Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen v Ženevě: Bulli, Golf Cabrio, Tiguan a spol.

Zásadní sériovou novinku jsme neviděli, ale studií nebo nových variant známých modelů bylo hned několik.
Zpět na článek
9. 3. 2011 12:26
9. 3. 2011 21:10
9. 3. 2011 21:31
9. 3. 2011 21:37
10. 3. 2011 11:26
8. 3. 2011 11:26
SUPERMAINSTREAMOVÁ EXPOZICE
Takhle se to má dělat. Takhle se to má dělat v mainstreamu a samozřejmě i v supermainstreamu. Na úchvatné studie budoucích raket ausgerechnet od mainstreamových automobilek je zvědavý leda plejstejšnový klučina. Dospělého člověka zajímá, jak se automobilka divá jednak na realitu (GOLF cabrio, TIGI) jednak, jak se automobilka dívá na svojí blízkou budoucnost, a to třeba právě přes toho (realistického) Bulliho.

Jistě také z prezentace Volkswagenu na Palexpu cítíš tu jasnou zřetelnou jistotu automobilky - liftingem TIGUANu vyslal VW do daného segmentu vemi rázný stylotvorný signál, ano, dnes je TIGUAN nejpřitažlivějším produktem svého segmentu, o tom jistě není sporu. Volkswagen stvořil (dotvořil) bejby Touarega. Co více si může majitel malého esuvečka přát?

Golf cabrio? No to je trefa tref, plátno, image v předmětné třídě na doslovném maximu, touha každého kompaktního kovboje.

No a pak (reálná) vize, nový Bulli, toho tu kritizovat nedokáže ani velmi nenávistný diskuzní nudla.

Tedy jak vidíš, je to stále ta evropská jednička, a pokud nemusíš na auto nutně dožebrávat u mistra poslední tisícovku, pokud programově jezdíš něco kolem mainstreamu, je VOLKSWAGEN tvým logickým cílem.

O fantastické nabídce celé rodiny Volkswagenu, například dcery VW, naší Škody netřeba psát - Fabia RS, Yeti, Octavia RS/scout, Superb combi. Co auto to vrchol evropské produkce v dané kvalitativní třdě.

Ale to není všechno, Chceš nejprodávanější prémii na našem trhu? Stav se vedle u AUDI - selektivně akcentuji - A4 Allroad, A5, Q5, R8. Že by sis nevybral? Všema deseti bys hrabal u prahu AUDI... Na kolenou.

Ani to není všechno, chceš klasiku v lux balení, žiješ luxusní život, jsi luxusní člověk, čeká na tebe Bentley. Já vím, na tebe by se načekal... Naštěstí jsou tu ještě jiní kupci.

No a v případě že to hodláš v životě skutečně dotáhnout až na samý vrchol, vlez do PORSCHE - zde platí poměrně přehledná poučka - kup si u nich všechno, jo všechno, a zejtra - Boxster, Cayman, Cayenne, 911, Panamera. Mimochodem, nedávno jsem tu četl nejostřesnější větu, jakou snad lze na těchto stránkách napsat - diskutér veřejně sděloval, a že ho Porsche nikdy nebralo, a že 911 je stejně jen sešlápnutej brouk. Sedím a přemýšlím. Co to asi tak musí být za automobilového vzdělance, když jednou větou smete PORSCHE, smete automobilku, která do sebe koncentruje to vůbec nejlepší co na tomto světě v autech vzniklo a vzniká.

Člověk stoji v Zuffenhausenu v museu, metr od sebe všechny ty sportovní ikony, pohladí si legendární devětsetsedmnáctku, zkonfrontuje s levačkou, jestli TAG Heuer namíchal barvu ciferníku přesně tak, jak to kdysi udělal Porsche, oči dojetím doslova v slzách, pak přejde do vedlejší budovy a tam se doslova zhroutí do náruče tvořené otevřenými dveřmi všech aktuálních modelů, leze z jednoho do druhého, z patra do patra a pozvolna si uvědomuje, že ráj opravdu existuje... tedy ovšem jen pro někoho...

Jsou ještě jiná řešení, snažit se přesvědčit sám sebe, že ta nejlepší auta se prodávají za nejnižší cenu. To je známý světový bolehlav, jakási slepecká záchranná garážová brzda všech prosťáčků. Tak v sobě najdi dostatek životní síly a tu brzdu už konečně odbrzdi.

P.S. K dokonalému portfóliu modelů a značek chybí Koncernu v podstatě jen slušná sportovní značka, cenově dosažitelnější než AUDI, něco, co by se soustředilo na emoce, něco co by stálo poblíž technicistní dokonalosti AUDI, ano, vnímáš to stejně, ALFA ROMEO, resp. ALVWA ROMEO. A pokud vše dobře dopadne, a tenhle projekt se naplní, vydělá na tom Alfa, vydělá na tom Volkswagen, vydělá na tom i Fiat a především na tom vyděláme my, neboť každý z nás je tak trochu přece historickým... alfistou. Já vím, realita je dnes k doslovnému pláči. Tak o to více fanděme Volkswagenu, a vůbec, naučme se uznávat ty nejlepší, je to první krok k tomu být dospělým...

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Sonny Crockett
8. 3. 2011 18:40
Re: SUPERMAINSTREAMOVÁ EXPOZICE
Ano, vw umí dělat krabice z plechu, jsou to šikovní kluci. :yes: Ale na naší Alfu zapomeňte, naučte se dělat hezký auta sami :no:
Avatar - Typhoon
8. 3. 2011 21:43
Re: SUPERMAINSTREAMOVÁ EXPOZICE
"Vaše" Alfa má v ČR zvláštní postavení. "Všem" se líbí a málokdo koupí. Není to divné? Za leden a únor 27 aut je slabota. Stálo by za rozbor, proč tomu tak je.
Avatar - Sonny Crockett
9. 3. 2011 21:25
Re: SUPERMAINSTREAMOVÁ EXPOZICE
A ještě méně se prodává Jeep, Lexus, Mini, Saab .... a pak samozřejmě luxusnější značky. Takže auta pro určitou skupinu lidí, co chtějí od aut to svoje a nejdou s masou a koupí si něco vyjímečnějšího. Jenže to není jen o autech, je to i o tom že Alfa nemá v ČR téměř žádnou reklamu, minimum prodejních míst (v celém Česku 12), takže i složitější poprodejní péče, servisy atd. A samozřejmě pověst, protože ti zde každej hospodskej opravář "vysvětlí", že je Alfa šrot a vůbec všechno italský je šrot, a na to spousta čechounů bohužel dá ;-) Já bych Alfě přál aby vydělávala, ale na druhou stranu jsem hrozně rád, že mám vzácnější a neokoukané auto.
Avatar - Choochoo
10. 3. 2011 11:25
Re: SUPERMAINSTREAMOVÁ EXPOZICE
To s tim srotem jsem slysel taky od cloveka co ma Renaulta >:D Popravde u nas je porad dost bida a spousta lidi objizdi vesnicky servis a tam dela skodu(vagen) kazdej zemedelec. Takze asi tak vidi nekteri kupci nej-nakup koncernu co se pri nakupu techto kar vydali ze vsech penez.
9. 3. 2011 12:26
Hm...
"Na čtyřech metrech se nedalo šest cestujících umístit jinak než do dvou řad po třech, karoserie je tedy kvůli tomu relativně široká (1750 mm)" - tomu sa povie fakt široká karoséria pre troch pasažierov vedľa seba...

Inak vzhľadom na to, že sériová výroba je (konečne!) na spadnutie, tak mi v Ženeve chýbali nové koncernové mini-trojčatá........
Rozbalit vlákno
4
9. 3. 2011 21:10
Re: Hm...
Nezlob se na mě, ale díváš se na to pokřivenou optikou vyžraného Evropana. Tady by samozřejmě bylo 1750 mm málo i pro dva vedle sebe. Model je ovšem určen pro motorizaci Somálska, kde má sloužit jako mikrobus pro šest vedle sebe sedících v každé řadě. :yes:
9. 3. 2011 21:31
Re: Hm...
Trochu nepatričný čierny humor. ;-\
Avatar - Typhoon
9. 3. 2011 21:37
Re: Hm...
Čierny humor je vždy nepatričný. V tom je jeho kúzlo.