Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
nebola by lepšia Octavia RS alebo Golf R ? Hanicka s Liborkem by mi urcite doporucili koncernovu techniku 😉
iudex
Cítajúc technické a dynamické údaje, som unesený. Japan strikes back. Ferarri Europa, McLaren MP4 12C ci Lambo Murcielago dostali plnohodnotného súpera.
Lenze...
Cenovka je 375t. eur? Sú si Jponci istí, ze to chcú i predat? Pretoze uz spomenutá európska konkurencia je rovnako dynamická, po estetickej stránke este prítazlivejsia a LACNEJSIA. Napr. taký McLaren má o 30 kW viac a mal by stát do 200t. eur. A to je skoro o polovicu menej.
Japonské sportiaky ako Nissan Z370 ci GT-R majú moje sympatie, lebo prinásajú dynamiku európskych supersportov za podstatne nizsiu cenu. Toto ale Lexus-san prestrelil. 8-s
Lenze...
Cenovka je 375t. eur? Sú si Jponci istí, ze to chcú i predat? Pretoze uz spomenutá európska konkurencia je rovnako dynamická, po estetickej stránke este prítazlivejsia a LACNEJSIA. Napr. taký McLaren má o 30 kW viac a mal by stát do 200t. eur. A to je skoro o polovicu menej.
Japonské sportiaky ako Nissan Z370 ci GT-R majú moje sympatie, lebo prinásajú dynamiku európskych supersportov za podstatne nizsiu cenu. Toto ale Lexus-san prestrelil. 8-s
pozri predať to predajú a ešte sa na tom napakujú..prečo nie
Toyota na tom nic nevidela ba naopak v propoctu kolik prachu a let v tom leti, tak jiz neni vedi, ze prodelaji dost penez na kazdem prodanem kuse! Toto je imagovka neco jako vyhozene penize ve formuli jedna!
to nemôžeš vedieť..jasne že na vývoj pošlo veľa prachov ale teraz sa im to čiastočne vráti..plus image výrobcu superšportu je na nezaplatenie
pointou je že sa predajú aj ak budú neviemako drahé
pointou je že sa predajú aj ak budú neviemako drahé
Pise se to ve vetsine zahranicniho tisku, ze ztrati na kazdem voze prachy!
Nejdrazsi bylo, ze puvodne jak se vuz vyvijel tak spousta veci na tom byla vyrobena z hliniku a po X letech se rozhodlo, ze nektere casti se prepracuji z carbonovych vlaken! Problem je, ze cely projek trval prilis dlouho i na supercar!
Jinak pekne auto! Na lexus.com je configurator a zaloha je 25 000 liber! Tak si pospichej!
>😁
Nejdrazsi bylo, ze puvodne jak se vuz vyvijel tak spousta veci na tom byla vyrobena z hliniku a po X letech se rozhodlo, ze nektere casti se prepracuji z carbonovych vlaken! Problem je, ze cely projek trval prilis dlouho i na supercar!
Jinak pekne auto! Na lexus.com je configurator a zaloha je 25 000 liber! Tak si pospichej!
>😁
veď ti píšem že image výrobcu superšportov niečo stojí
btw lexus nie je práve moja šálka kávy 😉
btw lexus nie je práve moja šálka kávy 😉
Tady nejde to ze to neco stoji ale ze spousta veci uprostred vyvoje musela byt opet prepracovana jelikoz se vyvoj materialu posunul nekam jinam!
To je jako by jsi v polovine stavby zjistil, ze nosniky na stavbe by mohli preci byt z lepsiho materialu a tim padem bys vse predelaval zpet! Od vykresu po vypocty...atd!
Ja osobne jsem cekal, ze predek auta bude jako u konceptu ;-(((!
To je jako by jsi v polovine stavby zjistil, ze nosniky na stavbe by mohli preci byt z lepsiho materialu a tim padem bys vse predelaval zpet! Od vykresu po vypocty...atd!
Ja osobne jsem cekal, ze predek auta bude jako u konceptu ;-(((!
Noo tak to majú ťažké keď si sami komplikujú prácu
Inak dizajn je fajn, má to tú echt ďalekovýchodnú šťavu 😄
Inak dizajn je fajn, má to tú echt ďalekovýchodnú šťavu 😄
proc se kazdy divi cene? vyrobi se 500 kusu, nemusi se tedy starat kolik jich prodaji...vzdyt i v CR jsou uz ted 3 zajemci
Ani McLarenov sa nevyrobí 10000 ks, je to rovnako malosériovka, a predsa sú schopní podobné auto vyrobit za skoro polovicnú cenu. A McLarenu nejde iba o image, nech to stojí, co to stojí; im ide o zisk a prezitie.
nj ale i tak si muzou dovolit nasadit prehnanou cenu - driv nebo pozdeji, urcite se prodaji
figurka
Jsem tak trochu zmaten, trochu nerozhodný a neschopen zaujmout jednoznačný názor. A to vše z jediného důvodu a tím je již několikrát zmíněná cena.
Z designu jsem, když ne nadšen, tak určitě potěšen. Takto dle mne má vypadat supersport z "nejvýchodnějšího" východu. Žádná snaha o napodobení "klasického" supersportovního designu, jako třeba McLaren MP4-12, který bude zajisté výborný, ale vypadá prostě jako "standartní supersport". A snažit se "lézt do zelí" Ferrari a nebo nedej bože Lamborghini by mohlo dopadnout jako nepovedený vtip. Takto jsem prostě okouzlen.
Jestli z designu nejsem přímo nadšen, tak z motoru jsem přímo unešen a to hlavně v kontextu hybridní turbo doby a jsem rád, že Toyota (Lexus) ukrotila své zelené smýšlení a vykašlali se na nějaké snahy cpát někam baterky. Zde musím jen dodat: "Haló, hoši z Hondy, vstávat, otevřít oči a přestat jist jen hlávkový salát, nedělá vám to dobře. Chtělo by to krvavej steak, aby ste se pěkně nas*ali"!!
No a nakonec ta "matoucí" cena. Pořád se mi do mysli "vtírá" jiná japonská bestie v podobě GT-R od Nissanu. Nissan očividně pochopil, že na plnou konkurenci zavedeným supersportovním značkám, nebo modelům nemá (určitě pro Evropu) dostatečnou image, vyjímečnost, prostě tu auru jakési přidané hodnoty a i když postavil auto, které dokáže jízdně spoustu ze supersportovní konkurence porazit, nemůže si účtovat "stejnou" cenu. U LFA mám ten pocit, že cena je prostě vysoká. Jasně, Toyota použila svou "luxusní divizi", kde se dá mluvit o jakési vyšší image, ale.... vždyť si Lexus celou svou historii buduje image výrobce "nejlepších limuzí". A nejednou "obrat" k supersportům ? Více by mi sedělo navázat na legendární Supru pod značkou Toyoty. Nissan taky prodává GT-R pod značkou Nissan a ne pod Infinity. A dle mne je to tak dobře. Je to přeci pokračovatel legendárních skylinů.
Každopádně o prodej všech 5ti set kusů se Toyota určitě bát nemusí a auto to bude (je) zajisté famózní, ale věřím, že na tvářích majitelů těch "klasik" tento počin vyvolá "jen" úsměv s velkou dávkou uznání.
Z designu jsem, když ne nadšen, tak určitě potěšen. Takto dle mne má vypadat supersport z "nejvýchodnějšího" východu. Žádná snaha o napodobení "klasického" supersportovního designu, jako třeba McLaren MP4-12, který bude zajisté výborný, ale vypadá prostě jako "standartní supersport". A snažit se "lézt do zelí" Ferrari a nebo nedej bože Lamborghini by mohlo dopadnout jako nepovedený vtip. Takto jsem prostě okouzlen.
Jestli z designu nejsem přímo nadšen, tak z motoru jsem přímo unešen a to hlavně v kontextu hybridní turbo doby a jsem rád, že Toyota (Lexus) ukrotila své zelené smýšlení a vykašlali se na nějaké snahy cpát někam baterky. Zde musím jen dodat: "Haló, hoši z Hondy, vstávat, otevřít oči a přestat jist jen hlávkový salát, nedělá vám to dobře. Chtělo by to krvavej steak, aby ste se pěkně nas*ali"!!
No a nakonec ta "matoucí" cena. Pořád se mi do mysli "vtírá" jiná japonská bestie v podobě GT-R od Nissanu. Nissan očividně pochopil, že na plnou konkurenci zavedeným supersportovním značkám, nebo modelům nemá (určitě pro Evropu) dostatečnou image, vyjímečnost, prostě tu auru jakési přidané hodnoty a i když postavil auto, které dokáže jízdně spoustu ze supersportovní konkurence porazit, nemůže si účtovat "stejnou" cenu. U LFA mám ten pocit, že cena je prostě vysoká. Jasně, Toyota použila svou "luxusní divizi", kde se dá mluvit o jakési vyšší image, ale.... vždyť si Lexus celou svou historii buduje image výrobce "nejlepších limuzí". A nejednou "obrat" k supersportům ? Více by mi sedělo navázat na legendární Supru pod značkou Toyoty. Nissan taky prodává GT-R pod značkou Nissan a ne pod Infinity. A dle mne je to tak dobře. Je to přeci pokračovatel legendárních skylinů.
Každopádně o prodej všech 5ti set kusů se Toyota určitě bát nemusí a auto to bude (je) zajisté famózní, ale věřím, že na tvářích majitelů těch "klasik" tento počin vyvolá "jen" úsměv s velkou dávkou uznání.
ked si toyota moze dovolit takyto vystrlok, tak mam dost 😄 Ale je to jediny sposob, ako presne prebrat HONDU, vyhrabat este rychlo NSX V10 a laskavo ho dokoncit 😄
Toyota predsa akehosi nastupcu Supry uz predstavilo, zase dalsi bod k tomu, aby honda ako druha najvacsia automobilka v krajine prestala robit kraviny a pridala tiez nejaky sportak (ked zaerazali S2000).
Toyota predsa akehosi nastupcu Supry uz predstavilo, zase dalsi bod k tomu, aby honda ako druha najvacsia automobilka v krajine prestala robit kraviny a pridala tiez nejaky sportak (ked zaerazali S2000).
Nástupce Supry ? To mi nějak uniklo.
To cervene, cudne zamracene s velmi neopisatelnou ***kouu...hned na hornej foto
[odkaz]
[odkaz]
niééé, to je nástupca AE-86, ale bola aj new Supra
za tych 10 min od kedy som uverejnil prispevok som to uz zistil aj sam >😁 ked mas new supru tak daj foto!!
Sorry, na hlavnej je clanok pod ktorym uz veselo diskutujes... a az teraz som si aj ja precital o tom viac...ten prvy prispevok akoby som nedal >😁 :-!
bola taká štúdia myslím... Ale ostalo po nej ticho.
čo mňa furt se*re sú tie ceny USA vs EU😒br /> kurz EUR/USD je dnes 1,50, suma rovnaká, takže klient v EU platí polovicu navyše 8-s
No nie sme sprostí že si toto necháme? A čo robí múdra EU komisia? Prečo nechá tak evidentne prehnané ceny? Lebo však aj nemecké lux trio by to muselo v EU zlacniť a prišli by o marže, a to si radšej v EK podplatia potrebných ľudí...no fuj.
Hodila by sa nejaká megafirma, ktorá by začala do EU voziť plné nákladné lode US modelov Audi/BMW/MB a predávať pekne u nás, že ako by to pohlo s cenami. alebo niečo také...
čo mňa furt se*re sú tie ceny USA vs EU😒br /> kurz EUR/USD je dnes 1,50, suma rovnaká, takže klient v EU platí polovicu navyše 8-s
No nie sme sprostí že si toto necháme? A čo robí múdra EU komisia? Prečo nechá tak evidentne prehnané ceny? Lebo však aj nemecké lux trio by to muselo v EU zlacniť a prišli by o marže, a to si radšej v EK podplatia potrebných ľudí...no fuj.
Hodila by sa nejaká megafirma, ktorá by začala do EU voziť plné nákladné lode US modelov Audi/BMW/MB a predávať pekne u nás, že ako by to pohlo s cenami. alebo niečo také...
No ano...svinstvo, len ten posledny napad ma hacik, boli by to US specifikacie, rozdielne od EU vo viacerych veciach, ktore navonok nevydno...ja osobne US ani nahodou...racej EU!!!!
aké sú tam rozdiely? pokiaľ viem tak európske autá v amerike nemajú červené smerovky
Smerovky su detail, ide o techniku. Dobre vies (dufam), ze v USA maju 87 oktanovy bendzin, pricom mi 95 resp. 98, tym padom je motor trochu inak nastaveny, rozdiel najdeme aj v nastaveni podvozkov (rozdielne cesty resp. styl jazdy) ci prevodovky (u niektorych). O inych svetlach, emisnych normach a podobne nevravim... je toho dost, dokonca jedno auto u US specifikacii a to iste v EU nemusi mat rovnako dlho zaruku... proste su tak trochu prekopane...
neverím že baworák predávaný v usa má inak nastavený podvozok ako v európe :-! inak v amerike tiež poznajú benzín premium či ako sa to volá ktorý má viac oktánov
No vidis, ty si myslel na baworakov, (cize eu auta) ja sa narokom vyhol US autam, a myslel hlavne na Japoncov...(cize ani US, ani EU)...tam sa pozri na CX-7, Murano, RX... a podobne
to číslo benzínu v USA je jiný - jejich 91 je vyšší než naše 95ka, takže naopak co jezdí ve Státech na "premium fuel" přenastaví pro EU na 95ku
...jinak obecně moc neplatí že by v USA mely nižší normy, jak se dost lidí snaží vsugerovat, a dost EU zemí uznává jejich homologaci DOT - takže moderní auta stačí "naučit blikat" a přidat mlhovku, kde není
...btw. auta v detailech i v rámci EU - údajně třeba laky jsou optimalizovány na zimní posypy štěrkem (asi ne v Řecku a Španělsku), optimalizovány např. na velikost, hranatost a tvrdost toho posypovýho materiálu...
...jinak obecně moc neplatí že by v USA mely nižší normy, jak se dost lidí snaží vsugerovat, a dost EU zemí uznává jejich homologaci DOT - takže moderní auta stačí "naučit blikat" a přidat mlhovku, kde není
...btw. auta v detailech i v rámci EU - údajně třeba laky jsou optimalizovány na zimní posypy štěrkem (asi ne v Řecku a Španělsku), optimalizovány např. na velikost, hranatost a tvrdost toho posypovýho materiálu...
No, o takychto veciach hovorim (ako napr. ty o tych lakoch...)
S bendzinom neviem, v USA som nikdy nebol a nestudoval bendzin, no com cital (americky tester aut) tak vraj vyssi stupen bendzinu ako 87-cka je vraj tazsie zohnatelna...neni to na kazdej cerpacke!
Zase prizvukujem, ze so myslel najme na Japonskych vyrobcov, ktory prisposobia auto na US aj na EU a to dost rozdielne. Ten isty motor ma iny vykon, iny krutak, odpruzeie je tiez inac nastavene, dokonca aj servisne intervaly (v extreme).... nemozeme vsetko hadzat do jedneho mecha...napr. ako ste vy spomenuli nemecke auta sa lisia naozaj minimalne...
S bendzinom neviem, v USA som nikdy nebol a nestudoval bendzin, no com cital (americky tester aut) tak vraj vyssi stupen bendzinu ako 87-cka je vraj tazsie zohnatelna...neni to na kazdej cerpacke!
Zase prizvukujem, ze so myslel najme na Japonskych vyrobcov, ktory prisposobia auto na US aj na EU a to dost rozdielne. Ten isty motor ma iny vykon, iny krutak, odpruzeie je tiez inac nastavene, dokonca aj servisne intervaly (v extreme).... nemozeme vsetko hadzat do jedneho mecha...napr. ako ste vy spomenuli nemecke auta sa lisia naozaj minimalne...
Italia si ho možná dá, ale LFAčku zase lícuje kapota >😒]
Edit: tak beru z5, to fakt má stát stejně (aspoň v Eurech) jako stála Carrera GT - OMG! :😉