Novinky
Ještě poznámka. Za to totální využití interiéru F 500, Ka a Pandy dávám celkovou známku 2
Není Ypsilonka už ve třetí generaci?
To né, co vážně nemusím je kaplička ve středu palubovky... Jinak si myslím, že spousta žen tomuto auto řekne své "ANO" 😉
Taky bych určitě posunul níž logo značky ze skla na kufr na místo SPZ a tu samozřejmě taky níž. [odkaz]
Taky bych určitě posunul níž logo značky ze skla na kufr na místo SPZ a tu samozřejmě taky níž. [odkaz]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak se začíná ukazovat, že spojení s Chryslerem je pro Lancii smrtící. Použít na předek Ypsilonky scvrknutý čumák nebožtíka PT Cruisera mohl snad jen šílenec. Kde je ta krásná (byť falešná) mřížka chladiče současné Ypsilonky?
Italská auta musí mít jiný šmrnc než ameriky, ty maji zase svůj styl. Předek tohodle vypadá jako nějaký korejec, z boku super, zezadu jakž takž, takže jsem dal za tři, s velkým přimhouřením oka. Kam se tohle hrabe na současnou, i po letech překrásnou Lancii Ypsilon. Jestli to takhle povedou dál, tak Lancia zanikne. A bude to škoda. ;-\
Italská auta musí mít jiný šmrnc než ameriky, ty maji zase svůj styl. Předek tohodle vypadá jako nějaký korejec, z boku super, zezadu jakž takž, takže jsem dal za tři, s velkým přimhouřením oka. Kam se tohle hrabe na současnou, i po letech překrásnou Lancii Ypsilon. Jestli to takhle povedou dál, tak Lancia zanikne. A bude to škoda. ;-\
s prémiovým výrazem? Co to jako znamená? Že narvu kožený sedačky třeba do Ayga a oplácám ho chromem a tím získám prémiový výraz? No, potěš koště, kdyby tohle předváděla značka, která je mi sympatická (a těch je nejmíň deset), tak by mně to naštvalo, tady je to jenom o posměšném úšklebku....
A já se ptám, co má donutit lidi si koupit tohle auto, když všechno krom páru dveří již dnes nabízí F 500????, které je při vší úctě min. stejně stylové...?
Mě prostě mrzí to, že ten interiér jak vidím na fotce je celý panda a celá F 500 a já už, přiznám se po těch 4 letech očekával nějakou aspoň patrnou změnu....
Je otázka jetsli ta změna je nutná, pravděpodobně ne, na druhou stranu lidi aspoň trochu změny chtějí a při vší úctě...kdo má dnes F 500 nemá potřebu kupovat tohle (krom toho, že by chtěl pár dveří na víc).
A napíšu to tady celkem na přímo.. Tohle auto je fajn, ale smysl bude mít opravdu jen za přiměřenou a odpovídající cenu, tedy ne za cenu, za kteoru se dnes v pdostatě mimo Itálii nedá prodat jediná Ypsilon. Tohle auto MUSÍ chtě nechtě být cenově max. na úrovni F 500, ale spíše pod ním. Zní to divně, ale je to tak. Jinak to můžou odtroubit a trochu se bojím že to u Fiatu ještě nepochopili... Ona totiž taková Fabie nebo i Ibiza, či Polo jsou také recykláty na 100x vyřčené téma, ale řekl bych, že jejich cena tomu už dnes odpovídá... Tady nesmí přestřelit. Bude-li cená dobrá.. na odbyt to půjde... auto to bude jistě skvělé. Takže základ 220 000 (ve slušné výbavě), top verze v naftě max 360 000 a kupce si to najde.
Aby bylo jasno F 500 mámem a tedy vím, že je to skvělé auto...,ale prostě je to na trhu už 4 roky, tedy a prostě veřejnost v této Lancii tu Pandu (co je dneska za stopáďo) a F 500 prostě vidět bude. To je realita. Nová panda bude evidentně to stejné. Kvalita tam je, spolehlivost je, desig... všechno bez připomínek... nadčasovost..., ale musí se k tomu postavit jako škodovka k fabii, kdy ta se dnes řadí mezi nejlevnější auta na trhu a to i u nás.
Ypsilon šla schválně níž.. i s ohledem na tu cenu a množství prodaných kusů. Pokud to u Fiatu myslí vážně, myslím, že budeme s cenou překvapení...
Mimoto je to předobraz nové Pandy a budoucí F 500 Gardiniera...
Pokud se jí jinak samozřejmě bude auto líbit, pakliže ne, naopak nepomůže ani znak Ferrari.
Jinak k té "Y" - paradoxně se mi na fotkách líbí ta dřív kritizovaná maska. Asi to chce vidět na živo, ale to auto na mě působí takovým zvláštním dojmem. Na jednu stranu je malinké, ale tváří se s tou maskou vyloženě hrdě.
A to je i právě to vymezení vůči F500 - 500 je vyloženě hravé autíčko, zjevem i vším ostatním, "Y" naproti tomu nabízí 5 dveří a spoustu šarmu. Dokonce i lidi tady na fóru při jejím představení ji srovnávali s Polem, Puntem a auty o třídu výš. Takže ona ta klientela se asi fakt nebude rozhodovat mezi F500 a "Y".... Spíš se zákazníci prostě budou rekrutovat z řad zájemců o malé, pětidveřové auto..... A takovýhle o F500 prostě nezakopnou a spousta z nich ani nemyslí na Pandu, protože to je prostě vyloženě funkčně zaměřené auto a ani se nesnaží líbit (což je dobře....). Čili ta italská trojička je podle mě výborně rozvržená, konkuruje si mnohem míň než třeba trio Fabia/Pol👋Ibiza.....
V Itálii to bude mega-hit, uvidíme v Evropě.... cena bude zásadní....