Novinky
"Na čtyřech metrech se nedalo šest cestujících umístit jinak než do dvou řad po třech, karoserie je tedy kvůli tomu relativně široká (1750 mm)" - tomu sa povie fakt široká karoséria pre troch pasažierov vedľa seba...
Inak vzhľadom na to, že sériová výroba je (konečne!) na spadnutie, tak mi v Ženeve chýbali nové koncernové mini-trojčatá........
Inak vzhľadom na to, že sériová výroba je (konečne!) na spadnutie, tak mi v Ženeve chýbali nové koncernové mini-trojčatá........
Nezlob se na mě, ale díváš se na to pokřivenou optikou vyžraného Evropana. Tady by samozřejmě bylo 1750 mm málo i pro dva vedle sebe. Model je ovšem určen pro motorizaci Somálska, kde má sloužit jako mikrobus pro šest vedle sebe sedících v každé řadě. :yes:
Jistě také z prezentace Volkswagenu na Pale😜u cítíš tu jasnou zřetelnou jistotu automobilky - liftingem TIGUANu vyslal VW do daného segmentu vemi rázný stylotvorný signál, ano, dnes je TIGUAN nejpřitažlivějším produktem svého segmentu, o tom jistě není sporu. Volkswagen stvořil (dotvořil) bejby Touarega. Co více si může majitel malého esuvečka přát?
Golf cabrio? No to je trefa tref, plátno, image v předmětné třídě na doslovném maximu, touha každého kompaktního kovboje.
No a pak (reálná) vize, nový Bulli, toho tu kritizovat nedokáže ani velmi nenávistný diskuzní nudla.
Tedy jak vidíš, je to stále ta evropská jednička, a pokud nemusíš na auto nutně dožebrávat u mistra poslední tisícovku, pokud programově jezdíš něco kolem mainstreamu, je VOLKSWAGEN tvým logickým cílem.
O fantastické nabídce celé rodiny Volkswagenu, například dcery VW, naší Škody netřeba psát - Fabia RS, Yeti, Octavia RS/scout, Superb combi. Co auto to vrchol evropské produkce v dané kvalitativní třdě.
Ale to není všechno, Chceš nejprodávanější prémii na našem trhu? Stav se vedle u AUDI - selektivně akcentuji - A4 Allroad, A5, Q5, R8. Že by sis nevybral? Všema deseti bys hrabal u prahu AUDI... Na kolenou.
Ani to není všechno, chceš klasiku v lux balení, žiješ luxusní život, jsi luxusní člověk, čeká na tebe Bentley. Já vím, na tebe by se načekal... Naštěstí jsou tu ještě jiní kupci.
No a v případě že to hodláš v životě skutečně dotáhnout až na samý vrchol, vlez do PORSCHE - zde platí poměrně přehledná poučka - kup si u nich všechno, jo všechno, a zejtra - Boxster, Cayman, Cayenne, 911, Panamera. Mimochodem, nedávno jsem tu četl nejostřesnější větu, jakou snad lze na těchto stránkách napsat - diskutér veřejně sděloval, a že ho Porsche nikdy nebralo, a že 911 je stejně jen sešlápnutej brouk. Sedím a přemýšlím. Co to asi tak musí být za automobilového vzdělance, když jednou větou smete PORSCHE, smete automobilku, která do sebe koncentruje to vůbec nejlepší co na tomto světě v autech vzniklo a vzniká.
Člověk stoji v Zuffenhausenu v museu, metr od sebe všechny ty sportovní ikony, pohladí si legendární devětsetsedmnáctku, zkonfrontuje s levačkou, jestli TAG Heuer namíchal barvu ciferníku přesně tak, jak to kdysi udělal Porsche, oči dojetím doslova v slzách, pak přejde do vedlejší budovy a tam se doslova zhroutí do náruče tvořené otevřenými dveřmi všech aktuálních modelů, leze z jednoho do druhého, z patra do patra a pozvolna si uvědomuje, že ráj opravdu existuje... tedy ovšem jen pro někoho...
Jsou ještě jiná řešení, snažit se přesvědčit sám sebe, že ta nejlepší auta se prodávají za nejnižší cenu. To je známý světový bolehlav, jakási slepecká záchranná garážová brzda všech prosťáčků. Tak v sobě najdi dostatek životní síly a tu brzdu už konečně odbrzdi.
P.S. K dokonalému portfóliu modelů a značek chybí Koncernu v podstatě jen slušná sportovní značka, cenově dosažitelnější než AUDI, něco, co by se soustředilo na emoce, něco co by stálo poblíž technicistní dokonalosti AUDI, ano, vnímáš to stejně, ALFA ROMEO, resp. ALVWA ROMEO. A pokud vše dobře dopadne, a tenhle projekt se naplní, vydělá na tom Alfa, vydělá na tom Volkswagen, vydělá na tom i Fiat a především na tom vyděláme my, neboť každý z nás je tak trochu přece historickým... alfistou. Já vím, realita je dnes k doslovnému pláči. Tak o to více fanděme Volkswagenu, a vůbec, naučme se uznávat ty nejlepší, je to první krok k tomu být dospělým...
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: