Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Paříž

Autosalon Paříž

Autosalon v Paříži má mezi světovými autosalony nejvyšší návštěvnost a opírá se o skutečně dlouhou tradici.

Už v červnu 1898 se v Tulerijské zahradě uskutečnila první výstava automobilů. Tak se začala psát historie jednoho z největších a nejznámějších světových autosalonů. Tehdy se přišlo podívat celkem kolem 140 tisíc návštěvníků a vystavovalo 269 firem. Podle čísel byl zatím historicky nejúspěšnější rok 2004, kdy přišlo celkem 1.461.000 návštěvníků.

Autosalon se do roku 1976 konal každý rok. Protože se ale akcí konalo více, dohodlo se nakonec střídání ob jeden rok s autosalonem ve Frankfurtu.

Autosalon Ženeva

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Paříž 2018Autosalon Paříž 2016
Autosalon Paříž 2014Autosalon Paříž 2012
Autosalon Paříž 2010
Zpět na článek

Landwind v Paříži 2006

7 komentářů

Klaudius
Tipujem, že európski výrobcovia majú max.10 rokov na to, aby sa pripravili na naozaj silnú konkurenciu Číňanov. Učia sa rýchlo. Aj keď súčasnou kvalitou nikoho neohúria, skôr rozosmejú, ale kľudne môžu byť tými poslednými, čo sa budú smiať.
Teraz na to ale idú divne. Chcú rýchlo rýchlo predávať, ale nikde nepíšu nič o tom, že by najprv chceli budovať servisnú sieť. A bez servisu.....no neviem. Auto síce bude o 200 tisíc lacnejšie ako konkurencia, ale kvalita zatiaľ slabá a keď mi po prvej poruche zostane stáť a nikto mi ho neopraví, tak mi tá úspora peňazí nebude nanič...
Jestli si myslíš že prorazí s kopií historického Oplu Frontera... nebo vůbec s kopií čehokoli, myslím že ne. V prvé řadě by se měli snažit vymyslet něco vlastního jako Japonci či Korejci, pak jít na evropský trh...
Myslím si že prodávat budou,ale zatím jdou na to se špatně zvoleným modelem(modely).Prorazí jedině s malým a tudíž levným autem.Né s velkou hromadou plechu za nízkou cenu. Neuvědomují si že jejich potenciální zákazník je na pracáku a nebo klient sociálky.
Klaudius
vies co pises? Kopia Opla Frontera je viac-menej minulost. Teraz ako vidis prichadzaju s vlastnymi modelmi. Japonci tiez zacali s cudzimi modelmi, prvy Datsun bol BMW Dixi, Korejci zacali starsimi modelmi tusim od Mitsubishi (Hyundai) a od Opla (Daewoo). Prve u nas predavane Daewoo Racer bol vlastne Opel Kadett a Espero vzniklo prepracovanim Ascony...S vlastnymi modelmi prisli az neskor. Ludia sa z Cinskych modelov zatial smeju, ale e😜erti z branze varovne dvihaju prst.
Abyste se nedivili, cesky obcan koupi vzdy to nejlacinnejsi, podivejte se co prodavaji za strasny obleceni a potraviny velke retezce a lide to jak slepy kupuji, doma nadavaji, ale za tyden tam jdou zase a koupi opet ten hnusnej sejra i kdyz jim nechutna. Je to o cene...
Vzpomeňte si na korejské Daeewo,taky začalo vyrábět licenčního Opla a teprve později se tu objevili na trhu Hyundai či Kia. Podobně to bude s čínskými automobilkami.
mas pravdu taky si myslím že to tak bude