poslat špiony do Renaultu. Nemá cenu si něco nalhávat, Evropa je v elektromobilech dost pozadu hlavně díky naprosto špatnému přístupu k jejich konstrukci. V Číně se levné elektromobily dávno běžně používají, má je tam i policie. Jenom k nám se nesmí dovážet, protože si Evropské automobilky hlídají trh za každou cenu.
Čínský elektromobil je dnes doslova skořápka s kostrou z oceli nebo hliníku a karoserií z laminátu. Díky tomu váží jen kolem 300 kilo i s bateriemi. Nevozí zbytečně ABS, ESP, TCS,... a nemají v crash testu 5*. Baterek je potřeba míň, elektromotory stačí menší a slabší > výsledná cena je nízká a elektromobil i bez dotací konkurenceschopný.
Evropa naproti tomu vyvíjí elektromobily na základě klasických aut, s těžkými karoseriemi které musí táhnout mnohem víc baterií i silnější elektromotory. Výsledná hmotnost je potom o víc jak tunu vyšší než u Čínských > extrémní cena a malý dojezd tomu odpovídá.
ybalgin
0
no to jsou teda megahovadiny.
Normální člověk s pudem sebezáchovy si koupí bezpečné auto. Pro těch pár jelit, který by chtěli strašně šetřit a koupit si auto třeba bez výztuh, pásů, (nakonec nestačila by jenom ruční brzda?) jsou tady předpisy minimální bezpečnostní výbavy, které jsou v EU naštěstí poměrně tvrdé.
A můžeš uvést odkaz na elektromobil z číny (300 kg hmotnost) a pro porovnání odkaz i na nějaký ten "extra těžký elektromobil na základě klasického auta" které se tak diametrálně liší dojezdem? (ale ať jsou ty auta zevnitř srovnatelně velká >😁 )
0
21st century marketing. Nic viac.
Navtech
0
FOX11
[odkaz]
Pachatel jel neuvěřitelnou stošedesátkou!!!
Ada je zase tady
0
Presne! :yes: Jen reklama! Aby si verejnost myslela, ze rendlik ma neco, co by stalo za hrich - a ona to pritom byla jen docela obycejna rozkradacka. Kdo by taky u rendliku mohl neco vyspehovat, kdyz vyrabi jednu kreaturu horsi, nez druhou! :no: :no: :no:
Čínský elektromobil je dnes doslova skořápka s kostrou z oceli nebo hliníku a karoserií z laminátu. Díky tomu váží jen kolem 300 kilo i s bateriemi. Nevozí zbytečně ABS, ESP, TCS,... a nemají v crash testu 5*. Baterek je potřeba míň, elektromotory stačí menší a slabší > výsledná cena je nízká a elektromobil i bez dotací konkurenceschopný.
Evropa naproti tomu vyvíjí elektromobily na základě klasických aut, s těžkými karoseriemi které musí táhnout mnohem víc baterií i silnější elektromotory. Výsledná hmotnost je potom o víc jak tunu vyšší než u Čínských > extrémní cena a malý dojezd tomu odpovídá.
Normální člověk s pudem sebezáchovy si koupí bezpečné auto. Pro těch pár jelit, který by chtěli strašně šetřit a koupit si auto třeba bez výztuh, pásů, (nakonec nestačila by jenom ruční brzda?) jsou tady předpisy minimální bezpečnostní výbavy, které jsou v EU naštěstí poměrně tvrdé.
A můžeš uvést odkaz na elektromobil z číny (300 kg hmotnost) a pro porovnání odkaz i na nějaký ten "extra těžký elektromobil na základě klasického auta" které se tak diametrálně liší dojezdem? (ale ať jsou ty auta zevnitř srovnatelně velká >😁 )