Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: DSG: Za 8 let prodáno 3,5 milionu převodovek

Dvouspojková převodovka DSG se zabydlela do nabídky koncernu Volkswagen. Vzniklo už více než 3,5 milionů vozů s touto převodovkou.
Zpět na článek
25. 3. 2011 10:54
25. 3. 2011 15:36
25. 3. 2011 08:26
25. 3. 2011 10:06
26. 3. 2011 01:39
neregistrovaný "FR34K"
25. 3. 2011 08:09
Vazena redakce
Zajimalo by mne jaky je vahovy rozdil mezi DSG a klasickou prevodovkou (pokud se to da vubec porovnat), Vecna skoda, ze jste nemeli vice detailnich fotek o danem systemu treba mezi suchou a mokrou skrini.

S pozdravem

Subaru
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
25. 3. 2011 08:46
Re: Vazena redakce
Rozdíl je (proti 6st. manuálu) +21 kg u klasické mokré 6st. DSG (např. Golf GTI) a +15 kg u suché 7st. DSG (např. Golf 1.4 TSI 118kW). ;-)
Avatar - RWD
25. 3. 2011 10:54
Re: Vazena redakce
6°DSG váží 90kg + 7kg oleje
klasická 6°manual by měla vážit kolem 50kg, tzn rozdíl cca 50kg u mokrého DSG.
Avatar - white label
25. 3. 2011 11:16
Re: Vazena redakce
Kdes na tak velký rozdíl přišel? (Manuál nemá olej a nepotřebuje spojku?)
Podívej se třeba na oficiální něměcké stránky VW např. na Golf GTI. Rozdíl pohotovostní hmotnosti verze s 6st. manuálem a mokrou 6st. DSG, je přesně 21 kg!
Navíc tak velký rozdíl +50kg by se už spíš negativně projevil na spotřebě zrychlení apod.
+50kg zní skoro hrozivě...
Avatar - RWD
25. 3. 2011 15:36
Re: Vazena redakce
Máš pravdu, byla to blbost. Údaje z konfigurátoru u Octavie:

2.0TDi CR 6°DSG

manual:
Pohotovostní hmotnost s řidičem - 1.395 kg
automat:
Pohotovostní hmotnost s řidičem - 1.415 kg

1.8TSI 7°DSG

manual:
Pohotovostní hmotnost s řidičem - 1.350 kg
automat:
Pohotovostní hmotnost s řidičem - 1.370 kg

Tzn. obě převodovky váží o 20kg více než manuál.
Avatar - DawQa
25. 3. 2011 08:26
DSG.
Joo! Taky jsi jednu pořídim.. >:D >:D

:yes: :yes: :yes: výborná věc tahle převodovka .. :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2011 10:06
2x nové DSG
Článku by slušela alespoň zmínka o druhé generaci "mokrých" DSG, množné číslo píšu schválně, protože jsou opravdu dvě. Obě 7-mi stupňové, ale jedna je určena pro motory se zástavbou podél, takže ji užívá výhradně AUDI, druhá pak pro motory uložené napříč a tu dnes má jako první osobní vůz VW Tiguan (když byla nejprve rok prověřována v užitkovém Transporteru). Druhá generace DSG zvládá cca dvojnásobné točivé momenty proti generaci první.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FR34K"
26. 3. 2011 01:39
pěkná hračka ale ..
Nechtěl bych u tohohle řešit výměnu těch spojek, když vezmu, co dnes stojí výměna obyč. spojky u manuálu. Pokud se to teda bude vůbec dělat a nebude se rovnou pro jistotu měnit celá převodovka. ;-\
Rozbalit vlákno
0