Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Freemont: První dojmy

Přeměna americké účelnosti v italský jemnocit proběhla překvapivě dobře – na poitalštěné Američany se dá koukat se zalíbením.
Zpět na článek
5. 3. 2011 10:06
5. 3. 2011 13:24
5. 3. 2011 10:28
5. 3. 2011 10:41
5. 3. 2011 11:06
5. 3. 2011 11:30
5. 3. 2011 21:56
5. 3. 2011 12:13
neregistrovaný "metropolis"
5. 3. 2011 13:11
7. 3. 2011 13:09
5. 3. 2011 21:55
5. 3. 2011 11:14
5. 3. 2011 13:27
5. 3. 2011 11:22
5. 3. 2011 12:08
5. 3. 2011 13:31
5. 3. 2011 15:13
5. 3. 2011 16:55
5. 3. 2011 19:57
5. 3. 2011 18:12
5. 3. 2011 19:59
5. 3. 2011 22:49
8. 3. 2011 08:58
5. 3. 2011 17:51
5. 3. 2011 20:00
14. 3. 2011 08:13
5. 3. 2011 13:50
5. 3. 2011 14:09
neregistrovaný "marcelkooo"
5. 3. 2011 21:51
7. 3. 2011 13:12
6. 3. 2011 00:06
7. 3. 2011 13:14
5. 3. 2011 10:06
Gut kauf
Mě se to teda líbí :yes: Interier Pěkně předělali,lepší motory a jestli to neposerou s tou cenou tak to bude dobrý kup.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
5. 3. 2011 11:23
Re: Gut kauf
S těmi "skvělými" motory to autor trochu přehhnal. Podle řady recenzí jsou to nejhlučnější motory mezi 2litrovými diesely........... Autor má asi rád Fiat. :-)
Avatar - gld
5. 3. 2011 13:24
Re: Gut kauf
oproti PD je hlučný len zetor 7245 ;-)
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 13:08
Re: Gut kauf
nebo spíš Fordson :-) >:D
5. 3. 2011 10:28
cena
Za mě výborný, fakt se z toho podařilo udělat výborné auto.. Na rovinu... Sharan už od prvního pohledu ztrácí (design, prostor, variablitia, motory). Takže pokud se podaří nastavit cenu na úroveň Alhambry a nebo dokonce mírně pod ni, tak to bude v Evropě hřebíček do rakve Sharana... Ale opravdu hodně bude záležet na ceně. Byť je tohle auto v této podobě větší světovou klasikou MPV než třeba ten Sharan..., tak v rámci Německa bude Sharan tahat za delší konec provázku. Pokud by však cenový argument byl natolik silný, že by délky provázku srovnal...mohlo by tohle auto být hodně úspěšné...

Uvidíme. Za mě tedy znovu říkám ano...myslím, že se s tímto autem v dohledné době osobně potkám... a na delší dobu. :-)
Rozbalit vlákno
8
5. 3. 2011 10:41
Re: cena
článek o Fiatu a v příspěvku si zmínil 4x Sharan. Není to skrytá reklama ? >:-[]
5. 3. 2011 11:06
Re: cena
Jenže toto není MPV, tohle je v očích evropského zákazníka SUV. Proto to není přímá konkurence.
5. 3. 2011 11:30
Re: cena
Při vší úctě tohle není SUV ani náhodou..
Možná tak crossover..., ale jen díky možnosti zásatvby plnohodnotného pohonu 4x4, čímž je to auto víceméně výjimečné,s tejně jako možnosti instalace silného V6.
Ano je to výborné auto.
5. 3. 2011 21:56
Re: cena
moznost V6 je pekna vec, ale v europe to bude (skoda) okrajova motorizacia, takze tato vyhoda odpada
neregistrovaný "metropolis"
5. 3. 2011 12:13
Re: cena
Priamy konkurent sa už predáva a za veľmi slušné ceny, je to predsa Chevrolet Orlando! Inak Fiatke držím palce urobili dobrý ťah a auto je pekné. :yes: :yes: :yes:
5. 3. 2011 13:11
Re: cena
Nechci být zlý...., ale

Všiml si si, že Orlando byť nabízí stejný počet sedadel, je o (nehledám to přesně) nemalých 20 cm kratší, o nějkaý cm užší a rozvor má také o 10 cm kratší... a nejsilnější motor je stále slabší než nejslabší motor ve freemontu...? O možnosti 4x4 a 6V motoru psát raději nebudu.

To už by teda přímou konkurencí pro tohle auto a třeba Sharan, či S-max byla I Dacka v kombíku... ;-)

Ne při vší úctě.. orlando je zajímavý počin, který decentně přesahuje svoji rozmáchlostí do vyšší třídy než skutečně je, nic proti němu, ale tady jsme přeci jen ještě o level výš...

Edit ať mě nikdo nechytá za slovo. Freemont motoricky začíná níž o chlup než nejsilnější motor v Orlandu 104 vers 120 kW)
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 13:09
Re: cena
tohle je crossover, ty SUV
5. 3. 2011 21:55
Re: cena
nioc voci fiatu, ale predpokladam, ze marketing fiatu uspesne pochova toto vozidlo. Ziaden klinec do rakvy sharana sa konat nebude
Avatar - Righ
5. 3. 2011 11:14
Interier
Teda nazivo skutecne z interieru cisi luxus bez kompromisu, poznamky o cervenym koberci nejsou ani v nejmensim nadneseny. >:D >:D :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
5. 3. 2011 13:27
Re: Interier
Ono, prilepiť veľký displej na stred palubovky asi nechce moc kumšt...z praktického hľadiska je to dobré riešenie, ale z toho dizajnového :-O

Mohli aspoň spraviť, žeby bol zapnutý
5. 3. 2011 11:22
Dodat
Co jako dodat? No přece DOdge a fiAT. A co může tento vůz dodat svému majiteli? No vypadá to, že poměrně hodně. Fiatu se podařila reinkarnace Dodge na Evropské poměry . Na pohled to vypadá velmi sympaticky(což je vždy názorem individuálním, neb co se jednomu líbí u druhého vyvolává nauseu) a je vidět, že se snažili zlidštit vnitřek. Co mi vyloženě nesedí a ať se Fiat zlobí nebo ne - je ta červená plaketa na volantu - to by byla první věc, kterou bych vyškubl, být to moje - příliš nabubřelé a do očí bijící. Jinak o obestavěném prostoru asi jen to nejlepší a jak je u mně již zvykem pohon na čtyři a silný benzín žádoucí - což by snad mohli splnit. Ještě drobnost - rád bych viděl naživo ten obrovský displej středové konzole - na první pohled se jeví dost humpolácky, ale opak může být pravdou.
Fiat má konečně velké rodinné auto, které stojí za zvážení.....
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2011 12:08
FREEAT
Tohle nepovažuji za dobré řešení. Považuji to za řešení špatné, a to ve všech možných směrech. Fiat rozmělňuje svojí identitu, na trh navíc příjíždí s vozem, který právě od Fiatu asi těžko někdo očekává. Jistá "crosska" tu přece je (jestli se ještě vyrábí) a tou je CROMA. Na ní měl Fiat stavět dál svůj akcent na vozy předmětného segmentu.

Asi vůbec největší zásah si však Fiat uštědřil rezignací na to, co fanoušky desetiletí láká na italskou (i levnou) produkci, totiž, rezignací na italský design, na smysl pro krásu, pro detail

V modelové řadě Fiatu není vizuální tah, jednotnost, uchopitelnost, rukopis a možnost tak přijmout produkci jako tu, která inspiruje.

Jistě, je to agoniální vytloukání klínu, možná dokonce poslední záchrana za minutu dvanáct, ovšem ani v takovéto situaci nemohu pardonovat to, že ten vždy "lehkonohý" fiat přijíždí s bizonem kalibru mamuta...

Nemohu jinak - :no:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - gld
5. 3. 2011 13:31
Re: FREEAT
"rezignácia" na vlastné modely by to bola v prípade, ak by freemont nahradzoval nejaký čisto taliansky model

Kto chce mambo italiano, kúpi bravo, kto chce voziť veľkú rodinu, kúpi freemonta
5. 3. 2011 15:13
Re: FREEAT
Díky za vysvětlenou, aspoň už vím jak to u fiatů chodí... ;-)
5. 3. 2011 19:57
Re: FREEAT
Bohužel "áno"... jak píšeš - Bravo nebo Freemont, dokonalé portfolio 8-s
5. 3. 2011 18:12
Re: FREEAT
hold niekto si vymieňa aktuálne modely a niekto už staré modely vid. Seat Exeo. Demagógia GTI stále pokračuje :'-(
5. 3. 2011 19:59
Re: FREEAT
EXEO je karosářsky zcela nový vůz na prémiové technice. Freemont není ani karosářsky nový, ani na prémiové technice, je to to nejhorší, co může automobilka udělat na vlastním, domácím trhu - dovézt vůz, který je absolutně bez vizuální souvislosti s automobilkou a nalepit na něj své logo...
5. 3. 2011 22:29
Re: FREEAT
Kdyz srovnas v ETCE kody, zjistis, ze na EXEU neni noveho vubec nic. ;-)
Avatar - gld
5. 3. 2011 22:49
Re: FREEAT
"absolutně bez vizuální souvislosti"

dizajnová recenzia seatu exeo >:-[]
8. 3. 2011 08:58
Re: FREEAT
"EXEO je karosářsky zcela nový vůz" [odkaz]
5. 3. 2011 17:51
Re: FREEAT
Auto jako takový nevypadá zle, ale neni to Fiat.
5. 3. 2011 20:00
Re: FREEAT
Jistě, je to geneticky zcela jiná designová filosofie, souhlas, není to Fiat. Divné, ne - Fiat "nevyrábí" fiaty...
Avatar - Subaru4ever
6. 3. 2011 13:05
Re: FREEAT
A to jako měli vzít karoserii Dodge Journey a namontovat na to design Fiatu 500 nebo Fiatu Punto??? 8-s :no:

Fakt nechápu, o co všem těm kritikům designu jde 8-s .

Když vezmete velký hrnec a naházíte do něj ingredience: 5 metrů délky, dodávkovksky hranatá karoserie kvůli obestavění prostoru a SUVéčkové charisma, zákonitě vám vyjde podoba Fiatu Freemont. A ne 5timetrové 2,5tunové Cinquecento :no:

Tohle je design, který se bude v Evropě líbit. Je jednoduchý, elegantní a vkusný. Takže splňuje základní parametry nastolené Německou produkcí. Jenže navíc k tomu přidává charisma, které většině Evropské produkce chybí. Sen otců rodin, kteří mají srdce chlapa a ne metrosexuála :-) :yes: >:-[]
14. 3. 2011 08:13
Re: FREEAT
ked ma vramci koncernu ten isty voz seat a VW - Sharan a alhamra, tak je to ok a dizajnove ciste. Ak to spravi fiat tak uz je to zle? Nerozumiem tvojmu prispevku.. Myslim ze ten prispevok potom patri aj clanok na alhamru

Tvoj prispevok je uplne scestny a nelogicky. Detto to plati pre seat a jeho exeo s technikou z 2001...
Avatar - pumpkin
5. 3. 2011 13:50
Facka
Ja to hodnotím ako facku talianskemu dizajnu. To že veľa svetových značiek malo vo svojej histórií model s talianskym dizajnom je už samozrejmosťou ale opačne to vnímam ako urážku pre talianskych dizajnérov. To čo Fiat spravil s Lanciou je čisté zúfalstvo.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "marcelkooo"
5. 3. 2011 14:09
Re: Facka
Ktomu dizajnu ...... no urcite sa na to lepsie pozera nez na Stilo >:D ..... Fiat Freemont :yes: ... a mam este napad co tak priniset do EU aj DODGE Ram pod menom Fiat Strada 2011 >:D
5. 3. 2011 21:51
Re: Facka
dizajn stila naozaj nebol zrovna moc taliansky, ale s tymto autom mam dobre skusenosti (niekolko firemnych) co sa tyka spolahlivosti
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 13:12
Re: Facka
Dodge RAM už není, jen pouze RAM a i těch tu jezdí dost, jen Denker jich loni prodal tuším 5
6. 3. 2011 00:06
Re: Facka
Dodge priblizne posledni dekadu pusobi, jako ze v jeho designovem oddeleni dela jen jeden lumberjack z Montany vyzbrojeny pouze tezkou sekerou. Potom je tezke hledat v jeho vytvorech lehkost a eleganci casto vlastni italskym vozum. A pokud vzhled je tim, co je u zakazniku Fiatu (alespon podle meho dojmu) jednou z vysoko hodnocenych polozek, co pak zbyva, jen nizka cena?
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 13:14
Re: Facka
Muscle car nikdy neměly italskej design a pokud dá bůh, nikdy mít nebudou.

A ostatní modely Dodge jsou bud trucky nebo MPV a nějak musí zapadat do této rodiny.
5. 3. 2011 14:27
Pizza s kečupem
Někdo jezdí na autosalony představovat designové studie, aby naznačil směr, který automobilka bude v budoucnu rozvíjet, někdo zase na vlastní design rezignoval a snaží se ti namluvit, že Fiat dělá Fiatem nálepka na volantu. Jó, takovej už je holt život.

Na Chrysleru se spálil každej. Každej a Fiat nedopadne líp.
Rozbalit vlákno
5
5. 3. 2011 15:14
Re: Pizza s kečupem
Souhlas.
Avatar - Sosa
5. 3. 2011 17:44
Re: Pizza s kečupem
napriek tomu ze dat kecup na taliansku pizzu je uplny nonsens, velmi vela ludi to robi.. >:-[] mozno z toho chcu tazit.. :-O
5. 3. 2011 18:10
Re: Pizza s kečupem
aha asi som si nevšimol ten Sharan v stánku Seatu. Myslím, že Alhambra ho volajú >:D
5. 3. 2011 22:28
Re: Pizza s kečupem
Jenze zatimco SEAT nikdy nebyl svebytna znacka, FIAT je jeden z gigantu automobiloveho prumyslu.
Freemont se mi nelibi, ale auto to bude dobre. Lepsi nez to nic, co ma FIAT v portfoliu nyni.
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 13:15
Re: Pizza s kečupem
Jo a kdo? Mercedes?
Kdžy ěnkam nacpeš výběhovou techniku a osekáváš náklady tím, že ušetříš an výstupní kontrole a materiálech, nikdy to nemůže vyjít.

Jinak pokud vím Chryslera nikdo nevlastnil, naopak Chrysler kdysi vlastnil Simcu, Lamborghini, podíl v Mitsubishi atd.
Avatar - Hombre_71
6. 3. 2011 07:15
Tak plkat si tu můžeme co chceme
ale hlavní je, jestli se to bude prodávat. U nás určitě neé, ale z toho si Fiat asi těžkou hlavu dělat nebude, těch pár kousků je stejně nevytrhne.
Rozbalit vlákno
0