A tak se pan Šustr z Ronova nad Doubravou zamyslel a spočítal, že normální konev má 117 otvorů v tom kropítku, a že je to škoda, a udělal do něho pouze 13 otvorů.Už to funguje na té konvi, konev šetří vodou >:-[]
Paní Emilie Bezoušková z Veselého Žďáru zase doporučuje přišít kapsy na kolena pracovních kalhot, a vkládat tam molitan. Práce na kolenou se výrazně usnadní >:D
Byl jsem z toho zděšený, když se to tu objevilo, ale jak jsem objevil teď na yt, tak si myslím, že to je celé legrace. Ovšem nevylučuji, že některé scky se současně nižším intelektem, případně občané v rizikových čtvrtích to vezmou za své a vážně si něco takového do auta udělají. Dost by mě zajímalo, co na to legislativa o bezpečnosti provozu.
Je homor, legrace, prča, sranda, také ovšem je jedno slovo, které v rámci "humoru" představuje to jakési pověstné dno, tu... podlahu. Tím slovem je (nesmí se zde psát, všichni ho známe) - pr*. Používá se tam, kde se v humoru nenachází potřebná lehkost, nutná míra sarkasmu, na druhé straně samozřejmě milost a velkorysost. Ta pr* je jen jednosměrným "humorem" těch jednodušších...
Vemi chválím, patrona, nic nemohlo být výmluvnějšího... 8-s
Ten snímek nahoře je samozřejmě známou praxí garážových mistrů, zejména cabrioletářů, kteří si na šňůrku z tang ovšem zavěšují vrhačskou kouli...
Nevěděl jsem, že jsi antoušek... >:D;-) Už jsme to rozebírali na blogu, pokud tedy nemáš jinou možnost než couvat, tak se to asi i dá pochopit, ale couvání je obecně "zapovězeno" proto, aby zplodiny nezústavaly v garáži. Já když jsem to nahoře psal, pojednou jsem si uvědomil, že nebude dlouho trvat a elektrikáři budou do garáže moci klíďo i couvat...
no neviem, ale to s tymi splodinami je asi velmi stary argument. Ak totiz clovek jazdi na auto co ma menej ako 15 rokov a nie je to zrovna V8-V12 amerika s karburatorom, nema sa co bat splodin. Ak by sa chcel dnes clovek otravit oxidom uhlicitym z vyfuku, musel by v uplne utesnenej garazi nechat motor bezat aspon 2 dni :-) Tie dva dni som si nevycucal z prsta, tie nam pred rokmi na prednaske prezentoval pan z VW (hej GTI, bol to clovek priamo z Wolfsburgu) a aj ked zoberem ze mierne prehanal, tak to menej ako 12-20hodin nebude.
Preto sa mi to zda dnes ako velmi smiesny argument a skor by som povedal, ze je dolezite z bezpecnostneho hladiska pripravit vozidlo na bleskovy odjazd v pripade potreby. V energo/petro a inom rizikovom priemysle su na to zasady... vzdy parkovat chrbtom k stene, aby ste mohli vyrazit vpred a nestracat cas otacanim sa, ked na to cas nebude.
PS- tiez som "antousek", cuvam do garaze, nemam senzory a nemam lopticku... mam ale oci ;-)
treba si uvedomit, ze katalyzatory a dokonalejsie spalovanie zredukovali za 15-20 rokov u beznych aut emisie CO (oxid uholnaty), NOX a inych plynov o viac ako 80%, no na ukor zvysenia CO2. CO2 ale nie je taky nebezpecny a toxicky pre cloveka, ako CO. Ak sa teda zavres do svojej utesnenej garaze (co je podla mojich vedomosti ilegalne a skor ti cez nu behaju macky a mysi) tak si to tam zamoris CO2 a vyprodukujes si male globalne oteplenie, ale nie ovzdusie s toxickou koncentraciou CO :))) Skus sa spytat zachranarov, kolko mali minuly rok pripadov ked liecili priotravenych ludi co sa chceli takto odpravit na onen svet, no vdaka katalyzatoru ich len po 6tich hodinach bolela hlava a nic ine >:D
Ved dnes ti etalon nizsej strednej, Golf s lubovolnym benzinovym motorom, pri volnobehu spotrebuje cca 0,6 l/hodinu a to mas braturovnych 0,6 x 23,69 = 14,21g CO2 za hodinu! Ked ma garaz ca 30mł, kolko by to muselo bezat aby si sa otravil? :-)
To by bylo opravdu minimálně na blog. Těch pro i proti je rozhodně mnohem víc, než tento jeden logický argument (např. pohotovější vyjetí v případě náhlého problému, nebo výhled z vozu a jednoduchost výjezdu při vyjíždění z garáže/vjezdu přímo do silničního provozu) a vzhledem k tomu jak velkou mám (dvou)garáž a jak "stará" auta v ní, tak splodiny za primárně rozhodující nepovažuju. U mě převažují spíš ta "pro" couvání, a to o ubou vozů, je to do jisté míry dáno i půdorysem celé garáže, kdy jedno (větší) auto couvat "musí" (k vůli pohodlnému otevření dveří u řidiče) a druhé (menší) si může vybrat. Takže, když přijedu s menším autem já, tak zacouvám, což uvítá, žena, která naopak při návratu zajede jednoduše "čelem napřed". >:-[]