Tak zrovna Škodovka logicky ani nemá ambice dělat nějaké "designové skvosty", přesto ale hned nemusí jít o vyloženě "ošklivou krabici". Myslím, že mezi těmito dvěma extrémy je dostatek prostoru, kam se Yeti v pohodě vejde... :-)
Jeho vnejsi design je narozdil od jinych kreatur velmi povedeny. Horsi je to s interierem. nevzhledne kelimky od piva okolo pristroju na palubce a cisla vzhuru nohama jsou protivne.
porovnával jsem minulý týden přístroje v A4, Golfu a u Yetiho a ve všem je Yeti a Golf lepší než A4 (ostrost číslic, písmen, jednota tacho/ot./comp. atd.) jen ty blbě natočená čísla po obvodu u škodovky jsou šlápnutí vedle (takže 1. místo Golf, 2. Yeti, 3. A4). Kreativec co takto zprznil dobrou technologií provedení přístrojů by zaloužil otočit hlavu na krku o tolik stupňů o kolik je otočená číslice 0 nebo 240 u škodovek.
Tak to tvrdit klidně budu, jednak porovnáváš fotky s nestejnou perspektivou a jednak všechny tři vozy znám z vlastní zkušenosti, problém A4 který trochu kazí celkový dojem je nižší ostrost číslic na tacho a na ot. než na compu. a také nesourodost compu (barva, tvar písmen a číslic) s tacho a ot. A navíc není ideálně sladěná regulace podsvícení, tacho a ot. s compem, tacho jde čudlíkem regulovat hezky plynule, comp. spíše jen skokově což opět přidává na určité nesourodosti mezi těmito přístroji. Netvrdím, že audi je nějaký běs, denně s ní jezdím a řekněme v porovnání s bmw 3, mondeem je to pořád mistr elegance a v porovnání s kolotoči pana Kočky typu Hyundai, Mazda nebo Kia je to extraliga vers. okresní přebor, ale v přímé konfrontaci s ostřejšími znaky a celkovým sladěním vše do bíla s golfem prostě prohrává. Škoda to zbytečně podělala právě těmi "na hlavu" postavenými číslicemi jak správně podotkl a stále opakuje Áda. Na rozdíl od Ády si nemyslím, že zmíněné kelímky od piva jsou špatný nápad protože jsou asi pravou příčinou ostrých a jasně viditelných znaků i na přímém slunci což u nezapuštěných, naplocho "zasklených" přístrojů asi nelze nikdy dosáhnout.
Ta padající čísla jsou na velkou kritiku, s tím souhlas. U těch tubusů bych to spíše než na optickou výhodu viděl na zájem o estetické oživení. Teorie je jasná, hlubší tubus, hlubší stín, lepší čitelnost, jenomže hloubka cca 5 cm toho moc s tím přímým světlem asi nezmůže. Možná jsi vtom Yetim seděl za dobrých (vlastně špatných :-) světelných podmínek a zdálo se ti to lepší.
Místo malůvek a laků by raději mohli dát automat k motorům 2,0 TDI 125 kW a 1,8 TSI. Asi je drží zkrátka VW, ale díra je to veliká. Hlavně 1,8 TSI by s DGS nebyla špatnou volbou