Poloviční motor,400 kilo dolů a pánové z VW kroutí hlavou proč vlastně má Veyron 16 válců..Zkuste 3 osmiválce..pak snad zase Koenigseggu ujedete. :-!
ManInBlack
0
:yes: >😁
Nutno uznat, že Veyron je úžasné technické dílo. Byli první, kdo se musel s takovou rychlostí vypořádat u sériového auta a to nese s sebou hodně problémů, protože to muselo být i auto použitelné (relativně) pro každý den.
Ale Koenigsegg je zdatný soupeř a dle mýho i neporovnatelně krásnější a charismatičtější 😄
Okys
0
Přečti si ten článek znova ty chytrolíne.
Tyrrell
0
Ovšem,pokud chce někdo vyzkoušet na max. Vweyron tak má smůlu,protože nejdřív musí navštívit servis a nejlépe i potom a to vše za nemalé peníze 😉 To asi u Koenigu nehrozí. I tak těžko překonájí rekord R.C. z roku 1937 z německý dálnice 😄
4hill
0
Copak se ti nezdá?
spidour
0
Teda co to je za design? Inspirace designem u Huinday ix20? Představoval bych si to krapítek decentnější, tohle je tuzing v kombinaci s vánočním stromečkem 😒
Njn, ale někomu se to možná líbí, tak co... já na to stejně nemám 😄
Nutno uznat, že Veyron je úžasné technické dílo. Byli první, kdo se musel s takovou rychlostí vypořádat u sériového auta a to nese s sebou hodně problémů, protože to muselo být i auto použitelné (relativně) pro každý den.
Ale Koenigsegg je zdatný soupeř a dle mýho i neporovnatelně krásnější a charismatičtější 😄