Testy
Pokud po faceliftu předělaj ten pro mě nepřekonatelnej čumák, tak za "jednajednapade" a s tou výbavou to je velmi slušný auto. Stejně by ale bylo škoda jezdit s vědomím, že je v nabídce ještě silnější motor, jako v případě 520 vs. 525 apod.
Na druhou stranu zase hledám důvod, proč si radši nekoupit MB, nebo BMW? Co by člověka, který jezdí "němce", nebo se posune do vyšší střední, mělo vést najednou k tomu, že si koupí jaguar? Zvědavost? Neznalost? Image? Snaha být něčím zajímavý?
Na druhou stranu zase hledám důvod, proč si radši nekoupit MB, nebo BMW? Co by člověka, který jezdí "němce", nebo se posune do vyšší střední, mělo vést najednou k tomu, že si koupí jaguar? Zvědavost? Neznalost? Image? Snaha být něčím zajímavý?
Já si myslím, že především nové 5er a MB E jsou tak skvělá auta, jež nemají k dokonalosti daleko, takže jakákoliv jiná volba je buď kvůli nějaké averzi, snaze o odlišení nebo vyšší ceně. Jinak si to nedovedu rozumně vysvětlit.
Já asi taky ne, protože ta "aristokracie", nebo noblesa už mě moc k jagu nesedí. Ale určitě z hlediska techniky nebude majitel nijak zvlášť ochuzen.
Anebo třeba proto, že se mu prostě líbí. Koupě auta do značné míry přece není racionálním počinem. 😄
To je taky pravda, ale podle mě to není zásadní aspekt u podobný třídy. U pidi aut, kde se řeší hlavně barva, nebo jestli je to takovej "roztomilej" brouček, je to OK.
Domnívám se, že zásadní aspekt to je, dokonce u všech tříd. Protože jsou přece značky, příp. modely, o kterých ani neuvažuješ a zavrhneš je rovnou, bez nějakého racionálního posouzení. Třeba u tebe jsem vypozoroval vrozenou lásku k Mazdě. 😉
Tak vem si třeba čistě magickou otázku... člověk, co 20 let brousí oktávku, felícii, mazdu po tvým dědovi, brávo, pak se dostane ke kia se splátkama na doživotí a pak... vyhraje ve sportce, protože jinak si ten skok nedovedu představit, tak ten asi podlehne náhlé lásce, ale co přináší jag těm, nebo čím je přesvědčí, že teď to bude ten jag a ne zase bmw, nebo MB?. Pořád jsou to malý procenta pro jag. Cena už je s výbavou celkem OK, ale pořád málo. Kdyby za ty prachy dali V8, no tak bych třeba "zastavil" čivavu s manželkou a šel bych do něj.
No já jsem asi nevyhraněný. Nebo právě se chci vyhranit a proto jsem koupil Jaga. 😄 😄
To auto(značka) v sobě pořád ukrývá něco co svatá trojice nemá . To ,že je koupě auta do jisté míry iracionální počin je svatá pravda a já jsem toho důkazem.Jinak bych měl také Bmw 5 u kterého musím dodat , že je opravdu technologicky dál než Jag.Ale pokud se posadíte do Jaga a spatříte v detailech designové odkazy na minulé modely Jaguaru a spatříte vývoj značky,rázem zapomenete na tech. náskok Bmw. Pro mě je Bmw jen kus dobře sloužícího železa . Já volím Jaga :-! >😁
To auto(značka) v sobě pořád ukrývá něco co svatá trojice nemá . To ,že je koupě auta do jisté míry iracionální počin je svatá pravda a já jsem toho důkazem.Jinak bych měl také Bmw 5 u kterého musím dodat , že je opravdu technologicky dál než Jag.Ale pokud se posadíte do Jaga a spatříte v detailech designové odkazy na minulé modely Jaguaru a spatříte vývoj značky,rázem zapomenete na tech. náskok Bmw. Pro mě je Bmw jen kus dobře sloužícího železa . Já volím Jaga :-! >😁
Na ten čumák se dá zvyknout, taky bych přivítal nějaké zkrášlení, ale hodně tomu pomůže volba barvy, tahle tomu zrovna moc nesvědčí... Na tvou otázku asi není jednoznačná odpověď. Veskrze se to dá zjednodušit na, zkus a buď se ti zalíbí, nebo ne. Jiný objektivní důvod proč koupit, nebo nekoupit není. Záleží, zda je člověk nějak pozitivně zaujatý vůči určité značce, když se někdo posune do vyšší střední a odjakživa touží po BMW, tak do něj asi půjde. Na druhou stranu, pokud je někdo nevyhraněný, pak má Jag šanci jej přesvědčit, o pozitivně vyhraněných a ortodoxních kočkomilech nemá cenu debatovat. Pak tu může ještě pravděpodobně malá skupina těch, kteří do němce šli a z nějakého důvodu jim nesedí, ti se mohou najít u XF, nebo u GS.
Ten, kdo jezdí BMW, si tohle asi nepořídí (leda by to byl fanoušek Jaguaru, ale doposud neměl možnost koupit si jakýkoliv nový model). Vidím to spíše na ty, kteří do prémie vstupují poprvé. Dostanou vlastně dokonalé auto, ve kterém jim nebude nic chybět.
PS: kolega si koupil XF 4.2, v prvním roce výroby. Tolik problémů na autě ještě neměl, spolklo možná dalších 100k - 200k Kč na opravách a úpravách. Servisovat musel jezdit do Anglie, teď už je zpátky u Mercedesu.
PS: kolega si koupil XF 4.2, v prvním roce výroby. Tolik problémů na autě ještě neměl, spolklo možná dalších 100k - 200k Kč na opravách a úpravách. Servisovat musel jezdit do Anglie, teď už je zpátky u Mercedesu.
...je hezká, ale nebyl j-gate lepší? Při vyjíždění z přeplněného parkování, kdy řidič několikrát přeřazuje mezi D a R, to bude vypadat jak ladění Svobodné Evropy za totáče.
Jaguar XF, je to již nějaký pátek, co vyjel poprvé, stále však čekám na nějaké pěkné srovnání s těmi konkurenty - BMW 5 a Mercedes E, dobře možná i s na milost vzatou Audi A6 😉
tady je sice pěkný test
[odkaz]
(je to samo s pohonem všech 4, protože by to jen se zadkem nešlo kvůli Audi), ale že by zrovna AMS bylo díky svému vydavatelství nějak nestranné ;-\
snad by to mohl pro nás udělat webpaja nebo Dinar, když redakci to neláká 😉 :yes:
tady je sice pěkný test
[odkaz]
(je to samo s pohonem všech 4, protože by to jen se zadkem nešlo kvůli Audi), ale že by zrovna AMS bylo díky svému vydavatelství nějak nestranné ;-\
snad by to mohl pro nás udělat webpaja nebo Dinar, když redakci to neláká 😉 :yes:
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hlavne pri zimnych testoch by som privital odmeranie casu, pri akej vonkajsej teplote za ako dlho zacne auto prijemne kurit.
potom by som pri kazdom teste ocenil tabulku cien pravidelnych prehliadok, povedzme do 120.000km.
bonusom by uz bolo keby ste mali hlukomer a dokazali vzdy na rovnakom useku odmerat vnutorny hluk pri 130km/h gps.
dakujem.
potom by som pri kazdom teste ocenil tabulku cien pravidelnych prehliadok, povedzme do 120.000km.
bonusom by uz bolo keby ste mali hlukomer a dokazali vzdy na rovnakom useku odmerat vnutorny hluk pri 130km/h gps.
dakujem.
Jakkoli jsou všechny tři vaše podněty zajímavé, obávám se, že není v našich silách a časových možnostech se jimi systematicky zabývat.
jedine v com je problem je ten merac hluku, co je drahy pristroj a to meranie by naozaj vyzadovalo cas, ale ostatne su iba vyhovorky😒br />
- ceny servisnych prehliadok vam na poziadanie zasle importer
- nemate cas zmerat, kedy auto zacne kurit?!
- ceny servisnych prehliadok vam na poziadanie zasle importer
- nemate cas zmerat, kedy auto zacne kurit?!
Chceme poskytovat smysluplné a srovnatelné údaje. Odhad času, za jaký se interiér ohřeje z nějaké nízké (pokaždé jiné) teploty na "příjemnou" teplotu, takovým údajem rozhodně není. Zabývat se tím s průkaznou metodikou a relevantními výsledky dokáže instituce typu ADAC, o čemž jsme nedávno informovali [odkaz]
Ad údaje od importérů - vězte, že někdy je složité (opět převážně z důvodů množství personálu) získat i přesnou specifikaci výbavy daného auta, natož pak takto detailní, a v čase i místě velmi proměnlivé, informace. Chceme a budeme se tím v budoucnu zabývat u dlouhodobých testů, ale berte prosím v potaz, že běžný týdenní test v praxi trvá 3,5 pracovního dne+víkend a každý redaktor má po tuto dobu mnoho dalších povinností než se je zabývat tím jedním autem..
Ad údaje od importérů - vězte, že někdy je složité (opět převážně z důvodů množství personálu) získat i přesnou specifikaci výbavy daného auta, natož pak takto detailní, a v čase i místě velmi proměnlivé, informace. Chceme a budeme se tím v budoucnu zabývat u dlouhodobých testů, ale berte prosím v potaz, že běžný týdenní test v praxi trvá 3,5 pracovního dne+víkend a každý redaktor má po tuto dobu mnoho dalších povinností než se je zabývat tím jedním autem..
"Chceme poskytovat smysluplné a srovnatelné údaje. Odhad času, za jaký se interiér ohřeje z nějaké nízké (pokaždé jiné) teploty na "příjemnou" teplotu, takovým údajem rozhodně není."
keby ste chceli byt tak striktni ako sa teraz tvarite, tak by ste nemali popisovat ani napr kulturu chodu motora, lebo tu vnima kazdy individualne, rovnako ako naladenie podvozku,ci ergonomiu...To vsetko su nemeratelne veliciny, zalozene na individualnych pocitoch. Rovnako ako to vyhriatie interieru z nejakej teploty (ktora by bola uvedena v clanku).
Je to na Vas akym sposobom budete nadalej robit testy a najme cim sa chcete odlisit. Ja osobne chodim na tento server pozerat testy iba kvoli fotografiam, pretoze na 99% informacii z textu nie je treba 3,5 dnovy test, ale hodinova skusobna jazda. Staci si precitat posledne dva testy - Juke a 508.
keby ste chceli byt tak striktni ako sa teraz tvarite, tak by ste nemali popisovat ani napr kulturu chodu motora, lebo tu vnima kazdy individualne, rovnako ako naladenie podvozku,ci ergonomiu...To vsetko su nemeratelne veliciny, zalozene na individualnych pocitoch. Rovnako ako to vyhriatie interieru z nejakej teploty (ktora by bola uvedena v clanku).
Je to na Vas akym sposobom budete nadalej robit testy a najme cim sa chcete odlisit. Ja osobne chodim na tento server pozerat testy iba kvoli fotografiam, pretoze na 99% informacii z textu nie je treba 3,5 dnovy test, ale hodinova skusobna jazda. Staci si precitat posledne dva testy - Juke a 508.
450 znamená točivý moment, Jaguar označuje😒br /> 3,0D 450 - 155 kW
3,0D 500 - 177 kW
3,0D 600 nebo taky Diesel S - 202 kW
U britských aut se mi líbí duše, kterou mají. Jak tu psal redaktor u jednoho testu, u BMW nebo Mercedesu si z interiéru odnesete to, že byl drahý a je kvalitní. Z interiérů RR a Jaguar si navíc odnesete i zážitek. Co se mi vážně líbí, jsou kůží obšité palubní desky, pravé dřevo a klid, který tohle celé přináší. Podle mě naprosto skvělý cestovák.
Líbí se mi jejich přístup k luxusu. Nemají takové hitech vychytávky jako německá konkurence, ale o to tu asi ani nejde.
Pred tyzdnom som sa vratil zo zenevy, sedel som v A8, 7er, S aj Xj-cku. kedze som si s tymi autami nemohol zajazdit tak by som vam zdelil aspon pocit z interieru.
Ked otvrite v hocijakom aute z nemeckej 3ky ulozne priestory (ci uz skrinku spolujazdca, kufor atd) tak je ten zakon o recyklacii plastov fakt poznat. Plasty su tam tvrde, vyzeraju lacno a ked po nich prejdete z nehtom je tam skriabanec. Na druhej strane XJ ten problem nema lebo vsade je bud latka alebo koza, takze :yes: :yes: :yes: pre Jaguar. Jediny interier ktory sa moze tomu z XJ rovnat je S600 Coupe Brabus z roku 93 s cenou pol miliona CHF.
Jak vravim v XF som nesedel ale ked je interier s 1/2 taky dobry ako v XJ tak sa nemci mozu iba hanbit...