Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Přemek Podlaha je patronem nadšenců úprav aut

Prezentace klienta
Diskuze (21)
Pan Podlaha a tuning? Kdepak. Podporu věnuje nadšencům z OSLA - Občanského spolku za lepší automobily.

Právě spolek OSLA se nedávno uvedl blogem zlatýručičky.cz a vzbudil zájem pana Podlahy natolik, že ten se stal jeho patronem. Skupina těchto nadšenců neprovozuje tuning, ale zaměřuje se na praktickou stránku věci s cílem vytvořit podomácku vychytávky, které můžeme vidět u nejvyspělejších moderních vozů. Blog zlatýručičky.cz se stal během krátké doby centrem pro výměnu nápadů příznivců lehčího života s autem a v autě.

Za některými kutily se Přemek Podlaha rovnou vydal i s kamerou a natočil s nimi o jejich vynálezech videa, která v současné době kolují na internetu. Např. při setkání s panem Jaroslavem odkrývá Přemek Podlaha zajímavé řešení sledování únavy řidiče. Většinou příplatkové vybavení automobilů vyšších tříd sestrojil pan Jaroslav jen s pomocí vyřazených páček a staršího fénu. Na blogu zlatýručičky.cz, Facebooku a YouTube jsou však k vidění i vtipná řešení velmi sofistikovaných systémů. Podívat se na ně můžete zde a zde.

Zlatýručičky.cz jsou otevřené každému, koho zajímají možnosti vylepšení auta nějakým nápadem, který přinese jeho příjemnější užívání.

Prezentace klienta
Diskuze (21)
14. 3. 2011 15:34
Re: PODLAHA HUMORU
Tu tvou víru ve správně fungující katalyzátor tedy rozhodně nesdílím.
14. 3. 2011 15:32
Re: PODLAHA HUMORU
:-) Šoférská galantnost, to je správné :yes:
14. 3. 2011 15:17
Re: PODLAHA HUMORU
nie, nemylim :-)

treba si uvedomit, ze katalyzatory a dokonalejsie spalovanie zredukovali za 15-20 rokov u beznych aut emisie CO (oxid uholnaty), NOX a inych plynov o viac ako 80%, no na ukor zvysenia CO2. CO2 ale nie je taky nebezpecny a toxicky pre cloveka, ako CO. Ak sa teda zavres do svojej utesnenej garaze (co je podla mojich vedomosti ilegalne a skor ti cez nu behaju macky a mysi) tak si to tam zamoris CO2 a vyprodukujes si male globalne oteplenie, ale nie ovzdusie s toxickou koncentraciou CO :))) Skus sa spytat zachranarov, kolko mali minuly rok pripadov ked liecili priotravenych ludi co sa chceli takto odpravit na onen svet, no vdaka katalyzatoru ich len po 6tich hodinach bolela hlava a nic ine >:D

Ved dnes ti etalon nizsej strednej, Golf s lubovolnym benzinovym motorom, pri volnobehu spotrebuje cca 0,6 l/hodinu a to mas braturovnych 0,6 x 23,69 = 14,21g CO2 za hodinu! Ked ma garaz ca 30mł, kolko by to muselo bezat aby si sa otravil? :-)
Avatar - white label
14. 3. 2011 15:00
Re: PODLAHA HUMORU
To by bylo opravdu minimálně na blog. Těch pro i proti je rozhodně mnohem víc, než tento jeden logický argument (např. pohotovější vyjetí v případě náhlého problému, nebo výhled z vozu a jednoduchost výjezdu při vyjíždění z garáže/vjezdu přímo do silničního provozu) a vzhledem k tomu jak velkou mám (dvou)garáž a jak "stará" auta v ní, tak splodiny za primárně rozhodující nepovažuju. U mě převažují spíš ta "pro" couvání, a to o ubou vozů, je to do jisté míry dáno i půdorysem celé garáže, kdy jedno (větší) auto couvat "musí" (k vůli pohodlnému otevření dveří u řidiče) a druhé (menší) si může vybrat. Takže, když přijedu s menším autem já, tak zacouvám, což uvítá, žena, která naopak při návratu zajede jednoduše "čelem napřed". >:-[]
Avatar - white label
14. 3. 2011 14:43
Re: Prostě musím :)
Tak tohle je zrovna ten z lepších nápadů... ;-)