, toho píseň zpívej... 😉
Přesně tak, letos mi Hyundai platí dovolenou na Kanárech...ale pánové, tyhle konspirační teorie pod každým testem přece nemají smysl 😉 . Řeknu to tedy znovu - od hyundaie jsem dostal maximálně (pěknou) vánoční pohlednici a i kdyby poslali puget, na výsledku testu by to neměnilo zhola nic. Píšeme testy nezaujatě (nyní i díky tomu, že patříme do velké rodiny Axel Springer/Ringier, je naše nezávislost ještě o level vyšší než dříve), jinak bychom to mohli rovnou zabalit a nebylo by to fér vůči čtenářům (na které by to byl podvod) ani vůči nám samotným (připadal bych si jako krysa).
ked by sme sa bavili k veci i30/ceed su za tie peniaze vyborne auta, ktore su dobre pouzitelne i v zakladnej verzii, pokial to niekomu zerie nervy a bude plakat vsade naokolo aky je ten svet zly, ze jeho fabia nieje naj auto na svete, treba ho dat liecit, potom tieto kecy tu bude tlacit furt
tak upřímně, ikdybyste podplacený byl, asi byste se nám tady nepřiznal, že 😉 Ale jinak soudný člověk si názor udělá.... hodně zdaru :yes:
Jaký má smysl takováto obhajovací řeč? Těžko lze očekávat, že se někdo přizná k tomu, že je podplacený nebo z jiného důvodu zaujatý. Tvrzení opaku je z hlediska obhajoby bezcenné.
Mě přijde pochopitelné, že se píše nejvíce o autech, o které je na místním trhu největší zájem.
Mě přijde pochopitelné, že se píše nejvíce o autech, o které je na místním trhu největší zájem.
Asi žádný, ale mě to prostě nedá... 😐
Ani se nedivim, osobne bych hned nektere jedince vystopoval a podal trestni oznameni pro pomluvu a poskozovani dobreho jmena... 😉
Fakt? 8-s Vždyť to píší děti pod 15...
To byla nadsazka... ale i tak by se melo ceske stado (a to vcetne toho pod 15let) naucit, ze v demokracii se za poruseni zakonu davaji tresty a kazdy musi nest odpovednost za sve jednani - coz v tehle postkomunisticke "pseudodemokracii" neni aplikovano se spravnou razanci na nikoho. A tak tu mame hospodarskou anarchii a kazdy deviant, netahlo a zlodej ma vetsi prava, nez clovek ctici zakon a svobodu podle demokratickych meritek. Staci se podivat na politicky dobytek napric spektrem :-!
AZ BUDETE TAKHLE TESTOVAT HONDU TOYOTU NEBO SUBARU ,NEBO ITALSKE ZNACKY, TO SAME FRANCOUZE KAZDY TYDEN TAK MOZNA TO MUZETE TVRDIT A NEKDO TO BUDE LIDEM VERIT..
VW,SKODA A HYUNDAI STALE DOKOLA tyden co tyden A MYSLITE SI ZE SI TO NENI NAPADNE??
A OBHAJOVAT ZE JE TO KOREJEC DOMACI VYROBCE?
OD KDY ? AZ JIM SKONCI 10 LET DANOVE ULEVY VYTROU VAM OCI
>😁 A BUDOU PRYC..
ZPATKY K TEMATU TESTOVAT TADY 9 KRAT TESTOVANE AUTO ZNOVA JE UZ TROCHU NA POVAZENOU...
A KDYZ TO NENI GARAZ HYUNDAI I 30 CO VAS ZAJIMA KDE BYLO 18 PRISPEVKU DO DISKUZE ZAJEM BIDA TAK OPET SUP ZPATKY S TIM A ZAS TEST STEJNEHO AUTA...
jestli takhle si predstavujes nestranost a nezaujatost tak to dost zavani ceskou vychcanosti......
VW,SKODA A HYUNDAI STALE DOKOLA tyden co tyden A MYSLITE SI ZE SI TO NENI NAPADNE??
A OBHAJOVAT ZE JE TO KOREJEC DOMACI VYROBCE?
OD KDY ? AZ JIM SKONCI 10 LET DANOVE ULEVY VYTROU VAM OCI
>😁 A BUDOU PRYC..
ZPATKY K TEMATU TESTOVAT TADY 9 KRAT TESTOVANE AUTO ZNOVA JE UZ TROCHU NA POVAZENOU...
A KDYZ TO NENI GARAZ HYUNDAI I 30 CO VAS ZAJIMA KDE BYLO 18 PRISPEVKU DO DISKUZE ZAJEM BIDA TAK OPET SUP ZPATKY S TIM A ZAS TEST STEJNEHO AUTA...
jestli takhle si predstavujes nestranost a nezaujatost tak to dost zavani ceskou vychcanosti......
Tady musím redakci (překvapivě) trochu hájit. Oni si novináři málokdy můžou vybrat, jaké auto a kdy chtějí testovat. Obvykle dostanou to, co má zrovna ten který importér v testovací flotile a u novinek navíc až ve chvíli, kdy na ně přijde řada ve "frontě". Samozřejmě existují výjimky, některé redakce si mohou "pomoci" ze zahraničí, jiné lepšími kontakty na správných místech atd., ale v principu to tak je.
A pokud některý importér prostě má testovací flotilu malou (v ČR typicky Fiat vč. Alfy a Lancie), tak se prostě testů jejich aut objeví méně... Naopak u VW Group je marketing (vč. PR a tedy testovacích flotil) tím, co ten koncern umí ze všeho nejlíp.
Co pak o autě v testech napíší, už je úplně jiná otázka...
A pokud některý importér prostě má testovací flotilu malou (v ČR typicky Fiat vč. Alfy a Lancie), tak se prostě testů jejich aut objeví méně... Naopak u VW Group je marketing (vč. PR a tedy testovacích flotil) tím, co ten koncern umí ze všeho nejlíp.
Co pak o autě v testech napíší, už je úplně jiná otázka...
Škoda, že jste do testu nevzali verzi s motorem 1,6 a šestistupňovou převodovkou. Tam by se hlavní negativa nejspíš setřela... Absence ESP je u tohoto auta (aspoň z mého pohledu) neodpustitelná. Přijde mi nelogické, že i u verze Comfort se za tento prvek bezpečnosti musí příplácet 16k😒
Súhlas, že je veľkou chybou za ESP priplácať a nemalé peniaze. Keď má takú bohatú výbavu, tak ESP by malo byť samozrejmosťou.
Ono to ESP bude brzy v sériové výbavě povinně, kvůli příkazu z Bruselu. 8-s ;-\
Abychom si rozuměli: nemám nic proti ESP, naopak. Ale vadí mi, že nám (zase) někdo přikazuje, co si musíme a nemusíme kupovat. :no: :no: :no:
Abychom si rozuměli: nemám nic proti ESP, naopak. Ale vadí mi, že nám (zase) někdo přikazuje, co si musíme a nemusíme kupovat. :no: :no: :no:
panove co tady stale omilate absenci ESP, jednak co vim by melo byt brzy povinne v ramci EU, a druhak by me zajimalo, kolik z vas stezovacu ho v zivote opravdu realne potrebovalo, troufam si tvrdit, ze temer nikdo, protoze rozumnej clovek kterej uz z kravin vyrostl jezdi tak, aby ESP pokud mozno nepotreboval, a je jedno jestli v lete nebo v zime, testy jizdy na mokrym povrchu ukazujou zcela jasne, ze od rychlosti nejakych 60 je uplne jedno jestliu je nebo nejni ESP, fyzika je totiz fyzika... ja bych si radsi priplatil za automatickou klimu nebo za silnejsi motor, nez za nejaky ESP.....
Souhlasím, ESP je jen pro opravdu velké tupce nebo pro krizové situace kterých člověk za život zažije jen několik. Je to náhrada schopností řidiče, ale fyzikální zákony neošálí. A pokud bude mít někdo v autě ESP, tak si bude myslet, že s autem může vše. Mám v autě ESP v kombinaci s ABS, BTCS a dalšími vymoženostmi, ale na sněhu auto zapadává mnohem víc než předchozí bez elektroniky.
No a právě ta situace může nastat jednou za život a může být tragická!! Potom je automatická klima prd...
jo to je mozny, na prechozi motorce jsem mel ABS, trikrat me pmohlo ze slamastiky, mezitim jsme se na motorce poradne naucil a na tyhle novy jsem uz ABS nekupoval, protoze na ni umim a verim si, stejny je to s ESP, umim jezdit, znam limity jak svy, tak auta, tak fyziky a troufam si tvrdit ze ESP potrebovat nebudu, ano, je to odvazne tvrzeni, ale je to tak, jezdim tak abych vzdy dojel i bez ESP
To si dovolím nesouhlasit, právě v nižší rychlosti by to řidič ještě měl slušnou šanci zvládnout sám, zatímco ve větším tempu už to nestihne. A jet tak, aby už smyk nezvládlo ani ESP, to snad v normálním autě na běžné silnici nedopatřením ani nejde, to už musí člověk jet vědomě velmi ostře (jiná věc je Ferrari na okruhu, ale o tom teď řeč nejde). Výjimkou je snad extrémní náledí.
Jestli ESP někdo využije nebo ne, už je samozřejmě jiná, věřím že u poloviny aut kde je namontované, za jejich životnosti nikdy nezasáhne. O airbagu ovšem platí totéž. Já bych si u auta na běžné použití asi za ESP i připlatil (kdyby nebylo ve standardu), ale zase dobře rozumím tomu, že pro spoustu lidí to nemá smysl.
Jestli ESP někdo využije nebo ne, už je samozřejmě jiná, věřím že u poloviny aut kde je namontované, za jejich životnosti nikdy nezasáhne. O airbagu ovšem platí totéž. Já bych si u auta na běžné použití asi za ESP i připlatil (kdyby nebylo ve standardu), ale zase dobře rozumím tomu, že pro spoustu lidí to nemá smysl.
Nesouhlasím, smysl to má pro každého.
Vem si standardní situaci: Jedeš po okresce, dlouhá rovinka, 120 a najednou ti ze škarpy vyskočí srna. Strhneš řízení a bez ESP se jenom vezeš do nejbližšího stromu. Elektronika ti dá šanci ten manévr ještě zvládnout.
Vůbec to není o podvozku, při stovce rozhodí otočení volantu o devadesát stupňů každé auto.
Vem si standardní situaci: Jedeš po okresce, dlouhá rovinka, 120 a najednou ti ze škarpy vyskočí srna. Strhneš řízení a bez ESP se jenom vezeš do nejbližšího stromu. Elektronika ti dá šanci ten manévr ještě zvládnout.
Vůbec to není o podvozku, při stovce rozhodí otočení volantu o devadesát stupňů každé auto.
A v autě, které nikdy neopustí hranice města a nepřekročí rychlost 80 km/h? Znám pár takových řidičů či spíše řidiček...
Každé riziko je o pravděpodobnosti, případných následcích a o ceně, kterou platíš za eliminaci toho rizika. Následky mohou být v tomto případě jistě velmi ošklivé, ale pokud si někdo vyhodnotí svoje riziko jako zanedbatelné a cenu jako vysokou, nechápu proč mu nedovolit riskovat a nařizovat mu povinné ESP. Třeba by ty peníze raději utratil za boční a hlavové airbagy...
Každé riziko je o pravděpodobnosti, případných následcích a o ceně, kterou platíš za eliminaci toho rizika. Následky mohou být v tomto případě jistě velmi ošklivé, ale pokud si někdo vyhodnotí svoje riziko jako zanedbatelné a cenu jako vysokou, nechápu proč mu nedovolit riskovat a nařizovat mu povinné ESP. Třeba by ty peníze raději utratil za boční a hlavové airbagy...
Jasne, neco narizovat je blbost. Melo by to byt na rozhodnuti kazdeho kupce a pri havariich viniky sankcionovat podobne jako za vysokou rychlost a spatne gumy. Nemas ESP? To sis trochu pritizil, hochu...
Driv jsem taky mel plno reci, ze elektronika je pro amatery a neumetely. Pak mi ze skarpy vyskocila baba ve Fabii...sice z toho byla totalka, ale diky ESP jsem se aspon vyhnul tomu kamionu co jel v protismeru. 😄
Vzhledem k tomu, ze opravdu hodne jezdim se snazim jistit co to da. Takze komplet elektronika, plno airbagu a na celnim skle kamera s GPS receiverem.
Driv jsem taky mel plno reci, ze elektronika je pro amatery a neumetely. Pak mi ze skarpy vyskocila baba ve Fabii...sice z toho byla totalka, ale diky ESP jsem se aspon vyhnul tomu kamionu co jel v protismeru. 😄
Vzhledem k tomu, ze opravdu hodne jezdim se snazim jistit co to da. Takze komplet elektronika, plno airbagu a na celnim skle kamera s GPS receiverem.
:yes: :yes: :yes:
Ano, odpovědnost musí jít ruku v ruce se svobodou rozhodování.
Trochu off-topic fantazie: kdyby (teoreticky) nehody neřešila policie, ale pojišťovny a místo pokut za porušení předpisů by bylo navyšování sazby povinného pojištění za nehody po porušení zdravého rozumu, to by bylo! :yes: Žádné pokuty za 150 km/h na suché prázdné dálnici ve slušném autě. Ale pokud způsobíš nehodu, když pojedeš po té dálnici v husté mlze 110 (nebo v nebrzdícím vraku nebo ožralej jak doga...), tak na rok (dva, pět...) zdvojnásobení (ztrojnásobení...) sazby povinného ručení, bez kterého nesmíš vyjet. Ušetřilo by se za policii a ze silnic by zmizeli ne tzv. "piráti" ale opravdoví ***i, kteří jsou MNOHEM nebezpečnější...
Ano, odpovědnost musí jít ruku v ruce se svobodou rozhodování.
Trochu off-topic fantazie: kdyby (teoreticky) nehody neřešila policie, ale pojišťovny a místo pokut za porušení předpisů by bylo navyšování sazby povinného pojištění za nehody po porušení zdravého rozumu, to by bylo! :yes: Žádné pokuty za 150 km/h na suché prázdné dálnici ve slušném autě. Ale pokud způsobíš nehodu, když pojedeš po té dálnici v husté mlze 110 (nebo v nebrzdícím vraku nebo ožralej jak doga...), tak na rok (dva, pět...) zdvojnásobení (ztrojnásobení...) sazby povinného ručení, bez kterého nesmíš vyjet. Ušetřilo by se za policii a ze silnic by zmizeli ne tzv. "piráti" ale opravdoví ***i, kteří jsou MNOHEM nebezpečnější...
to mas tak ako s airbagmi. tiez som ich za roky a tisice km nepotreboval (zaplat pan boh), ale som sakra rad, ze ich tam mam. Mozno nepomozu, ak do mna niekto tresne, ale nadej tam je. ESP je tiez nieco na ten sposob. 1000 x ho nebudes potrebovat, ale 1001x ta moze zachranit pred roztrepanim auta. Nase cesty su na mnohych usekoch nevyspytatelne, derave, zle oznacene, podaktori pretekari na bavorakoch obiehaju aj ked ides oproti, ved co, uhnes sa... V takych situaciach ESP ti pomoze. Mozes byt velmi dobry vodic, ale ti okolo nie vzdy su tiez na tej urovni, ako ty co sa tyka zrucnosti a ohladuplnosti.
Nevravim, ze by som priplatok za esp nezvazoval na ukor spomenuteho silnejsieho motora, ale nezhadzoval by som ho na uroven zbytocnosti.
Inak suhlasim, ze su aj individua, ktore vdaka roznym systemom jazdia vo svojich natahanych mercedsoch z nemecka ako prasce.
Nevravim, ze by som priplatok za esp nezvazoval na ukor spomenuteho silnejsieho motora, ale nezhadzoval by som ho na uroven zbytocnosti.
Inak suhlasim, ze su aj individua, ktore vdaka roznym systemom jazdia vo svojich natahanych mercedsoch z nemecka ako prasce.
Nevhodně zpřevodovaná nejvyšší rychlost je handicapem všech novějších maloobjemových automobilů a to i při vybavení 6ti stupňovou převodovkou. Výrobce se totiž snaží, aby byla nejvyšší rychlost zpřevodovaná tak, aby při maximální dosažitelné točil motor otáčky kolem nejvyššího výkonu. Takže je pryč ekonomická 5ka nebo 6ka, která by vůz nezrychlovala ale udržovala. Míval jsem Ford Mondeo 1.8 benzín a to točilo na 5ku ve 130km/h nějakých 4000ot. Kamarád měl Renault Lagunu 2.0 benzín a ta točila ve 130km/h na 5ku více jak 4000ot. Výsledkem byla hlučnější Laguna s vyšší spotřebou. ;-\
Ony ty současné převodovky jsou spíše úlitbou ekologům, na papírech ty spotřeby vypadají úžasně. A v reálném provozu už to nikdo neměří.
golf VI na zakladnej 1,4 toci pri 130kmh 3,100ot. 6st. prevodovka je len marketingovy blud, staci len vediet urobit dlhsiu 5ku, vid VW
To strýček BOB Octavia Tour? Není to ten zgarb co má prehistorický motor 1.6 MPI, nemá el.okna ani vpředu a boční airbagy, (které jsou dneska už víceméně standardem se musí dokupovat?-). Děkuji nechci. Poměr cena/výbava je neakceptovatelný. Hlavně že Čecháček má kvalitní "český" výrobek. Nemluvě o tom, že cena při případném dalším prodeji bude pár Korun, protože "oholené" auto už dneska nikdo nechce. Za cca. 270t je Octavia Tour ve srovnání s konkurencí velmi drahá.
Obvykle se nevyplati na stréca BOBa vůbec reagovat, do diskusi neprinasi nic krom diletantstvi, xenofobie a davani prednosti jablkum pred hruskami... ale kazdemu co jeho jest 😄
Nekomu proste staci, ze muze byt na chvili v ocich souseda z panelaku ten bohaty (jen buh vi proc) - aneb: No a co mamo, ze mame jen holou Octavku za 270, stejne mame lepsi auto nez Karel od vedle, co si koupil toho strasneho korejce za 400... Pepa vcera v hospe totiz rikal, mamo, ze az prej za 15 let prodame tu Octu, dostaneme vic...a taky, mamo, mame vetsi obsah toho motoru, tak to pojede lip jak rikal Pepa a prece se nechystame bourat, tak nam vubec nebude vadit, ze muzeme mit pri nehode panev, nebo lebku na kasi 😄 hlavne mamo, ze mame tu Octu >😁 Vsak vis... Karel se z toho pose... 😄
Nekomu proste staci, ze muze byt na chvili v ocich souseda z panelaku ten bohaty (jen buh vi proc) - aneb: No a co mamo, ze mame jen holou Octavku za 270, stejne mame lepsi auto nez Karel od vedle, co si koupil toho strasneho korejce za 400... Pepa vcera v hospe totiz rikal, mamo, ze az prej za 15 let prodame tu Octu, dostaneme vic...a taky, mamo, mame vetsi obsah toho motoru, tak to pojede lip jak rikal Pepa a prece se nechystame bourat, tak nam vubec nebude vadit, ze muzeme mit pri nehode panev, nebo lebku na kasi 😄 hlavne mamo, ze mame tu Octu >😁 Vsak vis... Karel se z toho pose... 😄
Ono totiž asi tak. Rodiče se rozhodovali, že koupí něco nového. Máma chtěla MPV a chtěla Ford Fusion. Když jsem viděl, co za výbavu si v dnešní době Ford dovolí za 270t prodávat, šli jsme nakonec do ix20 za 300.
Moje sestra ma Fusiona v 1.4 v plne palbe jak by rekl "znalec" 😉 ... je to ctvrty rok a je velmi spokojena. Kazdopadne v te dobe nebyla Venga, ani ix20... verim ze ta vase volba byla spravna a rozhodne lepsi. Fusion je prumerny plechacek, ktery dela stejny kraval ve 130, jako bude delat Hyundai, ale je osklivy a ta jeho 1.4 je stejna tragedie jako ta od VW, postrada charakter 😉
Atmosfery se vzdy musely tocit, jen tem evropskym to moc neslo (pro hnidopichy - mluvim o maloobjemech specialne stredovychodni evropske produkce 😄 ).
Jedinou soucasnou nevyhodu v Korejcich spatruji ve zvysovani cen... zacinaji ztracet ten dulezity bonus v podobe pomeru cena/vykon ;-\
Atmosfery se vzdy musely tocit, jen tem evropskym to moc neslo (pro hnidopichy - mluvim o maloobjemech specialne stredovychodni evropske produkce 😄 ).
Jedinou soucasnou nevyhodu v Korejcich spatruji ve zvysovani cen... zacinaji ztracet ten dulezity bonus v podobe pomeru cena/vykon ;-\
Před třemi lety jsme i30 s totožným motorem v redakci testovali poprvé (tehdy ještě neomlazenou i30), tenkrát však začínala verze Comfort, která je s naším Trikolorem výbavově téměř shodná, na částce 399.900,- Kč....jestli se ti to zdá jako zvyšování tak se vrať na základku nebo začni číst články pod kterými diskutuješ 😉
V umeru dnesni doby samozrejme - s tou zakladkou opatrne, nebo snad zijes dobou minulou?... Dnes je prece uplne jina situace a korejci "obecne H/K" neumi a nebo nechteji nabizet to, co nabidne konkurence... prikladne hore zminovane ESP. Za vyslovenou drzost 😄 ale povazuji neakcni cenik KIA, kde jsou vyssi vybavy, ktery vyslovene atakuje ceny VW a Skodovky, pripadne pozadovanymi cenami drti Francouze...
Zcela uprimne bych chtel znat odpoved na to, jaky vuz do 300 tis bys zvolil... i30, Ceed, Megane, Focus, C4, Octa Tour, skladovky Golfu s predpotopnimi 1.4... v pomeru do 300 mi stale vychazi korejci jako ti posledni... +- stejna cena, bez ESP, horsi zvukovy utlum a dalsi dilci drobnosti odvisle od pozadavku zakaznika jedine co pro ne dnes hraje je pouze zaruka vykoupena vysokymi cenami za rocni prohlidky. A vim o cem mluvim... :-! A ty? Ja myslim ze ne...
Zcela uprimne bych chtel znat odpoved na to, jaky vuz do 300 tis bys zvolil... i30, Ceed, Megane, Focus, C4, Octa Tour, skladovky Golfu s predpotopnimi 1.4... v pomeru do 300 mi stale vychazi korejci jako ti posledni... +- stejna cena, bez ESP, horsi zvukovy utlum a dalsi dilci drobnosti odvisle od pozadavku zakaznika jedine co pro ne dnes hraje je pouze zaruka vykoupena vysokymi cenami za rocni prohlidky. A vim o cem mluvim... :-! A ty? Ja myslim ze ne...
-
Jak my? Kdyby sis precetl to vlakno od zacatku, tak jsi to mozna pochopil - jde tu o cenu.Tak pro *tady bude sprosté slovo* vysvetlim o co mi jde polopate... je mi fuk jake je hodnoceni, pze co tester, to nazor. Hyundai je auto do 300, dnes mam do teto castky vyber prakticky od kazdeho renomovaneho vyrobce. Tahle Hyundai stoji 280, ale z daleka nenabizi tak pekny a kvalitni interier jako ma C4, GOLF, Megane, Octa... vyrovna se jen Ceedu a FF - ktery je nejtragictejsi. Z bezpecnostniho hlediska nedosahuje vybav FF, Megane, Golfu a do 300 se vejdu s ESP i v C4. Sikmookej me to neumoznuje. Z hlediska hluku (zprevodovani) z daleka nedosahuje urovne Golfu, Octy, C4. Vyrovna se ale Ceedu, FF a Meganu (ale i ten je o neco mene hlucnejsi). A takhle bych mohl pokracovat v dalsich drobnostech.
Psychologicky limit je 300 litru... takze co jsem tim chtel rict? Pokud pred tremi lety stala i30 400 koliku, kdyz ostatni byli za 450 a vic, tak to bylo spravne. Ted je ale doba, kdy auta za tenkrat 450 a vic stoji ve stejne cenove jako i30, ktera ale neprinasi nic navic krom zaruky, ktera ma sva omezeni - i kdyz je bez omezeni 😄 . A kterou clovek nakonec castesne zaplati v podobe drazsich rocnich navstev servisu.
Tadaaa a jsme u konce - SHRNUTI😒br /> Ja reagoval na reakci o zdrazovani, takze pri urovni jakou i30 nabizi je proste draha vzhledem ke konkurenci! A pokud od lonska prirazili 10tis, tak podrazili - tak to proste je.
Hyundai i30 je prumerne auto za 280... ja ale muzu volit lehce drazsi nadprumer za 300.
A pokud Golf a Shade jdou za 300, tak by mela i30 stat 250...
A to jsem vlastne jeste uplne vynechal Bravo... ktere mi prida krom ESP jeste 6st. skrin.
Psychologicky limit je 300 litru... takze co jsem tim chtel rict? Pokud pred tremi lety stala i30 400 koliku, kdyz ostatni byli za 450 a vic, tak to bylo spravne. Ted je ale doba, kdy auta za tenkrat 450 a vic stoji ve stejne cenove jako i30, ktera ale neprinasi nic navic krom zaruky, ktera ma sva omezeni - i kdyz je bez omezeni 😄 . A kterou clovek nakonec castesne zaplati v podobe drazsich rocnich navstev servisu.
Tadaaa a jsme u konce - SHRNUTI😒br /> Ja reagoval na reakci o zdrazovani, takze pri urovni jakou i30 nabizi je proste draha vzhledem ke konkurenci! A pokud od lonska prirazili 10tis, tak podrazili - tak to proste je.
Hyundai i30 je prumerne auto za 280... ja ale muzu volit lehce drazsi nadprumer za 300.
A pokud Golf a Shade jdou za 300, tak by mela i30 stat 250...
A to jsem vlastne jeste uplne vynechal Bravo... ktere mi prida krom ESP jeste 6st. skrin.
Vyfasuj si hadr na hlavu-kdyby byl golf s výbavou za tři kila tak se nejezdí v cedníkách a daciích.Argumentem"přihodím dvacet a mam lepší" ses zařadil mezi typický plakátovce,k těm dvaceti přihoď pade a pak ještě třicet a za chvíli seš u Á osmy. >😁 To "Shade" ti poradili kluci ve škole?Dej jim za mě pár facek.Dík.(jinak škoda se německy řekne schade,shade je anglicky stín)
Koukni se na skladovky VW a Skody ty tragede a nevykrikuj tady... plakatovce 😄
Kdyby nebyli lidi stado lineho dobytka, vedeli by, ze i vysoka kvalita muze byt za rozumnou cenu - tady do 300.
Jestli nekdo korejcum rika krap, pak nevim proc ja bych nemohl rikat Skode - Shade - a kdyz uz si tu chces hrat na lektora Aj, tak pro tve info - stin
(od objektu) je prioritne Shadow... Shade se pouziva predevsim jako odstin a ma vice vyznamu jako sloveso.
Kdyby nebyli lidi stado lineho dobytka, vedeli by, ze i vysoka kvalita muze byt za rozumnou cenu - tady do 300.
Jestli nekdo korejcum rika krap, pak nevim proc ja bych nemohl rikat Skode - Shade - a kdyz uz si tu chces hrat na lektora Aj, tak pro tve info - stin
(od objektu) je prioritne Shadow... Shade se pouziva predevsim jako odstin a ma vice vyznamu jako sloveso.
Tak sestra asi koupila nového, jak říkáš v "plné palbě," tohle byly nabídky výběhových modelů, které chtějí prodat. Navíc ta 1.4 ve Fusionu má 80 koní, kdežto v ix20 90. Jediné co mně trochu mrzí, je absence 6. převodového stupně, (výbava comfort, pětikvalt) a nemožnost byť třeba doobjednat aktivní opěrky hlavy dozadu. (Aktivní opěrky hlavy vzadu ale myslím nemá žádné mini-MPV ani za příplatek). Vengu jsme ani nezkoušeli, v testech jsem četl, že je oproti ix20 dost tvrdá a navíc šilhá-) 😄
Měj se
Michal
Měj se
Michal
Jj... ty vybehovky Fusionu nebudou o nic horsi nez moji sestry - ano byla to funglovka bratru za 365t - z dnesniho pohledu silenost!!!, ale ja bych taky sahnul po ix20... prece jen je vylozene nadherne auto ve sve kategorii (alespon v meritcich meho ceneni designu), Roomster je proti tomu jak ze zleho snu 😄 Sestku k 1.4 bohuzel H/K nedava... v tomhle by se mohli sikmooci kluci ucit od Fiatu 😉 tam je 1.4 s 6kv. Ale k 1.6 uz ano.
Tak brzy hod ix20 na moje.auto.
Tak brzy hod ix20 na moje.auto.
Jak uvádí autor článku: "soudě podle absence tohoto elektronického pomocníka téměř napříč veškerou konkurencí jej však zákazníci zřejmě nepožadují". Je to už nějaký pátek, kdy jsem četl o bezpečnostních pásech, které se zprvu dodávaly za příplatek. Američané si namísto doplatku za vyšší bezpečnost raději připlatili za pneumatiky s bílými okraji. A myslím, že to není jenom problém Ameriky a ČR, ale i zbytku světa. Zákazník si radši zvolí za příplatek výbavu, jako je klima, všechno v elektrice než vyšší bezpečnostní výbavu. Teda asi s výjimkou Němců, ty jsou alespoň soudě podle jejich automagazínů bezpečností posedlí. Jinak i30 s 1,4 motorem je naproto dostačující pro většinu našich motoristů. A jednou za rok do Hrvatska se to dá zvládnout, když to kdysi zvládali ve Favoritu a Felicii, tak proč ne v moderní i 30.