Novinky
Tohle je opravdu moc krasny interier. Displej navigace je dokonaly.
Neví někdo, zda ty jejich nové SKY motory budou s turbem nebo bez? Já doufám, že mazda zůstane u klasického konceptu atmosférických motorů.. Jinak tohle auto vypadá krásně, v té červené dokonale :yes: :yes:
Ty motory maji byt foukany. Maji mit v benzinu, pry od 150 do 170 koni a v dieselu od 130 do 180 koni. Ve srovnani s benzinovou CX-7 by si nekdo mohl rici, ze nic moc vykon, ale pry to ma prazdny vazit na SUV pouhych 1400 kilo, tudiz by to nemuselo byt nijak line ani ziznive. No hlavne, aby to snizovani vahy nebylo zase na ukor neceho a nebyl to nejakej "papirak" (zvuk pri zavirani dveri u nekterych soucasnych Mazd je udesnej)! Ale snad ne, snad to ma byt materialama a celkovou "revolucni" konstrukci noveho sasi. 😉
Neco jako motor z budoucich MPS, pry taky je v uvahach. Jinak tam ma byt i automat 6-ti kvalt, pry podobne rychlej jako DSG od VW. 😄
Jak jsem jiz psal v jine diskusi uz aby to konecne tady bylo a hlavne v max. mozne variabilite vybav jiz od vyroby a ne jako doposud, kdy ti neco dodelavali tady na dilne! Fakt udes, rozebirat fungl novej autak, kvuli necemu, co jini maji ve standardu z fabriky. :no: U tak dobreho autaku, jakym bezesporu CX-7 je, je to nepochopitelne! 8-s
Neco jako motor z budoucich MPS, pry taky je v uvahach. Jinak tam ma byt i automat 6-ti kvalt, pry podobne rychlej jako DSG od VW. 😄
Jak jsem jiz psal v jine diskusi uz aby to konecne tady bylo a hlavne v max. mozne variabilite vybav jiz od vyroby a ne jako doposud, kdy ti neco dodelavali tady na dilne! Fakt udes, rozebirat fungl novej autak, kvuli necemu, co jini maji ve standardu z fabriky. :no: U tak dobreho autaku, jakym bezesporu CX-7 je, je to nepochopitelne! 8-s
Vzkaz pro Ghostyx,
1, obávám se, že turbíny u benzíňáků SKY jsem na fotografiích neviděl a ani jako mazďák tuto informaci nemám. (byl bych rád, kdyby nějaká turbína byla)
2, s tou váhou máš pravdu, má vážit málo, ale jen pro tvou informaci, mazda jako jedna z prvních používala a používá vysokopevnostní ocel, nejen, že je pevná, tedy i bezpečná, ale je také lehčí.
3, velmi se obávám, že nová automatická převodovka bude po vzoru zabržděných japonských inženýrů pouze a jen 5 kvalt. Četl jsem o ní superlativy, má prý kombinovat všechny dobré vlastnosti konkurenčních převodovek a má mít min. ztráty. Pokud se koukneš na fotografie přístrojů, svítí na levém budíku číslo 5 a před ním jsou šipky nahoru, které pravděpodobně značí jak by měl řidič ideálně řadit. Pokud by to byl 5 kvalt, dost by mě to mrzelo, v době 6, 7 , 8 stupňových automatů by to bylo smutné. I když americká CX-7 má 6 stupňový automat.
4, pokud vím, CX-7 už se prakticky v Antverpách neupravuje, nebo jen minimálně.
Jestli máš nějaký nový postřehy, novinky budu rád za info.
:-!
1, obávám se, že turbíny u benzíňáků SKY jsem na fotografiích neviděl a ani jako mazďák tuto informaci nemám. (byl bych rád, kdyby nějaká turbína byla)
2, s tou váhou máš pravdu, má vážit málo, ale jen pro tvou informaci, mazda jako jedna z prvních používala a používá vysokopevnostní ocel, nejen, že je pevná, tedy i bezpečná, ale je také lehčí.
3, velmi se obávám, že nová automatická převodovka bude po vzoru zabržděných japonských inženýrů pouze a jen 5 kvalt. Četl jsem o ní superlativy, má prý kombinovat všechny dobré vlastnosti konkurenčních převodovek a má mít min. ztráty. Pokud se koukneš na fotografie přístrojů, svítí na levém budíku číslo 5 a před ním jsou šipky nahoru, které pravděpodobně značí jak by měl řidič ideálně řadit. Pokud by to byl 5 kvalt, dost by mě to mrzelo, v době 6, 7 , 8 stupňových automatů by to bylo smutné. I když americká CX-7 má 6 stupňový automat.
4, pokud vím, CX-7 už se prakticky v Antverpách neupravuje, nebo jen minimálně.
Jestli máš nějaký nový postřehy, novinky budu rád za info.
:-!
No bohuzel vic k ty CX-5 nevim... Vsechny informace, co mam, jsem vycetl nekde z nejakeho motoristickeho casaku. 😉 Ale tam opravdu psali, ze ta automatika ma byt 6-ti kvalt, coz by bylo skvele a na danou tridu uplne dostacujici.
Co se tyce te CX-7, tak mam jednu pred faceliftem v benzinu a v te tehdy nejlepsi mozne vybave a jsem smutny z toho, ze Mazda do dneska nepochopila, co ma takovej autak mit ve vybave a hlavne co se ma u konecneho dealera do autaku montovat. Jako montovat tady predni nebo zadni PDC a rozebirat tim fungl novej autak (narazniky, palubovku) je nelogicke a neracionalni, nehlede na to, ze pri montazi muze dojit k poskrabani, namontovani nakrivo apod. ;-\ Co hur, vsimni si, ze kazdej, kdo ho ma, ma ho namontovanej jinak. Proste udes! :no:
Neco se jiz odstranilo facem, vybava se nepatrne rozsirila, ale zase tam treba soudruzi jaksi zapomneli dodelat vyvody ventilace na zadni sedacky ze stredovyho tunelu, coz je taky nepochopitelne, proc to tam neni...? Proste drobnosti (svoji vyrobni cenou), ktere zbytecne srazeji jinak skvelej autak v ocich zakazniku. 😒
Doufam, ze tahle CX-5 se jiz techto chyb vyvaruje a po vzoru soucasne M6 bude mit vse jiz od vyroby, kdy se autak na lince teprve sklada dohromady a ne obracene... 😄
Co se tyce te CX-7, tak mam jednu pred faceliftem v benzinu a v te tehdy nejlepsi mozne vybave a jsem smutny z toho, ze Mazda do dneska nepochopila, co ma takovej autak mit ve vybave a hlavne co se ma u konecneho dealera do autaku montovat. Jako montovat tady predni nebo zadni PDC a rozebirat tim fungl novej autak (narazniky, palubovku) je nelogicke a neracionalni, nehlede na to, ze pri montazi muze dojit k poskrabani, namontovani nakrivo apod. ;-\ Co hur, vsimni si, ze kazdej, kdo ho ma, ma ho namontovanej jinak. Proste udes! :no:
Neco se jiz odstranilo facem, vybava se nepatrne rozsirila, ale zase tam treba soudruzi jaksi zapomneli dodelat vyvody ventilace na zadni sedacky ze stredovyho tunelu, coz je taky nepochopitelne, proc to tam neni...? Proste drobnosti (svoji vyrobni cenou), ktere zbytecne srazeji jinak skvelej autak v ocich zakazniku. 😒
Doufam, ze tahle CX-5 se jiz techto chyb vyvaruje a po vzoru soucasne M6 bude mit vse jiz od vyroby, kdy se autak na lince teprve sklada dohromady a ne obracene... 😄
Díky Vám oběma za info. Osobně nepotřebuji bůhví jaké výkony, ale když jdou výkonové parametry třeba u nové 3 dolů (myslím zrychlení) za cenu nižší spotřeby, tak to není úplně ono. Na tu CX-5 jsem zvědavý, doufám, že finální nebude podstatně jiná než toto. Když bude stát třeba podobně jako Mitsu ASX tak budu uvažovat, hodnotím :yes:
VW změní páčku pod volantem a všichni z toho udělají zprávu roku a tady je mrtvo, asi tiše závidí... :-!
Mimochodem, co dáváš do tý tvojí sázky? 😲
Víš, nějak tu nejsme zvyklý na kolorit diskuzí alá aktualne.cz .
EDIT. podle čeho se pozná taková umolousaná nula?
Rád bych se vzdělal
😉