Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CHerokee
Legenda?
| 12. 3. 2011 14:33
Bylo to špatné období Renaultu. Designově soupeřil se Ssang Yongem o nejškaredší krabici. 8-s
Avatar - Amerika
Legenda?
| 12. 3. 2011 14:41
Legenda legend, designový skvost! Nějak jinak to auto nazvat neumím! Avantime je něco naprosto nepochopitelně úžasného v automobilovém světě! Ten kdo ho a ještě Multiplu 1999 navrhl by zasloužil obrovskou polklonu a doživotní rentu za to, co pro auto průmysl udělali. Za tohle auto všechny palce nahoru :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Legenda?
| 12. 3. 2011 14:59
Souhlasímm... je to nádherné auto :yes:
Legenda?
| 12. 3. 2011 16:02
Geniální MPV kupé - souhlas :-) ...
Avatar - Ji/Ri
Legenda?
| 12. 3. 2011 20:33
:yes:
Avatar - Andromeda
Legenda?
| 12. 3. 2011 14:59
No,když to vezmu podle reakcí tady,tak které období u Renaultu nebylo špatné,že 8-s . Pravda, vkus je věc individuální, jen by to chtělo při tom odstřelu vizáže argumentačně dosáhnout onomu vozu alespoň po ventilek, vzhledem k designové kvalitě,porci novátorství a odvahy u tvůrce a výrobce tohoto vozu. :-!
Avatar - Ricardo
Legenda?
| 12. 3. 2011 17:30
V posledních letech byl takový krátký světlý okamžik, když navrhli Clio III. Jinak je to od dob prvního Méganu designově dost bída...
Avatar - Andromeda
Legenda?
| 12. 3. 2011 18:17
Vidíš,já si třeba naopak myslím,že právě Avantime,Vel Satis jsou designově vyjímeční a Avantime předběhl svoji dobu.Ona i L II a M II jsou důkazem tehdejší vcelku avantgardní linie(okolo konce minulého tisíciletí) - určitě si je na silnici nespleteš a jsou jasně profilováni.Rychle se na to zapomíná.A první Megane byl podle mne z designového hlediska proti dvojce "bledulka v koutku"(nehodnotím užitnou hodnotu),jeho předchůdce R19 měl více osobnosti.Prostě přelom tisíciletí je u Renaultu spojen s produkty z pera designera Patrika Le Quementa.
Avatar - Ricardo
Legenda?
| 12. 3. 2011 18:40
Tak on ten Partik úřadoval před i po, ale asi v té době kolem milénia se vymknul kontrole >:D
Avantgardní ty auta jistě jsou, ale to pro mě nepředstavuje estetickou hodnotu. Naopak často ukrutně neavantgardní auto zůstává nadlouho pěkným, ať už je to třeba BMW 5 E39, Jaguar XJ z let 1997-2002, Peugeot 406 nebo celá řada Volv. A doladit již aplikovaný design do elegantní a ze všech úhlů pohledné kompozice dá podle mého stejně práce, jako rozčeřit hladinu s něčím nevídaným.
Avatar - CHerokee
Legenda?
| 12. 3. 2011 18:56
Myslím si, že se tu sešli všichni vlastníci tohoto šíleného auta. Zbytek národa dal přednost jiným. Avantime byl průšvih, který se vyráběl krátce, byl předražený a nikdo ho nekupoval.
Legenda?
| 12. 3. 2011 19:59
A čím bol tak šialený?
Avatar - Ji/Ri
Legenda?
| 12. 3. 2011 20:30
...tím že na něho neměl prachy ani koule. :-!
Avatar - Andromeda
Legenda?
| 12. 3. 2011 19:19
Tak jednak míříš třídně výše a sázka na vyjímečnost - nejen z důvodu designu - Renaultu nevyšla.Nicméně jsem přesvědčen,že jmenovaný "pan designer" potenciál rozhodně měl,stvořil Twingo,Scenic,výše jmenované vozy...Ať už Jaguar,nebo BMW jsou nejen třídně jinde,vycházejí z jiné historie a neprovází je pověst masového výrobce,přirovnání trošku kulhá.Peugeot 406 je povedený - myslím,že tam se angažoval i věhlasný Pininfarina,Volvo mezi masovku nepatří taktéž.A naopak jsem rád,že se jak Ty píšeš,vymknul kontrole(což se bohužel podařilo i kvalitě výroby),protože díky němu člověk mohl konfontovat pohled na pojetí,ztvárnění vozu právě s vozy této značky.Nekvalitou designu ty vozy rozhodně netrpěly.Netvrdím,že avangarda rovná se vyjímečnost, kvalita, ale za sebe jsem přesvědčen,že míra a forma novátorství z hlediska designu minimálně u těchto dvou vozidel je obdivu hodná a zaslouží ocenění,protože - opět dle mne - to zvládli výborně.
Avatar - Ji/Ri
Legenda?
| 12. 3. 2011 20:32
Přesně tak. Souhlas. Zvládli to výborně.... Myslím, že Renault začíná zbrojit.
Avatar - Andromeda
Legenda?
| 12. 3. 2011 21:04
Já tiše doufám,že připraví produkty,jenž v sobě budou mít opět kus oné opovrhované odvahy a originality(poměr avantgardy a prodejnosti je alchymie),přičemž kluci nezapomenou na to, že "dobří rodáci" se vracejí,když je proč a kam... ;-)
Avatar - CHerokee
Legenda?
| 12. 3. 2011 21:41
Myslím si, že k tomuto propadáku se Renault nikdy nevrátí. A vidím, že slovo legenda podle vašich příspěvků slovo mnohovýznamové :-)
Avatar - Andromeda
Legenda?
| 12. 3. 2011 23:47
A co si ty představuješ pod pojmem legenda?Čeho se to týká?Platí jediná univerzální významová definice pouze k určité vlastnosti, komoditě,výrobku,osobě,skupině osob,nebo má tento výraz významově širší mantinely a dovoluje jeho širší výklad?Pro někoho třeba lentilky.Za legendu se dá Avantime směle považovat.Vede se diskuze na téma design - tobě se nelíbí,mě ano a mám proto své důvody,které jsem schopen formulovat a sdílím s ostatními podobného názoru.Tvůj postoj se skládá ze dvou slov:krabice a propadák,budiž ,nicméně mám na ten vůz a jeho význam jiný názor :-!
Avatar - Ji/Ri
Legenda?
| 12. 3. 2011 22:19
Taky tiše doufám..... pořád je ve mě, přes velké zklamání, dobrý rodák a rád bych se vrátil, kdyby bylo kam ;-) :yes:
Avatar - Ricardo
Legenda?
| 12. 3. 2011 23:06
Ty koncepty DeZir, Zoe, Captur... to je dobrá cesta. Je vidět, že Renault dokáže skloubit vytouženou unikátnost designu s všeobecně přijatelnou estetikou. proti tomu auta jako Avantime a další jsou podle mě v designu příliš samoúčelná ve snaze za každou cenu to dělat jinak.
Avatar - Ji/Ri
Krása
| 12. 3. 2011 17:45
Avantime a Vel Satis, to jsou díla automobilové architektury. Renault by měl udělat luxusní odnož, stejně jako Citroen, Toyota, Nissan a produkovat luxusní vozy tohoto typu. Měl jsem to štěstí i smůlu, že jsem vlastnil Vel Satis 3.0dCi, Initiale. Luxusní svezení, nádherný vůz - limuzina jak se patří, ale holt spolehlivost a hlavně servisy o ničem, bohužel. Dodnes se rád dívám na fotky tohoto krasavce.
Avantime a Vel Satis :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Krása
| 12. 3. 2011 18:02
Bohužel 3.0dCi dost zlobí, ale benzínové verze jsou ok :yes:
Avatar - Ji/Ri
Krása
| 12. 3. 2011 20:19
...isuzu no.... ;-\ ale tenhle benzin je krásné svezení.... ;-) :yes:
Krása
| 12. 3. 2011 21:41
Tak tak Isuzu rádo hicovalo ;-\ ale benzínová V6 to je jiný kafe. :-) Ale hlavně ty křesla! To bych chtěl do obýváku >:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
Krása
| 12. 3. 2011 22:21
Jj, nejednou mi zahicovalo až mi horko oblilo... křesla, ano, to je přesné. Vidím, že dýcháme stejný vzduch. ;-) :yes:
Krása
| 13. 3. 2011 01:18
Strašně rád bych si Satise koupil.... problém není cena, ale nemám odvahu :-( teda ne kvůli designu to určitě ne, ale ta spolehlivost ;-\ Seděl sem v hodně autech, ale tohle bylo jediný kvůli kterýmu bych si vzal na týden neplacený volno, zavřel se v něm a hledal optimální polohy sedaček >:D A klidně i ten atmo. dvoulitr, ať se klidně plouží jak lemra, byl bych opravdu spokojenej. Ale můj osobní názor je, že do tohoto auta patří spíš automat. :yes:
Avatar - Dylan McKay
Krása
| 13. 3. 2011 14:00
Po tátovi jsem měl Vel Satis 2,2 dCi. Dodnes ho má soused, až na natankování špatné nafty vše OK. Vel Satis je příjemná a pohodlná limuzína. Pořád se mi hodně moc líbí. :yes:
Avatar - Andromeda
Krása
| 12. 3. 2011 18:29
Dodnes mne uchvacuje u Vel Satise nejen exterier ve stylu berlinety(zadní zaoblené,svisle téměř kolmé okno) ,ale i pojetí interieru,způsob jeho řešení.Měl jsem před mnoha lety jej možnost řídit v ropě , konkrétně kritizovaný 2,2 l (na průjezdy dveřma napřed ten vůz nebyl myšlen ;-) ),ale ta pohoda.Patřil majiteli tamního místního zastoupení,tak "šlapal".
Avatar - Ji/Ri
Krása
| 12. 3. 2011 20:20
Brácha měl 2,2dCi v Satisu a 210tis. šlapal jako švýcary...pak šel z domu a v pohodě dodnes. Ano, ta pohoda, ten jiný svět... ;-) :yes:
Avatar - Andromeda
Krása
| 12. 3. 2011 21:08
Interiér v Tvé vrcholné verzi byl jinde a v něm se teprve bydlelo ;-)
Avatar - Ji/Ri
Krása
| 12. 3. 2011 22:23
Světlá kůže, intarzované dřívko, u šaltpáky hliník.... máš pravdu. Každé nastoupení bylo úžasné.... pak karta a hlasový syntetizér už hlásil co všechno je faulty.... :-( ale dodnes se rád otočím... bylo to krásné svezení a nádherný život v tomto díle opravdových automobilových architektů... :-) :yes: :yes: :yes:
Krása
| 12. 3. 2011 22:48
Mě ve Vel Satisu nejvíc dostal ten prostor...na velké cestování po Evropě je to naprostá dokonalost. :yes:
Avatar - Andromeda
Krása
| 12. 3. 2011 23:58
Vymazlený interiér a takové časté přivítání zvedá silně adrenalin ;-\ - máš velký srdce , když se přesto rád otočíš ;-) .S tou architekturou na kolech souhlas !

PS:Už to tu zmínil kolega výše -> křesla uvnitř,správný výraz.
Krása
| 12. 3. 2011 19:30
Osobně si myslím, že luxusní odnože by měly budovat jen ty automobilky, které na výbornou zvládají hromadnou produkci. Jak Honda tak Toyota patří co se týče provedení ke špičce a i jejich prémiové odnože tomu hrají druhou notu. Naproti tomu Nissan vidím až za japnskou trojkou T-H-M a podle toho tak i dle mě vypadá jejich prémiový segment. Ten je sice hodně líbivý, dynamický a dobře se prodává, ale u dost FX jsem viděl oloupané plasty na palubce apod. Myslím, že Citroen vlastně ani neumí udělat kvalitní auta ani teď a tak jsem jejich vysněný výlet do prémie ani nepochopil. Sice designově DS3 hodně super... ale za dobrým designem se podle mě nemusí k prémii. A u Renaultu si už tu prímii nedokážu představit >:D
Avatar - Ji/Ri
Krása
| 12. 3. 2011 20:26
S tím Citroenem jsi se hoooodně moc netrefil.... a nový FX má plasty na palubce? No nevím, které myslíš, ale tam je hodně kůže a osobně jsem oloupané plasty neviděl nikde - teda pokud nebyly nějak poškozené. Vím zase o Panamerách, kterým odlítaly chromované lišty.... někdy nevybereš ;-) Jinak, když už píšeme o prémii a např. DS, tak zkus si srovnatelné vozy a pak si sám sobě řekni, co a jak.... možná sám sebe překvapíš.
Krása
| 13. 3. 2011 00:17
Já si právě myslím, že jsem se trefil:)
Sednu do Toyoty, Hondy, VW a cítím nějakou jistotu v provedení ( nemám na mysli Aygo, Jazz, Fox :-) mám ted na mysli dospěješí třídy), ale sednu do Nissanu, ten pocit tam chybí...ale halvne sednu do Citroenu a ten pocit tam chybí taky.
Ten pocit, že nejen sedím v pěkným interiéru, ale hlavně to, že s tím interiérem taky někam pravidelně dojedu. Ergo citroen se nechyta s kvalitou na Toyoty, Hondy, VW... DS třída nemá přece šanci se chytat na takový jména jako Audi ( A3), "malý" lexuse, mini.. Když se chytnu té A3, ta vyrostla sice na nudném, ale precizním golfu...ds nemá podle mě tu preciznost kde čerpat.
Prostě zatím si stojím:)
Krása
| 13. 3. 2011 14:39
Já tu jistotu mám zase u Renaultu. Člověk vždy věří tomu s čím má dlouholeté zkušenosti.
Avatar - Ricardo
Krása
| 12. 3. 2011 23:08
On je velký rozdíl současné FX a to minulé, které bylo v interiéru sprostý bakeliťák pro Američany - v tom nejhorším slova smyslu jednoduchá SUV verze 350Z
Avatar - MAP2009
Krása
| 12. 3. 2011 19:53
Ono to nemá logiku. Jakýkoliv pokus Renaultu o luxusní vůz dopadl prodejním fiaskem....
Avatar - Ji/Ri
Krása
| 12. 3. 2011 20:28
...to víš, frantícká nabubřelost.... oni vlastně Satise a Avantima zabili sami. Já když přijel do servisů, tak i prodejci chodili koukat na Satise....protože ho na vlastní oči neviděli... a servisáci koukali ještě víc....a já pak úplně nejvíc. 8-s ;-\
Avatar - Andromeda
Krása
| 13. 3. 2011 00:24
Souhlas,bohužel to tak bylo , a ono finálové koukání v servisu po různých pokusech na možná numerická překvápka nezávidím...
Avatar - MAP2009
Renault nemá co nabídnout
| 12. 3. 2011 19:52
Renault nemá co nabídnout zákazníkům luxusního segmentu, aby jim to stálo za opuštění svých dosavadních značek. Výhodná cena a bohatá výbava v dnešní době nestačí, proto se to snaží dohnat extravagancí a zvláštností designu ( leč zatím neúspěšně ). Já to vítám, aspoň je na silnicích rozmanitost.
Avatar - Dylan McKay
Avantime
| 12. 3. 2011 21:31
Je to už tak dávno a přesto považuju Avantime za nejlepší auto které jsem kdy měl. Nemyslím technikou či vlastnostmi, ale zážitky. Ve své době nejezdilo nic zvláštnějšího a kontroverznějšího než Avantime. Mohl bych popsat stovky příběhů sahajících až do červené knihovny... ;-)

PS: jo a s lidma odsuzující Avantime nekamarádím. Dle mého to jsou lidi bez fantazie, bez radosti ze života... ;-)
Avantime
| 12. 3. 2011 21:46
Za takovejch třicet let budou litovat! Tohle auto bude jednou vyhledávaná kasika.
Avatar - Ji/Ri
Avantime
| 12. 3. 2011 22:24
Je to už tak dávno a přesto považuju Vel Satise za nejlepší auto, které jsem kdy měl... Zážitky. No .... dále pak souhlas :yes:
Avatar - Amerika
Avantime
| 12. 3. 2011 22:32
Avantime jsem sice neměl, ale jinak s tvým názorem beze zbytku souhlasím...... ;-) Ještě bych podotknul, že Avantime je na mém žebříčku aut na 5 místě. >:D
Jen pro zajímavost:
1.Renault Mégane RS R26.R
2.Peugeot 205 T16
3.Peugeot 205 GTI
4.Fiat Multipla
5.Renault Avantime
Tahle auta bych chtěl, pokud možno najednou, vlastnit..... >:D Je to nemožné, ale když snít je tak hezké..... Jen tak pro zajímavost, jak to máte vy? Která auta byste chtěli do garáže nejvíce...... >:D >:-[] ;-)
Avantime
| 12. 3. 2011 22:45
Dobré volby...obzvlášť kvituju Multiplu. :yes:
1.Lancii Deltu Integrale Evoluzione 2
2.Alfu Romeo 75 Turbo/3.0 V6
3.Renault Safrane Biturbo
4.Renault Avantime
5.BMW M5 E28
To jsou takové ty reálné sny, do kterých mi jen chybí odvaha...

A ten jeden nereálný je Delta S4...
Avatar - Amerika
Avantime
| 12. 3. 2011 22:48
Tvoje volby nelze než kvitovat s palci nahoru :yes: :yes: Alfa, Lancia a ty Renaulty....... >:D Delta S4..... >:D Jak se tak na ta svá auta dívám, asi je ta Multipla první reálnej sen........ Bohužel co jsem měl zatím možnost vidět, tak jsou všechny ve stavu, mírně řečeno, hrozném....... :-(
Avantime
| 12. 3. 2011 22:57
Na Multiplu budeš hlavně potřebovat notnou dávku exhibicionismu. Tolik pozornosti nevyvolá ani nejnovější Ferrari. :-) :yes:
Avatar - Amerika
Avantime
| 12. 3. 2011 23:03
Tak to se o sebe nebojím....... >:D Ne že bych byl exibicionista, ale když se mi něco líbí, tak je mi jedno, co si o mě ostatní myslí, já to stejně dělám nebo si to stejně koupím..... >:D Jediný problém bude, počkat ještě rok na řidičák a bude to OK. Jo a ještě na tu Multiplu našetřit..... Pak si ji koupím a budu dělat machra a všichni se mě budou bát a budou se mi smát....... >:D :-! 8-s
Avatar - Andromeda
Avantime
| 13. 3. 2011 00:39
Na Multiplu to chce krapet odvahy , z hlediska využití a pojetí oběstavěného prostoru je jedinečná .
Avatar - Emel
Avantime
| 13. 3. 2011 09:33
Tohle není tak nereálná pětka, i provozní náklady by se nejspíš daly zvládnout... spíš nevím, k čemu by ti byly dva Peugeoty 205.
Avatar - Andromeda
Avantime
| 13. 3. 2011 00:25
Ahoj Šviháku ;-)
Avatar - Emel
Avantime
| 13. 3. 2011 07:43
Od majitele Cayenne a RR to má svou váhu :yes:
Avatar - Dylan McKay
Avantime
| 13. 3. 2011 13:57
Teď jezdím s 911tkou. Je to jedno z nejlepších aut světa, přesto byl Avantime něco víc- nedokážu ale vysvětlit proč.
Avatar - Ji/Ri
Avantime
| 13. 3. 2011 21:03
No to si děláš pr.del >:D
Ty: Avantime - teď 911
Já: Vel Satis - teď 911 997S Techart
.....tak tohle se povedlo....
Musím Tě opravit - 911 není jedno z nejlepších aut světa, ale nejlepší auto světa. Nejlepší sporťák planety :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Dylan McKay
Avantime
| 13. 3. 2011 21:10
Tak to je jasné. Avantime a Vel Satis nasidily laťku příliš vysoko, že jediným východiskem je Porsche 911... ;-)
PS: to je ona: [odkaz] Ukaž ji! ;-)
Avatar - Ji/Ri
Avantime
| 13. 3. 2011 23:20
Rád bych, ale nevím, jak tu vložit ten obrázek :-(
Avatar - Dylan McKay
Avantime
| 15. 3. 2011 07:43
V SZ máš můj email... ;-)
Avatar - Dylan McKay
Avantime
| 25. 3. 2011 22:33
Ahoj, koukal jsem na email, máš moc krásnou 911tku!!! :yes:
Avantime, Renault Avantime
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 12. 3. 2011 23:07
Myslím, že kdyby Renault nakládal s Avantime rozumně, mohl se tento avantgardní počin v produkci zachovat minimálně stejně dlouho, jako Vel Satis. Výrobce ho pojal příliš masově, což se vymstilo.

Přitom se jedná o velmi pozoruhodný model. Považuji ho za ukázkovou reprezentaci karosářského futurismu v praxi, přičemž soulad smělosti, tvůrčí invence a vášně, plynoucí z každého tahu na karosérii, představuje skutečný unikát.

V Avantime vidím jeden ze strojů, který není jen pouhým vozidlem, sloužícím převozu pasažérů či nákladu. Cítím z něj kreativní produkt extravagantního stylu, který představuje svébytný estetický solitér.

Sen zůstává i nadále snem. Avšak velmi těžko splnitelným...
Avatar - Amerika
Avantime, Renault Avantime
| 12. 3. 2011 23:19
:yes: Nic jiného než palec hore :yes: :yes:
Avantime, Renault Avantime
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 12. 3. 2011 23:28
Díky :yes:
Avatar - Ada je zase tady
Avantime, Renault Avantime
| 12. 3. 2011 23:39
Škoda, že rendlík ve výrobě téhle zrůdy nepokračoval. Dnes už jsme mohli mít od kreatur designové kvality firmy Ssang yong konečně pokoj.

BTW: tenhle krám znám in natura. Příšerné... :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avantime, Renault Avantime
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 12. 3. 2011 23:41
Jak dalece jsi se s modelem seznámil?
Avatar - Amerika
Avantime, Renault Avantime
| 12. 3. 2011 23:46
Ádo, co jsi požil, než jsi tento příspěvek napsal? Hádám, že zcel střízliv bys toto nenapsal..... Pokud jo, tak nechci vidět co si představíš pod pojmem deignově zajémavé auto..... :-! :no:
Avatar - Andromeda
Avantime, Renault Avantime
| 13. 3. 2011 00:11
Ale zase neměl na palubce kelímky,což je potěšující skutečnost,ne? >:-[]
Chápu,že tvůj šálek kávy to není - nedisponuje pohonem 4x4 a chybí nesmrtelný TDI , tak nech trocha radosti pomýleným ;-)
Avatar - Amerika
Avantime, Renault Avantime
| 13. 3. 2011 00:16
:yes: >:D
Avatar - Andromeda
Avantime, Renault Avantime
| 13. 3. 2011 00:26
;-)
Avatar - Dylan McKay
Avantime, Renault Avantime
| 13. 3. 2011 13:53
Ado, tvoje výkřiky jsou marné a ubohé. Avantime nazvat krámem- snad tady lidi nedají na nějakého bambulu kterej zná Avantime pouze z obrázků, ale dají na člověka který s Avantimem najezdil 120.000 km...
Avatar - Andromeda
Avantime, Renault Avantime
| 13. 3. 2011 00:29
Ano,extravagantní solitér ,hezky řečeno ;-)
Avatar - MAP2009
?
| 13. 3. 2011 15:27
Kdyby si asi těch deset lidí co je tu z Avantime a Vel satis na větvi tento model koupilo, mohly automobilce rrenault znásobit celkové prodeje o tisíce procent. A tyto krásná auto mohla přežít ;-)
Avatar - anti99
dobrý vkus
| 13. 3. 2011 19:43
to to ste uz urcite videli, ale je to stale dobre

[odkaz]
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku