Čínský Landwind se letos v Paříži vrátil na evropskou automobilovou scénu. Nabídku tvoří nyní již dva modely: pozměněné SUV vycházející z Opelu Frontera se nyní jmenuje X-Pedition, žhavou novinkou pak je sedmimístné mini-MPV Fashion.
Tipujem, že európski výrobcovia majú max.10 rokov na to, aby sa pripravili na naozaj silnú konkurenciu Číňanov. Učia sa rýchlo. Aj keď súčasnou kvalitou nikoho neohúria, skôr rozosmejú, ale kľudne môžu byť tými poslednými, čo sa budú smiať.
Teraz na to ale idú divne. Chcú rýchlo rýchlo predávať, ale nikde nepíšu nič o tom, že by najprv chceli budovať servisnú sieť. A bez servisu.....no neviem. Auto síce bude o 200 tisíc lacnejšie ako konkurencia, ale kvalita zatiaľ slabá a keď mi po prvej poruche zostane stáť a nikto mi ho neopraví, tak mi tá úspora peňazí nebude nanič...
Jestli si myslíš že prorazí s kopií historického Oplu Frontera... nebo vůbec s kopií čehokoli, myslím že ne. V prvé řadě by se měli snažit vymyslet něco vlastního jako Japonci či Korejci, pak jít na evropský trh...
Myslím si že prodávat budou,ale zatím jdou na to se špatně zvoleným modelem(modely).Prorazí jedině s malým a tudíž levným autem.Né s velkou hromadou plechu za nízkou cenu. Neuvědomují si že jejich potenciální zákazník je na pracáku a nebo klient sociálky.
vies co pises? Kopia Opla Frontera je viac-menej minulost. Teraz ako vidis prichadzaju s vlastnymi modelmi. Japonci tiez zacali s cudzimi modelmi, prvy Datsun bol BMW Dixi, Korejci zacali starsimi modelmi tusim od Mitsubishi (Hyundai) a od Opla (Daewoo). Prve u nas predavane Daewoo Racer bol vlastne Opel Kadett a Espero vzniklo prepracovanim Ascony...S vlastnymi modelmi prisli az neskor. Ludia sa z Cinskych modelov zatial smeju, ale experti z branze varovne dvihaju prst.
Abyste se nedivili, cesky obcan koupi vzdy to nejlacinnejsi, podivejte se co prodavaji za strasny obleceni a potraviny velke retezce a lide to jak slepy kupuji, doma nadavaji, ale za tyden tam jdou zase a koupi opet ten hnusnej sejra i kdyz jim nechutna. Je to o cene...
Vzpomeňte si na korejské Daeewo,taky začalo vyrábět licenčního Opla a teprve později se tu objevili na trhu Hyundai či Kia. Podobně to bude s čínskými automobilkami.