Novinky
Princip jsem pochopil již dříve, ale spíž by mě zajímal ten převod mezi klikovou hřídelí a těma spojkama, to jsem se ještě nikde nedozvěděl. Někde se psalo o jedné rychlosti vpřed a zpátěčce. Pokud by ty spojky připojovali plynule, tak by to mohlo i stačit... :-! .
chybí tomu diesel a podvozek zvednutej o deset čísel. Jestli tohle u Ferrari nenapraví tak se do roka položí!
Ja viem, ze su tam vpredu dve rychlosti, ked to ma byt pri rozbiehani tak asi jednotka. A druhy prevod je dvojka, spiatocka, alebo trojka?
Ja som si pozrel original video prezentaciu ferrari, co maju na webe, a tak je to tam postrihane, ze ani ked si to zastavis tak sa na to neda prist.
Jednoducho to taja.
Takze najskor to bude jednotka a dvojka. Skoda, take auto moze presmykovat aj pri vyssich rychlostiach a rovnako aj stabilizacia torque vectoringom by sa hodila aj vtedy. Takze mi tie puhe dve rychlosti pridu ako malo.