Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Ypsilon II: První dojmy

Lancia Ypsilon ve vydání „baby-Delta“ překvapila: miniauto dostalo skutečně prémiový výraz.
Zpět na článek
2. 3. 2011 10:16
2. 3. 2011 14:21
2. 3. 2011 22:00
2. 3. 2011 10:17
2. 3. 2011 13:06
2. 3. 2011 14:03
2. 3. 2011 13:38
2. 3. 2011 14:02
2. 3. 2011 15:16
2. 3. 2011 18:11
2. 3. 2011 18:55
2. 3. 2011 22:26
2. 3. 2011 10:16
jako pěkný
..na druhou stranu se přiznám, že tak nějak se mi už tento postup alá koncern VW u Fiatu začíná přejídat. F 500 vyjela někdy v roce 2007, dnes máme rok 2011. Tedy po 4 letech ! vznikla na základech F 500 (tady bych nic nenamítal) nová Lancia, která by měla na trhu vydržet min. dalších 5 let a být prodejním trhákem...

A já se ptám, co má donutit lidi si koupit tohle auto, když všechno krom páru dveří již dnes nabízí F 500????, které je při vší úctě min. stejně stylové...?

Mě prostě mrzí to, že ten interiér jak vidím na fotce je celý panda a celá F 500 a já už, přiznám se po těch 4 letech očekával nějakou aspoň patrnou změnu....

Je otázka jetsli ta změna je nutná, pravděpodobně ne, na druhou stranu lidi aspoň trochu změny chtějí a při vší úctě...kdo má dnes F 500 nemá potřebu kupovat tohle (krom toho, že by chtěl pár dveří na víc).

A napíšu to tady celkem na přímo.. Tohle auto je fajn, ale smysl bude mít opravdu jen za přiměřenou a odpovídající cenu, tedy ne za cenu, za kteoru se dnes v pdostatě mimo Itálii nedá prodat jediná Ypsilon. Tohle auto MUSÍ chtě nechtě být cenově max. na úrovni F 500, ale spíše pod ním. Zní to divně, ale je to tak. Jinak to můžou odtroubit a trochu se bojím že to u Fiatu ještě nepochopili... Ona totiž taková Fabie nebo i Ibiza, či Polo jsou také recykláty na 100x vyřčené téma, ale řekl bych, že jejich cena tomu už dnes odpovídá... Tady nesmí přestřelit. Bude-li cená dobrá.. na odbyt to půjde... auto to bude jistě skvělé. Takže základ 220 000 (ve slušné výbavě), top verze v naftě max 360 000 a kupce si to najde.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - ethicon
2. 3. 2011 10:38
Re: jako pěkný
táto Lancia rovnako ako predchodca je určená predovšetkým pre domáci trh,tam sa jej ročne predá desiatky tisíc kusov a je základným modelom Lancie...taliani ju berú ako prémiu čiže inak ako Fiat, preto sa o nejaký kanibalizmus medzi F500 a Y vôbec nebojím o čom svedčí úspešný súbežný predaj predchádzajucej generácie Lancie Y a F500, ktorá sa predáva "globálnejšie"...a predpokladám, že nová generácia Lancie Y sa uchytí aj na iných trhoch, čo sa začalo dariť už jej predchodcovi (stačí zájsť napríklad do Rakúska, kde ich behá habadej) Slovenský a hlavne Český trh je značne zdeformovaný a tu bude skôr svetlou výnimkou...
2. 3. 2011 10:49
Re: jako pěkný
Ne ne, tomuhle autu se musí začít dařit všude..., nejde si hrát na lokální notu. Dnes značka co nemá globální záběr končí. Ve Fiatu to ví. Tohle auto musí mít dobrou cenu, vzhledem k tomu, že je to upravená F 500, Panda a Ka, tedy to auto je již zaplacené (byť je to třebas modernizované). Připlácet se bude jen za lepší materiály, pár dveří a výbavu. Ale styl, a kouzlo má F 500 větší. Tedy je to přesně jak sem psal. Cena musí být mezi Pandou a F 500, byť by byla výbava té lancie po hříchu vyšší... jinak na ty prodejní čísla mohou zapomenout. A tohle auto se MÁ PRODÁVAT a ne jen stát na showroomech, tedy cena musí a bude tak jak sem psal. Jinak by to nemělo smysl.

Aby bylo jasno F 500 mámem a tedy vím, že je to skvělé auto...,ale prostě je to na trhu už 4 roky, tedy a prostě veřejnost v této Lancii tu Pandu (co je dneska za stopáďo) a F 500 prostě vidět bude. To je realita. Nová panda bude evidentně to stejné. Kvalita tam je, spolehlivost je, desig... všechno bez připomínek... nadčasovost..., ale musí se k tomu postavit jako škodovka k fabii, kdy ta se dnes řadí mezi nejlevnější auta na trhu a to i u nás.
2. 3. 2011 11:07
Re: jako pěkný
Hlavně si myslím, že Y měli postavit na technice Punta, tam by 4 dveřová stylovka dávala větší smysl.
2. 3. 2011 11:37
Re: jako pěkný
Tam už je Mito.
Ypsilon šla schválně níž.. i s ohledem na tu cenu a množství prodaných kusů. Pokud to u Fiatu myslí vážně, myslím, že budeme s cenou překvapení...

Mimoto je to předobraz nové Pandy a budoucí F 500 Gardiniera...
2. 3. 2011 18:59
Re: jako pěkný
Giardiniera ;-)
2. 3. 2011 14:21
Re: Omyl
Jsi na omylu...žena (chlap si tohle auto nekoupí, opravdu ne), bude řešit Ypsilonku jako modní doplněk, kabelku na kolech. Technická stránka věci a korpus palubky z Pandy jí bude úplně fuk.
Pokud se jí jinak samozřejmě bude auto líbit, pakliže ne, naopak nepomůže ani znak Ferrari.
2. 3. 2011 22:00
Re: Omyl
Na jednu stranu tě s tím "přístupem ala VW" chápu, na druhou stranu realita ukazuje, že ten přístup prostě funguje. Je levný, vydělává peníze. Časy, kdy Fiat měl pro každý model jinou platformu, byly časem zajímavých aut (třeba Alfa 156, Multipla, Barchetta atd.), ale taky časem těch nejčervenějších čísel v účetních bilancích.... (prosím nechytat za slovo, vím, že Barchetta je na platformě Punta atd., ale prostě tehdy ta unifikace byla fakt malinká....).

Jinak k té "Y" - paradoxně se mi na fotkách líbí ta dřív kritizovaná maska. Asi to chce vidět na živo, ale to auto na mě působí takovým zvláštním dojmem. Na jednu stranu je malinké, ale tváří se s tou maskou vyloženě hrdě.

A to je i právě to vymezení vůči F500 - 500 je vyloženě hravé autíčko, zjevem i vším ostatním, "Y" naproti tomu nabízí 5 dveří a spoustu šarmu. Dokonce i lidi tady na fóru při jejím představení ji srovnávali s Polem, Puntem a auty o třídu výš. Takže ona ta klientela se asi fakt nebude rozhodovat mezi F500 a "Y".... Spíš se zákazníci prostě budou rekrutovat z řad zájemců o malé, pětidveřové auto..... A takovýhle o F500 prostě nezakopnou a spousta z nich ani nemyslí na Pandu, protože to je prostě vyloženě funkčně zaměřené auto a ani se nesnaží líbit (což je dobře....). Čili ta italská trojička je podle mě výborně rozvržená, konkuruje si mnohem míň než třeba trio Fabia/Polo/Ibiza.....

V Itálii to bude mega-hit, uvidíme v Evropě.... cena bude zásadní....
2. 3. 2011 10:17
známka
Ještě poznámka. Za to totální využití interiéru F 500, Ka a Pandy dávám celkovou známku 2
Rozbalit vlákno
2
2. 3. 2011 13:06
Re: známka
Dávám za 3. Interiér nepěkný a celková elegance a exkluzivnost vymizela ;-\
Avatar - euro89
2. 3. 2011 14:03
Re: známka
Já dal dvojku za masku z Chryslera :-! :no:
2. 3. 2011 13:38
3 generace
Není Ypsilonka už ve třetí generaci?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - euro89
2. 3. 2011 14:02
Re: 3 generace
Ne, je to už 4. generace. Ale teprve druhá, která se jmenuje "Ypsilon". Ta první byla "Y10" a druhá jenom "Y".
Avatar - Rojin
2. 3. 2011 15:16
ne
To né, co vážně nemusím je kaplička ve středu palubovky... Jinak si myslím, že spousta žen tomuto auto řekne své "ANO" ;-)
Taky bych určitě posunul níž logo značky ze skla na kufr na místo SPZ a tu samozřejmě taky níž. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2011 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2011 18:55
nelíbí
Tak se začíná ukazovat, že spojení s Chryslerem je pro Lancii smrtící. Použít na předek Ypsilonky scvrknutý čumák nebožtíka PT Cruisera mohl snad jen šílenec. Kde je ta krásná (byť falešná) mřížka chladiče současné Ypsilonky?
Italská auta musí mít jiný šmrnc než ameriky, ty maji zase svůj styl. Předek tohodle vypadá jako nějaký korejec, z boku super, zezadu jakž takž, takže jsem dal za tři, s velkým přimhouřením oka. Kam se tohle hrabe na současnou, i po letech překrásnou Lancii Ypsilon. Jestli to takhle povedou dál, tak Lancia zanikne. A bude to škoda. ;-\
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2011 22:26
Miniauto....
s prémiovým výrazem? Co to jako znamená? Že narvu kožený sedačky třeba do Ayga a oplácám ho chromem a tím získám prémiový výraz? No, potěš koště, kdyby tohle předváděla značka, která je mi sympatická (a těch je nejmíň deset), tak by mně to naštvalo, tady je to jenom o posměšném úšklebku....
Rozbalit vlákno
1
2. 3. 2011 22:32
Re: Miniauto....
tak třeba Audi A1 je od začátku nově vyvinutý model, kde prostě každý čudlík ladili s až fanatickou snahou stvořit opravdu jedinečný produkt, že? ;-)

Uvědom si, že furt se tady bavíme o autě s cenou 250-350 tisíc.... Co bys chtěl?