Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti 2012: Dvoubarevné lakování a další novinky

S novým modelovým rokem se dostane modelu Yeti několik optických vylepšení díky barevným a designovým paketům.
Zpět na článek
7. 3. 2011 13:10
7. 3. 2011 17:04
7. 3. 2011 17:32
7. 3. 2011 15:28
7. 3. 2011 16:34
7. 3. 2011 18:03
7. 3. 2011 22:47
7. 3. 2011 16:19
7. 3. 2011 16:53
7. 3. 2011 18:49
7. 3. 2011 19:38
7. 3. 2011 20:39
7. 3. 2011 21:06
7. 3. 2011 21:09
Avatar - CHerokee
7. 3. 2011 13:10
Ale..
Myslím, že to moc nepomůže. Yeti je určitě kvalitní a praktické auto, ale i třeba s pěti laky to pořád bude designově nedotažená ošklivá krabice. ;-\
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
7. 3. 2011 13:21
Re: Ale..
8-s No jo, tak se jdi nechat povznést nějakými těmi křivkami, prolisy a vlnkami... :no:
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2011 17:04
Re: Ale..
Klid...I když patřím k příznivcům Škody, Yetiho za nějaký designový skvost nepovažuji.
Avatar - white label
7. 3. 2011 17:32
Re: Ale..
Tak zrovna Škodovka logicky ani nemá ambice dělat nějaké "designové skvosty", přesto ale hned nemusí jít o vyloženě "ošklivou krabici". Myslím, že mezi těmito dvěma extrémy je dostatek prostoru, kam se Yeti v pohodě vejde... :-)
Avatar - Ada je zase tady
7. 3. 2011 14:51
Re: Ale..
Jeho vnejsi design je narozdil od jinych kreatur velmi povedeny. Horsi je to s interierem. nevzhledne kelimky od piva okolo pristroju na palubce a cisla vzhuru nohama jsou protivne.
Avatar - Ham.
7. 3. 2011 15:28
Re: Ale..
porovnával jsem minulý týden přístroje v A4, Golfu a u Yetiho a ve všem je Yeti a Golf lepší než A4 (ostrost číslic, písmen, jednota tacho/ot./comp. atd.) jen ty blbě natočená čísla po obvodu u škodovky jsou šlápnutí vedle (takže 1. místo Golf, 2. Yeti, 3. A4). Kreativec co takto zprznil dobrou technologií provedení přístrojů by zaloužil otočit hlavu na krku o tolik stupňů o kolik je otočená číslice 0 nebo 240 u škodovek.
7. 3. 2011 16:34
Re: Ale..
Klid, zde musíme ve všem přitakat AUDI. Přece nechceš tvrdit, že tohle - [odkaz] je horší než tohle - [odkaz]

Škodu můžeme vychvalovat třeba do nebes, a oprávněně, ale když už tedy provnáváš Yetiho s A4... zachovávej dekorum.
Avatar - Ham.
7. 3. 2011 18:03
Re: Ale..
Tak to tvrdit klidně budu, jednak porovnáváš fotky s nestejnou perspektivou a jednak všechny tři vozy znám z vlastní zkušenosti, problém A4 který trochu kazí celkový dojem je nižší ostrost číslic na tacho a na ot. než na compu. a také nesourodost compu (barva, tvar písmen a číslic) s tacho a ot. A navíc není ideálně sladěná regulace podsvícení, tacho a ot. s compem, tacho jde čudlíkem regulovat hezky plynule, comp. spíše jen skokově což opět přidává na určité nesourodosti mezi těmito přístroji. Netvrdím, že audi je nějaký běs, denně s ní jezdím a řekněme v porovnání s bmw 3, mondeem je to pořád mistr elegance a v porovnání s kolotoči pana Kočky typu Hyundai, Mazda nebo Kia je to extraliga vers. okresní přebor, ale v přímé konfrontaci s ostřejšími znaky a celkovým sladěním vše do bíla s golfem prostě prohrává. Škoda to zbytečně podělala právě těmi "na hlavu" postavenými číslicemi jak správně podotkl a stále opakuje Áda. Na rozdíl od Ády si nemyslím, že zmíněné kelímky od piva jsou špatný nápad protože jsou asi pravou příčinou ostrých a jasně viditelných znaků i na přímém slunci což u nezapuštěných, naplocho "zasklených" přístrojů asi nelze nikdy dosáhnout.
7. 3. 2011 22:47
Re: Ale..
Ta padající čísla jsou na velkou kritiku, s tím souhlas. U těch tubusů bych to spíše než na optickou výhodu viděl na zájem o estetické oživení. Teorie je jasná, hlubší tubus, hlubší stín, lepší čitelnost, jenomže hloubka cca 5 cm toho moc s tím přímým světlem asi nezmůže. Možná jsi vtom Yetim seděl za dobrých (vlastně špatných :-) světelných podmínek a zdálo se ti to lepší.
Avatar - Blue Sun
7. 3. 2011 16:19
Re: Ale..
Takhle to dopadá, když člověk příliš moc chlastá pivo z kelímku. Pak ho vidí, jako Ada, všude.
Avatar - white label
7. 3. 2011 16:53
Re: Ale..
Tak s tímto názorem doporučuju třeba designově naprosto "přetaženou" a násilně "zdeformovanou krabici" od Huyndaie, korejský ráj to na pohled:
[odkaz]

;-)
7. 3. 2011 18:09
Laky a dvojbarevné kola...
Místo malůvek a laků by raději mohli dát automat k motorům 2,0 TDI 125 kW a 1,8 TSI. Asi je drží zkrátka VW, ale díra je to veliká. Hlavně 1,8 TSI by s DGS nebyla špatnou volbou
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Flai
7. 3. 2011 18:49
topení
co stojí to nezávislé topení s dálkovým ovládáním ? Za tohle škodovka :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ham.
7. 3. 2011 19:38
Re: topení
31 800 pro Active, 26 800 pro Experience
Avatar - petrumr
7. 3. 2011 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Flai
7. 3. 2011 21:06
Re: topení
diky za odpoved ;-) když si človek odpustí metalízu tak ta cena je zase nekde jinde... :-!
Avatar - Ham.
7. 3. 2011 21:09
Re: topení
nelze pro 1,8 TSI a pro 1,2 77kW, pro ostatní (nafty a TSI 1.4) lze