Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
ozawasan
No tak to se podívejme. Před pár lety ještě socka v hadru. Kdo jezdil Hyundai byl v podstatě za outsidera společnosti. A teď - byť zatím jen teoreticky se blíží zajímavý "sporťáček". O designu můžeme diskutovat - špička to tedy úplně není, ale hnus velebnosti v žádném případě také ne. Nenadchne a nenechá bez dechu, ale neurazí. Vnitřek - pravda - také netrpí na Top End, ale co by mělo zajímat řidiče jsou fakta o motoru a zadnííííí náááprava - tedy ta hnaná. A tady by mne zajímalo - a ze srdce jim to, klukům korejským, přeji, aby se jim podařilo naladit podvozek tak, aby to vzalo za srdce každého, kdo si řízení chce užít. Na tom se dá hodně získat a zkazit. Silný skoro čtyřlitřík a jeho cenovka, je hodně sympatickým počinem. Teď ještě to naladění a bude to zajímavá hračka. A zcela upřímně - přeji jim, aby jim to vyšlo. Miluju podceňované outsidery, kteří vytřou nabubřelcům sítnice.............
Hahaa, nazdar Ozi
Hele, my máme doma náhodou jako druhý auto Hyundaie S-Coupe z roku 94 s jednapětkou pod kapotou a jako outsider s nim moc nepřipadám. Asi neřeknu, kdyby to byla nějaká Lantra >:D
Nicméně tenhle kousek je fakt šik. Zadní náhon s LSDéčkem a relativně dostačující výkon slibují zajímavé svezení. Uvidíme ale až v nějakém testu, jaké je naladění podvozku a jestli Brembo brzdy brzdí stejně dobře jako u Imprezy >:D
Hele, my máme doma náhodou jako druhý auto Hyundaie S-Coupe z roku 94 s jednapětkou pod kapotou a jako outsider s nim moc nepřipadám. Asi neřeknu, kdyby to byla nějaká Lantra >:D
Nicméně tenhle kousek je fakt šik. Zadní náhon s LSDéčkem a relativně dostačující výkon slibují zajímavé svezení. Uvidíme ale až v nějakém testu, jaké je naladění podvozku a jestli Brembo brzdy brzdí stejně dobře jako u Imprezy >:D
jojo eskupecko s jednapetkou v turbu bylo moje prvni auto na takovy to prvni pulrocni, rocni vyjezdeni... a vzpominam na nej moc rad, bylo to zivy, clovek sedel prijemne nizko... tech protahlejch obliceju, ze je naprasil olitanej korejec... jeste ted se smeju:)
blowiik
nedávno U.S. verzi (3,8) a mám z toho pozitivní pocity... rozhodně od toho nečekejte supersport.. ale spíš příjemný GTčko s trochou sportovních genů... z mýho pohledu konkurent 407coupé a Laguna coupé... jako bonus oproti nim nabízí pohon zadních kol a sportovnější tvář... Z těchhle tří bych určitě volil Hyundai...akorát pocit z interiéru je docela ve prospěch laguny.. Genesis s lagunovskym interiérkem by byla jiná paráda... :yes:
strýček BOB
Nikdy bych se nechtěl dožít toho, abych otevřel garáž a juknul na mě tento Huyndai, ovšem s pohonem té správné nápravy, bože >:-[] Raději cokoliv s předohrabem, ale s pocitem, že se po otevření garáže nepozvracím. Raději cokoliv s předhorabem, ale s pocitem, že se budu těšit na každý slunečný víkend kdy usednu do vkusného kokpitu a srovnám zpětný... :yes:
Jestli se nechceš po ránu pozvracet, nedívej se do zrcadla... A jestli se ti takové auto hnusí, tak to ani nechci vědět co máš v garáži. Opět zcela zaslouženě za tvůj názor :no: :no: :no:
Ji/Ri
Proto se tu GTI už moc neobjevuje v poslední době. Voni nám ho prodali za Hjundajku. :'-( Prodali GTI, ti parchantiiiiii >:D
Kdyby se tu GTI objevil a údělal tu opět své estrádní vystoupenío tom že je golf lepší.......já bych mu snad dnes musel dát palec nahoru...až se za to stydím... :-)
Barrichello
a to je zas jiné kafe.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tak to je pravda. Hodně dobré ceny. Když jsem se na ta auta ptal v Impextě v Ostravě, tak chtěli přes milion za V8 Mustang a to mi zas přišlo moc.
No jo, porad je to ale srovnani predvadecka/ojetina vs. nove auto.
Ee, za tu cenu můžeš mít funglovku ze států či kanady, tohle sou jen konkrétní příklady, ale není problém dovoz funglovky ze států a můžeš si vybrat i barvu atd.
Vůbec to nemusí být skladovka co tady leží někde u prodejce.
Vůbec to nemusí být skladovka co tady leží někde u prodejce.
No V8 je dražší. To je logické.
Camaro V6 Rok Výroby: 2009 Barva: stříbrná metalíza Palivo: benzín Stav Tachometru: 200 km
691.666,- Kč bez DPH to zas tak dobrá nabídka není. Nové budou chtít milion.
[odkaz]
[odkaz]
691.666,- Kč bez DPH to zas tak dobrá nabídka není. Nové budou chtít milion.
[odkaz]
[odkaz]
No jo, Impexta ještě doprodává starý modely.
Tady máš funglovku na objednávku
[odkaz]
Za mega je V8
[odkaz]
Tady máš funglovku na objednávku
[odkaz]
Za mega je V8
[odkaz]
Koukám dobré ceny. Škoda, že to mám z ruky. Mi se asi nejvíce líbí Mustang :-). Určitě lepší než Hujdaj
Mustang je legenda no.
Jinak myslím že za podobný prachy bude i Challenger 3,6 V6 Pentastar, neb za 950 je HEMI a za cca 1,2-1,3 míče je nový SRT8 s 6,4 V8 a 470 HP.
Takže 3,6ka by neměla být dražší jak těch 840 počítám.
Navíc baští i E85. (je to tovární FlexFuel).
Výkon 305 HP
Jinak myslím že za podobný prachy bude i Challenger 3,6 V6 Pentastar, neb za 950 je HEMI a za cca 1,2-1,3 míče je nový SRT8 s 6,4 V8 a 470 HP.
Takže 3,6ka by neměla být dražší jak těch 840 počítám.
Navíc baští i E85. (je to tovární FlexFuel).
Výkon 305 HP
Nedávno jsem v Praze viděl E85 za 48 nebo 50 kč za litr. Jsem se mohl potrhat smíchy >:D
A kde si ju videl? Ja tankujem E85 od 23.90 do 25.50.
Jo, to jsou normální ceny. Teď ho snad vídám za 26. Už to není aktuální, jen jsem to sem dal pro zasmátí, aby bylo vidět, za co to taky někdo nabídne. Suverénně nejdražší E85 v celé republice.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No ale co je lepší?Zábavnější bude Genesis coupe,má lepší akcelelerace a hlavně jízdní vlastnosti,příčné zrychlení 0,92g ,Mustang,ani Camaro se nechytají.
Tyto auta jsou spíše pro zábavu.[odkaz]
Tyto auta jsou spíše pro zábavu.[odkaz]
U američanů je všeobecně známo, že pokud se nejedná o top verze, tak výkony motorů jsou poddimenzované. Takže musíš brát v potaz, že Genesis byl narozdíl od konkurečních aut v top verzi ;-)
Spíš nahoď jak je na tom Genesis s japonskou a evropskou konkurencí, tam už to tak veselý nebude...
Spíš nahoď jak je na tom Genesis s japonskou a evropskou konkurencí, tam už to tak veselý nebude...
Jak může mít Genesis lepší zrychlení když Mustang má 5,2 s??
To teda fakt nevím....
[odkaz]
V tom testu co máš ty jim vychází nějak jiný hodnoty než v tom testu Mustangu, takže to maj hoši volaké pomotané....
Výkony poddimenozvané?
Vždyt sou lepší či stejné jak u Hyundai - Huyndai má 303 HP a challenger 3,6 V6 má 305, Mustang V6 má taky 305 a Camaro V6 dokonce 310.
To teda fakt nevím....
[odkaz]
V tom testu co máš ty jim vychází nějak jiný hodnoty než v tom testu Mustangu, takže to maj hoši volaké pomotané....
Výkony poddimenozvané?
Vždyt sou lepší či stejné jak u Hyundai - Huyndai má 303 HP a challenger 3,6 V6 má 305, Mustang V6 má taky 305 a Camaro V6 dokonce 310.
Já ty testy nepsal,takže ti to nevysvětlím.No každopádně je to zajímavé a dá se vůbec věřit testům?Pokaždé jiné udaje?
Ano podle tohoto testu má zase Genesis horší akceleraci než Mustang v tvém odkazu.[odkaz]
Ale není to špatné.
At´si vybereš kterékoliv tak zřejmě nejde šlápnout vedle.
Ano podle tohoto testu má zase Genesis horší akceleraci než Mustang v tvém odkazu.[odkaz]
Ale není to špatné.
At´si vybereš kterékoliv tak zřejmě nejde šlápnout vedle.
Zkusím se pdoívat na jiný test nebo na oficiální údaje, ale je fakt že mě to zarazilo, stejný auta a poměrně jiný údaje ve zrychlení no, to není moc profesionální.
Hm tak to by se člověk po - autoblog uvádí 5,5 [odkaz]
Tady maj taky 5,1 [odkaz]
Tady zas 5,6 [odkaz]
No každopádně by to zrychlení mělo být pod 6 sekund, takže lepší jak Hyundai tady pro evropu. :yes:
Hm tak to by se člověk po - autoblog uvádí 5,5 [odkaz]
Tady maj taky 5,1 [odkaz]
Tady zas 5,6 [odkaz]
No každopádně by to zrychlení mělo být pod 6 sekund, takže lepší jak Hyundai tady pro evropu. :yes:
_Teddy_
To je zvlastne, ako nasadzuju importeri cenu: V CR stoji verzia s V6/manualom 829990Kc, na SK stoji ta ista verzia 29243€, co je pri kurze 1:24.335 (z webu CNB) ~711628Kc. Vybava je pritom rovnaka. Usetrit vyse sto litrov, to by sa vam oplatilo ist to auto kupit na Slovensko! :-)
Mimochodom, ~700tisic Kc za verziu V6/223kW je naozaj velmi dobra cena. Prakticky bez konkurencie. Auto s podobnymi parametrami za podobnu cenu na trhu ani nevidim...
Mimochodom, ~700tisic Kc za verziu V6/223kW je naozaj velmi dobra cena. Prakticky bez konkurencie. Auto s podobnymi parametrami za podobnu cenu na trhu ani nevidim...
Jo 700 je dobrá cena, ale tady stojí 830/870 a za to už je Mustang a Camaro.
A nemluvě o tom, že když si vyřídíš papíry sám, tak se s nimi dostaneš rovněž pod 800 tisíc....
Hyundayi se sympaticky snaží, všechna čest.
Ale i tak maj pořád tyto dva modely poněkud lepší "zvuk a renomé" než kupé od Hyundaie.
Navíc maj i lepší litrový výkon a lepší zrychlení a ted se podržte dokonce i srovnatelnou spotřebu.
A nemluvě o tom, že když si vyřídíš papíry sám, tak se s nimi dostaneš rovněž pod 800 tisíc....
Hyundayi se sympaticky snaží, všechna čest.
Ale i tak maj pořád tyto dva modely poněkud lepší "zvuk a renomé" než kupé od Hyundaie.
Navíc maj i lepší litrový výkon a lepší zrychlení a ted se podržte dokonce i srovnatelnou spotřebu.
Litrový výkon je cca stejný a Mustanga nebo Camaro musíte dovézt z USA.
Ovšem máte pravdu, že mají úplně jiné renomé a tradici než Hund.
Co se ceny týká, ta stávající je cena za "novinku v Evropě", takže časem půjde jistě dolů - odhaduji cca o 100-150 tisíc.
Ovšem máte pravdu, že mají úplně jiné renomé a tradici než Hund.
Co se ceny týká, ta stávající je cena za "novinku v Evropě", takže časem půjde jistě dolů - odhaduji cca o 100-150 tisíc.
georg63
Pokud budu chtít auto na dojetí z "A" do "B" , klidně si Hyundai koupím. Pokud budu chtít auto pro radost, sáhnu raději za tu cenu po mírně jeté prémiové značce. Hyundai mi jako sportovní auto prostě nesedí.
To nechapu... pokud se to auto ukaze jako schopne a bude svymi vlastnostmi konkurovat zavedenym premiovym ojetinam, tak bych rekl, ze uz je to z tve strany jenom "póza" džordži ;-)
Taky mam kamarady, kteri radsi premiovky z Áček, než "nový" průměr z Koree... to by člověk neřekl, jak to pak zahýbe s jedincovým sebevědomím - specialne hlasky typu, tohle auto tehdy stalo pres milion :-) tím si ovšem prošel asi každý ;-)
Taky mam kamarady, kteri radsi premiovky z Áček, než "nový" průměr z Koree... to by člověk neřekl, jak to pak zahýbe s jedincovým sebevědomím - specialne hlasky typu, tohle auto tehdy stalo pres milion :-) tím si ovšem prošel asi každý ;-)
Ono je to v servisu přejde...dobrý den pane, tak jsme vám udělali malou prohlídku, vyměnili spotřebák, prosím 70 tisíc.
Zrovna tenhle Hund bych si na pouhý přesun A->B nekupoval. To je už kára pro radost se zadohrabem. Na přesun sem-tam je např. i40, Toyota Avensis, nebo třeba VW Passat.
zlysoused
jako taková asijská universální hnědá omáčka. Kdyby na to nalepili jakýkoliv znak jiné japonské/korejské automobilky, tak nic nepoznám. Charisma 0.
No, mně to naopak přijde jako jasný Hyundai, tvarově hezky navazuje na dávné S-coupé a Tiburon. Líbilo by se mi i něco menšího v podobné linii, jako nástupce Coupé/Tiburon...
_patrik
Tohle samozřejmě není drtič prodejů a nikdy nebude. V USA - defakto v domovině Genesis - se sedanu i kupé prodává aktuálně měsíčně asi 2400 kusů, v roce prvním roce prodejů 2008 to bylo něco přes 1000 měsíčně. V porovnání s běžnými modely střední třídy je to zlomek, ale u Hyundaie jsou s těmi čísly nadmíru spokojeni: Genesis jim nevydělává masovým odbytem, ale posilováním image značky. Je dost pravděpodobné, že se i díky němu podařilo tak razantně prosadit na US trhu novou Sonatu a Elantru. Pár měsíců před tím, než na evropský trh dorazí i40, má uvedení Genesis kupé podle mě přesně tuto logiku.
O designu Genesis už jsme tu vedli řeč několikrát. Já jen zopakuju svůj názor: Genesis je z hlediska současného stavu designu Hyundaie o generaci zpátky, patří do éry Joela Piaskowského, který napřed emigroval k Mercedesu a loni odtamtud přešel k americkému Fordu jako šéf designu exteriérů (takže od "fluidic sculpture" do kinetické náruče "new edge", o cihlu vedle... těšte se, fordomilci). Právě od Piaskowského trochu formelínového modelování už se Hyundai aktuálně vzdaluje - ale na druhé straně třeba Piaskowského studie Helion imho prospěla úvahám o konečné podobě Velosteru. Uvidíme, jestli a co provede s další generací Genesis ex-Opel Phillip Zak a jeho kolegové. Samozřejmě, pokud se Genesis a Equus opravdu vydělí z Hyundaie jako jejich prémiová marka, bude se to muset projevit i na zřetelném odlišení designu.
O designu Genesis už jsme tu vedli řeč několikrát. Já jen zopakuju svůj názor: Genesis je z hlediska současného stavu designu Hyundaie o generaci zpátky, patří do éry Joela Piaskowského, který napřed emigroval k Mercedesu a loni odtamtud přešel k americkému Fordu jako šéf designu exteriérů (takže od "fluidic sculpture" do kinetické náruče "new edge", o cihlu vedle... těšte se, fordomilci). Právě od Piaskowského trochu formelínového modelování už se Hyundai aktuálně vzdaluje - ale na druhé straně třeba Piaskowského studie Helion imho prospěla úvahám o konečné podobě Velosteru. Uvidíme, jestli a co provede s další generací Genesis ex-Opel Phillip Zak a jeho kolegové. Samozřejmě, pokud se Genesis a Equus opravdu vydělí z Hyundaie jako jejich prémiová marka, bude se to muset projevit i na zřetelném odlišení designu.
BroukJ
Ja myslim, ze GC s V6 za 29 243 eur nema vubec zadnou konkurenci.
Kupe s motorem podelne, zadnim nahonem a slusnym V6 za 720 000 kc je proste parada.
To ze tady stoji o 4 - 5 tisic eur vic me nechava naprosto klidnym. Vetsinu veci kupuju za realnou svetovou trzni cenu, nikoli za ceskou potazmo evropskou.
Kupe s motorem podelne, zadnim nahonem a slusnym V6 za 720 000 kc je proste parada.
To ze tady stoji o 4 - 5 tisic eur vic me nechava naprosto klidnym. Vetsinu veci kupuju za realnou svetovou trzni cenu, nikoli za ceskou potazmo evropskou.
Klaudius
Akurát som dočítal Autobild. Autor článku tiež zrejme nemá rád Hyundai, aby mohol Genesis strhať, tak ho v teste porovnával s A5... :*)
Hod sem link, ja bych si to rad precetl. Bavi me cist kvazi testy aut z uplne jinych cenovych kategorii od zamindrakovanych redaktoru. Predokolova A5 2.0T stoji 970 tisic oproti zadokolce za 670 tisic.
Nuz, neviem ako autor, ale uz len ten fakt ze ho napadlo porovnat Genesis s Audi A5 je pre Hyundai velkou poctou. A co sa tyka vysledku, no ako to asi tak mohlo dopadnut, vsakano...
A s čím by si ho porovnával ty, když je tohle auto v podstatě na konci potravinovýho řetězce?
Treba s 3er Coupe nebo RX8.
Sice je to taky premie, ale aspon zadohrab a konstrukcne starsi auto. RX8 je filosofii podobna.
Sice je to taky premie, ale aspon zadohrab a konstrukcne starsi auto. RX8 je filosofii podobna.
Len pre zaujímavosť, v teste zdôrazňovali, že hoci je A5 o 9000 eur drahšie, ten príplatok za to stojí (29900 eur vs. 39000 eur). U nás stojí V6 menej, ako v Nemecku 2,0 (29243 eur za V6 u nás vs. 29900 za 2,0T v DE), o 2,0 nehovoriac a cenový rozdiel oproti Audi je tak väčší.
Nevíte někdo, proč má Hyundai při zcela srovnatelném výkonu a hmotnosti maximálku jen 222 a A5 250??? To mám o tolik horší aerodynamiku?
Ve zrychlení je taky hrozně velký rozdíl v neprospěch Hyundaie (0,9 s), přitom v pružnosti je Hyundai naopak lepší???
Ve zrychlení je taky hrozně velký rozdíl v neprospěch Hyundaie (0,9 s), přitom v pružnosti je Hyundai naopak lepší???
K dvoulitru: Příslovečný pudl bude v průběhu a točivém momentu. Motor Hyundaie má maximum výkonu ve vysokých otáčkách, maximální točivý moment má o zhruba 50 Nm nižší, začíná mu ve vyšších otáčkách a prakticky hned za maximem padá. TFSI má větší točivý moment, má ho níž a jeho průběh je plochý.
Audi může mít mnohem delší převody, protože má v nízkých otáčkách jak točivý moment, tak výkon a s rostoucími otáčkami o ně nepřichází, tedy má vysokou maximální rychlost. Hyundai má kratší převody (což už z principu znamená nižší maximální rychlost při stejných otáčkách), ale hlavně s rostoucí rychlostí (otáčkami motoru) ztrácí celkem rychle točivý moment, a tedy i schopnost zrychlovat.
Delší převody by pak vysvětlily horší pružné zrychlení a o 2 litry lepší reálnou spotřebu v případě Audi.
Na první pohled to mohou být porovnatelné motory, ale on je důvod, proč 2.0 TFSI získal cenu motor roku několikrát v řadě ve své kategorii. Nebe a dudy.
Audi může mít mnohem delší převody, protože má v nízkých otáčkách jak točivý moment, tak výkon a s rostoucími otáčkami o ně nepřichází, tedy má vysokou maximální rychlost. Hyundai má kratší převody (což už z principu znamená nižší maximální rychlost při stejných otáčkách), ale hlavně s rostoucí rychlostí (otáčkami motoru) ztrácí celkem rychle točivý moment, a tedy i schopnost zrychlovat.
Delší převody by pak vysvětlily horší pružné zrychlení a o 2 litry lepší reálnou spotřebu v případě Audi.
Na první pohled to mohou být porovnatelné motory, ale on je důvod, proč 2.0 TFSI získal cenu motor roku několikrát v řadě ve své kategorii. Nebe a dudy.
To má logiku, jen ty důsledky jsou až nečekaně výrazné...
Vem si, že ve 130 km/h TFSI v A5 točí o 1000 otáček méně. 2400 a 3400 je v téhle třídě ohromný rozdíl - 3400 je blíž dýchavičné 1.6 než kvalitnímu přeplňovanému dvoulitru.
TFSI je klasický motor Audi. Plochá charakteristika s maximy v nízkých otáčkách. Není tak hravý, ale je to dobrý cesťák s dostatečnou výkonovou rezervou.
Jak jsem ti to tak sepisoval, tak mi čím dál tím víc tenhle motor připadal jako ukázkové diletantství. Minimálně vedle TFSI. Ani nechci pomyslet, jak bude vypadat vedle nové 28i.
TFSI je klasický motor Audi. Plochá charakteristika s maximy v nízkých otáčkách. Není tak hravý, ale je to dobrý cesťák s dostatečnou výkonovou rezervou.
Jak jsem ti to tak sepisoval, tak mi čím dál tím víc tenhle motor připadal jako ukázkové diletantství. Minimálně vedle TFSI. Ani nechci pomyslet, jak bude vypadat vedle nové 28i.
A když je TSI tak skvělý proč za těch 8 litrů jich jezdí tak málo.[odkaz]
Ta spotřeba u A5-ky je pěkně podhodnocená.
No tak dá se pak takovým testům věřit?Mohu a nemusím.Zrovna tak ty nemusíš věřit tomuto testu:[odkaz]
Všimni si akcelerace z 0 na 60mph čili 96km/h za 6,8s.To zvýšení o 4km/h trvá dalších 1,2s.?
Každý si to může přebrat jak chce,každopádně papír snese dost...
Ta spotřeba u A5-ky je pěkně podhodnocená.
No tak dá se pak takovým testům věřit?Mohu a nemusím.Zrovna tak ty nemusíš věřit tomuto testu:[odkaz]
Všimni si akcelerace z 0 na 60mph čili 96km/h za 6,8s.To zvýšení o 4km/h trvá dalších 1,2s.?
Každý si to může přebrat jak chce,každopádně papír snese dost...
Dívej se a breč [odkaz] . Já zpravidla nevěřím ničemu jinému než vlastním zkušenostem. Ale tohle rozhodně nevypadá jako průběh motoru na špičce třídy, kterým 2.0 TFSI je (nebo minimálně bylo do příchodu 28i). Třeba v pružném zrychlení A5 propadla, protože potřebovala mít zařazeno o stupeň, nebo dva níž. A řekl jsem něco ve smyslu, že je to nefér? Test je test, data jsou data.
Že je TFSI náchylné na jízdní režim je známá věc. Zde očividně tester jezdil spíš úsporně a každý, kdo s ním jel, ví, že to jde. Tam se pak projeví krátké převody, které nejen že zabíjí maximálku, snižují hlukový komfort v kabině, ale také zvedají spotřebu. Průběh motoru a převodové poměry jsou fakta, která nemůžeš zpochybnit.
Motory v dnešní době bývají většinou přeplňované právě kvůli vyhlazení průběhu točivého momentu, aby táhly uniformě. To tu nevidím. Proto mluvím o diletantství.
Mimochodem, Audi udává kombinovanou spotřebu 6.4, AB naměřil 8, což vůbec není lichotivé pro Audi. Ale pořád je to o 1.9 litru méně, než u Hyundaie, který má papírovou 9.5.
Že je TFSI náchylné na jízdní režim je známá věc. Zde očividně tester jezdil spíš úsporně a každý, kdo s ním jel, ví, že to jde. Tam se pak projeví krátké převody, které nejen že zabíjí maximálku, snižují hlukový komfort v kabině, ale také zvedají spotřebu. Průběh motoru a převodové poměry jsou fakta, která nemůžeš zpochybnit.
Motory v dnešní době bývají většinou přeplňované právě kvůli vyhlazení průběhu točivého momentu, aby táhly uniformě. To tu nevidím. Proto mluvím o diletantství.
Mimochodem, Audi udává kombinovanou spotřebu 6.4, AB naměřil 8, což vůbec není lichotivé pro Audi. Ale pořád je to o 1.9 litru méně, než u Hyundaie, který má papírovou 9.5.
Tak nevím,proč brečet.Dovedeš mi také vysvětlit,proč je oficiálně udaváné zrychlení Genesisu z 0-96km/h pod 7s. přesně 6,8s. a z 0-100km/h 8s.???
Jseš si jistý že u Genesisu bude také takový rozdíl spotřeby udávané a reálné jako u A5?Proč?Jel jsi s tím?Moc neznámých.Jasnovidectví?
Mimochodem spotřeba je závislá na velikosti točivého momentu.
Průběh točivého momentu mezi otáčkámi x-y si také nepředstavuj stále na maximální hodnotě.Ve skutečnosti bývají často mezi těmito otáčkami nižší.
Motor Hyundae pochází ze společného vývoje GEMA,u Mitsubishi také nemá nijak zvlášt katastrofickou spotřebu jen řekl bych odpovídající výkonu.
S Audi A5 jezdí většina za 9,7l/100km u Genesisu to zatím nevíme.Tak uvidíme.U A5 je to opravdu silně podhodnocené,neměli by spíše brečet oni?
Jseš si jistý že u Genesisu bude také takový rozdíl spotřeby udávané a reálné jako u A5?Proč?Jel jsi s tím?Moc neznámých.Jasnovidectví?
Mimochodem spotřeba je závislá na velikosti točivého momentu.
Průběh točivého momentu mezi otáčkámi x-y si také nepředstavuj stále na maximální hodnotě.Ve skutečnosti bývají často mezi těmito otáčkami nižší.
Motor Hyundae pochází ze společného vývoje GEMA,u Mitsubishi také nemá nijak zvlášt katastrofickou spotřebu jen řekl bych odpovídající výkonu.
S Audi A5 jezdí většina za 9,7l/100km u Genesisu to zatím nevíme.Tak uvidíme.U A5 je to opravdu silně podhodnocené,neměli by spíše brečet oni?
dicky
Tak proc ne cena treba jeste pujde dolu-slevy a zaklad tam je klasicky motor podel a pohon zadnich kol tak jak to ma byt
i kdyz je to z koreje stale lepsi nez nejake davani a nacpani motoru na pric kdy jedno kolo je zatizene vic a druhe min
klasika je klasika motor podel a zadni kola.
A to ze se do toho pustili korejci tak jak to ma byt panove vsechna cest
vzhled predku je namet k diskuzi ale to vzdy u jejich aut
i kdyz je to z koreje stale lepsi nez nejake davani a nacpani motoru na pric kdy jedno kolo je zatizene vic a druhe min
klasika je klasika motor podel a zadni kola.
A to ze se do toho pustili korejci tak jak to ma byt panove vsechna cest
vzhled predku je namet k diskuzi ale to vzdy u jejich aut
kvand
podla mna cele to auto pripomina jeden alebo viac japonskych a za dalsie, ma to 300PS a ide len 240? A za 6,4s? Ved to je otras, je tam vobec ten vykon? Alebo to vazi 2,5tony a aerodynamiku autobusu? Je to cele len pre tu klientelu, ktora sa ulakomi a chce usetrit peniaze na zlom mieste...tak ako vsetky korejce
A co, ze to ma malou akceleraci? Hlavni je fun faktor.
Alfa 75 1.8TS taky není žádnej sprinter a přesto si v ní člověk užije daleko víc, než v dnešních Méganech RS, Golfech GTI a jim podobných. A proč? Protože zadní náhon.
Alfa 75 1.8TS taky není žádnej sprinter a přesto si v ní člověk užije daleko víc, než v dnešních Méganech RS, Golfech GTI a jim podobných. A proč? Protože zadní náhon.
Nic neplatí obecně, ani tohle (petrolheadské) dogma. Zrovna Megan/Clio RS můžou mít lepší fun faktor, než leckerá zadokolka, viz srovnávací testy zábavnosti aut, kde právě tyto vozy porážejí i mnohem dražší zadokolky.
Kdysi u nás populární "žigulík" bylo auto s naprostým antifunfaktorem,a to i přes zadní náhon, proti němu byl i Favorit (s předkem) "extrafuncar"... >:-[]
Kdysi u nás populární "žigulík" bylo auto s naprostým antifunfaktorem,a to i přes zadní náhon, proti němu byl i Favorit (s předkem) "extrafuncar"... >:-[]
Jo, Renaultsporty jsou téměř bez výjimky naprostá špička. Jenže jsou zábavné jen z pohledu moderních vozů, pokud se to vezme do důsledku, daleko víc se vyřádim ve dvacetiletý popelnici se dvoulitrem a bez serva. Jako auto pro běžné ježdění by taková E30 nebo 75 neobstály, na víkend podle mě snad nemají rozumnou konkurenci. Ostatně hned vedle je článek o CR-Xku, došli tam k podobným závěrům. :-)
Tak žigul je kapitola sama pro sebe >:-[]
Tak žigul je kapitola sama pro sebe >:-[]
Je to pro toho kdo si chci užít svižné svezení a nepotřebuje s tím nutně závodit.
Pokud ti ale jde o co nejlepší hodnoty za co nejméně peněz, tak Mustang 3,7 V6 to dělá za 5,2 s (stovku).
Takže potom jasná volba :yes:
Pokud ti ale jde o co nejlepší hodnoty za co nejméně peněz, tak Mustang 3,7 V6 to dělá za 5,2 s (stovku).
Takže potom jasná volba :yes:
Audi A5 s motorom 3.2FSI/265ps zrychli 0-100 tiez za 6.4s. Lenze s nahonom na prednu napravu, co sa pri akceleracii predsa len lahsie zvlada...
Ono 300 koni len na zadnej naprave, to nie je ziadna sranda. Vyzaduje si to "trosku" viac nez len slapnut na plyn. Ale o tom ty nic nevies...
Ono 300 koni len na zadnej naprave, to nie je ziadna sranda. Vyzaduje si to "trosku" viac nez len slapnut na plyn. Ale o tom ty nic nevies...
Dnes v době ASR, ESP atd. to není vůbec problém.
Imho mam na zadní nápravě 350 HP a rozjíždí se to tak jak chceš. žádný hrabání na každý křižovatce se fakt nekoná, pokud se tak rozjíždět skutečně nechceš.
Imho mam na zadní nápravě 350 HP a rozjíždí se to tak jak chceš. žádný hrabání na každý křižovatce se fakt nekoná, pokud se tak rozjíždět skutečně nechceš.
Je to přesně naopak. 300 PS při akceleraci z O-100 rozhodně snáz přenese zadek, než předek... ;-)
Zjevně jsi vůbec nepochopil smysl aut kategorie GT. Zkus si o tom něco nastudovat, třeba příště takové příspěvky psát nebudeš.
trieda GT - auto s ktorym mam skusenosti a je to len skoro obycajny zlty peugeot 406 coupe 3.0V6 - o 100PS menej ako hjundaj a nejaku sekundu horsie zrychlenie a vyssia maximalka - to si myslel? Lancia Kappa Coupe? To si myslel? Alebo maserati? Jaguar? Aston? Trieda GT by mala byt vyhradena pre ine znacky a nie korejce upachtene...A to som trochu pomiesal jablka s hruskami...
Takze najprv ty studuj!!!
Takze najprv ty studuj!!!
Ten Peugeot je taky o pár stovek kilo lehčí a o desítku let starší, přinejmenším. Totéž Kappa. Nehledě na to, že maximální rychlost je na 240 km/h omezena elektronicky. To ale papíroví hltači údajů nevnímají.
"Třída" ale spíš kategorie GT (maličko rozdíl, který by člověk tvého věku mohl vnímat) je auto pro pohodlné a pohodové cestování, klidně i vyšší rychlostí. S prémiovostí nebo něčím podobným to nemá nic společného. Čekal bych rozumnější argumentaci, ale zjevně jsem narazil... na koho vlastně?
"Třída" ale spíš kategorie GT (maličko rozdíl, který by člověk tvého věku mohl vnímat) je auto pro pohodlné a pohodové cestování, klidně i vyšší rychlostí. S prémiovostí nebo něčím podobným to nemá nic společného. Čekal bych rozumnější argumentaci, ale zjevně jsem narazil... na koho vlastně?
Jak píšou pánové přede mnou, Grand Tourer je jasně definovaná třída ... s dlouhou tradicí. Jezdí se s ní rychle, pohodlně, daleko. Nezávodí se s ní se splašenými fretkami, protože se jezdí pro urozené potěšení. Akcelerace z místa není určující parametr. Stejně tak vymetání zatáček. Ano, dnes se klasická definice GT ne vždy dodržuje, takže se stejně označují i některá sportovní auta a z toho asi plyne ten zmatek. Tady máš k prostudování: [odkaz]
Maximálka u GC je elektronicky omezená, samozřejmě.
Když se - v souladu s definicí FIA - GC upraví ze silničního standardu pro závodění, vznikne například Rhys Millenova verze, se kterou před dvěma lety udělal dvojkolkový rekord v závodě Pikes Peak. Motor už byl jiný, auto odlehčené atd.: [odkaz] . (Údaje z loňska, těch 10 minut ale nepadlo... ne všechno je zdaleka v autě, mnohem víc je v hlavě)
Have fun, stay alive...
Maximálka u GC je elektronicky omezená, samozřejmě.
Když se - v souladu s definicí FIA - GC upraví ze silničního standardu pro závodění, vznikne například Rhys Millenova verze, se kterou před dvěma lety udělal dvojkolkový rekord v závodě Pikes Peak. Motor už byl jiný, auto odlehčené atd.: [odkaz] . (Údaje z loňska, těch 10 minut ale nepadlo... ne všechno je zdaleka v autě, mnohem víc je v hlavě)
Have fun, stay alive...
Vykony jsou podhodnocene stejne jako u jinych aut nadhodnocene.
Uz se to tady jednou psalo, GC ma zrychleni jinde, najdi si to na youtube.
Spotrebu si dovolila korejska automobilka napsat realnou. Vim, ze se to dneska nenosi, ale proc si mam nechat delat ze sebe blbce od evropskych automobilek? Uvadene spotreby zvlast u AUDI jsou na 60 % realu.
Uz se to tady jednou psalo, GC ma zrychleni jinde, najdi si to na youtube.
Spotrebu si dovolila korejska automobilka napsat realnou. Vim, ze se to dneska nenosi, ale proc si mam nechat delat ze sebe blbce od evropskych automobilek? Uvadene spotreby zvlast u AUDI jsou na 60 % realu.
Mike_C
Upřímně bych za "hundaj" nedal totéž, co za BMW...nevidím jediný důvod, proč koupit tohle, podle mě ošklivé auto, místo BMW 125i coupe (plus minus stejná cena, šest válců, nižší spotřeba, lepší dynamika, BMW atd.) Jednička je menší, ale to podle mě není argument... :no:
Uprimne, je to tvoje volba. Nikdo ti nebrani si koupit mensi, slabsi a o dost drazsi auto, kdyz ti to udela dobre na ego.
Slabsi ALE lehci.... kdyz se podivas do tabulek, zjistis, ze v maximalce a zrychleni vubec nezaostava....
Brouku kdyby ses podíval do ceníku a technických dat BMW, zjistil by si, že 125i coupe má sice jen 218 kobyl,za to totožné zrychlení a vyšší maximální rychlost, ale stojí jen o 30 000 víc, což je myslím v téhle cenové hladině zanedbatelné. Sám jsem řekl, že podle mě není velikost rozhodující. Nekoupil bych si coupe pro rodinu a doba stěhování je ta tam. Každý větší obchod má dodávku, kterou ti cokoli přiveze. Ale okej, výrazný velikostní rozdíl tam je. Avšak pořád je to auto pro dva. Neřekl bych taky, že je to přímo o egu. Každý ego má, jistě, i když podstatu bych viděl v pocitu "mám Hyundai za cenu BMW, které mi to na silnici nakope" :'-(
Menší, tvrdší, jiná kategorie a určení auta... máš to taky v hlavičce maličko pomotané.
Genesis není na závodění, je to pohodlný cesťák.
Genesis není na závodění, je to pohodlný cesťák.
Mírni slova prosím. Mělo by se spíše diskutovat, než urážet. Co člověk to názor ne? ;-) Ještě pár let na takovou hračku nemůžu mít ani pomyšlení, ale pak budu případně hledat: přijatelně rychlé coupe, které se mi bude líbit a bude v jisté cenové hladině, rozhodovat se budu podle jízdy a subjektivního vnímání vzhledu auta. :-)
kvand
vykony su tu fakt na figu, netocte tu o triede GT a rozbiehani a ESP a o zadnom nahone. Jasne dolezity je aj fun factor, ale kde je potom tych 300PS? Neobavam sa, ze Alfa 75 nie je fun...urcite je!!! Ale hjundaj???? Je biedny a mohli by spravit cokolvek, nikdy si to nepobezim kupit a uprimne pri cene 30000€ radsej prihodim 5 alebo aj 10 tis navyse a kupim nieco normalne alebo minem menej a kupim opat nieco normalne ale kto da 20 alebo 30 za hjundaj??? Tak asi nie je cosi v poriadku...6,4s a 240km/h pri300PS ...pche, to davali 30 rocne auta, holt tradicia je tradicia
ved slabe zrychlenie hovori o dlhych prevodoch cize kde je aspon 280km/h? Alebo 240 hovori o kratkej prevodovke asi ako Impreza a kde je potom 4,9s? Tak niekde problem bude, zeby to bol *?? Vychadza mi, ze urcite ano....A pointa tohto auta. Ved kto nema prachy kupi normalne rodinne auto a kto prachy ma nekupi hjundaj kupe
ved slabe zrychlenie hovori o dlhych prevodoch cize kde je aspon 280km/h? Alebo 240 hovori o kratkej prevodovke asi ako Impreza a kde je potom 4,9s? Tak niekde problem bude, zeby to bol *?? Vychadza mi, ze urcite ano....A pointa tohto auta. Ved kto nema prachy kupi normalne rodinne auto a kto prachy ma nekupi hjundaj kupe
A ten kto nema ani rozum ani prachy, nie na poriadne auto, ale ani na "hjundaj", tak tu zamindrakovane placa nezmysly... tak kludne bez, pridaj k tym 30 tacon este 5 alebo 10 tisic Ecok, ci ide iba o to, ze pan nie ze tych 30 nema ale ani 5-10? >:D
Porovnavajme veci s porovnatelnymi. V tejto kategorii na europskom trhu nie je nic ine ako Zetko. Su tu HH, ktore si predohrabky, a za podobnu cenu, a teraz vazne, ktore auto vypada viac sportovo, nasteroidovany HH, alebo toto kupecko, ktore je fakt coupe?
TO auto ma americke recenzie na urovni Zetka, a ak by sa Zetku vo vsetkom aj nevyrovnalo, je tam furt ten celkom podstatny cenovy rozdiel. Uvidis, ze to prepadak nebude, nieze len v USA nie, ale ani v Europe.
Ako GTI tu melei tie svoje mudra, tak ked to trosku pootocim, tak plati aj take mudro, ze ludia, ktori asi nie su tak horkokrvni ako jedinci, co nadavaju na vsetko co je korejske, tak aspon spokojene si mozu a dokazu kupit take a podobne auta ako toto kupecko, kym vetsina tych, co tu besnia, snivaju pri plagatoch svojich "premii", ale zostanu vacsinou pri tych snoch... :-!
Porovnavajme veci s porovnatelnymi. V tejto kategorii na europskom trhu nie je nic ine ako Zetko. Su tu HH, ktore si predohrabky, a za podobnu cenu, a teraz vazne, ktore auto vypada viac sportovo, nasteroidovany HH, alebo toto kupecko, ktore je fakt coupe?
TO auto ma americke recenzie na urovni Zetka, a ak by sa Zetku vo vsetkom aj nevyrovnalo, je tam furt ten celkom podstatny cenovy rozdiel. Uvidis, ze to prepadak nebude, nieze len v USA nie, ale ani v Europe.
Ako GTI tu melei tie svoje mudra, tak ked to trosku pootocim, tak plati aj take mudro, ze ludia, ktori asi nie su tak horkokrvni ako jedinci, co nadavaju na vsetko co je korejske, tak aspon spokojene si mozu a dokazu kupit take a podobne auta ako toto kupecko, kym vetsina tych, co tu besnia, snivaju pri plagatoch svojich "premii", ale zostanu vacsinou pri tych snoch... :-!
nemam prachy na auto za 30 tis€ - ale uprimne, keby si ich mal tak si kupis hjundaj - a nie je to tak ze uz mas doma nejaky ten ceednik? Alebo i pod30? Nejde o ego - vobec ale ak niekto skutocne zarobi 30tis€, tak pochybujem, ze ich da do hjundaju. Jedine, ze sa ulakomi - to je ta prava klientela, na ktoru mieria vsetky korejce. Si blazon naco X3, ked si mozem kupit kiu. Aj ja budem vysoko a nech to do mna niekto napali a mam aj usb...takyto to kupuju. Naco golfa - mam ceednik ovela lacnejsi a sup ho na internet rypat do ludi, ktori si za svoje peniaze kupili kvalitu v standardnej vybave bez usb...Korejce sa kupuju preto, preco sa kupuju cinske pneumatiky....Pochybujem, ze existuje nejaky zanietenec, ktori ulieta na korejskych autach a ak ano nieco nie je v poriadku - lebo nemaju okrem cenovky tieto lowendy nic
a preco? Na zaklade coho ma bt hyundai menej hodnotne auto ako europske? Hiunay mieri na urcitu skupinu ludi a mozno sa mu podari ich presvedcit a kupia to. A myslis si ze auta za 30tis kupuju ludia - zamestnanci? Vacsinou to kupuju podnikatelia ktori si to odpisuju z dani alebo maju nahromadenu hotovost a chcu si spravit radost.. A vies ze v cine sa vyraba vsetko?
Korejskou elektroniku kupuješ teda proč?
Nenech se vysmát, Korejci jsou dnes na absolutní špičce. Možná se ti nezdá vzhled, chápu, je mířen na poněkud jiné hodnoty, ale po technické stránce již není možno téměř nic vytknout.
Nenech se vysmát, Korejci jsou dnes na absolutní špičce. Možná se ti nezdá vzhled, chápu, je mířen na poněkud jiné hodnoty, ale po technické stránce již není možno téměř nic vytknout.
Korejci dnes na absolutní špičce? Elektronika (Monitory/TV) ano, ale auta rozhodně ne... ;-)
Ono to vyznělo špatně. S tou špicí jsem měl na mysli elektroniku.
Autům není teoreticky moc co vytknout, setkání s evropskou realitou ale mezery ukáže.
Co by mě zajímalo je důvod, proč přestože korejci disponují skvělou technikou (Cowon, Samsung), jsou jejich navigace a palubni pocitace doslova dementni... ;-\
Autům není teoreticky moc co vytknout, setkání s evropskou realitou ale mezery ukáže.
Co by mě zajímalo je důvod, proč přestože korejci disponují skvělou technikou (Cowon, Samsung), jsou jejich navigace a palubni pocitace doslova dementni... ;-\
Viděl bych to asi takhle:
(A) Elektronika (TV apod.) - nemám žádnou osobní zkušenost (krom PC), ale prodává se to jako housky na krámě!
(B) Auta - dnes (+/-) z 90 % Hyundai-Kia, což je zcela srovnatelné s průměrem v EU/US (Ford, GM, VW, all-Fr, all-It) a ten průměr každému na 5-10 let ježdění bohatě postačí; cokoliv nad tzv. průměr (MB/BMW/Audi/RR:-)) je už nesmysl (vybičované a zbnytečné fičury za dlouhá eura).
(C) Logika ovládání - obecně se týká palubního počítače, mobilního telefonu a asi i navigací - to je vážně záhada, že mám s tím (vším) jako evropan (a to z branže ICT!) problém - intuitivní (přirozené) ovládání je zde tak nějak jen vytoužené.
(A) Elektronika (TV apod.) - nemám žádnou osobní zkušenost (krom PC), ale prodává se to jako housky na krámě!
(B) Auta - dnes (+/-) z 90 % Hyundai-Kia, což je zcela srovnatelné s průměrem v EU/US (Ford, GM, VW, all-Fr, all-It) a ten průměr každému na 5-10 let ježdění bohatě postačí; cokoliv nad tzv. průměr (MB/BMW/Audi/RR:-)) je už nesmysl (vybičované a zbnytečné fičury za dlouhá eura).
(C) Logika ovládání - obecně se týká palubního počítače, mobilního telefonu a asi i navigací - to je vážně záhada, že mám s tím (vším) jako evropan (a to z branže ICT!) problém - intuitivní (přirozené) ovládání je zde tak nějak jen vytoužené.
Elektronika- všechny komponenty už dnes vyrábí přímo anebo zprostředkovaně jen Samsung, LG a Sharp. Takže i pokud si koupíš Nokii anebo Apple, máš v ruce de facto korejskej výrobek.
Logika ovládání- Tyhle věci obvykle chápu dost rychle, hudební přehrávače mám korejský a japonský, přesto se nedokážu v jejich autech zorientovat. U elektroniky mi to problém nedělá...
Logika ovládání- Tyhle věci obvykle chápu dost rychle, hudební přehrávače mám korejský a japonský, přesto se nedokážu v jejich autech zorientovat. U elektroniky mi to problém nedělá...
Kolega z práce si objednával servis svojej Elantry. V Lamači sa Hyundai predáva pod jednou strechou s Mercedesom. Poznámka technika "konečne nejaký Hyundai, vkuse robíme len Mercedesy", tak tá niečo hovorí...
Hyundai se snad ani neopravuje, je to "jednorázový" produkt... >:D
Akorát musíš jezdit sedm let na garančky. Kdyby jsi si je odpustil, tak by jsi za tu dobu měl nový auto.
Skús nám tu napísať ešte niečo o bývaní vo vile za 3 000 000 ojro a porovnaj to s 30 ročnou garzónkou. V oboch sa totiž dá vyspať... >:D Prihadzuješ tu 5000ojro ako keby sa to váľalo na ulici a pritom si na 110% toľko peňazí pohromade ani nevidel. >:-[]
Pre niekoho je prihodiť 30% normálka, to len my blbci chodíme do roboty a zarábame drobné... ;-\
Prosím ťa, takto predsa nerozmýšľa nikto normálny... Vraj prihodím 5 alebo 10 tisíc euro. Keď chlapec naškriabe 30t ojro, tak potom zbadá čo je to prihodiť. ;-)
Krispos
To srovnání se přímo nabízí.... třeba základní benzínový dvoulitr: dvě cenově podobné zadokolky, BMW s papírově o něco slabším motorem, ale také o 200 kg lehčí, s podobnými údaji (zrychlení, maximálka)...
Akurát, že BMW je o 2 triedy menšie. ;-\
Vsak je to coupé, na stěhování ledniček je Octavia.... pro mě jako single člověka není velikost až tak rozhodující...
Tak ale uznaj, že porovnávať Scirocco a MB CL by tiež veľa významu nemalo. Aj keď sú obe autá coupé... ;-)
Z hlediska ceny rozhodně porovnání 1er coupé a Hyundai coupé smysl má.... jsou to obě cenově dostupné zadokolky a při téměř stejné ceně zákazník bude spíš vybírat mezi nimi než mezo Sciroccem a MB CL...
sir
...na co mít rádoby sportovní kupé..když mu ujedu s obyčejným Mondeem? teda, když srovnám obdobnou motorizaci to ještě za nižší cenu? ...tak jo..je to zadokolka...tak tam bude ehm tady zmiňovaný "fun factor".....ale když to prostě nejede? a k tomu jen žere benzín??? >:D :-!
A jejich vrcholnou verzi budou na D1 problikávat policajti s Passatama, aby jim uhnula, protože honí rychlejší auto. Ale je pravda, že alespoň se Superbem bude rovnocenný soupeř.
Pak to budervát druhý rvát s dvoulitrem genesis a bude na něj blika polo GTI a z okýnka bude na toho Genesise řvát "stopa, stopa..." >:D
Pak to budervát druhý rvát s dvoulitrem genesis a bude na něj blika polo GTI a z okýnka bude na toho Genesise řvát "stopa, stopa..." >:D
shark11
Cieľom nebolo trhať predaje, ale zvýšiť povedomie o značke a pripraviť si možný vstup do vyšších segmentov ...
Na diskusii je jasné, že sa to podarilo ;-)
Na diskusii je jasné, že sa to podarilo ;-)
×
Sdílení komentáře
×
Já mám ještě Abrams s turbínou a ten mi jezdí na všechno, co do toho naleju >:D
A to to mělo starej 4st. automat a poh.hmt. 1500 kg.
Podíl cca 35% město 40% dálnice a zbytek okresky. Prům. spotřeba za cca 15tis km.
Tak proč by to s novým V6 pod 8 nešlo....
Samozrejme, zalezi na mnoha faktorech (mimo jine hmotnost, kterou ty mas dost nizkou), ale palubni PC je jedna vec a realita druha.
Zkuste si panove nekdy odkladat uctenky za tankovani nekolik tisic km a pak si spocitejte, kolik vam to bere. Budete prekvapeni.
Mam podezreni, ze to je dalsi trik automobilek ke snizeni spotreby. Do toho je tlaci eurourednik, takze se OK.
Jsou lidi, kteri udavaji nejnizsi spotrebu sveho auta, aby se jim deht-kamaradi nesmali. Na druhou stranu jsou i taci (prispevek pred tebou), kteri napisou pravdu a stoji si za ni, stejne tak ja. Zere mi to "hodne" a nemenil bych ani za svet.
Ono už je fuk zda 8,8 nebo 9,1, prostě za 9 litrů to jezdit umělo.
Vesnice sem dodržoval 50, okresky 90, dálnice jak kdy :o))
ja mam na BC 7,3L a realna je presne 8L, po vypocitani spotreby podla tankovania (po 15 000km)
zatial som sa nestretol s BC ktory by ukazoval viac ako spotreba.
suhlasim, ze to je dalsi z "tahov" automobiliek
Mam 2 testy 3,8 V6, kde su prekonane udaje vyrobcu o zrychleni a Genesis deklasoval (vyraz pouzil nemecky casopis Sport Auto). A tu hovorime o autach drahsich o 21 az 31000 Euro. Samozrejme Audi TT je mensie, o 100 kg lahsie a ma 4x4.
[odkaz]
A tu su pre lepsie porovnanie hodnoty 335i Coupé - cas na kolo, brzdy po 10 brzdeni zo 100 km/h a 200 km/h su horsie ako Genesis.
[odkaz]
Druhy test je v holandcine, kde na konci videa ukazuju tabulku plusy/minusy - obidve auta ich maju rovnako, pricom diskutujuci su prekvapeni ako dobre Genesis dopadol. Rozdiel v cene je viac ako 15 000 Euro.
[odkaz]
Rozpraval som sa z predajcami Hyundai, co Genesisa coupé maju a tvrdia, ze s tym autom si jednoznacne treba zajazdit. Ja pre nich to bolo po prvej jazde velke prekvapenie. Podla testov ma vynikajuce a voci fadingu odolne brzdy a slusne stabilny podvozok. Na svete je urcite 1000 lepsich sportiakov, maloktory vsak ponuka tolko za tak malo (naviac slovenska cena je siroko daleko najlepsia). Taktiez spotreba v teste nemeckeho Sport Auta vychadza nizsia oproti lahsiemu TT a 3,0 biturbo BMW!!!!
Na to ze Hyundai bez akejkolvek historie a image postavil svoju prvu 300 konovu zadokolku je to zatial uspech - uvidime ako sa bude zlepsovat pri modifikacii a novej generacii.
Drzim Hyundaiu palce - je mi velmi sympaticka ich snaha zbavit sa dlhorocnej nalepky "lacny korejsky smejd".
Ze vraj na autosalone v BA v aprili budu mat aj Genesis coupé a Genesis limuzinu - tu som este nazivo nevidel.