Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Škoda Yeti 2012: Dvoubarevné lakování a další novinky

17 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
Myslím, že to moc nepomůže. Yeti je určitě kvalitní a praktické auto, ale i třeba s pěti laky to pořád bude designově nedotažená ošklivá krabice. ;-\
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
8-s No jo, tak se jdi nechat povznést nějakými těmi křivkami, prolisy a vlnkami... :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Klid...I když patřím k příznivcům Škody, Yetiho za nějaký designový skvost nepovažuji.
Avatar - white label
white label
Tak zrovna Škodovka logicky ani nemá ambice dělat nějaké "designové skvosty", přesto ale hned nemusí jít o vyloženě "ošklivou krabici". Myslím, že mezi těmito dvěma extrémy je dostatek prostoru, kam se Yeti v pohodě vejde... 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Jeho vnejsi design je narozdil od jinych kreatur velmi povedeny. Horsi je to s interierem. nevzhledne kelimky od piva okolo pristroju na palubce a cisla vzhuru nohama jsou protivne.
Avatar - Ham.
Ham.
porovnával jsem minulý týden přístroje v A4, Golfu a u Yetiho a ve všem je Yeti a Golf lepší než A4 (ostrost číslic, písmen, jednota tach👋ot./comp. atd.) jen ty blbě natočená čísla po obvodu u škodovky jsou šlápnutí vedle (takže 1. místo Golf, 2. Yeti, 3. A4). Kreativec co takto zprznil dobrou technologií provedení přístrojů by zaloužil otočit hlavu na krku o tolik stupňů o kolik je otočená číslice 0 nebo 240 u škodovek.
GTI
Klid, zde musíme ve všem přitakat AUDI. Přece nechceš tvrdit, že tohle - [odkaz] je horší než tohle - [odkaz]

Škodu můžeme vychvalovat třeba do nebes, a oprávněně, ale když už tedy provnáváš Yetiho s A4... zachovávej dekorum.
Avatar - Ham.
Ham.
Tak to tvrdit klidně budu, jednak porovnáváš fotky s nestejnou perspektivou a jednak všechny tři vozy znám z vlastní zkušenosti, problém A4 který trochu kazí celkový dojem je nižší ostrost číslic na tacho a na ot. než na compu. a také nesourodost compu (barva, tvar písmen a číslic) s tacho a ot. A navíc není ideálně sladěná regulace podsvícení, tacho a ot. s compem, tacho jde čudlíkem regulovat hezky plynule, comp. spíše jen skokově což opět přidává na určité nesourodosti mezi těmito přístroji. Netvrdím, že audi je nějaký běs, denně s ní jezdím a řekněme v porovnání s bmw 3, mondeem je to pořád mistr elegance a v porovnání s kolotoči pana Kočky typu Hyundai, Mazda nebo Kia je to extraliga vers. okresní přebor, ale v přímé konfrontaci s ostřejšími znaky a celkovým sladěním vše do bíla s golfem prostě prohrává. Škoda to zbytečně podělala právě těmi "na hlavu" postavenými číslicemi jak správně podotkl a stále opakuje Áda. Na rozdíl od Ády si nemyslím, že zmíněné kelímky od piva jsou špatný nápad protože jsou asi pravou příčinou ostrých a jasně viditelných znaků i na přímém slunci což u nezapuštěných, naplocho "zasklených" přístrojů asi nelze nikdy dosáhnout.
GTI
Ta padající čísla jsou na velkou kritiku, s tím souhlas. U těch tubusů bych to spíše než na optickou výhodu viděl na zájem o estetické oživení. Teorie je jasná, hlubší tubus, hlubší stín, lepší čitelnost, jenomže hloubka cca 5 cm toho moc s tím přímým světlem asi nezmůže. Možná jsi vtom Yetim seděl za dobrých (vlastně špatných 😄 světelných podmínek a zdálo se ti to lepší.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Takhle to dopadá, když člověk příliš moc chlastá pivo z kelímku. Pak ho vidí, jako Ada, všude.
Avatar - white label
white label
Tak s tímto názorem doporučuju třeba designově naprosto "přetaženou" a násilně "zdeformovanou krabici" od Huyndaie, korejský ráj to na pohled😒br /> [odkaz]

😉
Johnnn
Místo malůvek a laků by raději mohli dát automat k motorům 2,0 TDI 125 kW a 1,8 TSI. Asi je drží zkrátka VW, ale díra je to veliká. Hlavně 1,8 TSI by s DGS nebyla špatnou volbou
Avatar - Flai
Flai
co stojí to nezávislé topení s dálkovým ovládáním ? Za tohle škodovka :yes:
Avatar - Ham.
Ham.
31 800 pro Active, 26 800 pro E😜erience
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Flai
Flai
diky za odpoved 😉 když si človek odpustí metalízu tak ta cena je zase nekde jinde... :-!
Avatar - Ham.
Ham.
nelze pro 1,8 TSI a pro 1,2 77kW, pro ostatní (nafty a TSI 1.4) lze