Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Emel
...pouhých 6 litrů mezi dvěma stejnými auty? Nojo, při jiném stylu jízdy... takže úplně nesrovnatelné hodnoty 😒. Každopádně mi to úplně málo nepřijde.
20 litrů? Mě tedy ta spotřeba potěšila, protože dostat se přes tuto hranici bude hodně obtížné. A i to je na X5 M velmi zajímavé. A srovnání s 😁rive50i (i když trochu kulhající - ale na takových akcích není čas ani prostor získávat exaktní závěry) je pak tou příslovečnou třešní na dortu.
Ne že bych Vám nevěřil, ale 20 litrů při "ostré jízdě"? 😲 Buď je X5 M opravdu zázračně efektivní, nebo ta jízda nebyla zase tak moc ostrá. V kopcovitém terénu si 20 na sto vezme kdekterý hot-hatch s přeplňovaným dvoulitrem a jednou hnanou nápravou, pokud se s ním jede skutečně rychle.
Jízda byla tak ostrá, jak jen v běžném provozu na neznámých silnicích může být - rychlé průjezdy serpentin a běžných zatáček, vytáčení motoru na rovinkách a k tomu samozřejmě ohleduplný průjezd několika městečky (tomu se ani u nás nevyhnete). Mimo asi 10km přejezdu na dálnici předpisovou rychlostí motor nikde neběžel delší dobu v nízkých otáčkách. Na okruhu může být spotřeba vyšší, mimo něj ale už o mnoho ne.
Věřit můžete, moje X6 50i s cca 460 koňmi si řekne při hodně ostré jízdě o 18.5 litru. X6M jsem měl týden půjčenou a cca 20 si skutečně brala.
Rozdíl šesti litrů v poměru ostrá jízda v M vs klidná jízda v klasice mi přijde taky jako svkělé číslo. Na ten reaktor pod kapotou teda určitě >😁
20 litru v aute co vazi dve a pul tuny s 550ti konmi pri sportovni jizde ti pripada jako hodne??? Za podobnou spotrebu se da jet i s atmosferickym trilitrem o tunu lehcim >😁
Tady měl někdo AR anebo Subo... >😁
Stale ho mam 😉 , ale pres 12 v prumeru jsem jeste nejel. Nicmene vim, ze treba se SpecB. pod plnym knedlikem neni 20 nedosazitelna spotreba
Ajo, už to vidím 😄
Asi hodně dělá ten automat. Ale jinak je to krásný auto. :yes😒br />
Já mám podobnou zkušenost s 3.0V6 Busso, ten žere pod plnou náloží jako tank. >😁
Asi hodně dělá ten automat. Ale jinak je to krásný auto. :yes😒br />
Já mám podobnou zkušenost s 3.0V6 Busso, ten žere pod plnou náloží jako tank. >😁
Přesně tak, na opravdovou "ostrou jízdu" je to číslo neuvěřitelně nízké. Samozřejmě neznáme přesný profil cesty a pod "ostrý" si každý představí něco jiného, ale i tak...
Sever Slovinska, téměř celá trasa vedla mimo město, po silnicích odpovídajících české 2. a 3. třídě.
A šlo o kopcovitý nebo rovinatý terén? Ale i kdyby rovinatý, pořád mi nejde dohromady hmotnost, výkon a pohon 4x4 se spotřebou na úrovni Golfu GTI / Focusu ST apod. kdyby se jelo opravdu rychle.
Převážně horská údolí a několik úseků stoupání/klesání
Priznam se, ze tomu stale moc neverim. Znam nekoho, kdo X6 M prodava as po 2 letech s tim, ze nesnesitelne zere - neco jako 25 na 100.
Ja sam mam E90 a tam funguje ukazatel spotreby na palubnim pocitaci spis jako dlouhodoby ukazatel. Takze jestli tam bylo pred ostrou jizdou prumer 15l, pak ostra jizda pri spotrebe tak 40l na 100 zvedla prumer na 20 litru, coz se mi zda pravdepodobnejsi..
Ja sam mam E90 a tam funguje ukazatel spotreby na palubnim pocitaci spis jako dlouhodoby ukazatel. Takze jestli tam bylo pred ostrou jizdou prumer 15l, pak ostra jizda pri spotrebe tak 40l na 100 zvedla prumer na 20 litru, coz se mi zda pravdepodobnejsi..
K tomu mohu říct jediné - personál BMW předával auta s vynulovaným palubním počítačem. Po 50 km zkušeností nemohu přinést žádnou přesnější informaci než údaj uvedený v článku - mně přišel zajímavý a z toho důvodu jsem ho v samém závěru zmínil. Přesnější údaje bychom byli schopni poskytnout v klasickém testu, ale první dojmy nemohou ani nemají ambici hloubkou obsahu konkurovat testům.
Mě to přijde jako dost málo. Kamoš se s Ml 63 stěží dostane pod 20... Takže mi ty spotřeby u iksek příjdou fakt skvělé.
Michal Stehnij
Já asi opravdu nejsem "normální," ale myslím, že sportovním nelze nazvat auto, jenž má skoro 2.4t To že je fenomenální motor, o tom žádná, nicméně NA CO SUV s výkonem atomové elektrárny? To už raději Range Rover Sport, který je použitelný i mimo silnice. Není to premiovka jako BMW, ale přijde mi smysluplnější. Pro mně je právě klasická E30 M3 esencí zábavy za volantem a sportovního svezení. Vždyť tomuhle mastodontu by v zatáčkách "napráskala" i Evora, která má téměř poloviční výkon.
Je otázkou, co si představit pod pojmem sportovní a navíc každý to má trochu jinak. Ale... v řadě X5 je verze M sportovní, resp. z nesportovního SUV je verze M nejsportovnější (dynamické parametry, podvozek...). No a Evora ? Spíš by bylo na pováženou, kdyby tomuhle mastodontu nenapráskala. Je také otázkou, co to je napráskat. Jeden místní motoristický časopis dělal v Mostě porovnání X6M a M6 a výsledek byl trochu šokem.
Čistě teoreticky to asi Evora X5 M "napráská". Nečekejte ale, že BMW bude v roli mastodonta, který získá nesmazatelnou ztrátu už v nájezdu do první zatáčky.
Jak by jste srovnal například jízdní vlastnosti X5 M se sportovními sedany? A jaký je pocit z řízeni v porovnáni s nimi? Díky.
Bohužel (pro účel tohoto velmi trefného dotazu 😄 ) jsou moje řidičské zkušenosti v nejvyšších motorizačních sférách téměř dokonale rozvrženy okolo segmentu vyšší střední třídy, který lze považovat asi za nejbližší konvenční ekvivalent auta velikosti X5. Jsem dalek toho, srovnávat X5 M se střední třídou, to jsou příjemně stísněná auta, z čehož pramení subjektivní dojem lehkosti a obratnosti. Ve vyšší střední třídě jsem zatím neměl tu čest s ničím, co by se výkonově blížilo alespoň na dohled X5 M, ale v segmentu nejvyšším mohu nabídnout konkrétně aktuální BMW 750i 😁rive M ( [odkaz] ), které se X5 opravdu jízdním projevem podobá - hlavní rozdíl: sedíte výš a navzdory tomu X5 M líp "sedí" na silnici. To samé Jaguar XJR, který ale má další podstatný rozdíl: v žádné své generaci nedává pocit tak širokého auto jako X5 i 7 F01.
Když zůstaneme v segmentu SUV, tak proti Range Rover Sport Supercharged má X5 M převahu asi ve všech jízdních oblastech, Infiniti FX50S na BMW určitě nestačí výkonem brzd, rychlostí převodovky a samozřejmě rychlostí v přímce. Jinak se na SUV v redakci Auto.cz více specializuje kolega Šuch.
Když zůstaneme v segmentu SUV, tak proti Range Rover Sport Supercharged má X5 M převahu asi ve všech jízdních oblastech, Infiniti FX50S na BMW určitě nestačí výkonem brzd, rychlostí převodovky a samozřejmě rychlostí v přímce. Jinak se na SUV v redakci Auto.cz více specializuje kolega Šuch.
To si nemyslím, na rovině by X5 M Evoru "rozdupala" tak jako tak, dovolím si ale tvrdit, že v zatáčkách by to bylo naopak. Tím nechci říct, že by X5 M bylo špatné auto ba naopak, ale myslím, že by si divize M měla toto označení nechat pro M3 M5 atd. X5 M bude jistě až perverzně rychlá, ale SUV mi prostě nikdy sportovní nepřipadala, to je pro mně stejný protimluv jako suchá voda. Svým způsobem zajímavé? Určitě. Rychlé? Nepochybně. Nikoli však sportovní. Toť můj názor.
Souhlasím, SUV a sport nejdou dohromady. A souhlasím když už, že bych si vzal radši RangeRover, který má širší možnosti použití (terén)
Co je to za kravinu srovnávat Evoru s X5M?
Já nic nesrovnával, jen jsem chtěl jaksi naznačit, že sportovní SUV je stejný nesmysl jako suchá voda, asi tak.
Já se zeptám zcela konkrétně. Řídil jste delší dobu nějaké moderní SUV s výkonem alespoň 400 koní?
Ne a musím říct že po takovém výkonu bych zrovna v SUV ani netoužil. Pokud bych o koupi SUV uvažoval, stačil by mi výkon do 300 koní, automat a diesel, (a to zrovna velkým fandou dieselových motorů nejsem).
V pořádku, tím pádem si snad každý člověk udělá názor sám. S někým kdo v něčem co kritizuje nikdy neseděl ale vše o tom ví z mého pohledu skutečně nemá smysl diskutovat.
Proč?
SUV jsou auta pro rodinu. Takže s V8 je to stejná chujovina jako C kombík v 63 AMG. Takže u takového SUV bych taky volil V6 diesel s automatem.
Dneska se tu dozvím spoustu nových věcí. Přemýšlím kdy jsem naposled viděl jet rodinu ve větším SUV. Asi si nevzpomenu. 😉
Třeba proto, že dobře udělané nízké a lehké auto bude vždycky na sportovní jízdu lepší než dobře udělané vysoké a těžké auto?
Takže když chci jezdit sportovně, připadá mi logičtější si vybrat auto, které k tomu už má i "vrozené předpoklady" a NAVÍC je dobře udělané (řekněme BMW M3 nebo 1 M) než auto, které k tomu předpoklady nemá a konstruktéři pak musí vynaložit veškerý (nemalý) um, aby se chovalo alespoň trochu sportovně...
Ale proti gustu...
Takže když chci jezdit sportovně, připadá mi logičtější si vybrat auto, které k tomu už má i "vrozené předpoklady" a NAVÍC je dobře udělané (řekněme BMW M3 nebo 1 M) než auto, které k tomu předpoklady nemá a konstruktéři pak musí vynaložit veškerý (nemalý) um, aby se chovalo alespoň trochu sportovně...
Ale proti gustu...
Myslíš že Range Rover není prémiová značka? Já bych teda řekl, že je to prémiovka jak vyšitá 😉
Já jsem nic nekritizoval, dokonce jsem řekl, že jako celek to auto bude velmi dobré, jen postrádám smysl motorizace 500 a více koní + SUV. Nechápu k čemu je SUV výkon supersportu, protože kdybych si mohl dovolit vůz s podobným výkonem koupil bych si buď DB9 nebo Jaguar XF-R. Rozhodně ne SUV s výkonem supersportu, protože právě díky tomu že je to SUV si nikdy pořádně výkon nelze užít. Pro mně je SUV people carrier, ne auto pro zábavu, taky ale nikomu svůj názor nenutím.
Já pochopil k čemu je 500 koní až když jsem je poprvé měl. Asi nelze pochopit dosud nezkusené.
Diskuze kolem hyundaie ti šla tak nějak lépe - [odkaz] ten bavorák nahoře ti příliš drtí světonázor...
Věta, že Range Rover není oproti BMW prémiový segment letí šupem do Zlatého ventilku. To jsou žně...
Věta, že Range Rover není oproti BMW prémiový segment letí šupem do Zlatého ventilku. To jsou žně...
mwy-autocz
Nepochybuju o tom, že to auto funguje dobře. Že má sportovní tvrdej podvozek, že se skvěle řídí. Uznvám ho jako technologický cvičení inženýrů, co je možné vyrobit. Nicméně mi stále utíká smysl. Proč vyrobit velký skoro terénní auto, a pak ho konvertovat na sporťák. Tim pádem už neni použitelný ani mim👋na špatný cesty ani na silnici.
Věřím tedy že to auto je dobrý, ale když chci sportovní auto tak si nekoupim 2,5tuny železa kde sedím metr nad silnicí... a opačně.
Prostě to nechápu, ani ne tak BMW, spíš jako tu cílovou skupinu.
Věřím tedy že to auto je dobrý, ale když chci sportovní auto tak si nekoupim 2,5tuny železa kde sedím metr nad silnicí... a opačně.
Prostě to nechápu, ani ne tak BMW, spíš jako tu cílovou skupinu.
cílová skupina? když odpočítámé různé šejky a sultány, kteří si koupí další autí do své sbírky, tak se i v EU/US určitě pár lidí najde, kteří za to budou ochotni zaplatit. Stejně jako za Cayenna, nebo Q7 s V12TDI.
Image BMW je momentálně na takové výši, že o prodejnost nemám nejmenší obavu.
Image BMW je momentálně na takové výši, že o prodejnost nemám nejmenší obavu.
Cayenne nebo Q7 V12 jsou ale rozdílná auta... pořád jsou to auta komfortní a na cestování. Tohle M má kvůli "řezání zatáček" utvrzený podvozek, širší kola, tvrdší tlumiče atp.
Nepochybuju o velice kvalitních jízdních vlastnostech, jen, jak psal už někdo výše, nechápu moc ty kupce. Šejk, který si toto může dovolit, si asi raději koupí RR na míru s upraveným 5.0 SC. Ale třeba se pletu.
X6/X5 50i chápu - silnej a rychlej cestovák, kterej je pořád pohodlnej. Stejně jako RR 5.0, stejně jako Cayenne Turbo nebo Q7 V12. Ale tohle, tohle prostě ne...
Nepochybuju o velice kvalitních jízdních vlastnostech, jen, jak psal už někdo výše, nechápu moc ty kupce. Šejk, který si toto může dovolit, si asi raději koupí RR na míru s upraveným 5.0 SC. Ale třeba se pletu.
X6/X5 50i chápu - silnej a rychlej cestovák, kterej je pořád pohodlnej. Stejně jako RR 5.0, stejně jako Cayenne Turbo nebo Q7 V12. Ale tohle, tohle prostě ne...
Ono tak jako jde upravit na míru Range Rover, stejně se dá naložit s BMW. Třeba takový Mansory rád předloží pěti- až šestimístnou eurovou fakturu za exklusivní úpravu X5/X6 😄
Bavil jsem se s majitelem X6M. Majitel solidně prosperující firmy, cca. 50 let. Potřebuje auto, které zvládne výmol v polní cestě (světlá výška, ale žádný extrém), baví ho pocit z dynamiky, při předváděčce byl překvapen komfotem podvozku a požadoval odpovídající dávku konfortu. Není to "pošuk", který trefuje brzdný bod do zatáček a zkouší maximální možnou rychlost v té které zatáčce. Je velmi spokojen a původně o X6M vůbec neuvažoval.
Třeba to časem pochopíš. Někdo nepotřebuje vyloženě sportovní auto, ale stačí, že bude rychlý a jedno z nejbezpečnějších (co se týče pasivní bezpečnosti).
Já sám mám relativně sportovní a zábavné auto, ale až bude rodina, tak to nějaké SUV na cca 300 koních jistí, páč mám rád koně pod kapotou a těžko bych si zvykal na nějakýho dýchavičnýho diesla o 150 koních v 2 tunovým autě 😉
Já sám mám relativně sportovní a zábavné auto, ale až bude rodina, tak to nějaké SUV na cca 300 koních jistí, páč mám rád koně pod kapotou a těžko bych si zvykal na nějakýho dýchavičnýho diesla o 150 koních v 2 tunovým autě 😉
Já nemám nic proti X5 (něco jinýho je X6), X5 je auto který nějakej smysl má. Stejně tak tě chápu s výkonem, auto pro rodinu, trochu výkonnější. Ale i tobě bude bohatě stačit 4.4i, pohodlný rychlý auto. Ale X5 je už teď na hranně pohodlnosti se svým tvrdým podvozkem, no a když se ve verzi M ještě přitvrdí, AU. Prostě když chci sportovní tvrdý auto, tak si koupim auto o tunu lehčí se stejným výkonem za stejně peněz. Když chci za každou cenu SUV pro rodinu a výkon tak si koupim 4.4i. Ale tohle smysl nedává 😉
Možná ti jednou dojde že co je dobrý pro tebe nemusí být dobrý pro někoho jinýho. A možná se časem naučíš prezentovat osobní názory v takové obecné rovině. A možná taky ne ;-\
Proč bychom měli prezentovat svoje názory tak, aby byly tzv. politicky korektní? To bychom tu všichni všechno pochválili a nic neřekli 😉 Proto sem lidi svůj názor nepíšou 😄
Vůbec si nerozumíme. Jde o to že prezentovat vlastní názor a nebo psát že všichni kdo ho nesdílí jsou volové je rozdíl. A většinou tu nejde o prezentaci názorů ale o doměnky založené na snech a tabulkových hodnotách. Protože psát o něčem že to je velký, těžký, blbý, má to špatný jizdní vlastnosti atd. a v další větě napsat že si s tím ani ničím podobným nikdy nejel ani v tom neseděl je prostě ubohé. Já třeba nikdy nejel v citroenu...můžu hodnotit jeho vzhled atd. ale těžko budu tím pádem psát o jeho jízdních vlastnostech! Já vůbec nehájím X5M jde jen o princip.
Pozor pozor, já naopak věřím že BMW X5M bude velmi dobý co se jízdních vlastností týká. Nepochybuju o tom že se bude skvěle řídit, atd, atd. Pár tisíc km jsem odjezdil v normální X5 a i ta boří fyziku neskutečným způsobem. Celé to je o tom, že mi uniká důvod celé X5M... Už to neni ani "sporťák" ani "tereňák". Nic víc...
jazva
No ja mám v hlave trochu iné zážitky ako testér. Po presadnutí z X3 35i som si v X5M pripadal ako v mastodontovi. Aj keď musím priznať, že dráha ktorú som jazdil na letisku bola skôr určená pre zábavu s klasickou 3M ako s Xkovou radou, ale predsa len tá X3jka bola oproti X5 ako lasička.
PS: Naj ale bola 550i. 😉
PS: Naj ale bola 550i. 😉
Ty hovoríš o BMW 😁rive live tour, ktoré boli v Poprade a Piešťanoch, na ktorých som tiež bol, ale tam určite nebola ani jedna X5M. Jedine jedna X540d.
A 550i :yes:
A 550i :yes:
Tak ja teda neviem, ale na volante "M", na radičke "M" a benzínový motor... Tak som po presadnutí(ak si tam bol, tak vieš aké to boli fofry) myslel, že je to "M". Pokec ku každému autu nám samozrejme nikto nedal... ;-\
Těžko k tomu něco říct. Letištní plocha je k těžkému autu vždycky nemilosrdná, vyniknou ty nedostatky, které na silnici nemusíte nikdy pocítit. A nová X3 mě zatím pokaždé "minula", takže srovnávat s X5 nemohu.
GTI
Výbornej testík, výborné dojmy, osobně bych se však přimlouval za to, aby se u těchto a obdobných aut na závěr doplňovaly věty plus mínus tohoto obsahu - na Megana to nemá, případně, za ty prachy nikdy, eventuálně, mistři jezdí výhradně v Bravech.
Člověka až dojímá, jak se někteří diskutéři, kteří za život poznají maximálně tak opojnost bazarového hatepečka dokáží písemně dokonale vymezovat vůči mistrovskému dílu od BMW. Tomu BMW by to však z očí do očí říci nedokázali. Přešlapují v sešmajdaných adidaskách na přechodech, u nosu nudli, u pasu mobila a v hlavě než dokonalej brajgl.
Já čtu horní věty a stojím v pozoru. To nahoře, to je jedno z nejlepších aut na světě, a já jsem rád, že si oněm (alespoň) mohu přečíst slova odorníka, který bavoráka projel a výborně pro mne popsal.
A právě horní věty testu by tě měly vést k povědomí o autech a k přenesenému poznání sebe sama. No jen si přiznej, že bys tomu bavorákovi musel na parkovišti vykat... K čemu to v garáži dotáhl tatínek po třicetiletý faše v závodním výboru, to by jako určující měřítko pohledu na svět aut být rozhodně pro tebe nemělo. A už vůbec sem na diskuzi netahej svůj pokřivenej pohled na svět těch nejlepších. Já vím, tomu nejhoršímu se ti nejlepší těžko chválí. No, pokus se pochopit, v čem je na tom lépe ten, co pase horního bavoráka v garáži, proti tobě, tedy proti tomu, kdo svou sebezác***u tryznu uveřejňuje na těchto stránkách v podobě vlastní garážové závěti, v níž však nemá co odkázat ani sám... sobě.
BRAVO DOJMY, BRAVO BMW :yes:
Člověka až dojímá, jak se někteří diskutéři, kteří za život poznají maximálně tak opojnost bazarového hatepečka dokáží písemně dokonale vymezovat vůči mistrovskému dílu od BMW. Tomu BMW by to však z očí do očí říci nedokázali. Přešlapují v sešmajdaných adidaskách na přechodech, u nosu nudli, u pasu mobila a v hlavě než dokonalej brajgl.
Já čtu horní věty a stojím v pozoru. To nahoře, to je jedno z nejlepších aut na světě, a já jsem rád, že si oněm (alespoň) mohu přečíst slova odorníka, který bavoráka projel a výborně pro mne popsal.
A právě horní věty testu by tě měly vést k povědomí o autech a k přenesenému poznání sebe sama. No jen si přiznej, že bys tomu bavorákovi musel na parkovišti vykat... K čemu to v garáži dotáhl tatínek po třicetiletý faše v závodním výboru, to by jako určující měřítko pohledu na svět aut být rozhodně pro tebe nemělo. A už vůbec sem na diskuzi netahej svůj pokřivenej pohled na svět těch nejlepších. Já vím, tomu nejhoršímu se ti nejlepší těžko chválí. No, pokus se pochopit, v čem je na tom lépe ten, co pase horního bavoráka v garáži, proti tobě, tedy proti tomu, kdo svou sebezác***u tryznu uveřejňuje na těchto stránkách v podobě vlastní garážové závěti, v níž však nemá co odkázat ani sám... sobě.
BRAVO DOJMY, BRAVO BMW :yes:
Máš tam ještě něco kromě těchto adolescentních výpadů? Aha....., nemáš, jsi to prostě ty.
Speciálně pro tebe bych tu měl ukolébavku o cee´du, kterej to natřel caymanovi, ta by se ti určitě moc líbila... 8-s
To si pleteš, to byla Laguna 4Control, která byla ve vyhýbacím manévru lepší než Porsche Boxster. A není to pohádka, nýbrž realita😒br />
[odkaz]
To video od Renaultu bude jistě velmi objektivní. Těžko by se Renault chlubil videem, ve kterým by nebyl "lepší". Takových videí se na netu najde spousty od jakékoliv automobilky 😉
nejlepší auto na světě??? pokud nikdo chce machrovat tak ano možná je pro tebe nej na světě, ale věřim že sem choděj lidi kteří věděj co to je řízení auta, vyjet v 7 ráno v sobotu na opuštenou okresku a pobavit se se svým focusem, mondeem nebo něčím aspon trochu zábavným......ten kdo si koupí auto nahoře jenom dokazuje že nemá něco v poho v kalhotech, ale automobilovej nadšenec to nebude a ty taky nebudeš...a x5 nesahá meganu rs ani po paty...
No jasně, pokud se chceš bavit někde na opuštěné okresce, pak je určitě ideální zrovna - Mondeo! >😁
X5 M je pro "voly", ale Mondeo pro "bejky"... >😒]
X5 M je pro "voly", ale Mondeo pro "bejky"... >😒]
je znát že si s mondeem nejel.... moc zábavnějších aut ve třídě není....ty budeš asi takovej ten klasik v octávě tdi která trhá asfalt co??
Tato pubertální debata zdá se mi poněkud nešťastná. Takže teď vybíráme nejlepší auto na Světě?
Ty zatím žiješ v pubertálním světě rámovaném naivním poznáním maloslepejše o machrování. Ujišťuji tě, že tě to přejde. Vystřízlivíš, jakmile zjistíš, jak tvůj mistr zmachroval tvou první výplatu. Ta tě zařadí do fronty a v ní budeš přešlapovat až do důchodu. Jiní nepřešlapují, jiní jezdí právě třeba ta bavorácká aMka. A uznej, na tebe machrovat, to by přece bylo pro ně pod úroveň v rovině absolutna... 😄
Podle toho snu, cos máznul na profil bych tě šacoval na juniorklub Honda... 😉 Jenom, jestli tím snem tady nechceš jen tak machrovat.
Tvou větu, cituji - "lidi v SUV jsou blbci" bych tu zařadil do rubriky - jak si pubertální prosťáček hledá cestu džunglí života... Ovšem větu, že BMW X5 M nesahá méganu RS ani po paty, to uznáš jistě sám, tu musím vřadit do Zlatého ventilku nejen do blábolu roku, ale do podskupiny - megablábol desetiletí...
Podle toho snu, cos máznul na profil bych tě šacoval na juniorklub Honda... 😉 Jenom, jestli tím snem tady nechceš jen tak machrovat.
Tvou větu, cituji - "lidi v SUV jsou blbci" bych tu zařadil do rubriky - jak si pubertální prosťáček hledá cestu džunglí života... Ovšem větu, že BMW X5 M nesahá méganu RS ani po paty, to uznáš jistě sám, tu musím vřadit do Zlatého ventilku nejen do blábolu roku, ale do podskupiny - megablábol desetiletí...
Takže holá fakta😒br />
1) čas na okruhu Sachsenring
Renault Megane RS Mk III 1:44.91
Renault Clio RS III Cup Facelift 1:46.79
BMW X5 M 1:46.92
Viz [odkaz]
2) čas na okruhu v pořadu Top Gear😒br /> Renault Megane R26.R (tj. 2. generace Méganu) 1:28.10
BMW X5 M 1:28.20
Viz [odkaz]
Takže Mégane RS přinejmenším na některých tratích JE RYCHLEJŠÍ než BMW X5 M.
Renault Megane RS Mk III 1:44.91
Renault Clio RS III Cup Facelift 1:46.79
BMW X5 M 1:46.92
Viz [odkaz]
2) čas na okruhu v pořadu Top Gear😒br /> Renault Megane R26.R (tj. 2. generace Méganu) 1:28.10
BMW X5 M 1:28.20
Viz [odkaz]
Takže Mégane RS přinejmenším na některých tratích JE RYCHLEJŠÍ než BMW X5 M.
Aha takže už nehledáme nelepší auto na Světě. Teď hledáme pro změnu nejrychlejší :yes: Není lepší se na to *?
Něco ze světa motokár bys neměl? Třeba takové zrychlení by tu mohlo dost zabodovat... >😁
Ty se nezapřeš nikdy Baugistráte - lžidiskutér s brilancí podmraženého pudinku.
Ty se nezapřeš nikdy Baugistráte - lžidiskutér s brilancí podmraženého pudinku.
Konečně to někdo vystihl. Prostě z terénního vozu s metrovým posedem sporťák neuděláš a je fuk kolik to má koní...
No tak sem ještě začni plést teréní vůz ať je v tom ještě věčí nepořádek a stále víc to nedává smysl.
CHerokee, to si vystihol a to je to co tu vela fanuskov BMW nechape... Mozu do X5 M * aj 1000 koni a beztak to bude len gulas a nie sportove auto... Je to auto pre ludi co nevedia co chcu a co nevedia kam davat peniaze.
Majitel céčka v dieselu nám káže o tom co je nebo není sportovní auto. Jak absurdní a bohužel typické. :no:
Souhlasím jak už někdo tady zmínil...pokud chceš skutečně sportovní auto se zaměření na řidiče a jeho zážitky koupíš si mondeo :yes:
To byla doufám ironie, nebo si snad taky myslíš, že Mondeo (včetně TDCi) je něco mezi HH a SS, ve srovnání se stejnotřídní konkurenci? Tenhle mýtus o Mondeu tu zaseli zmiňované "Autocary", kde je Ford brán jako "domácí" značka, ovšem ani tam se tot tak neskutečně nezveličuje, jako tady v diskusích. Agilita přerostlého Mondea je na poměry stř. třídy pouze nadprůměrná o žádný neskutečný "etalon" se rozhodně nejedná, viz třeba srovnání s Accordem.
Jistě že to byla ironie. Pokud to nebylo patrné je to moje chyba. Jen si myslím že s tím kdo považuje mondeo za sportovní vůz bez konkurence nemá smysl diskutovat.
Tak to jo, Mondeo už vzhledem ke své (i na svou třídu) přerostlé velikosti nemůže mít, v tomto ohledu, žádné výjimečné ambice. Jeho podvozek je sice tvrdší (v porovnání s Passatem/Superbem), ale pokud se má komfort Mondea blížit ke zmíněné konkurenci (na 17" kolech), jsou jen 16" kola k Mondeu nutností. Jak tragicky (až schyzofrenicky) vypadá přerostlé Mondeo na malých 16" kolech tu snad rozvádět nemusím.... |A kupovat si vůz velikosti Mondea jako sportovní/zábavný vůz, to už komentář nepotřebuje vůbec...
A on někdo tvrdil, nebo tvrdí, že X5M je sportovní auto ve smyslu HH.
Ty časy pěkně ukazují úspěch divize M.
Ty časy pěkně ukazují úspěch divize M.
pubertu už má za sebou a dělám VŠ, takže na frontu zapoměn.....hondy miluju a těžko zapomenu na to když sem na rovinvách honil x5 3.d s mojim civicem 1.5 90ps a nemoch ujet...v téhle chvíli sem pochopil kam se chci zařadit, bud budu machr v suv a nebo budu jezdit auty které ocení jenom znalec a budu je mít rád.....ale ty asi nepatříš mezi lidi co to chápou...jinak za tim že megane je lepší si stojim sem odkojen na Autocaru to to možná vysvětluje.....
Nechtěl si spíš napsat: a budu znalec který bude honit machry v SUV >😒] Sorry já podobný debaty zatím nikdy nevedl ale dnes jen koukám s otevřenou hubou
Koukám, že z rodného jazyka zatím tu vysokou nemáš >😁 Tak si pěkně toho svého hondíka hoň a pozor ať si nepřehřeješ pravačku.
Dnes snad Zlatej ventilek praskne >😒]
Dnes snad Zlatej ventilek praskne >😒]
čím ty jezdíš???? na pravopis tady ser......
Momentálně na tobě 😉
tak to si nemyslim, bohužel opravdových petrolheadů je málo a bohužel i tady ještě že mezi námi jsou lidi co vědí co to je 306 s16, 205 gti nebo integra type-r ale ty by si suv nikdy nekoupily 😒
Člověče, vysokoškoláku, já měl i 309 GTi, když si asi ještě nebyl na světě a s SUV nemám problém. Nedělej ty hrubky, když studuješ
je to prostě kategorie aut, kterou nikdy nebudu uznávat i když třeba cx7 je dobrá, manuál a silnej motor.....problém je v tom, že kdo má rád auta a to myslim opradu rád, tak nad suv nemůže ani uvažovat a pro nás všechny budou lidi v suv to samí, jako lidi v passatech....
Jasně, Passat je vlastně SUV, ale naopak Mondeo (včetně TDCi) je něco mezi HH a SS... >😒]
Ty fuckt perlíš, včetně češtiny ("to samí") vysokoškoláku... 😉
Ty fuckt perlíš, včetně češtiny ("to samí") vysokoškoláku... 😉
Hele sory ale začíná se mi zdát že si z náš jen utahuješ. CX7 je pro tebe dobrá a X5M ne.
...bere to více z uživatelského pohledu. Rozumím mu. Poměr užitek vs. náklady. V tomto případě ten, kdo koupí tohle chce na prvním místě ukázat, pak radost z jízdy. Ale spíše jde o man factor.
Tak pochop, že CX7 má k jeho vysněný Integře zeměpisně podstatně blíž, než k X5 M.... 😉
On chce říct, že se mu nelíbí krabice a je fuk kolik mají koní. Já ho chápu. Hybridní auta, která neví kam by patřily taky nemusím. Ale když má člověk více dětí nebo jako auto pro manželku...proč ne.
Aha takže vlastně nejde o jízdní vlastnosti ale o vzhled. člověče čteš si to aspoň po sobě? Vždyť něco napíšeš a z a pár minut to popřeš 😉
jsem rád, že to alespon nikdo chápe...a jestli nikdo neví rozdíl mezi mondeem a passatem tak je znát, že o autech nečte a tudíž nic neví....začni číst Autocar a ne autohit.......ja by sem do cx nešel, ale je mi sympatická v tom že má manuál a dobrej motor.....
Což rozdíl mezi mondeem apassatem se dá odpustit. Ale že někdo neví rozdíl mezi mondeem a X5M to už fakt ne. Za to by ti v tom tvém autocaru naplácali na zadeček.
....pokud bys místo Mondeo dosadil Passat tak by ti bylo politickotakticky vwysvětleno, že pašin je lepší 😉 >😁 >😁
ok vysvětlím jak sem to s tim passatem myslel.....lidi co si kupujou passat jsou stejní jako lidi co si jdou pro suv...oni nemají rádi řízení, nevědí co je to zpětná vazba ve volantu a nedokážou ocenit dobře naladěněj podvozek...řídit passat a mondeo je veliký rozdíl......ja sem tady určitě neporovnával passata s x5
Aby ses nedivil. Zkoušel jsi se někdy pohybovat třeba kolem Mostu, když probíhá nějaká motoristická akce pro "amatéry". To třeba narazíš na to, že potkáš Q7, Touraeg atd.. s plaťákem a na něm třeba Caterham. Majitel očividně nic neví o citu ve volantu a zábavě, protože jede v SUV, že.
Pochop, že jsou pracovní nástroje a jsou "hračky". Pořád se ti to nějak motá dohromady.
Pochop, že jsou pracovní nástroje a jsou "hračky". Pořád se ti to nějak motá dohromady.
Nebyl si Ivetě Bartošový za svědka na svatbě s Jirkou Pomejem?
Ty jsi opravdu neuvěřitelnej omezenec. Zkus do Meganu RS naložit 3 kámoše, bagáž, postavit se vedle sebe s X5M se stejnym nákladem a vyražte třeba do Frankfurtu. Až tam dorazíte, dej vědět.
Už jsem to zmiňoval, X6M byla na okruhu konkrenceschopná k M6. To jen, až budeš drtit Focus na okresce, aby sis neznečistil textil, až se za tebe zavěsej 2 tuny.
Už jsem to zmiňoval, X6M byla na okruhu konkrenceschopná k M6. To jen, až budeš drtit Focus na okresce, aby sis neznečistil textil, až se za tebe zavěsej 2 tuny.
Člověk musí být šílený narcis, když dokáže psát na auta a příspěvky takové ódy jako ty 😄. A nevím co je špatného na diskuzi zda má 500 koňové SUV smysl a zda může být považováno za sportovní auto. Nemám rád lidi co se povyšují. A rozhodně BMW nevykám 😉
Že nemáš rád lidi, co se na tebe povyšují, to chápu, musíš si s tím dost v životě užívat. V mém případě však nejde o povyšování, já ve svém horním příspěvku jen konstatuji diskuzní fakt, naštěstí jen jeden diskuzní fakt z mnoha 😉
Ani ne jsem učitel. Ale občas se nějaký nedouk najde... >😁
SLK a Céčko v dieselu je podle tebe sporťák?
X6M je podle tebe sporťák? ....bez ohledu na diskuzi výše.... jen mě zajímá tvůj pohled na věc.
Ne X6M není sporťák. Sporťák je třeba GTR, 911, Gallardo... To je nějaká nová móda odpovídat na otázku ( která se tě mimochodem netýkala ) otázkou? 😉
Nn, jen mě to tak napadlo při čtení "románu řeka" výše 😉 prostě jen jak tu bestii bereš.... osobně nevidím moc smyslu v uvedené kombinaci, ale zase na druhou stranu jaký smysl je pak ve sporťáku, kde máš k dipozici kufr o 135litrech.
Supr kára. Na těch černých kolech bych nechal udělat chromový límec... ono to zvětší opticky kolo 😉
Supr kára. Na těch černých kolech bych nechal udělat chromový límec... ono to zvětší opticky kolo 😉
Jiří je takovej scénárista pořadů, co se v duchem prostých diskutérech snaží najít něco dobrého 😉
...že ti přivřu prsty do dveří.... 😉 >😁
U auta, nebo obložkových sapeli?
...automatických na Kauflandu před zraky babek čekajících na akci "Mlíko" ..
Jó hochu, tak to máš smůlu, já jedině Lídl. Každý den ráno tam kupuji květiny za 49,90 a kladu je na haubnu auta manželky, aby to přežilo bez úhony. Pak si koupím dvě koblihy "v akci", litr mléka a díky vysokému posezu si to ve svém voze užívám, aniž bych se pobryndal. 😉 Samozřejmě "sportovní jízdou" s vozem bez sportovního ducha, abych se při cestě do zaměstnání stačil dostat na WC-kombi od firmy Villeroy & Boch, se sportovním designem a prkénkem v kombinaci pravá kůže nappa/alkantara.
a ten bobkorůvkový joint si dáš před koblihou, mezi nebo po? 😉
Ne, já jsem tzv. "čichač". Nejraději čichám vůně pravých kůží, ale i v automobilech a hulení rostlin přenechávám prostším jedincům. Kolem koblih na to nemám čas, protože musím pracovat, abych si nemusel zvykat na fiaty a pak tady hystericky kopat nožičkama 😄
Naprostej souhlas chlape! .... btw. Všiml jsis,jak se nad tebe v reakci opět povýšil?😁 Vsadím se,že "GTI" chodí po venku v červených teplákách Adidas >😁
maro-01
ucastnici diskusie bez realnych zkusenosti su celkom k smiechu obcas, ale preco nie. Beriem to ako silnu stranku tychto diskusii na auto.cz, clovek sa aspon pobavi >😁
Mam moznost jazdit s 2008, BMW M5. Auto povazujem za skvelu hracku, ktora vobec nie je vhodna na nase cesty, hlavne teraz po zime sa neviem vybrat na vikend niekam kde by jazdenie naozaj bolo zazitkom aj kvoli kvalitnemu povrchu cesty. Co mi hodne nevyhovuje je "hopsava" A/T = "robotizovana" prevodovka. Na aute je citit jeho vahu, obcas mam pocit, ze to je ako kombinovana chladnicka s mrazakom na kolesach. Naopak, jeho silna stranka je blaznenie na okruhu a pri vyssich dialnicnych rychlostiach je cestovanie velmi prijemne. Celkovo auto ma charizmu, vyzera velmi nenapadne a skryva v sebe mnoho prekvapeni 😄
V zmysle vyssie napisaneho opodstatnenie X5M celkom vidim, kazdopadne by som tomu nehovoril sportove auto, hlavne po tom co sme do firemnej flotily zaradili Nissan GTR.
Mam moznost jazdit s 2008, BMW M5. Auto povazujem za skvelu hracku, ktora vobec nie je vhodna na nase cesty, hlavne teraz po zime sa neviem vybrat na vikend niekam kde by jazdenie naozaj bolo zazitkom aj kvoli kvalitnemu povrchu cesty. Co mi hodne nevyhovuje je "hopsava" A/T = "robotizovana" prevodovka. Na aute je citit jeho vahu, obcas mam pocit, ze to je ako kombinovana chladnicka s mrazakom na kolesach. Naopak, jeho silna stranka je blaznenie na okruhu a pri vyssich dialnicnych rychlostiach je cestovanie velmi prijemne. Celkovo auto ma charizmu, vyzera velmi nenapadne a skryva v sebe mnoho prekvapeni 😄
V zmysle vyssie napisaneho opodstatnenie X5M celkom vidim, kazdopadne by som tomu nehovoril sportove auto, hlavne po tom co sme do firemnej flotily zaradili Nissan GTR.
Na jednu stranu píšeš "zajímavě" a pak to zazdíš nejen poslední větou. Těžko si někdo koupí M5 a pak byl překvapenej, jak to jezdí a těžko si někdo koupí X5M a nakonec se drbe za hlavu, že si měl koupit GTR, protože je víc sportovnější? Tak to jsou zkušenosti, jako bejk.
...buď nerozumíš slovensky nebo nechceš rozumět.... to byla reakce jako bejk.
X5M je SUV se sportovními vlastnostmi. GTR je supersport. Náhodou poměrně krátce vlastním model roku 2011. Je to skvělé auto, nicméně že bych tvrdil že je nejlepší to rozhodně ne. Na našich silnicích je to na pěkné leč krátké poježdění. Myslím že těm co se tu nejvíc rozčilují chybí nahled a tolerance k odlišným požadavkům jiných diskutujících.
A pak se ještě ohánějí jediným správným fandovstvím do aut.
Označovat někoho volem, jen proto, že si pořídil něco, co mě osobě nevyhovuje, případně to nechápu svědčí jen a jen o omezenosti. Pro ilustraci, jsem nevěřící a nechápu věřící v jejich víře. Měl bych začít hlásat, že kdokoliv věřící je hlupák ?
Označovat někoho volem, jen proto, že si pořídil něco, co mě osobě nevyhovuje, případně to nechápu svědčí jen a jen o omezenosti. Pro ilustraci, jsem nevěřící a nechápu věřící v jejich víře. Měl bych začít hlásat, že kdokoliv věřící je hlupák ?
Hele, a nepleteš si to GTR s Priusem? >😒]
Dinar
Tyhle debaty o emkách jsou vždycky výživně zábavné. Předně, pro závěry většiny diskutérů, u kterých se při soudech o produkci divize M objevují v jedné větě slova elise nebo caterham, je typické všudypřítomné klišé, a to, že auto se znakem M od BMW má být sporťákem bez ohledu na kategorie. Tento hluboký omyl, bohužel zhusta podporovaný také utřinosovými novináři českých autowebů, pak dovoluje narážet v debatách na hodnotné myšlenkové pochody např., že auto s vysokou hmotností nikdy nemůže být sportovní apod. Při podobných větách se musí i Kolumbus v hrobě bát o ztrátu svého prvneství. Takže, divize M nestaví sporťáky, staví sportovní verze řadových modelů BMW. A nezačala žádnou "klasickou M3", nýbrž velkým sedanem vyšší střední koncem sedmdesátých let. Ano, M3 byla nejostřejší, protože odvozena z nejmenšího a nejlehčího auta v tehdejší modelové řadě, což je jaksi logické, stejně jako že v modelové řadě z před pár let to byla Z4M, a teď to bude 1erM.
Ale zpět k X5M. Přestože sám si tohle auto v garáži představit neumím, mému vkusu a potřebám určitě spíše vyhoví kombinace aut, třeba SUV a nějakého malého sporkupé, dokážu pochopit, že jsou lidé, kteří prostě chtějí jedno auto na styl vše v jednom. Že tento přístup přináší kompromisy, ale jistě, perpetuum mobile ještě nikdo nesestrojil. A jak čtu tento článek, zvedám palce, jeho autor tohle totiž velmi dobře chápe, hodnotí X5M v kontextu a přitom dokáže vyhmátnout vlastnosti, které dělají emko emkem.
A jak X5M jezdí? Přesně jak se píše v článku, jeho schopnosti ohromí, ať člověk přesedne z čehokoliv. Samo, že se jeho jízdní vlastnosti v kolonce agilita nedají srovnat s malým sportkupé. Měl jsem možnost s X6M jezdit i po okruhu v závěsu za audi RS6 a bmw M5 a můžu potvrdit jeho drtivou účinnost, tahle nižší a lehčí auta mají veliké problémy mu ujet. A to ještě největší problém celé věci vězí v řidiči, v jeho hlavě, která prostě z podstaty, sedí ve vysokém SUV, odmítá zajít až tam, kam si v nízko stavěném autě dovolí, prostě nejdřív musí prolomit své mentální zábrany řidič, aby vůbec mohl dojít k tam, kde leží limity X6M. X5 nebo X6 ve verzi M nejsou ryzími sportovními vozy, stejně jako ryze sportovním vozem není M5, jsou to ale nejlepší sporťáky svých tříd, se znakem M na jejich zadku mají většinou problém ryzí sport teoretici internetových diskusí. 😉
Ale zpět k X5M. Přestože sám si tohle auto v garáži představit neumím, mému vkusu a potřebám určitě spíše vyhoví kombinace aut, třeba SUV a nějakého malého sporkupé, dokážu pochopit, že jsou lidé, kteří prostě chtějí jedno auto na styl vše v jednom. Že tento přístup přináší kompromisy, ale jistě, perpetuum mobile ještě nikdo nesestrojil. A jak čtu tento článek, zvedám palce, jeho autor tohle totiž velmi dobře chápe, hodnotí X5M v kontextu a přitom dokáže vyhmátnout vlastnosti, které dělají emko emkem.
A jak X5M jezdí? Přesně jak se píše v článku, jeho schopnosti ohromí, ať člověk přesedne z čehokoliv. Samo, že se jeho jízdní vlastnosti v kolonce agilita nedají srovnat s malým sportkupé. Měl jsem možnost s X6M jezdit i po okruhu v závěsu za audi RS6 a bmw M5 a můžu potvrdit jeho drtivou účinnost, tahle nižší a lehčí auta mají veliké problémy mu ujet. A to ještě největší problém celé věci vězí v řidiči, v jeho hlavě, která prostě z podstaty, sedí ve vysokém SUV, odmítá zajít až tam, kam si v nízko stavěném autě dovolí, prostě nejdřív musí prolomit své mentální zábrany řidič, aby vůbec mohl dojít k tam, kde leží limity X6M. X5 nebo X6 ve verzi M nejsou ryzími sportovními vozy, stejně jako ryze sportovním vozem není M5, jsou to ale nejlepší sporťáky svých tříd, se znakem M na jejich zadku mají většinou problém ryzí sport teoretici internetových diskusí. 😉
Makovnik
Uz sa chysta nejaka vojna, ze sa do tankov zacinaju montovat silne motory??
Alebo aky ma zmysel toto auto, kupil by si to niekto z diskutujucich?
Alebo aky ma zmysel toto auto, kupil by si to niekto z diskutujucich?
pochopil som!!!
Mimo to, jak tu řekl FINLAND, s kamionem se můžeš zkoušet přetahovat, ale vždy prohraješ. Lehčí auto se spíš odrazí, kdežto tebe bude hmota vozu tlačit do překážky.
Ako hlavnu vyhodu, ale stale vidim nastupovanie pre starsie osoby. Preto myslim ze SUV maju stale svoj vyznam.